Постинг
16.05.2016 13:59 -
Как се пресолява манджа.


Кулинарните мастери са наясно и винаги предупреждават неуките мераклии, че прекаленото количество подправка прави манджата негодна за консумиране.
Тази максима обаче е извън полезрението на журналяшката тълпа, която с неистов апетит се нахвърли на новината, че Поли Генова СПЕЧЕЛИ 4-то място на евровизионата вакханалия, която е всичко друго, но не и конкурс за музикални произведения и изпълнители. Не мога да си представя каква чудесия щеше да последва, ако Поли бе спечелила първото място ?! То не бяха хвалби, то не бяха интервюта с всякакви капацитети от територията и булгармигрантите, то не беше гордeeнe за Bulgaria, тази Bulgaria, в която куцо и сакато, сляпо и глухо пее на поразия на всякакви конкурси .
Тук е мястото да отправим критика към премиера , че не прати правителствен самолет да докара обратно прославилата се !
В интерес на истината Поли е една много добра певица. Този факт не може да се оспори, нито коментира некоректно. Но певицата пее песни, които се пишат от композитори и се представят от маса шебеци като дизайнери, стилисти, редактори, хореографи и др. маймуняци, които са в състояние да превърнат един нормален певец / като Миро например от предишно участие / в шантав клоун с пера, крила и други подобни перверзни атрибути, които съвсем размиват това, което пее. Полито в сегашния случай бе с някакви доста странни одежди, които някому вероятно са се харесали.
Но всичко това си е чиста суета, тъй като акцентът не пада върху музиката, пеенето или текста.
И оценяването също.
Критерият е масовостта на гласуващите, а не компетентността им. И то не на музикален принцип, а на национален ?! Дали Полито не пя някаква българска народна песен ? На английски естествено.
И още нещо. Вероятно съм доста слаб в географията, след като Австралия участва в този "конкурс". Че и печели призово място. А първото е на изпълнителка от Украйна - татарка/украинка с песен за гоненията на татарите от не къде да е, а от Крим преди 70 години.
Ще видим какво ще се получи, когато Китай и Индия бъдат включени в европейското евровизионно пространство !
Тази максима обаче е извън полезрението на журналяшката тълпа, която с неистов апетит се нахвърли на новината, че Поли Генова СПЕЧЕЛИ 4-то място на евровизионата вакханалия, която е всичко друго, но не и конкурс за музикални произведения и изпълнители. Не мога да си представя каква чудесия щеше да последва, ако Поли бе спечелила първото място ?! То не бяха хвалби, то не бяха интервюта с всякакви капацитети от територията и булгармигрантите, то не беше гордeeнe за Bulgaria, тази Bulgaria, в която куцо и сакато, сляпо и глухо пее на поразия на всякакви конкурси .
Тук е мястото да отправим критика към премиера , че не прати правителствен самолет да докара обратно прославилата се !
В интерес на истината Поли е една много добра певица. Този факт не може да се оспори, нито коментира некоректно. Но певицата пее песни, които се пишат от композитори и се представят от маса шебеци като дизайнери, стилисти, редактори, хореографи и др. маймуняци, които са в състояние да превърнат един нормален певец / като Миро например от предишно участие / в шантав клоун с пера, крила и други подобни перверзни атрибути, които съвсем размиват това, което пее. Полито в сегашния случай бе с някакви доста странни одежди, които някому вероятно са се харесали.
Но всичко това си е чиста суета, тъй като акцентът не пада върху музиката, пеенето или текста.
И оценяването също.
Критерият е масовостта на гласуващите, а не компетентността им. И то не на музикален принцип, а на национален ?! Дали Полито не пя някаква българска народна песен ? На английски естествено.
И още нещо. Вероятно съм доста слаб в географията, след като Австралия участва в този "конкурс". Че и печели призово място. А първото е на изпълнителка от Украйна - татарка/украинка с песен за гоненията на татарите от не къде да е, а от Крим преди 70 години.
Ще видим какво ще се получи, когато Китай и Индия бъдат включени в европейското евровизионно пространство !
Вълнообразно
Ивелина Балчева: Илия Павлов е жив
© G-7 срещу Китай и Русия вместо срещу к...
Ще има ли война между Китай и САЩ за Тай...
© G-7 срещу Китай и Русия вместо срещу к...
