Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2015 19:17 - Успяли българи !
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 7560 Коментари: 23 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Тагове:   футбол,   музика,


Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - Зависи от каква гледна точка се г...
01.12.2015 19:31
Зависи от каква гледна точка се гледа успялостта(?).
И Васко Василев, и Христо Стоичков са познати на почти целия свят.
Успяли са с талант и труд.
цитирай
2. born - Зависи от каква гледна точка се г...
01.12.2015 19:35
kvg55 написа:
Зависи от каква гледна точка се гледа успялостта(?).
И Васко Василев, и Христо Стоичков са познати на почти целия свят.
Успяли са с талант и труд.

Много ми е интересно кой е по-успял ? Поздрави.
цитирай
3. kvg55 - анонимен
01.12.2015 22:03
анонимен,
В моя край си "якаме", "якавци".
А думата "успялост" в какво число е - единствено или множествено?
Благодаря предварително за консултацията.
цитирай
4. alibaba4 - Деде Аз мой съ бъризкам с пра...
01.12.2015 22:25
Деде

Аз мой съ бъризкам с правописа си ма в комент 3 са ти казали истината. Жалко чи ш си иде щото анонимките ни съ пазът.
Ма аз шти повтора чи съ пише успЕли!
И знайш ли ни тъ нападам заради възраста. Просто си кофти човек с прИтензии!
цитирай
5. kvg55 - born
01.12.2015 22:25
born,
Христо Стоичков вече е успял - четвърти в света, носител на КЕШ и КНК, носител на "Златна топка" и "Златна обувка", шампион на България - три пъти и прочие. Сега се наслаждава на успехите си и догодина ще празнува юбилей.
За Васко Василев не знам има ли награди (пропуск, който не говори добре за културата ми), в Уикипедията пише, че е печелил конкурси, но той има още много да успява и несъмнено ще получи и награди.
При музикантите признанието идва по-късно, отколкото при футболерите, но мисля, че Васко е вече признат.
цитирай
6. born - Анонимни капацитете, , препоръ...
01.12.2015 22:26
Анонимни капацитете, , препоръчвам ти да се обадиш на всички от Министерския съвет и , за да им обЕсниш правилно ли е да се говори на "-ме". Пояснявам : четемЕ, говоримЕ и т.н. А лично на мен да ми обЕсниш правилно ли е да спрягам подобни глаголи, както следва :
-аз чета
-ти четеш
-той/тя,то/ чете
-ние четеме
-вие четемете
-те четемят ?
Мммм ? Очаквам компетентен оДговор. Айде със здраве.
цитирай
7. born - born, Христо Стоичков вече е успял - ...
01.12.2015 22:32
kvg55 написа:
born,
Христо Стоичков вече е успял - четвърти в света, носител на КЕШ и КНК, носител на "Златна топка" и "Златна обувка", шампион на България - три пъти и прочие. Сега се наслаждава на успехите си и догодина ще празнува юбилей.
За Васко Василев не знам има ли награди (пропуск, който не говори добре за културата ми), в Уикипедията пише, че е печелил конкурси, но той има още много да успява и несъмнено ще получи и награди.
При музикантите признанието идва по-късно, отколкото при футболерите, но мисля, че Васко е вече признат.

