Постинг
09.02.2018 19:36 -
Пак за пустите му борси - фондовите , разбира се.


Колапсът на американската борса – «асиметричен отговор» на САЩ от Путин?
Тъй като бая народ специалисти по фондови борси ми се обади и коментира, че тези събития са случайна история и Путин /разбирай Русия, респ. Руска Федерация/ е на
минимум 103,1 години и максимум- 182 години по- назад
от носителя на факела на демокрацията/ , май Путин /разбирай Русия - т. е. Руска федерация / е решил да ги опровергае /вероятно след прочитане на коментарите в блога/ и най-нагло пак създаде паника и срив и сабахлем, малко преди да затворят борсите .
"След двудневен ръст, американският пазар отново рухна.Индексът Dow Jones, отразяващ движението на акциите на промишлените компании падна с повече от 1000 пункта (-4,15%), а индекс S&P 500, формиращ се на базата на показателите на 500 от най- капитализираните компании на САЩ, с повече от 100 пункта (-3,75%). С 4% спадна «високотехнологичния» Nasdaq. С повече от 5% спаднаха акциите на Microsoft, General Electric, Intel."
И кво прайми сига ?
Тъй като бая народ специалисти по фондови борси ми се обади и коментира, че тези събития са случайна история и Путин /разбирай Русия, респ. Руска Федерация/ е на
минимум 103,1 години и максимум- 182 години по- назад
от носителя на факела на демокрацията/ , май Путин /разбирай Русия - т. е. Руска федерация / е решил да ги опровергае /вероятно след прочитане на коментарите в блога/ и най-нагло пак създаде паника и срив и сабахлем, малко преди да затворят борсите .
"След двудневен ръст, американският пазар отново рухна.Индексът Dow Jones, отразяващ движението на акциите на промишлените компании падна с повече от 1000 пункта (-4,15%), а индекс S&P 500, формиращ се на базата на показателите на 500 от най- капитализираните компании на САЩ, с повече от 100 пункта (-3,75%). С 4% спадна «високотехнологичния» Nasdaq. С повече от 5% спаднаха акциите на Microsoft, General Electric, Intel."
И кво прайми сига ?
Следващ постинг
Предишен постинг
Зная, че бая тежки трейдери има по тукашните блогбегейски вилаети, поради което очаквам много компетентни анализи от най-брокерните от тях - виждащия безпогрешно в бъдещите мурафети на борсите Постол Плешарски, баш брокера на Московската борса товаришч дядя Костя ЛАнжелеский и клоунката на каспичанската борса баба Гетка Тартюфлевск.а
цитирайФондовите борси се влияят от всякакви обществени събития и даже от слухове. Ти пускаш слух за намеса на Путин и ето го резултата. Съобщи, че Навални е направил преврат с помощта на ФСБ и ГРУ и е взел властта в Руската федерация в здравите си ръце. Тогава цените на акциите на американските и руските компании, търгуващи се на нюйоркската фондова борса ще хвръкнат до небесата. Трябва да се отнасяме отговорно за обществения резонанс на това, което пишем и говорим.
цитирай само ако позволиш да те питам..
къде те сърби..чак толкозз многоо,
и баба що не те почесва по- редовно..
а, сега ще бъда сериозна..
кой и защо „създаде“ Борсовата Кризата от 1929-32
аре, мисли..бавно и умноо..
после, ще те питам още за кризата 2010-12..
ще ударя едно вино аз..
цитирайкъде те сърби..чак толкозз многоо,
и баба що не те почесва по- редовно..
а, сега ще бъда сериозна..
кой и защо „създаде“ Борсовата Кризата от 1929-32
аре, мисли..бавно и умноо..
после, ще те питам още за кризата 2010-12..
ще ударя едно вино аз..
4.
born -
Дюлке, мога да ти отговоря за всички възможни кризи в историята на човечеството,но
09.02.2018 20:22
09.02.2018 20:22
ще се огранича само до днешната ти психическа криза. Тези неща се активират от нередовно приемане на предписаните лекарства - при теб за лечение от бяс. Споко, изпий поне две дози и ще се оправиш донякъде - поне няма да се изпускаш неконтролирано. Ох, че миришеее... И не забравяй да ползваш памперсите. И да ги сменяш по- често.
цитирайkvg55 написа:
Фондовите борси се влияят от всякакви обществени събития и даже от слухове. Ти пускаш слух за намеса на Путин и ето го резултата. Съобщи, че Навални е направил преврат с помощта на ФСБ и ГРУ и е взел властта в Руската федерация в здравите си ръце. Тогава цените на акциите на американските и руските компании, търгуващи се на нюйоркската фондова борса ще хвръкнат до небесата. Трябва да се отнасяме отговорно за обществения резонанс на това, което пишем и говорим.
Не се бях замислял за последиците. Обещавам да внимавам оттук нататък.
Още цяла брокерска група извън посочените в коментар 1 се появи под коментар 3. Най-малко 10 баш трейдерки още в лалборсата на блог.бг.
цитирай(Попитай Икономиста - той е руски симпатизант и ще видиш дали не съм прав.)
Та:
Ще ти цитирам няколко данни само за Майкрософт, но то е същото и спрямо другите технологични гиганти. Данните са от FactSet, а не от "радио фустанела" (с последното те "ебавам" , че ти не цитираш източници).
За изминалата 2017-та, капитализацията на акциите на МС завърши на нива 26,2%. Или: котировката на акциите им беше 78,9 долара за акция. Тоест: ако си инвестирал 1000 долара в акции на МС, те са ти донесли 78 900.
Или: падането на акциите с 2-5-12 пункта, нищо не означава. В смисъл, загуба е, но не реална, а само загуба на печалба - вместо да донесе 25%, е паднала до 15%, примерно.
Другият месец може да скочи на 35% и... така.
Тоест: важна е крайната годишна капитализация, а не някакви междинни резултати. А тя, от създаването през 1975-та година, до ден днешен, е положителна и достатъчно висока. Много висока. "Милиардно" висока.
Схващаш ли?
Само 10 000 долара инвестиция в МС, ти е достатъчна да живееш охолно, без да си мърдаш пръста.
Е... Ние я нямаме и затова си чешем езиците с тях, а те освен, че правят милиарди - пишат историята при технологиите.
(Не ги описах точно и правилно нещата, защото не съм специалист, но казах: Икото ще ти потвърди, че и де фактори, и де юре - съм прав.)
цитирайТа:
Ще ти цитирам няколко данни само за Майкрософт, но то е същото и спрямо другите технологични гиганти. Данните са от FactSet, а не от "радио фустанела" (с последното те "ебавам" , че ти не цитираш източници).
За изминалата 2017-та, капитализацията на акциите на МС завърши на нива 26,2%. Или: котировката на акциите им беше 78,9 долара за акция. Тоест: ако си инвестирал 1000 долара в акции на МС, те са ти донесли 78 900.
Или: падането на акциите с 2-5-12 пункта, нищо не означава. В смисъл, загуба е, но не реална, а само загуба на печалба - вместо да донесе 25%, е паднала до 15%, примерно.
Другият месец може да скочи на 35% и... така.
Тоест: важна е крайната годишна капитализация, а не някакви междинни резултати. А тя, от създаването през 1975-та година, до ден днешен, е положителна и достатъчно висока. Много висока. "Милиардно" висока.
Схващаш ли?
Само 10 000 долара инвестиция в МС, ти е достатъчна да живееш охолно, без да си мърдаш пръста.
Е... Ние я нямаме и затова си чешем езиците с тях, а те освен, че правят милиарди - пишат историята при технологиите.
(Не ги описах точно и правилно нещата, защото не съм специалист, но казах: Икото ще ти потвърди, че и де фактори, и де юре - съм прав.)