Ще има ли война между Китай и САЩ за Тай...
Националистически терор: Турски маанета ...
УТРЕ Е ДЕН ПЪРВИ ОТ ДЕЛКАНЕТО НА УКРАИНА...
В електронните вестници вече се появиха ...
УТРЕ Е ДЕН ПЪРВИ ОТ ДЕЛКАНЕТО НА УКРАИНА...
В електронните вестници вече се появиха ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Който прасна минуса е редно да се мотивира. Но негова си работа.
цитирайКак си изригнал възмутено. Имаш основание. И мен ме дразни пеенето на българи на английски. Наистина много пеем, но ми се струва, че вече нямаме добри композитори, които да напишат подходящата за първото място песен.
А гласуването на журитата си беше политическо. На част от публиката също.
Всяко нещо има ограничено време на живот. Евровизията също е към краят си.
цитирайА гласуването на журитата си беше политическо. На част от публиката също.
Всяко нещо има ограничено време на живот. Евровизията също е към краят си.
3.
born -
Преди малко, Краси, слушах по БНР едно доста тъпо предаване за музикална класация.
16.05.2016 16:58
16.05.2016 16:58
Умряла работа ти казвам, Приятелю ! На първото място се кипри фараонката Лили с някаква песен, която по нищо не се различава от всичките й останали песньовки. На второто е Полито с евровизионската песничка. Останалото е разни впедерастени младежи, които пеят като превзети гейчета и всичките им изпълнения са такива, че не можеш да ги различиш един от друг / една от друга , може би?/. Голямо пеене пада ! Чудя се що за хора са гласуващите и имат ли хабер от музика и акъл в манерките. Поздрави.
цитирай
4.
born -
http://valsodar.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/05/16/gei-viziia-parad-na-tolerstite.1451853
16.05.2016 17:35
16.05.2016 17:35
Позволявам си и по-горе посочената препратка като потвърждение на написаното от мен.
цитирай Татарите са етнически българи, преди векове завладяни от турците, които превземат Крим. После те са ислямизирани, но е променен и езика им, както правят испанците и португалците. Българската кръв обаче си е в тях. По-късно ги завладяват руснаците. Опитите им да се отърват от тях през 1943 г. завършват трагично, знаем какво направи после Сталин с тях, нашите етнически събратя.
Цитирам един джуревец, най-известният, Догана. Джуревецът е помияр, смес от циганин и някакъв друг етнос. Майка му е етническа българка, татарка, баща му е циганин. Той се води защитник на правата и свободите на турците в България, пишейки се турчин, след като е джуревец, същевременно е най-първото мекере на Путин в България, наричан агент Сава, след него в тази йерархия е агент Гоце.
Поради тези причини написах преди време постинг за Конкурса "Чайковский" и руската мафия. Имам мнение и сега за г/жа Поли, но запазвам компетентно мълчане. Достатъчно написах за агентите на Путин в музиката, най-първият от които е агент Гергиев. Вероятно играл в играта "Литвинов".
Лошото , че в криворазбраното ни пазарно време на пазарен принцип вече со оценяват и музиката и жените и най-четените в нета. А няма ли мисъл и чувство, няма изкуство.
цитирайЦитирам един джуревец, най-известният, Догана. Джуревецът е помияр, смес от циганин и някакъв друг етнос. Майка му е етническа българка, татарка, баща му е циганин. Той се води защитник на правата и свободите на турците в България, пишейки се турчин, след като е джуревец, същевременно е най-първото мекере на Путин в България, наричан агент Сава, след него в тази йерархия е агент Гоце.
Поради тези причини написах преди време постинг за Конкурса "Чайковский" и руската мафия. Имам мнение и сега за г/жа Поли, но запазвам компетентно мълчане. Достатъчно написах за агентите на Путин в музиката, най-първият от които е агент Гергиев. Вероятно играл в играта "Литвинов".
Лошото , че в криворазбраното ни пазарно време на пазарен принцип вече со оценяват и музиката и жените и най-четените в нета. А няма ли мисъл и чувство, няма изкуство.
Пълен идиот. Ръси тъпотии като лайномет.
цитирайКъде мога да се сравнявам ... Но наистина не знаех, че Поли е путинистка агентка . Моля да бъда великодушно извинен. Човек не може да е компетентен по всички въпроси. Е, има такива гении като някои тук, но аз не съм от тях. Кusura bakmayin.