Съгласен с констатациите. А сега тури на кантара единия и другия. Явно Стоичков тежи повече. Въпрос. Ако ти предложат да контактуваш с единия и другия, кой ще предпочетеш ? На английски или руски .
цитирай
8. kvg55 - alibaba4
01.12.2015 22:35
alibaba4,
Вие си се "бъризка(м)"-йте, колкото искате, но разберете, че в коментара ми няма думата "успяли". Вие сте се успали, затова ви се привижда "успяли".
цитирай
9. kvg55 - Попитали един древногръцки мъд...
01.12.2015 22:47
Попитали един древногръцки мъдрец, защо е така запотен и уморен.
Мъдрецът отговорил : Препирах се с глупаци.
цитирай
10. born - А сега малко по-сериозно. Не отр...
01.12.2015 22:52
А сега малко по-сериозно. Не отричам футболния талант на Стоичков. Но простотията на парвенюто го прави антипатичен. Не вярвам Гунди да беше като интелект нещо кой знае колко повече от Стоичков, но човекът /Бог да го прости/ беше възпитан и скромен. С което печелеше симпатиите на всички. И остана в сърцата на хората. И Пената не е професор, въпреки че стана четвърти в света. Но въпреки гаврите с него си остава симпатичен, защото не се натиска да се фука и праска, че е голямата работа. За разлика от полиглота Стоичков, който си умре да показва, че от него по-голям няма. Изкушавам се да направя аналогии и с блога, но един от горните коментари го доказва. Приемам забележката. Човек не е безгрешен-понякога неволно,понякога съзнателно. Кой е анонимникът , който прави забележката по този начин? И защо е анонимен ? Нито съм го канил, нито съм го калесвал. Има и други начини да се направи забележка. Нейсе. Ще си позволя да довърша обръщението си към въпросния на турски : сикеим аманъ гьотеню. Както е известно на претенциозните неграмотници -ударенията в този език са на последната сричка. Не като в полския език например.
цитирай
11. born - Въй
01.12.2015 22:55
Ма той анонимния си изтрил коментара, а аз се хабя да му обяснявам, че дори и Той може да допусне понякога грешка. Язък за барута.
цитирай
12. kvg55 - born
01.12.2015 23:09
В първоначалния вид на коментара, който без да искам изтрих, пишеше още, което пък пропуснах във втория коментар, че Стоичков знае "каталунски и английски, по- малко".
В България Стоичков определено тежи повече. За по света незнам.
Но, както казах, Васко има още много време да трупа тежести. С времето ще става все по съвършен. Но това не значи, че ще бъде оценен и у нас.
С руския се оправям по-добре, отколкото с ингилизкия, а с каталунския никак. Така че, вероятно ще предпочета руския възпитаник. Надявям се да намерим общи теми за разговор. С Ицката, освен за футбол, за друго едва ли можем да си говорим.
Между другото, добре се посмях тая вечер.
цитирай
13. born - Деде Аз мой съ бъризкам с пра...
01.12.2015 23:16
alibaba4 написа:
Деде

Аз мой съ бъризкам с правописа си ма в комент 3 са ти казали истината. Жалко чи ш си иде щото анонимките ни съ пазът.
Ма аз шти повтора чи съ пише успЕли!
И знайш ли ни тъ нападам заради възраста. Просто си кофти човек с прИтензии!

Бабишкерче, обърнах ти внимание на факта, че с неграмотници не дискутирам, но ще наруша правилото, защото най-малко от теб бих приел граматични или литературни съвети. С което отново затварям дискусията с теб с акцентиране на вниманието ти на коментара на г-н Говедаров:"Попитали един древногръцки мъдрец, защо е така запотен и уморен.Мъдрецът отговорил : Препирах се с глупаци."
Тъй като аз не съм мъдрец, а само дърт /по твоите представи/ и кофти човек с претенции, ще се постарая да не стана и тъп от контактуването с такива като теб. И още нещо : както вече съм ти обяснил, никой не те е канил да четеш и коментираш при мен. Още повече извън темата. Иначе ще ме принудиш да се обърна и към теб с израза на турски език, който по-горе отправих към анонимника.
цитирай
14. of4arsnakovalnia10 - Вади Борн...
01.12.2015 23:22
И ти Градски КВГ...
Препоръчвам Ви да подминавате анонимните коментари без да вземате отношение по кретенията им, тъй като вече знаете, че месец декември ще е месец без анонимни коментари и отразявайки ги, а след това "0-2--2-0" изтривайки ги - вашите ще увисват.
А и да не - така им доставяте удоволствие, че ги забелязвате.
Трайкайте си - така или иначе те са един... въздух, ама от онзи, дето излиза шумно отзад.

