Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2022 22:10 - Прозрение !
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 25720 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 05.01.2022 22:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                 Гениално прозрение на  подгласничката в класацията* :

                         “ Чем старше человек, тем больше ему лет ! ”

     image

           Симултантен превод (от руски език) на подгласничката : 
       “Колкото е по- възрастен /дърт/ човека, толкова са повечко годинките му ! “ 

                          image

      * Класацията:  изключително оспорвано състезание за най-бленуваното блогово постижение за 2021 год.

        (Подробен обзор на невероятно оспорвания финал за титлата  “ТОП ИДИОТ” в блога на    St. Vacsine).

         На подгласничката пожелаваме през Новата 2022 година нови- още по-впечатляващи успехи за достигане на още по-високи върхове в “класацията”, като особено наблегне в производството и иновационното генериране на Ф-таблетните мутации.

 image  

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------






Тагове:   забавление,


Гласувай:
11



1. notfun - ...за многоо години..ама, едни и същи тъпотии и тази година,ли )
05.01.2022 22:33
Буля, е млада..за всеОбща радост, на Мераклиите..за Вечен живот!
даже,носи и Очила, умна е!!

+ тази,е Гл Спец, по Симулантен ,мануален..масаж..с елхови клонки@
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Свети Стефане!
05.01.2022 23:36
Според мен, определението е точно!
Защото се отнася за човек! На френски човек е равно на мъж! За жена си има друга дума!Различна от човек! Фънки я знае, защото , защото апартаментът и е на брега на езерото Леман, във френска Швейцария!
Ще рече, че определението е за мъже Те, за разлика от жените ,не си спират годините или вадят от сбора им! С възрастта им и броят на годините расте пропорционално! При жените е дори обратно!Намаляват!
Даже бих сложил определението в графа-елегантно
В смисъл напомняне, как някои си връщат назад годините!

Лека нощ, приятелю!
цитирай
3. kvg55 - born,
06.01.2022 11:24
Такива мъдрости не ражда всяка глава. В надпреварата явно са се включили елитни люде.
цитирай
4. notfun - бай Leone...както обичайно, в 90%, дрънкаш лакардии..
06.01.2022 16:55
давала съм, къде Живеем, в Швейцария..
и Двореца, и Мола,и пристанището, и кучетата, и Розите ми..
и Аперола ми, и портфейла ми със 1 200 Франка...
нещо, което ти никога ,не си виждал,"нацяло" )
защото, Съзнанието, определя Битието/ Джули фон Маркс

Vierwaldstаеttersee
цитирай
5. leonleonovpom2 - Драга , байна Джули фон Карл Маркс!
06.01.2022 18:48
4. notfun - бай Leone...както обичайно, в 90%, дрънкаш лакардии..
16:55
давала съм, къде Живеем, в Швейцария..
и Двореца, и Мола,и пристанището, и кучетата, и Розите ми..
и Аперола ми, и портфейла ми със 1 200 Франка...
нещо, което ти никога ,не си виждал,"нацяло" )
защото, Съзнанието, определя Битието/ Джули фон Маркс

Защо се подценяваш, твоите лакардии са 100 процентови, нямаш равен за тях!
Аз не съм чел, какво си писала за Швейцарията, само слухове съм чул, а и едно твое изречение, че си там!
Да, даже ти дадох съвет, да пишеш за Швейцария
От какво си недоволна, сбърках езерото ли или нещо друго?
Ако мислиш ,че ти завиждам, грешиш!? Каквото ме е интересувало от Швейцария, запознал съм се с него-Женева, Лозана, Вевеи, Монтрьо, Юнг Фрайох и да не ставам досаден.....
Разкажи нещо за битието ти, вместо да слухтиш като копой ,кой какво е написал и как е трябвало да го напише?
Вай, нямаш си представа ,колко съм добър в тази част-кой , какво и как трябва да напише!? Или ще си сложи портрета в златна рамка потърпевшия, или ще се намрази!
Моли се, да не ми скимне да го направя с твоето творчество! Ще трябва да се местиш към Швеция!?
Не, спокойно ,не те застрашава подобно изпитание!Много е необятно и разводнено творчеството ти, за да правя подобен експеримент!
Поне засега нямам ищах!

Ти внимавай там, да не те изтрака някой трак!
цитирай
6. born - Буля, е млада. . за всеОбща радост, ...
06.01.2022 21:45
notfun написа:
Буля, е млада..за всеОбща радост, на Ц..за Вечен живот!
даже,носи и Очила, умна е!!
+ тази,е Гл Спец, по Симулантен ,мануален..масаж..с елхови клонки@

Трудно разбираемо пишеш за утеха на "Мераклиите ...", но за "многото години..." чатнах в края на краищата . Бъди здрава! И физически, и психически ...
© St. Born Taratancijskij i Ta6akmakanskij - General major Comodor of First women's body division of Taratancian armed forces.
цитирай
7. born - За много години, Приятелю !
06.01.2022 21:50
leonleonovpom2 написа:
Според мен, определението е точно!
Защото се отнася за човек! На френски човек е равно на мъж! За жена си има друга дума!Различна от човек! Фънки я знае, защото , защото апартаментът и е на брега на езерото Леман, във френска Швейцария!
Ще рече, че определението е за мъже Те, за разлика от жените ,не си спират годините или вадят от сбора им! С възрастта им и броят на годините расте пропорционално! При жените е дори обратно!Намаляват!
Даже бих сложил определението в графа-елегантно
В смисъл напомняне, как някои си връщат назад годините!
Лека нощ, приятелю!


Елегантността на женствеността е добре известна на всички, които се зовем Мъже !
Да сме живи и здрави всички !
цитирай
8. born - Такива мъдрости не ражда всяка г...
06.01.2022 21:51
kvg55 написа:
Такива мъдрости не ражда всяка глава. В надпреварата явно са се включили елитни люде.


За да стигнеш до такива дълбочини на психичността не е необходима мъдрост ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4639922
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930