Фондовите борси са място където се правят пари от политически събития и слухове. Буржоата това добре го умеят. Затова и САЩ постоянно клатят света с войни. Но светът вече не е еднополюсен и стабилността зависи от няколко центъра. Путин има интерес да клати САЩ естествено. Освен Сорос, не се знае кой още печели от борсовите клатушкания.
цитирай
9.
born -
Няма да безпокоя Ико, защото не се съмнявам особено, че принципно си прав, колкото и наивен и неразбиращ да съм
09.02.2018 21:30
09.02.2018 21:30
Вместо на Ико ще се обадя да питам Постол /който не е руски симпатизант/, колко ще бъде крайната годишна капитализация на всички участници в НФБ за 2018 год.. За него това не е проблем. А и за Майкрософт някакви си мижави 3-4 млрд. долара са капка в морето.
Та да си дойдем на думата. Путин явно значи не е наясно по тия мурафети, та затова им прави тези наужким гадни номерца, от които на никой не му пука, тъй като при годишната капитализация всичко ще е ОКи. Пък и стъкмистиката е български патент - не американски.
цитирайТа да си дойдем на думата. Путин явно значи не е наясно по тия мурафети, та затова им прави тези наужким гадни номерца, от които на никой не му пука, тъй като при годишната капитализация всичко ще е ОКи. Пък и стъкмистиката е български патент - не американски.
vaquero написа:
Фондовите борси са място където се правят пари от политически събития и слухове. Буржоата това добре го умеят. Затова и САЩ постоянно клатят света с войни. Но светът вече не е еднополюсен и стабилността зависи от няколко центъра. Путин има интерес да клати САЩ естествено. Освен Сорос, не се знае кой още печели от борсовите клатушкания.
Как кой ? Има си поговорка- и то българска : "Риба се лови в мътна вода." Стига да можеш да я размътиш.
11.
pompadurkreten -
Аз го напомпих. Защото съм путин...
09.02.2018 21:37
09.02.2018 21:37
Аз го напомпих.
Защото съм путиноид.
Свалих Жорж от първа да кача путиноидите.
И Дела разбира се напомпих.
Тя е велика като Путин.
цитирайЗащото съм путиноид.
Свалих Жорж от първа да кача путиноидите.
И Дела разбира се напомпих.
Тя е велика като Путин.
12.
pompadurdebil -
Браво, братчед!
Развихрихме се ...
09.02.2018 22:27
09.02.2018 22:27
Браво, братчед!
Развихрихме се пак.
Само да те коригирам леко.
Дела е по -велика от Путин.
Качете я най - горе.
цитирайРазвихрихме се пак.
Само да те коригирам леко.
Дела е по -велика от Путин.
Качете я най - горе.
... Дедо Борни, ето кой вчера те разби на пух и прах:
„3. .......... - Извинявай, Вади, но това са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ, ЗАД КОИТО СТОИ ПРОРУСКА ПРОПАГАНДА.
08.02 08:32“
И то далеч, далеч преди аз да се появя!
СЕГИ КВО ПРАЙМЕ, Тартюфеле?
И, моето мнение е, едва ли съзнаваш какво правиш!?
Иначе, лично аз се съмнявам, че си в състояние да осъзнаваш какви ги вършиш.
Лека нощ, Царю на Тартюфелите!
цитирай„3. .......... - Извинявай, Вади, но това са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ, ЗАД КОИТО СТОИ ПРОРУСКА ПРОПАГАНДА.
08.02 08:32“
И то далеч, далеч преди аз да се появя!
СЕГИ КВО ПРАЙМЕ, Тартюфеле?
И, моето мнение е, едва ли съзнаваш какво правиш!?
Иначе, лично аз се съмнявам, че си в състояние да осъзнаваш какви ги вършиш.
Лека нощ, Царю на Тартюфелите!
born написа:
Зная, че бая тежки трейдери има по тукашните блогбегейски вилаети, поради което очаквам много компетентни анализи от най-брокерните от тях - виждащия безпогрешно в бъдещите мурафети на борсите Постол Плешарски, баш брокера на Московската борса товаришч дядя Костя ЛАнжелеский и клоунката на каспичанската борса баба Гетка Тартюфлевск.а
starforlife написа:
(Попитай Икономиста - той е руски симпатизант и ще видиш дали не съм прав.)
Та:
Ще ти цитирам няколко данни само за Майкрософт, но то е същото и спрямо другите технологични гиганти. Данните са от FactSet, а не от "радио фустанела" (с последното те "ебавам" , че ти не цитираш източници).
За изминалата 2017-та, капитализацията на акциите на МС завърши на нива 26,2%. Или: котировката на акциите им беше 78,9 долара за акция. Тоест: ако си инвестирал 1000 долара в акции на МС, те са ти донесли 78 900.
Или: падането на акциите с 2-5-12 пункта, нищо не означава. В смисъл, загуба е, но не реална, а само загуба на печалба - вместо да донесе 25%, е паднала до 15%, примерно.
Другият месец може да скочи на 35% и... така.
Тоест: важна е крайната годишна капитализация, а не някакви междинни резултати. А тя, от създаването през 1975-та година, до ден днешен, е положителна и достатъчно висока. Много висока. "Милиардно" висока.
Схващаш ли?
Само 10 000 долара инвестиция в МС, ти е достатъчна да живееш охолно, без да си мърдаш пръста.
Е... Ние я нямаме и затова си чешем езиците с тях, а те освен, че правят милиарди - пишат историята при технологиите.
(Не ги описах точно и правилно нещата, защото не съм специалист, но казах: Икото ще ти потвърди, че и де фактори, и де юре - съм прав.)
Та:
Ще ти цитирам няколко данни само за Майкрософт, но то е същото и спрямо другите технологични гиганти. Данните са от FactSet, а не от "радио фустанела" (с последното те "ебавам" , че ти не цитираш източници).
За изминалата 2017-та, капитализацията на акциите на МС завърши на нива 26,2%. Или: котировката на акциите им беше 78,9 долара за акция. Тоест: ако си инвестирал 1000 долара в акции на МС, те са ти донесли 78 900.
Или: падането на акциите с 2-5-12 пункта, нищо не означава. В смисъл, загуба е, но не реална, а само загуба на печалба - вместо да донесе 25%, е паднала до 15%, примерно.
Другият месец може да скочи на 35% и... така.
Тоест: важна е крайната годишна капитализация, а не някакви междинни резултати. А тя, от създаването през 1975-та година, до ден днешен, е положителна и достатъчно висока. Много висока. "Милиардно" висока.
Схващаш ли?
Само 10 000 долара инвестиция в МС, ти е достатъчна да живееш охолно, без да си мърдаш пръста.
Е... Ние я нямаме и затова си чешем езиците с тях, а те освен, че правят милиарди - пишат историята при технологиите.
(Не ги описах точно и правилно нещата, защото не съм специалист, но казах: Икото ще ти потвърди, че и де фактори, и де юре - съм прав.)
Я пак, че нещо не разбрах - кога ако си инвестирал 1000 долара в МС, те са ти донесли 78 900? През 2017г. както се разбира от написаното, или ако си ги инвестирал през 1975г?
Искрено се надявам, че не инвестираш в акции:)
merlin68 написа:
Ами мисля, че си разбрал, че съм се изразил некоректно, но се правиш на улав.Я пак, че нещо не разбрах - кога ако си инвестирал 1000 долара в МС, те са ти донесли 78 900? През 2017г. както се разбира от написаното, или ако си ги инвестирал през 1975г?
Искрено се надявам, че не инвестираш в акции:)
Искрено се надявам, че не инвестираш в акции:)
Нито едно от двете естествено.