Та е това исках да ви кажа преди да се гърбосложа.
Лека от мен.
цитирай
15. kvg55 - Че е парвеню, парвеню е. И синя лампа ...
01.12.2015 23:27
Че е парвеню, парвеню е. И синя лампа за автомобила му бяха дали и той я ползваше.
Но го обичам, както и другите момчета, заради радостта от 1994-та година.
Написал съм постинг за юбилея на Стоичков, който ще публикувам тия дни.
При социализма скромността беше положително качество. И футболистите бяха скромни, и артистите, и естрадните певци. Имаше и парвенюта - издигнали се по партийна линия на някакъв пост.
цитирай
16. born - Приятелю Краси /мисля че бих могъл да се обръщам така към теб, без да те обидя/
01.12.2015 23:33
Моля да ме извиниш, че загубих доста време за безпредметна дискусия с хора, които едва ли заслужават някакво внимание. С извинение, лайна има навсякъде, още повече в анонимността на този блог. Толкова по този въпрос.
Не бих искал да останеш с впечатлението, че изпитвам някаква атавистична комплексарска омраз към Стоичков. Простотията и парвенющината във всичките им проявления ме дразнят ужасно. И това е просто едно изпускане на парата. По принцип всякакво сравняване на двата персонажа, визирани в постинга е напълно абсурдно. Единият свири на 350 годишна цигулка "Амати", което само по себе си е уникално и доказващо единствеността му и невероятния му талант. Другият - самороден талант на футболната сцена, но с невероятната амбиция да покаже на всички абсолютната си простащина и неграмотност. Хората му осигуряват преводачи, за да каже нещо, а той държи да се види колко е елементарен. Резултат : става за смях. Затова направих сравнението с Пенев. Но в края на краищата какво означава успял човек в тези времена ? Ами просто да има много пари. И нищо повече. Поздрави и благодаря за подкрепата.
цитирай
17. kvg55 - Да, у нас, пък и в други страни, за ...
01.12.2015 23:45
Да, у нас, пък и в други страни, за успял се смята човек с много пари. Спор няма.
Това поставя сравнението в актуалната за сега плоскост.
цитирай
18. born - И ти Градски КВГ. . . Препоръчвам Ви ...
01.12.2015 23:46
of4arsnakovalnia10 написа:
И ти Градски КВГ...
Препоръчвам Ви да подминавате анонимните коментари без да вземате отношение по кретенията им, тъй като вече знаете, че месец декември ще е месец без анонимни коментари и отразявайки ги, а след това "0-2--2-0" изтривайки ги - вашите ще увисват.
А и да не - така им доставяте удоволствие, че ги забелязвате.
Трайкайте си - така или иначе те са един... въздух, ама от онзи, дето излиза шумно отзад.

Та е това исках да ви кажа преди да се гърбосложа.
Лека от мен.

