Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2020 17:54 - Кои са персонажите на картинката ?
Автор: born Категория: Политика   
Прочетен: 3109 Коментари: 10 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           image


Тагове:   забавление,


Гласувай:
12



1. rustam - Фейк
15.09.2020 18:16
На картинката отдясно е президентът на Естония, но до нея не е нейният син. Това е активист на ЛБГТ, когото(която) президентът награждава.

От друга страна отляво е Лукашенко с малкия си син Коля, когото Лукашенко мъкне унизително като чучело от 4-годишен по военни учения, официални срещи с държавни глави и т.н.
цитирай
2. nedovolen - Не знам. В полит- персонажи не се ...
15.09.2020 18:50
Не знам. В полит- персонажи не се взрачвам.
Единия показан, виждал съм на снимки, пък другата не ми харесва.
Оставям на специалисти, вече някой се е произнесъл.
:)))
цитирай
3. vaquero - born,
15.09.2020 22:15
Не бях виждал римлянин с очила.
цитирай
4. born - Не бях виждал римлянин с очила. Защо ...
16.09.2020 15:41
vaquero написа:
Не бях виждал римлянин с очила.

Защо не ... А циганин с очила виждал ли си ?

цитирай
5. born - Чудесно е , че си информиран достатъчно !
16.09.2020 15:47
rustam написа:
На картинката отдясно е президентът на Естония, но до нея не е нейният син. Това е активист на ЛБГТ, когото(която) президентът награждава.

От друга страна отляво е Лукашенко с малкия си син Коля, когото Лукашенко мъкне унизително като чучело от 4-годишен по военни учения, официални срещи с държавни глави и т.н.


Вероятно знаеш и защо е връчена наградата на активиста/стката/. Би било чудесно да споделиш с нас. Може би президент/ката е лесбийка или нещо подобно. ?

цитирай
6. born - Не знам. В полит- персонажи не се ...
16.09.2020 15:54
nedovolen написа:
Не знам. В полит- персонажи не се взрачвам.
Единия показан, виждал съм на снимки, пък другата не ми харесва.
Оставям на специалисти, вече някой се е произнесъл.
:)))

Лукашенко няма съпруга, защото е божествен /най-вероятно е от български произход/. Затова по официални мероприятия води сина си. Може би е редно да го наричат Богородец. Лелята пък вероятно е почитателка на нестандартните отношения на половете. Кой знае ...
А бившият президент на РБ бе със съпруга, но пък тя не се показваше с него, защото вероятно се досещаше, че във властта се изпедерастява...
цитирай
7. nedovolen - Колко Велика е Божията Милост! ...
17.09.2020 06:01
Колко Велика е Божията Милост!

Какви началници им слага на достойните народи. До осъзнаване.
:)))
цитирай
8. born - Наистина Божията милост е велика,
17.09.2020 20:29
Но ми се струва, че Бог е твърде претоварен и допуска някои леки фалове. Наистина за малко повече от 50 години т.н. човечество е нараснало двойно, с изключение на България, въпреки че е доказано, че същата е от божествен произход . А известно от диалектиката е, че количествените натрупвания водят до качествени изменения, като в конкретния случай тези качествени изменения се оказват с отрицателни измерения.
цитирай
9. nedovolen - Приятелю Борн, Бог никога не е пр...
18.09.2020 12:26
Приятелю Борн, Бог никога не е претоварен и никога не греши!

Ако клекнем на диалектиката, количествата на натрупването са недостатъчни да настъпят качествени изменения.
На мен пък ми се струва, че диалектиката никога не е управлявала обществените отношения и закони, камо ли природните, да не говорим за космически и вселенски.
:)))
цитирай
10. born - Приятелю nedovolen,
20.09.2020 12:20
nedovolen написа:
Приятелю Борн, Бог никога не е претоварен и никога не греши!
Ако клекнем на диалектиката, количествата на натрупването са недостатъчни да настъпят качествени изменения.
На мен пък ми се струва, че диалектиката никога не е управлявала обществените отношения и закони, камо ли природните, да не говорим за космически и вселенски.
:)))

Не бъди толкова сигурен, че понякога не Се претоварвам и не пропускам. :)))
ПП. Et Deus autem interdum potest ut errata.
Quod lucet /Sanktus/ BORN.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4592302
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031