Но не това е най-важно в случая (и не само него).
Важното тук е, че се спекулира с информацията.
Процесите на фондовият пазар принципно нямат нищо общо с това, което се възприема от незапознат читател при таково поднасяне на информация (като в настоящия постинг например). За една компания е най- важно да има добро финансово здраве и високо ниво на корпоративно управление, а това е абсолютен факт при всички американски компании в Топ-500, камо ли при цитираните, които са в началото на редицата.
16.
starforlife -
И, не, не инвестирам, просто защото за разлика от повечето от вас, дървените философи, си казвам когато нещо не разбирам добре.
09.02.2018 23:46
09.02.2018 23:46
Аз се занимавам с високи технологии на ниво... да го кажем до преди няколко месеца "бачкатор" - тоест, създаващ ги. А от няколко месеца - на ниво менажиращ "бачкаторите".
(Под "бачкатори" разбирай квалифицирани кадри с по 3-5-7к заплати, а не... льольовци.)
Има обаче нещо друго: При мен казах, че ме познават реално над 20 човека от тук. Жена, която, ако й четеш блога - ще си мислиш, че е кутрето ти по отношение на финанси - продава "бачкатори" (компютърни инженери като мен). Отношенията ни са смея да кажа повече от приятелски, и ако реша да инвестирам на фондова борса - тя ще е човека, който съм повече от убеден, че ще вложи парите ми отлично. Когато му дойде времето - и това ще стане. Засега купувам имоти и инвестирам в собствени фирми. И съм повече от доволен от постигнатото за няма и 20 години. А съм още млад и тепърва ще бера плодовете на постиженията си.
цитирай(Под "бачкатори" разбирай квалифицирани кадри с по 3-5-7к заплати, а не... льольовци.)
Има обаче нещо друго: При мен казах, че ме познават реално над 20 човека от тук. Жена, която, ако й четеш блога - ще си мислиш, че е кутрето ти по отношение на финанси - продава "бачкатори" (компютърни инженери като мен). Отношенията ни са смея да кажа повече от приятелски, и ако реша да инвестирам на фондова борса - тя ще е човека, който съм повече от убеден, че ще вложи парите ми отлично. Когато му дойде времето - и това ще стане. Засега купувам имоти и инвестирам в собствени фирми. И съм повече от доволен от постигнатото за няма и 20 години. А съм още млад и тепърва ще бера плодовете на постиженията си.
17.
born -
И правилно постъпваш , като не инвестираш. Винаги съм те имал за умно момче.
10.02.2018 00:06
10.02.2018 00:06
Само че с компания като Гетка и останалия русофобски /добър/ матриал, ако пази Боже и екипът ти е подобен- ще ми докараш някой инфарт от притеснения. Подценяването на останалите простосмъртни около ти, предвещава че си достигнал границата си на компетентност.Което вече наистина е повод за притеснение. Не си спомням дали съм ти разказвал приказката за мениджъра ? Би трябвало да си я чувал , след като си вече на това ниво. Много е поучителна.
Твой дървен философ, неразбиращия и наивен /а може би и малоумен по тази класификация/ Вади Борн.
цитирайТвой дървен философ, неразбиращия и наивен /а може би и малоумен по тази класификация/ Вади Борн.
getmans1 написа:
... Дедо Борни, ето кой вчера те разби на пух и прах:
„3. .......... - Извинявай, Вади, но това са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ, ЗАД КОИТО СТОИ ПРОРУСКА ПРОПАГАНДА.
08.02 08:32“
И то далеч, далеч преди аз да се появя!
СЕГИ КВО ПРАЙМЕ, Тартюфеле?
И, моето мнение е, едва ли съзнаваш какво правиш!?
Иначе, лично аз се съмнявам, че си в състояние да осъзнаваш какви ги вършиш.
Лека нощ, Царю на Тартюфелите!
„3. .......... - Извинявай, Вади, но това са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ, ЗАД КОИТО СТОИ ПРОРУСКА ПРОПАГАНДА.
08.02 08:32“
И то далеч, далеч преди аз да се появя!
СЕГИ КВО ПРАЙМЕ, Тартюфеле?
И, моето мнение е, едва ли съзнаваш какво правиш!?
Иначе, лично аз се съмнявам, че си в състояние да осъзнаваш какви ги вършиш.
Лека нощ, Царю на Тартюфелите!
Сега разбра ли, Вади Жорж, с кого си имаш работа и в чий екип те зачислиха ?
Чекай де, то скоро му дигнаха заплатата тройно/от 300 на 900 евро/, и ти веднага искаш да инвестира.
цитирай... Интригант!
Съвсем нормално за един Цар Тартюфел.
цитирайСъвсем нормално за един Цар Тартюфел.
born написа:
Сега разбра ли, Вади Жорж, с кого си имаш работа и в чий екип те зачислиха ?
getmans1 написа:
... Дедо Борни, ето кой вчера те разби на пух и прах:
„3. .......... - Извинявай, Вади, но това са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ, ЗАД КОИТО СТОИ ПРОРУСКА ПРОПАГАНДА.
08.02 08:32“
И то далеч, далеч преди аз да се появя!
СЕГИ КВО ПРАЙМЕ, Тартюфеле?
И, моето мнение е, едва ли съзнаваш какво правиш!?
Иначе, лично аз се съмнявам, че си в състояние да осъзнаваш какви ги вършиш.
Лека нощ, Царю на Тартюфелите!
„3. .......... - Извинявай, Вади, но това са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ, ЗАД КОИТО СТОИ ПРОРУСКА ПРОПАГАНДА.
08.02 08:32“
И то далеч, далеч преди аз да се появя!
СЕГИ КВО ПРАЙМЕ, Тартюфеле?
И, моето мнение е, едва ли съзнаваш какво правиш!?
Иначе, лично аз се съмнявам, че си в състояние да осъзнаваш какви ги вършиш.
Лека нощ, Царю на Тартюфелите!
Сега разбра ли, Вади Жорж, с кого си имаш работа и в чий екип те зачислиха ?
няма как някой да ме зачисли където и да е, най-малкото защото не съм число, нито пък численик.
Имам обаче две натрапчиви чувства:
- Първо: че ти не схващаш, че аз не съм ти противник и не горя от желание да си разваляме приятелските отношения. Просто както казах преди малко при мен (Прочети последния ми коментар към момента, моля. Както и този преди него - към Краси адресиран.) - на "черното" "бяло" и обратно - не мога да кажа.
- Второ: че ти се влияеш от паднали ми в очите хора като Фрии, които в крайна сметка се оказаха злобни, завистливи и най-вече неправдиви и двулични люде.
Фрии, през оная работа ми е какво говориш за мен. От тези твои тъпанарщини заплатата ми няма да намалее. По-същественото тук обаче е, че и твоята няма да се повиши.
Смешно и жалко обаче е да си абдикирал от Родината си, а да виеш като линейка по въпроси, които за мен са на ръка разстояние, а за теб през няколко граници.
120 евро и шАесе евроцента е заплатата ми. Доволен ли си?
Но я заработвам в МОЯТА БЪЛГАРИЯ! А не съм се курдисал аргатин като теб в Испания.
Тоест, на нас - необразованите "Била"-охранител и - ни идват западни компании на крака в България и ни наемат за много по-високи заплати от тези, за които образовани люде като теб, се запокитвате немили-недраги далече-далече, че и с наглостта да претендирате да говорте по въпроси, касаещи страна (България, МОЯТА - не твоята), от която сте "избягали", но не в прехвалената Русия, а в капиталистическа Испания в твоя случай например.
Бааси нахалното копеле!
цитирайИмам обаче две натрапчиви чувства:
- Първо: че ти не схващаш, че аз не съм ти противник и не горя от желание да си разваляме приятелските отношения. Просто както казах преди малко при мен (Прочети последния ми коментар към момента, моля. Както и този преди него - към Краси адресиран.) - на "черното" "бяло" и обратно - не мога да кажа.
- Второ: че ти се влияеш от паднали ми в очите хора като Фрии, които в крайна сметка се оказаха злобни, завистливи и най-вече неправдиви и двулични люде.
Фрии, през оная работа ми е какво говориш за мен. От тези твои тъпанарщини заплатата ми няма да намалее. По-същественото тук обаче е, че и твоята няма да се повиши.
Смешно и жалко обаче е да си абдикирал от Родината си, а да виеш като линейка по въпроси, които за мен са на ръка разстояние, а за теб през няколко граници.
120 евро и шАесе евроцента е заплатата ми. Доволен ли си?
Но я заработвам в МОЯТА БЪЛГАРИЯ! А не съм се курдисал аргатин като теб в Испания.
Тоест, на нас - необразованите "Била"-охранител и - ни идват западни компании на крака в България и ни наемат за много по-високи заплати от тези, за които образовани люде като теб, се запокитвате немили-недраги далече-далече, че и с наглостта да претендирате да говорте по въпроси, касаещи страна (България, МОЯТА - не твоята), от която сте "избягали", но не в прехвалената Русия, а в капиталистическа Испания в твоя случай например.
Бааси нахалното копеле!
Не съм удовлетворен.
Очаквах по-добра реколта.
При такава благодатна почва като логорейко Великия въздухоплавател,
на мое едно изречение да ми се отговори презрително само с 14 бегли реда в коментар- това е обидно!
цитирайОчаквах по-добра реколта.
При такава благодатна почва като логорейко Великия въздухоплавател,
на мое едно изречение да ми се отговори презрително само с 14 бегли реда в коментар- това е обидно!
да си чешат езиците и да си драпат мъдете...
цитирай:))
цитирай
25.
pompadurkreten -
Братчеди, само настоящие кретени и ...
10.02.2018 07:50
10.02.2018 07:50
Братчеди, само настоящие кретени и кретенки сте напомпали!
Спасибо, ребята!
цитирайСпасибо, ребята!
"Но я заработвам в МОЯТА БЪЛГАРИЯ!"
Такъв те харесвам!
Спорът за Русия и САЩ е неизчерпаем, но факт е, че САЩ владеят света със страх.
цитирайТакъв те харесвам!
Спорът за Русия и САЩ е неизчерпаем, но факт е, че САЩ владеят света със страх.
Не защитавам Жоро. Всъщност, излъгах, защитавам го. Но го правя не за друго, а защото е нечестно и реално не защитавам него, а заставам зад принципите му. Ставаш по-приятел с 'палячо блячо' примерно, който нечестно пъчи хвалебствените спрямо Русия глупости на глупавата 'първа'. И теб това те кефи и го смяташ за почтенно?
Ето затова защитавам Жоро. Заради принципите му, които при вас, обединените от симпатии към Русия, поне от показваното тук, отсъстват.
Обиди ми се още повече, но така изглеждат нещата в моите очи. Обиди ми се, но помисли имаш ли шанс да спечелиш като симпатизант един правдив човек, ако методите са нечестни? Ако информацията е изкривена и не носи нищо добро. Ако поведението е заядливо.
Да защитаваш която и да е нация за сметка на конфронтация със своите сънародници, ето това не го разбирам. Явно съм глупава, а всичко около мен доказва, че не съм, по дяволите.
цитирайЕто затова защитавам Жоро. Заради принципите му, които при вас, обединените от симпатии към Русия, поне от показваното тук, отсъстват.
Обиди ми се още повече, но така изглеждат нещата в моите очи. Обиди ми се, но помисли имаш ли шанс да спечелиш като симпатизант един правдив човек, ако методите са нечестни? Ако информацията е изкривена и не носи нищо добро. Ако поведението е заядливо.
Да защитаваш която и да е нация за сметка на конфронтация със своите сънародници, ето това не го разбирам. Явно съм глупава, а всичко около мен доказва, че не съм, по дяволите.
Краси, защо не похвалиш и мен? :)))) Обидена съм значи. :))) Съкрушена. :) :) :)))
цитирайstarforlife написа:
Нито едно от двете естествено.
Но не това е най-важно в случая (и не само него).
Важното тук е, че се спекулира с информацията.
Процесите на фондовият пазар принципно нямат нищо общо с това, което се възприема от незапознат читател при таково поднасяне на информация (като в настоящия постинг например). За една компания е най- важно да има добро финансово здраве и високо ниво на корпоративно управление, а това е абсолютен факт при всички американски компании в Топ-500, камо ли при цитираните, които са в началото на редицата.
merlin68 написа:
Ами мисля, че си разбрал, че съм се изразил некоректно, но се правиш на улав.Я пак, че нещо не разбрах - кога ако си инвестирал 1000 долара в МС, те са ти донесли 78 900? През 2017г. както се разбира от написаното, или ако си ги инвестирал през 1975г?
Искрено се надявам, че не инвестираш в акции:)
Искрено се надявам, че не инвестираш в акции:)
Нито едно от двете естествено.
Но не това е най-важно в случая (и не само него).
Важното тук е, че се спекулира с информацията.
Процесите на фондовият пазар принципно нямат нищо общо с това, което се възприема от незапознат читател при таково поднасяне на информация (като в настоящия постинг например). За една компания е най- важно да има добро финансово здраве и високо ниво на корпоративно управление, а това е абсолютен факт при всички американски компании в Топ-500, камо ли при цитираните, които са в началото на редицата.
Виж какво, не съм се сблъсквал с теб досега в блога, не съм чел твои неща, не те знам какъв голям специалист си, но от коментарите ти за предишния и този постинги на Борн, оставам с впечатлението, че си абсолютен головодник. И ако има някаква област в която наистина си специалист, то бих ти препоръчал да се придържаш строго към нея в изявите си, защото нито общата култура, нито пък познанията ти по икономика не са на ниво за пред хора.
Кой ,миличко, ти е казал, че съм ти обиден или искам да си развалям приятелството с теб и Жоро !!! Няма такова нещо !!! Аз си ви обичам и уважавам, а в това това, че спорим дори и малко по-горещичко няма нищо нито обидно, нито лошо.
Лошото за мен е , че когато човек неволно пада до нивото на разни гетки и др. подобни джендъри, снижава своето ниво и се приравнява с тях.
Само че имам правото, мисля, да си избирам приятелите и съмишлениците, без да се съобразявам с когото и да е било друг, освен в себе си. Дали си ги мерите с Фрий и Блеки - това си е ваша работа и мен това ме засяга дотолкова да не допускам в блога ми лични обиди по отношение на всички /които разбира се не проявяват лично отношение/. За баба Гетка и Простол не говоря - те са извън класацията.
Прекъсвам, тъй като пак ми се налага да пътувам неотложно, тъй като вероятно пъпа ми е хвърлен по някакви шосета. Като се върна, пак ще се чуем.
цитирайЛошото за мен е , че когато човек неволно пада до нивото на разни гетки и др. подобни джендъри, снижава своето ниво и се приравнява с тях.
Само че имам правото, мисля, да си избирам приятелите и съмишлениците, без да се съобразявам с когото и да е било друг, освен в себе си. Дали си ги мерите с Фрий и Блеки - това си е ваша работа и мен това ме засяга дотолкова да не допускам в блога ми лични обиди по отношение на всички /които разбира се не проявяват лично отношение/. За баба Гетка и Простол не говоря - те са извън класацията.