Жоро, ти искаш да ме лишиш от удоволствието да контактувам нецензурно с неграмотни простаци !? Не съм очаквал от теб подобно нещо : да лишиш приятелите си от развлечения ! Гърбослагай се да почиваш след рождения ден и пътуването, който рожден ден не можах да ти честитя персонално, тъй като телефонът ти бе изключен. Използвам сега случая да ти го честитя . Бъди жив и здрав ! Пожелавам ти само успехи и приятни забавления ! И поздрави за момчетата. И Санкии естествено . Лека !
цитирай
19. planinitenabulgaria - Една корекция за Васко Василев:
02.12.2015 10:26
Да, той е успял в материално отношение, богат е. Но пък е типичната пазарно изявяваща се личност в музиката. Той изобщо не е сериозен музикант, ползва виртуозитета си за докосва меломаните по най-чувствителното им място. Нещо като Ванеса Меи, с която сега ще го свържа, но в аванс ще кажа, че като музикнт тя е абсолютната простачка.
И с акъла не е съвсем добре Васко. Той осъществявяше интимни контакти с майката на Ванеса Меи, с 20 години по-възрастна от него. Тя се води пианистка, тук свири Пети концерт на Бетховен, самата посредственост. Васко учеше дъщеря й на висше майстроство по цигулка. И няма как да я не учи, след като изтрясква майка й.
За да стане велик един музикант, той трябва да бъде личност, да има познания и извън музиката, да свързва музиката с другите изкуства, с живота, с епохата, в която са писани произведенията, с други подобни произведения. В това отношение Васко е самата посредственост, каквито са напр. блоговите постингджии г/н Джелезов и г/жа Стих въздух под налягане.
Аз отдавна съм нарекъл Васко с подходящото за него име, Васкочалгаджи. Чалгаджия е този, който печели от чалгата, които само слушат чалга са чалгарчета. Давам само един пример със сериозен музикант, дори най-сериозният от всички мои съвременици, Алексис Вайсенберг. Той бе гордостта и символа на големия музикнт и на съвършения разум. Има още няколко, които вървят по неговия път, но като него ще има толкова, колкото е вероятно да има втори Моцарт.

цитирай
20. born - Здравейте, Коста ! Знаете, че ув...
02.12.2015 10:49
Здравейте, Коста ! Знаете, че уважавам позициите Ви по отношение на музиката и страшно се радвам,че не направихте дори и един мъничък опит да пречупите политически нещата. Разбира се, че Васко Василев не е нито Паганини, нито Ойстрах, но начинът, по който свири е доста виртуозен. В тези семпли времена един класически музикант трябва да бъде и комерсиален, ако иска да има някакъв успех. Както и най-известните артисти участват в тъпи реклами. Не съм чувал Васко Василев да свири чалга и предполагам, че за изтънчения Ви слух и най-малкото отклонение от класическата догма е светотатство. И до известна степен сте прав и Ви разбирам. За да стане завършен виртуоз, на Васко Василев му липсва една много важна предпоставка. Просто не е евреин. А пък Стоичков въобще не съм си и помислял, че би имал нещо общо както с евреите, така и с музиката !
Що се отнася до сексуалния живот, както на Васко, така и на Христо, мен просто това не ме интересува, защото всеки си има някакави слабости. Дори и ние с Вас, колкото и да сме съвършени.
Почитания.
цитирай
21. born - Куш
02.12.2015 19:15
Ами то и аз, май ! Изглежда е заразно, но да не обръщаме нещата е по-цивилизовано. Май.
цитирай
22. planinitenabulgaria - Здравейте, Коста ! Знаете, че ув...
03.12.2015 18:16
born написа:
Здравейте, Коста ! Знаете, че уважавам позициите Ви по отношение на музиката и страшно се радвам,че не направихте дори и един мъничък опит да пречупите политически нещата. Разбира се, че Васко Василев не е нито Паганини, нито Ойстрах, но начинът, по който свири е доста виртуозен. В тези семпли времена един класически музикант трябва да бъде и комерсиален, ако иска да има някакъв успех. Както и най-известните артисти участват в тъпи реклами. Не съм чувал Васко Василев да свири чалга и предполагам, че за изтънчения Ви слух и най-малкото отклонение от класическата догма е светотатство. И до известна степен сте прав и Ви разбирам. За да стане завършен виртуоз, на Васко Василев му липсва една много важна предпоставка. Просто не е евреин. А пък Стоичков въобще не съм си и помислял, че би имал нещо общо както с евреите, така и с музиката !
Що се отнася до сексуалния живот, както на Васко, така и на Христо, мен просто това не ме интересува, защото всеки си има някакави слабости. Дори и ние с Вас, колкото и да сме съвършени.
Почитания.

цитирай
23. planinitenabulgaria - Не е тоочно твърдението, че за да е известен един музикант трябва да е евреин.
03.12.2015 18:33
planinitenabulgaria написа:
born написа:
Здравейте, