Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2017 19:20 - Честит празник на всички, които го чувстват /отзад/ ! 12+
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 1969 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 .            Да ви е честит и щастлив празника !
Подарявам на всеки от вас по едно виртуално геврече, което да си го носите гордо по гей парадите и е добре да си закачите по едно в акаунта,
за да не стане някоя грешчица.




Тагове:   майтап,


Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Критика:
03.02.2017 10:13
С напредване на възрастта Ви все по-неправещи смисъл стават постингите Ви. Заприличват ми на постинги на лице, турнато в блога със задача.
Можете да вземете премир от мен - аз имам цел, описвам България. Вашата задача пък е да работите за интересите на чужда страна у нас. По делата им ще ги познаете, казва Исус Христос....
Имам криитиика и към сниимката на ника Ви, вдъхновена от америкнската група Кис, символът на която е едиин изплезен език. Вземете пример от моята снимка - тя е силуетът ми на една скала на вр. Хайдушки камък и е непреходна. Иска ми се да Ви кажа, че Вашата снимка е глупава, но нямам желание и затова Ви не казвам нищо...
Като бивш професор, ръководител на Катедра "Култура" към ИО на оперативните работници, на този постинг Ви поставям оценка "Слаб".
цитирай
2. born - Бай К@р, вече на няколко пъти ти обяснявам нЕкои елементарни неща, но ти не кандисваш.
03.02.2017 13:34
По случай вчерашний ти празник бях подготвил специален постинг за Твоя милост, но се ограничих с горното поздравление, което явно ти е подействало напълно да се идентифицираш с останалата тебеподобна менажерия.
Като бивш академик на моя институт за изследване и анализиране на генезиса на простотията в родината, мога само да ти благодаря за самоидентификацията и да ти бъда признателен за утвърждаването на придобитото ти от самотно скитане по сокаците прогресивно оглупяване, така характерно за възрастта ти. Процесът на дегенерация при теб се явява очень силно изразен - такава е оценката на моя екип от психолози и особено психиатри.
Относно оценката на визуалното оформление на акаунта ми ще те информирам, че си го преместих от деснио в левио джоб, което е едно напълно разбираемо и логично действие.
Що се отнася до оценките, аз не ги градирам от "слаб" до "отличен", а по друга скала и именно : "тъп", "по- тъп", "най-тъп". Твоята се класифицира като най- висшата, т.е. последната от изброените.
ПП. От прекалена възбуда забра'й да пуснеш музикална илюстрация . Не допускай емоциите да се бъзикат с егото.
цитирай
3. musicgirl81 - Привет, Борн. ;)
03.02.2017 13:49
Както вече ти потвърдих, Корти наистина е класа, но ти защо не си започнал да учиш? ;);););))))))
Поздрави!
цитирай
4. born - Както вече ти потвърдих, Корти н...
03.02.2017 16:07
musicgirl81 написа:
Както вече ти потвърдих, Корти наистина е класа, но ти защо не си започнал да учиш? ;);););))))))
Поздрави!

Официалното обяснение е че стъм вече дъртичък за тези неща, но не мога да отказвам на интелигентни млади жени каквото и да било. Кога започва ПУЦа ?
Пояснение,тъй като сте много млади и не ги помните тия институции : ПУЦ е абревиатура на Професионален Учебен Център. Едно време ги създаваха по предприятията, за да дават все пак някаква професия на по-необразованите и те придобиваха правоспособност документално. Примерно: монтажник 3-ти разряд, птицегледач, помощник-готвач или кухненски работник и т.н. Та и аз с мизерното си образование трябва на стари години да усвоявам нови професии. Ето предиписавшия например е добил правоспособност в някой педагогически ПУЦ да дава акъли на всички попаднали как трябва да мислят политически, визуално, сексуално и във всички останали аспекти на живота.
А в коя група на ПУЦа ще ме запишете - бавноразвиващите или по-напреднали ?
Усмихнати поздрави за даскалиците !
цитирай
5. rosiela - Напълно
04.02.2017 21:03
planinitenabulgaria написа:
С напредване на възрастта Ви все по-неправещи смисъл стават постингите Ви. Заприличват ми на постинги на лице, турнато в блога със задача.
Можете да вземете премир от мен - аз имам цел, описвам България. Вашата задача пък е да работите за интересите на чужда страна у нас. По делата им ще ги познаете, казва Исус Христос....
Имам криитиика и към сниимката на ника Ви, вдъхновена от америкнската група Кис, символът на която е едиин изплезен език. Вземете пример от моята снимка - тя е силуетът ми на една скала на вр. Хайдушки камък и е непреходна. Иска ми се да Ви кажа, че Вашата снимка е глупава, но нямам желание и затова Ви не казвам нищо...
Като бивш професор, ръководител на Катедра "Култура" към ИО на оперативните работници, на този постинг Ви поставям оценка "Слаб".


те подкрепям.
цитирай
6. born - Охо, дъртата крава пак измуча.
05.02.2017 11:13
Подкрепяй дъртия кърски овен Бай К@р в блога си, добиче.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4624676
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930