Прекъсвам, тъй като пак ми се налага да пътувам неотложно, тъй като вероятно пъпа ми е хвърлен по някакви шосета. Като се върна, пак ще се чуем.
Кортана, нормален човек не проумява путинопитеците като палячо блячо.
За тях няма нищо по свято от Русия.
Заради нея те са готови да се отрекат и от майките, и от децата си.
Те са извратени създания, и палячо блячо е ярка илюстрация на тия дегенерати.
Помпи сичко путинофилско, защото в мозъка му е заложено.
Тези путински уроди в блога са пример как путинофилията е превърнала хомо сапиенс в маймуни.
цитирайЗа тях няма нищо по свято от Русия.
Заради нея те са готови да се отрекат и от майките, и от децата си.
Те са извратени създания, и палячо блячо е ярка илюстрация на тия дегенерати.
Помпи сичко путинофилско, защото в мозъка му е заложено.
Тези путински уроди в блога са пример как путинофилията е превърнала хомо сапиенс в маймуни.
enetrada написа:
Ако прочетеш 24ти мой коментар тук: http://predatorka.blog.bg/zabavlenie/2018/02/08/chervenite-krushi-padat-kato-slivi.1592550Кортана, нормален човек не проумява путинопитеците като палячо блячо.
За тях няма нищо по свято от Русия.
Заради нея те са готови да се отрекат и от майките, и от децата си.
Те са извратени създания, и палячо блячо е ярка илюстрация на тия дегенерати.
Помпи сичко путинофилско, защото в мозъка му е заложено.
Тези путински уроди в блога са пример как путинофилията е превърнала хомо сапиенс в маймуни.
За тях няма нищо по свято от Русия.
Заради нея те са готови да се отрекат и от майките, и от децата си.
Те са извратени създания, и палячо блячо е ярка илюстрация на тия дегенерати.
Помпи сичко путинофилско, защото в мозъка му е заложено.
Тези путински уроди в блога са пример как путинофилията е превърнала хомо сапиенс в маймуни.
и 54ти тук: http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/02/09/kolko-izostanal-e-iztokyt-rusiia-spriamo-zapada-sasht.1592724
ще разбереш, че проруската и поетесна 'първа' се крепи на 'благоволението', търпението на Ж.
Мисля, че не е далече момента, в който той ще покаже дори на модераторите, че ако не се предприемат мерки, блога ще се превърне в нещо много по-затлачено от 'руската' инвазия с кухи профили преди две години.
Тогава им го причини дете, представи си какво може да им го причини някой като Ж. :) :) :)))
Виж за това, че Ж си го мери с Ф и Б, не си прав. Да си го мери с мишлета? Не ме разсмивай. :)
цитирайmerlin68 написа:
Виж какво, не съм се сблъсквал с теб досега в блога, не съм чел твои неща, не те знам какъв голям специалист си, но от коментарите ти за предишния и този постинги на Борн, оставам с впечатлението, че си абсолютен головодник.
О, естествено, че съм головадник. Щом ти казваш. Но знаеш ли? Мнението ти ни най-малко не ме е~е. Защото най-малкото сам казваш, че не ме познаваш.
merlin68 написа:
Ако има област в която наистина си специалист, то бих ти препоръчал да се придържаш строго към нея в изявите си, защото нито общата култура, нито пък познанията ти по икономика не са на ниво за пред хора.
Това пък теб не те е~е - има ли такава област или не. Като всеки головодник, съм повече от добре, не ме мисли.
Само се чудя общата ми култура как я премиери от 3 коментара?
Уф, извини ме - те звучат русофобски и затова.
аз също се радвам от думите ти, че не са изстинали приятелските ни чувства. Но, ако позволиш две забележки по думите ти:
- Първо: Моят тон към теб не е бил... Как го каза?... Остър? Тук (и по принцип навсякъде) винаги говоря спокойно, с усмивка.
- Второ: В "спора" ни (кавичките са защото аз не споря, а изнасям фактология), аз говоря и визирам хора (например Мъск) и компании, които влияят положително на прогреса за цялото човечество и които НЕ са свързани с американската ВЪНШНА политика, дирижирана от коренно различни, които естествено аз също НЕ ХАРЕСВАМ. Докато вие, руските симпатизанти, говорите въобще и по принцип всеобщо-императивно.
Аз харесвам не американската външна политика, а американските вътрешни условия да се постигат както вече казах, резултати, които покрай естествените огромни печалби на техните корпорации (Ми направете го вие де, кой ви спира? Мерлин? След като аз съм головодник, а ти умник - на колко човека ТИ ЛИЧНО създаде и даваш работа? М? На 10 блогъра да ти слагат плюсове и коментират? Смех!)... Та...
Покрай огромните печалби, тези корпорации правят хубави неща за цялото човечество.
Например: Именно "Спейс Екс" и Мъск ще поведат хората към покоряване на космоса, а не "Роскосмос" и Путин. Защото вторите за миналата година имаха 5 старта, от които 2 неуспешни, а Мъск 23!
3 къмто 23! Яко, м?
(следва)
цитирай- Първо: Моят тон към теб не е бил... Как го каза?... Остър? Тук (и по принцип навсякъде) винаги говоря спокойно, с усмивка.
- Второ: В "спора" ни (кавичките са защото аз не споря, а изнасям фактология), аз говоря и визирам хора (например Мъск) и компании, които влияят положително на прогреса за цялото човечество и които НЕ са свързани с американската ВЪНШНА политика, дирижирана от коренно различни, които естествено аз също НЕ ХАРЕСВАМ. Докато вие, руските симпатизанти, говорите въобще и по принцип всеобщо-императивно.
Аз харесвам не американската външна политика, а американските вътрешни условия да се постигат както вече казах, резултати, които покрай естествените огромни печалби на техните корпорации (Ми направете го вие де, кой ви спира? Мерлин? След като аз съм головодник, а ти умник - на колко човека ТИ ЛИЧНО създаде и даваш работа? М? На 10 блогъра да ти слагат плюсове и коментират? Смех!)... Та...
Покрай огромните печалби, тези корпорации правят хубави неща за цялото човечество.
Например: Именно "Спейс Екс" и Мъск ще поведат хората към покоряване на космоса, а не "Роскосмос" и Путин. Защото вторите за миналата година имаха 5 старта, от които 2 неуспешни, а Мъск 23!
3 къмто 23! Яко, м?
(следва)
ти си типичният Мунчо, измъкнал се незнайно как от “Под игото“ и като такъв нямаш глава за тия теми, нямяш ценз. Много ти миришат краката от ботушите и затова не те допускат до такава тематика.
Не се прави на Достоевнси, защото си само един прост милиционер, путиноид, русофилистик и комуняга. Затова трябва и можеш да пишеш само за бимбинистанската музика и толкоз. Разбрахме ли се, Бимбо?!
цитирайНе се прави на Достоевнси, защото си само един прост милиционер, путиноид, русофилистик и комуняга. Затова трябва и можеш да пишеш само за бимбинистанската музика и толкоз. Разбрахме ли се, Бимбо?!
starforlife написа:
О, естествено, че съм головадник. Щом ти казваш. Но знаеш ли? Мнението ти ни най-малко не ме е~е. Защото най-малкото сам казваш, че не ме познаваш.
Това пък теб не те е~е - има ли такава област или не. Като всеки головодник, съм повече от добре, не ме мисли.
Само се чудя общата ми култура как я премиери от 3 коментара?
Уф, извини ме - те звучат русофобски и затова.
merlin68 написа:
Виж какво, не съм се сблъсквал с теб досега в блога, не съм чел твои неща, не те знам какъв голям специалист си, но от коментарите ти за предишния и този постинги на Борн, оставам с впечатлението, че си абсолютен головодник.