цитирайС извинение, чене притежавам " интелигентния" речник на господин Кушел, ще добавя и своето мнение. Поли наистина беше в абсурдни одежди, но е добра. Няма значение, че пее на английски, тя е на международен конкурс. И песента й не беше лоша. Има различни видове класации и това, че се определят от публиката, не намирам за минус. В крайна сметка изкуството е за публиката. Песнопойците в България са много, дал Бог, не е тема за критика, а за възхита.
А първото място се даде за силната песен, отразяваща една човешка драма, който не го е почувствал, жалко за него, не за песента.
цитирайА първото място се даде за силната песен, отразяваща една човешка драма, който не го е почувствал, жалко за него, не за песента.
Чалгата изкуство ли е ? Питам, защото казвате, че изкуството е за публиката. И следва резонния въпрос: кое е туй нещо, което считате за изкуство ? Ще ми е интересно да чуя отговорите на въпросите, които Ви зададох.
цитирайЗа всеки влак си има пътници. За нивото на всяка публика - песни. Това не е чалга - конкурс, респективно няма чалгализирана публика, а тя трябва да се изрази какво й харесва. Подкрепям подобни конкурси.
цитирайОтносно присъствието на Австралия:
През 1770 г. източната половина на Австралия е обявена за владение на Великобритания.
Въпреки многообразните промени през вековете, през 1999 г. се провежда референдум за държавното устройство и управлението на страната и австралийците избират да останат в състава на Британската общност. Държавен глава на Австралия е кралицата на Великобритания.
И в този смисъл в Евровизия участва... Англия. ;)))
цитирайПрез 1770 г. източната половина на Австралия е обявена за владение на Великобритания.
Въпреки многообразните промени през вековете, през 1999 г. се провежда референдум за държавното устройство и управлението на страната и австралийците избират да останат в състава на Британската общност. Държавен глава на Австралия е кралицата на Великобритания.
И в този смисъл в Евровизия участва... Англия. ;)))
Уондър, това обяснение е малко нали разбираш... То, тогава с още по-голяма сила трябва да обявим и двумилиардна Индия за европейска държава и Хонг Конг и Макао, които до скоро имаха същия статут като Австралия и Нова Зеландия. Чиста демагогия.
Розиела, всяка седерунгелка е ясна само от две думички. Щом зарони крокодилски сълзи за фашистките помагачи е ясно колко пари струва. Всичките седесари сте един дол дренки и плачете за бой. Ако си свалиш капаците за секунда, прочети нещо за черкезите-татари и за геройствата им, пък тогава реви ако искаш и с цяло гърло. Аман от лицемерни идиоти!
цитирайРозиела, всяка седерунгелка е ясна само от две думички. Щом зарони крокодилски сълзи за фашистките помагачи е ясно колко пари струва. Всичките седесари сте един дол дренки и плачете за бой. Ако си свалиш капаците за секунда, прочети нещо за черкезите-татари и за геройствата им, пък тогава реви ако искаш и с цяло гърло. Аман от лицемерни идиоти!
" КОЙТО ПЕЕ ЗЛО НЕ МИСЛИ!" , ОСВЕН, АКО СА ГО ПРАТИЛИ НА ЕВРОВИЗИЯ СЪС ЗАДНИ МИСЛИ... И ТУК НЕ ВИЗИРАМ ПОЛИ, А ДЖАМАЛА... НА ЕДИН МУЗИКАЛЕН КОНКУРС, КОИТО ПРЕВРЪЩА ЛИБЕРАЛИЗМА И ВЪВ ФАШИЗЪМ...
ПОЗДРАВ ЗА МЪДРИЯ АНАЛИЗ!
цитирайПОЗДРАВ ЗА МЪДРИЯ АНАЛИЗ!