О, естествено, че съм головадник. Щом ти казваш. Но знаеш ли? Мнението ти ни най-малко не ме е~е. Защото най-малкото сам казваш, че не ме познаваш.
merlin68 написа:
Ако има област в която наистина си специалист, то бих ти препоръчал да се придържаш строго към нея в изявите си, защото нито общата култура, нито пък познанията ти по икономика не са на ниво за пред хора.
Това пък теб не те е~е - има ли такава област или не. Като всеки головодник, съм повече от добре, не ме мисли.
Само се чудя общата ми култура как я премиери от 3 коментара?
Уф, извини ме - те звучат русофобски и затова.
Достатъчно ми бе изявлението ти, че САЩ са дали на света ДЕМОКРАЦИЯТА, за да ми стане ясно нивото на общата ти култура. По това ти изказване аз бих я определил като американска обща култура, само борсовите ти познания леко изостават от тези на средния американец.
Типично поведение на слабите в дискусията е да издребняват и изопачават контекста на думи на опонента си.
Аз не се отричам от думите си, напротив.
Но с тях имах в предвид, че Америка е направила за демокрацията толкова... колкото Русия не ще направи и за още 10 века, ако следва досегашните си модели.
А дали ти или който и да е тук, ще си съгласен с мен - както вече головоднически (и просташки, и просташки) казах - ама изобщо не ме е~е.
Не зная дали ние ще сме живи, за да видим кой крив и кой прав.
Но, merlin68, имам един въпрос (с подвъпроси) към теб:
Децата ти... Къде учиха, какво завършиха, какво и за кого работят и къде живеят?
(Можеш ли да бъдеш прям и откровен?)
цитирайАз не се отричам от думите си, напротив.
Но с тях имах в предвид, че Америка е направила за демокрацията толкова... колкото Русия не ще направи и за още 10 века, ако следва досегашните си модели.
А дали ти или който и да е тук, ще си съгласен с мен - както вече головоднически (и просташки, и просташки) казах - ама изобщо не ме е~е.
Не зная дали ние ще сме живи, за да видим кой крив и кой прав.
Но, merlin68, имам един въпрос (с подвъпроси) към теб:
Децата ти... Къде учиха, какво завършиха, какво и за кого работят и къде живеят?
(Можеш ли да бъдеш прям и откровен?)
Нали няма да бъркаме демокрация и външна политика на САЩ?
цитирайСмешни сте с глупостите си.
цитирайКортанче, не те познавам, мила, за да те хваля. Но те уважавам, като приятелка на градския.
:-)
цитирай:-)
Ама че дебат се получи?
цитирайenetrada написа:
Кортана, нормален човек не проумява путинопитеците като палячо блячо.
За тях няма нищо по свято от Русия.
Заради нея те са готови да се отрекат и от майките, и от децата си.
Те са извратени създания, и палячо блячо е ярка илюстрация на тия дегенерати.
Помпи сичко путинофилско, защото в мозъка му е заложено.
Тези путински уроди в блога са пример как путинофилията е превърнала хомо сапиенс в маймуни.
За тях няма нищо по свято от Русия.
Заради нея те са готови да се отрекат и от майките, и от децата си.
Те са извратени създания, и палячо блячо е ярка илюстрация на тия дегенерати.
Помпи сичко путинофилско, защото в мозъка му е заложено.
Тези путински уроди в блога са пример как путинофилията е превърнала хомо сапиенс в маймуни.
Ти си болен човек, енетрада ли си, не те зная що си - полиджендър, минитрансър или друг мишошки миндил. Добре е да се лекуваш. Психо. Омразата не е помогнала на никого. Вероятно си някакъв урод, както оприличаваш другите, който поради елементарните си първични комплекси мрази до дъното на крехките си миризливи костички всички нормални около себе си. Мисли върху думите ми- дано нещо влезе в кухата ти лейка.
ПП. Мислех да те нарека педал, но няма да го направя поради вроденото си възпитание и състрадание към недъгавите /без значение физически или умствено./
kvg55 написа:
Кортанче, не те познавам, мила, за да те хваля. Но те уважавам, като приятелка на градския.
:-)
:-)
И аз я уважавам. Има за какво !
kvg55 написа:
Ама че дебат се получи?
Донякъде си прав. Някои мишоци наричат дебат, когато се съберат, напият се, започнат да се псуват и накрая се посбият. А тук само се зъбят виртуално с беззъбите си ченета. Фъфлеци гетюпитеци наричам тази порода в последната си книга : "Генезис и последствия на еврогейството" Автор: Борн Издателство: Браун ЮЕСЕЙ, Ню Йорк сити- 2018 год.тираж 3000000 луксозни екз. РАЗГРАБЕНА за няколко дни !!!
krassko написа:
Смешни сте с глупостите си.
А да си чувал, че някъде умират хора ? По стари времена , когато е имало Олимпиади, войните са спирали. Защо сега не спират ?
starforlife написа:
Нали няма да бъркаме демокрация и външна политика на САЩ?
Има си хас !!!
А на мен екземпляр? С посвещение и автограф.
цитирайnalia написа:
:))
Борсите не са близалка, Налка ! Нал, тъй ?
apostapostoloff написа:
ти си типичният Мунчо, измъкнал се незнайно как от “Под игото“ и като такъв нямаш глава за тия теми, нямяш ценз. Много ти миришат краката от ботушите и затова не те допускат до такава тематика.
Не се прави на Достоевнси, защото си само един прост милиционер, путиноид, русофилистик и комуняга. Затова трябва и можеш да пишеш само за бимбинистанската музика и толкоз. Разбрахме ли се, Бимбо?!
Не се прави на Достоевнси, защото си само един прост милиционер, путиноид, русофилистик и комуняга. Затова трябва и можеш да пишеш само за бимбинистанската музика и толкоз. Разбрахме ли се, Бимбо?!
Тъй вярно - разбрахме се, Ваша Плешивост. Очаквай в скоро време обстоен постинг за любимата Ви бимбинистанската музика, сър БегинЗ. И аз я обожавам ! Ша та накарам да умиргаш, дарлинг ! Само споко - не фъргай толко слюнки...
Това е показателно и за руските борси и за руската валута и за руската икономика...
цитирайАко прочетеш удебеления шрифт в дясно от средното ми пръстче в последния ми постинг, може би ще разбереш, че об'иди и обид'и, са по вина на блогбеге, а не моя. :)
цитирайstarforlife написа:
Типично поведение на слабите в дискусията е да издребняват и изопачават контекста на думи на опонента си.
Аз не се отричам от думите си, напротив.
Но с тях имах в предвид, че Америка е направила за демокрацията толкова... колкото Русия не ще направи и за още 10 века, ако следва досегашните си модели.
А дали ти или който и да е тук, ще си съгласен с мен - както вече головоднически (и просташки, и просташки) казах - ама изобщо не ме е~е.
Не зная дали ние ще сме живи, за да видим кой крив и кой прав.
Но, merlin68, имам един въпрос (с подвъпроси) към теб:
Децата ти... Къде учиха, какво завършиха, какво и за кого работят и къде живеят?
(Можеш ли да бъдеш прям и откровен?)
Аз не се отричам от думите си, напротив.
Но с тях имах в предвид, че Америка е направила за демокрацията толкова... колкото Русия не ще направи и за още 10 века, ако следва досегашните си модели.
А дали ти или който и да е тук, ще си съгласен с мен - както вече головоднически (и просташки, и просташки) казах - ама изобщо не ме е~е.
Не зная дали ние ще сме живи, за да видим кой крив и кой прав.
Но, merlin68, имам един въпрос (с подвъпроси) към теб:
Децата ти... Къде учиха, какво завършиха, какво и за кого работят и къде живеят?
(Можеш ли да бъдеш прям и откровен?)
Абе ти не спираш да ме убеждаваш колко прав съм бил в първите си впечатления от теб. Ще бъда откровен с теб - ключът е под изтривалката, агнето е във фурната, виното в дамаджаната в антрето, а акциите стоят отгоре на гардероба под бюста на Ленин.
haralanov написа:
Това е показателно и за руските борси и за руската валута и за руската икономика...
казала собаката и се облизала под опашката. Според съвременните схващания инфлацията е много сигурен начин за привличане на инвестициите отвън и макроикономически ръст.
Драги Хараланов, и тъй като си специалист по финанси, ще те помоля да отговориш на следния простичък въпрос: колко е средностатистическия дълг на всеки един американец ? И още по-елементарен - каква е капиталовата стойност на 1 /един/ щатски долар и с какво обезпечение от активи разполага ?
merlin68 написа:
Абе ти не спираш да ме убеждаваш колко прав съм бил в първите си впечатления от теб. Ще бъда откровен с теб - ключът е под изтривалката, агнето е във фурната, виното в дамаджаната в антрето, а акциите стоят отгоре на гардероба под бюста на Ленин.
Ето един типичен отклоняващ и лаладжийски отговор на слаб при дискусиите локумаджия.
А е такъв, защото предусещаш, че дадеш ли отговор на въпросите - сам ще си го забиеш и ще станеш смешен.
Или се срамуваш от децата си, образованието им и кариерата им?
Аз не искам никакви лични или конфиденциални данни. Но отговориш ли - с отговорите си сам ще си го вкараш три ката и вярвам, че си достатъчно умен (както се мислиш) и си го разбрал, та затова увърташ и се опитваш да се правиш на интересен.
Локумаджия си ти, merlin68. Типичен празнословен локумаджия. Затова и по въпроса ми на колко човека ТИ ЛИЧНО подсигури (чрез собствен бизнес) и даваш работа.
Аз, головодника, който не се пълна да се изкарвам, че разбирам от борсови игри и корпоративен бизнес, но пък доста се издигна само за две години и половина в доста сериозна западна компания, го правя за 14 човека в София и Варна. Не говоря за компанията, там само в България работят 560 човека. При отлични условия и заплащане. С 13-та заплата и реални усигуровки. Говоря за мои (и в съдружие с Големия ми син) фирми, в които заплатите почти на всички са над 1к. Но ти и и по този въпрос си замълча като пу~ка в нови гащи, именно защото си Локумаджия и дървен философ.
Или отново не говоря с факти, а не теоретизирам като теб?
cortana написа:
Не защитавам Жоро. Всъщност, излъгах, защитавам го. Но го правя не за друго, а защото е нечестно и реално не защитавам него, а заставам зад принципите му. Ставаш по-приятел с 'палячо блячо' примерно, който нечестно пъчи хвалебствените спрямо Русия глупости на глупавата 'първа'. И теб това те кефи и го смяташ за почтенно?
Ето затова защитавам Жоро. Заради принципите му, които при вас, обединените от симпатии към Русия, поне от показваното тук, отсъстват.
Обиди ми се още повече, но така изглеждат нещата в моите очи. Обиди ми се, но помисли имаш ли шанс да спечелиш като симпатизант един правдив човек, ако методите са нечестни? Ако информацията е изкривена и не носи нищо добро. Ако поведението е заядливо.
Да защитаваш която и да е нация за сметка на конфронтация със своите сънародници, ето това не го разбирам. Явно съм глупава, а всичко около мен доказва, че не съм, по дяволите.
Ето затова защитавам Жоро. Заради принципите му, които при вас, обединените от симпатии към Русия, поне от показваното тук, отсъстват.
Обиди ми се още повече, но така изглеждат нещата в моите очи. Обиди ми се, но помисли имаш ли шанс да спечелиш като симпатизант един правдив човек, ако методите са нечестни? Ако информацията е изкривена и не носи нищо добро. Ако поведението е заядливо.
Да защитаваш която и да е нация за сметка на конфронтация със своите сънародници, ето това не го разбирам. Явно съм глупава, а всичко около мен доказва, че не съм, по дяволите.
Корти, ако можеш да ми обясниш като на прост дърт милиционер, дърт тартюфел, гаден путинофил, Мунчо идиота и прочие ласкави квалификации от моите фенове, които са аd hoc фенове на ВадиЖ /респективно на теб/, по какъв критерий да подбирам приятелите си, така че да ти се харесвам като приятел и да не будя възмущението ти. Какви са причините, поради които да не симпатизирам на Мерлин, Фрии и Блеки ?
Вади, освен към Адашчето отправям този въпрос и към теб. И то не провокационно, а с цялата си сериозност. Ако не си се зачислил официално в гьотеренската борсова компания.
Очаквам указания. Дъртия милиционер, тартюфела-интригант - неправещ смисъл вади борн.
ПП. Написах ника с малка буква в разкаятелен аспект.
Френд Стефан, тук има някакво недоразумение, което предполагам се дължи на виртуалното общуване с всичките му недостатъци, което ще се опитам океанословно да изясняване.
- Първо: При все, че съм доста по-"зелен" от теб - ще си позволя да ти отправя една препоръка: Изброявай, ако те кефи всичките тези прилагателни, в коментарите си към въпросните, но не и в тези към приятелите си. Обидно е някак си. Обидно за нас, приятелите. Поне такивата, каквито смея да твърдя, че сме с Корти: интелигентни не само умствено, а и емоционално.
Ще ти разкажа една случка, с която се надявам да го разбереш това, за което ти писах току що и то в две направления.
С жената, която владее сърцето ми (блогърката, която споменах, че ще забие мои пари в акции на АМЕРИКАНСКИ хайтехнорогични компании когато му дойде времето) и двамата ми сина, бяхме на почерпка по повод на рождения ми ден. Накрая, когато платих сметката, шегувайки се, подадох бележката на малкия с думите като започне да работи да ми я осребри. Сам разбираш, че е абсолютна шега. Сметката никак не беше висока и именно затова се пошегувах, защото преди това именно малкия искаше да отидем в това заведение, тъй като са разумни цените. Имам невероятно интелигентни деца (това обикновено е факт при всички головодници като мен), които (децата) са изключително прагматични и улегнали за възрастта си, а глезльовци и лигльовци никога не са били, при все, че са деца на капиталист-милионер. хи хи хи
Шегата обаче се оказа (беше) неуместна в очите на Дамата, особено незапозната с предходните ни шеги с децата ми по повод заведението преди срещата ни с нея (Дамата).
(следва когато мога)
цитирай- Първо: При все, че съм доста по-"зелен" от теб - ще си позволя да ти отправя една препоръка: Изброявай, ако те кефи всичките тези прилагателни, в коментарите си към въпросните, но не и в тези към приятелите си. Обидно е някак си. Обидно за нас, приятелите. Поне такивата, каквито смея да твърдя, че сме с Корти: интелигентни не само умствено, а и емоционално.
Ще ти разкажа една случка, с която се надявам да го разбереш това, за което ти писах току що и то в две направления.
С жената, която владее сърцето ми (блогърката, която споменах, че ще забие мои пари в акции на АМЕРИКАНСКИ хайтехнорогични компании когато му дойде времето) и двамата ми сина, бяхме на почерпка по повод на рождения ми ден. Накрая, когато платих сметката, шегувайки се, подадох бележката на малкия с думите като започне да работи да ми я осребри. Сам разбираш, че е абсолютна шега. Сметката никак не беше висока и именно затова се пошегувах, защото преди това именно малкия искаше да отидем в това заведение, тъй като са разумни цените. Имам невероятно интелигентни деца (това обикновено е факт при всички головодници като мен), които (децата) са изключително прагматични и улегнали за възрастта си, а глезльовци и лигльовци никога не са били, при все, че са деца на капиталист-милионер. хи хи хи
Шегата обаче се оказа (беше) неуместна в очите на Дамата, особено незапозната с предходните ни шеги с децата ми по повод заведението преди срещата ни с нея (Дамата).