Румен Денев
Татари, чеченци, ингушети, украинци.... Наедно с криминалният контингент от целият СССР по онова време съдейства на нацистите! Възприемат нацистката кауза като своя освободителна... Ловък и маниполативен тип е Гьобелс! Нашироко участват в наказателните бригади на Вермахта, повсеместно докъдето се допрат трева след това не никне! Доста са случаите при които нацистите влизат в дадено селище след колаборационистите и направо занемяват от ужас! Днес наследието на черната кръв се прави на приятно разсеяно и танцува, пищи и се жалва като бита кучка, обилно сълзейки само за онази част от истината, удобно обслужваща само и единственно нейние интереси. Конюктурата го позволява! Европа е собственност на крупният американски бизнес, а Великобритания е тяхната майка и двете наследници на Елизабетовата максима, че Англия няма вечни приятели и неприятели, Англия има вечни интереси! Люшкайки се между 2 борси - лондонската (суровината) и Уолстрийт (финансовата), подопечните и уж суверенни държави продължават да изпълняват гнусни поръчения превръщащи уж културни мероприятия в поле за изява на болнави реваншисти.... Тъпо и даже много тъпо щото въпросната 44 та е година на съветската , а не на руската власт, а татарите в Крим са пособници на нацистите, тоест заслужили са си съдбата.....
kuschel написа:
Уондър, това обяснение е малко нали разбираш... То, тогава с още по-голяма сила трябва да обявим и двумилиардна Индия за европейска държава и Хонг Конг и Макао, които до скоро имаха същия статут като Австралия и Нова Зеландия. Чиста демагогия.
Розиела, всяка седерунгелка е ясна само от две думички. Щом зарони крокодилски сълзи за фашистките помагачи е ясно колко пари струва. Всичките седесари сте един дол дренки и плачете за бой. Ако си свалиш капаците за секунда, прочети нещо за черкезите-татари и за геройствата им, пък тогава реви ако искаш и с цяло гърло. Аман от лицемерни идиоти!
Розиела, всяка седерунгелка е ясна само от две думички. Щом зарони крокодилски сълзи за фашистките помагачи е ясно колко пари струва. Всичките седесари сте един дол дренки и плачете за бой. Ако си свалиш капаците за секунда, прочети нещо за черкезите-татари и за геройствата им, пък тогава реви ако искаш и с цяло гърло. Аман от лицемерни идиоти!
Къде ще се сравним с "интелектуалец" като вас. Има една интелигентска: и сто години да живееш, не можеш да дорастеш до простотията. Поздрав. Не ме трогвате.
Не бива да стигаме до обиди, когато становищата ни не са еднакви. При положение, че Австралия е била част от Великобритания, сравненията с Индия и други страни са съвсем закономерни и логични. Но ето че сами стигнахме до извода, че евровизията е един политически , а не музикален конкурс. Затова пиша въпросния конкурс с малка буква. Що се отнася до татарите, според някои съблогъри те са българи. Аз пък си мисля, че са доста по-близо до цигани, според съблогърите и циганите имат българско самосъзнание. Когато им отърва. Иначе си остават мангали. Поздрави на всички и благодаря за дискусията.
ПП. След като повърхностно прослушах ойроконкурса, останах с впечатлението, че наистина като че ли Поли е най-добрата и то не заради произхода си, а просто заради това, че е надарена с глас и талант. Това не може да се каже за песента, която пя, която трудно може да се различи вокално от останалите класирани напред.
цитирайПП. След като повърхностно прослушах ойроконкурса, останах с впечатлението, че наистина като че ли Поли е най-добрата и то не заради произхода си, а просто заради това, че е надарена с глас и талант. Това не може да се каже за песента, която пя, която трудно може да се различи вокално от останалите класирани напред.
rosiela написа:
За всеки влак си има пътници. За нивото на всяка публика - песни. Това не е чалга - конкурс, респективно няма чалгализирана публика, а тя трябва да се изрази какво й харесва. Подкрепям подобни конкурси.
Хубаво е да се подкрепят всякакви конкурси. В края на краищата за всеки влак си има пътници. Но не ми отговорихте що е изкуството, пък и вече не е необходимо. За известно сведение: може би не Ви е известно, че и Горан Брегович чалгализира музикалното пространство. Но никой не го нарича чалгаджия. Просто защото и чалгата се явява до известна степен изкуство. Но за целта трябва да си наясно що е изкуство. Поздрави за подкрепата на всякакви конкурси.