(следва когато мога)
"САЩ дадоха на света нещо много важно: ДЕМОКРАЦИЯ."
"Ще ти цитирам няколко данни само за Майкрософт, но то е същото и спрямо другите технологични гиганти. Данните са от FactSet, а не от "радио фустанела" (с последното те "ебавам" , че ти не цитираш източници).
За изминалата 2017-та, капитализацията на акциите на МС завърши на нива 26,2%. Или: котировката на акциите им беше 78,9 долара за акция. Тоест: ако си инвестирал 1000 долара в акции на МС, те са ти донесли 78 900."
"И трябва да ти кажа, че русите са стотици години назад от американците. Поляците и румънците например (тези държави също са сред 17-те) са нива над рашите. А не говорим за селско стопанство, а за високи технологии."
"В най-добрия (за рашите) случай - 103,1 години. Тоест - век и малко. В най-лошия (за тях) - 182 години. Тоест - почти два века.
~ Получих ги сега, провокиран от теб. А ги получих чисто математически и ще ме прощаваш, но методът е смешен и неточен. По-сериозен обаче не би бил в полза на рашите, напротив.
~ От абсолютно безпристрастни лични наблюдения."
Прав си, ако тези горни твои твърдения са образец за конкретност, точност, безпристрастност, експертност и интелигентно разбиране на окръжаващия ни свят, то аз в сравнение с теб съм "типичен лаладжийя и слаб при дискусиите локумаджия."
Но я бъди откровен с мен, и както аз ти казах къде е ключа за съкровищата ми, кажи къде криеш милионите?
цитирай"Ще ти цитирам няколко данни само за Майкрософт, но то е същото и спрямо другите технологични гиганти. Данните са от FactSet, а не от "радио фустанела" (с последното те "ебавам" , че ти не цитираш източници).
За изминалата 2017-та, капитализацията на акциите на МС завърши на нива 26,2%. Или: котировката на акциите им беше 78,9 долара за акция. Тоест: ако си инвестирал 1000 долара в акции на МС, те са ти донесли 78 900."
"И трябва да ти кажа, че русите са стотици години назад от американците. Поляците и румънците например (тези държави също са сред 17-те) са нива над рашите. А не говорим за селско стопанство, а за високи технологии."
"В най-добрия (за рашите) случай - 103,1 години. Тоест - век и малко. В най-лошия (за тях) - 182 години. Тоест - почти два века.
~ Получих ги сега, провокиран от теб. А ги получих чисто математически и ще ме прощаваш, но методът е смешен и неточен. По-сериозен обаче не би бил в полза на рашите, напротив.
~ От абсолютно безпристрастни лични наблюдения."
Прав си, ако тези горни твои твърдения са образец за конкретност, точност, безпристрастност, експертност и интелигентно разбиране на окръжаващия ни свят, то аз в сравнение с теб съм "типичен лаладжийя и слаб при дискусиите локумаджия."
Но я бъди откровен с мен, и както аз ти казах къде е ключа за съкровищата ми, кажи къде криеш милионите?
Съвсем прав си извън контекста на коментарната част. Приеми го като проявление на заядливата ми същност. Която понякога не е съвсем безоснователна.
Що се отнася до децата ти- да са живи и здрави и се радвам, че вървят чудесно, но моята препоръка /съвсем приятелска/ е да не ги цопваш в това блато, в което щапаме тук. По тази причина предупредих и бай ти Коста Хамериканеца да не се занимава с моите близки, защото всяко действие предполага и противодействие.
Та това имах впредвид.
И моля те обясни на Корти, а и ти не е зле да го осъзнаеш, че човек подбира приятелите си съобразно собствените си предпочитания, а не по политическите и емоционални прищевки по простата причина, че въпросните прищевки са променливи величини. Сигурно се сещаш за едно изказване на Чърчил, че всеки на младини е бил социалист по убеждения.
цитирайЩо се отнася до децата ти- да са живи и здрави и се радвам, че вървят чудесно, но моята препоръка /съвсем приятелска/ е да не ги цопваш в това блато, в което щапаме тук. По тази причина предупредих и бай ти Коста Хамериканеца да не се занимава с моите близки, защото всяко действие предполага и противодействие.
Та това имах впредвид.
И моля те обясни на Корти, а и ти не е зле да го осъзнаеш, че човек подбира приятелите си съобразно собствените си предпочитания, а не по политическите и емоционални прищевки по простата причина, че въпросните прищевки са променливи величини. Сигурно се сещаш за едно изказване на Чърчил, че всеки на младини е бил социалист по убеждения.
vaquero написа:
А на мен екземпляр? С посвещение и автограф.
Вече пътува към теб. С посвещение и аФтограф, както поиска.
ПП. Смятай какъв жест ти правя като имаш предвид, че 500-те най- хай-технологични компании ми поискаха същото. Чудя им се на акъла , след като ми предложиха заплащане по 500 биткойна и 1000 свои /борсови/акции. При това положение им отказах, тъй като себестойността на продукта е значително над тези нива. Пък и не е морално да ми предлагат някакви си хартийки, в преобладаващата си част виртуални.
Защо си отказал акциите, можеше да се включиш в борсовите машинации?
цитирайБлагодаря за жеста! Благодаря за подаръка!
цитирайvaquero написа:
Защо си отказал акциите, можеше да се включиш в борсовите машинации?
Имам достатъчно тоалетна хартия - тия не са подходящи.
kvg55 написа:
Благодаря за жеста! Благодаря за подаръка!
Ще ти пратя и от следващите издания - мисля да ги преформулирам в стихове. Предупредих те - заразно ест !
Бих могла да ти отговоря, но Жоро е започнал отлично и ще изчакам, защото ми е интересно дали и доколко ще ти отговори все едно аз. Мисля, че до голяма степен ще е така, защото както той е казал: космически интелигентни сме, особено аз. :) :) :))))
'Проблемът' е, че той вече замина за морето и предполагам ще довърши коментара си в сряда или четвъртък. :)
ПП към 58. merlin68: Смарти е смалил, за да не те комплексира. :) Едно от най-големите богатства на човек са неговите приятели. И тук изгрявам аз. :) :) :)) Само моето му е актив за малко под милиард. :) :)))))))
:) :) :))))
цитирай'Проблемът' е, че той вече замина за морето и предполагам ще довърши коментара си в сряда или четвъртък. :)
ПП към 58. merlin68: Смарти е смалил, за да не те комплексира. :) Едно от най-големите богатства на човек са неговите приятели. И тук изгрявам аз. :) :) :)) Само моето му е актив за малко под милиард. :) :)))))))
:) :) :))))
Ще ти пратя и на теб новата си книга с автограф и посвещение, както на Краси.
Оставам в очакване на втората част от откровенията на Френда. И не плюй по останалите ми приятели, нищо че не мислят като теб.
ПП. Предай на Френда да не влиза по дълбокото, защото преди малко съобщиха за мъртво вълнение и други подобни гадории.
цитирайОставам в очакване на втората част от откровенията на Френда. И не плюй по останалите ми приятели, нищо че не мислят като теб.
ПП. Предай на Френда да не влиза по дълбокото, защото преди малко съобщиха за мъртво вълнение и други подобни гадории.