Извинявайте, дами и господа, но не мога да говоря със сериозен тон за нещо, което беше Парад на светлините, на светлинните ефекти. Измориха ме. И бях сигурен, че нашата представителка с най-семплата атракция ще бъде между първите. Но, Боже, когато й видях тоалета и хореографията да си разтваря колената, когато светнаха белите петна на бедрата й и заприличаха на шалвари, доста се засрамих. Поли пее добре, Поли говори английски перфектно... Тя беше великолепна водеща на Детската евровизия. Не може една изпълнителка, която познаваш и от други изяви, да не те трогне дори тогава, когато песента й не е от световна величина. На мен тя ми въздейства, както Уитни и Джулия на екрана. И не трябва да си помрачаваме доброто настроение с крайни изказвания. В Калофер нямах телевизор, за да видя развоя на конкурса, но ако на първо място е украинката, то заради светлинните ефекти и това невероятно "дърво на живота" е напълно заслужено. Впечатленията ми са от предпоследното предаване, не помня кога беше... Та Поли бих прегърнал бащински и целунал по челото, защото тя стана обединител като Стоичков. Но има и един тъжен момент... Представете си колко българи има в чужбина, за да гласуват за изпълнението на своята сънародничка!
Жив и здрав бъди, Стефчо!
П и е р
ПС - Подкрепям идеята да си смениш аватара, макар да не е моя работа. Втората ми идея е да сложиш цедка на коментарите. Като се отвориха вратите на Европа, видя какво стана.
цитирайЖив и здрав бъди, Стефчо!
П и е р
ПС - Подкрепям идеята да си смениш аватара, макар да не е моя работа. Втората ми идея е да сложиш цедка на коментарите. Като се отвориха вратите на Европа, видя какво стана.
Споделям всичко което си написал, за което благодаря. Тия дни ще сменя аватара, тъй като те уважавам достатъчно , за да ти причинявам неприятни възприятия при поглеждането му. Както и на останалите приятели. В момента търся нещо подходящо, което хем да е приятно за приятелите, хем да е респектиращо за не-приятелите.. Що се отнася до цедката, ще си позволя да не те послушам, тъй като идиотските коментари не ми предизвикват негативни емоции, а ме развличат, както едно време селските идиоти са развличали с идиотщините си. Поздрави и се застоявай вече в Калофер- да сме по-наблизо и да се видим. Днес прескочихме до едно село около Кърджали до един приятел-турчин. Голяма красота е там ! Майка му е на 95 години и не знае една дума на български, но с оскъдния ми речник по турски, чудесно се разбрахме. Да е жива и здрава още дълги години женицата ! Ще пусна, когато ми остане време, специален постинг с нейна снимка и снимки от чудесните изгледи към Кърджали. Голяма красота е !
цитирайХаресах постинга Ви.
Вече нищо не ме впечатлява в "кункурррси"- те!
С нетърпение чаках Поли да си отвори устата. Когато я отвори и запя на английски, затворих телевизора. (Ако имах талант за певица, никога нямаше да се съглася да представям Родината си на чужд език.)
С уважение - Литатру!
цитирайВече нищо не ме впечатлява в "кункурррси"- те!
С нетърпение чаках Поли да си отвори устата. Когато я отвори и запя на английски, затворих телевизора. (Ако имах талант за певица, никога нямаше да се съглася да представям Родината си на чужд език.)
С уважение - Литатру!
Харесах постинга Ви.
Вече нищо не ме впечатлява в "кункурррси"- те!
С нетърпение чаках Поли да си отвори устата. Когато я отвори и запя на английски, затворих телевизора. (Ако имах талант за певица, никога нямаше да се съглася да представям Родината си на чужд език.)
С уважение - Литатру!
цитирайВече нищо не ме впечатлява в "кункурррси"- те!
С нетърпение чаках Поли да си отвори устата. Когато я отвори и запя на английски, затворих телевизора. (Ако имах талант за певица, никога нямаше да се съглася да представям Родината си на чужд език.)
С уважение - Литатру!
litatru написа:
Харесах постинга Ви.
Вече нищо не ме впечатлява в "кункурррси"- те!
С нетърпение чаках Поли да си отвори устата. Когато я отвори и запя на английски, затворих телевизора. (Ако имах талант за певица, никога нямаше да се съглася да представям Родината си на чужд език.)
Напълно съм солидарен с Вас по същата причина !
С уважение - Литатру!
Вече нищо не ме впечатлява в "кункурррси"- те!
С нетърпение чаках Поли да си отвори устата. Когато я отвори и запя на английски, затворих телевизора. (Ако имах талант за певица, никога нямаше да се съглася да представям Родината си на чужд език.)
Напълно съм солидарен с Вас по същата причина !
С уважение - Литатру!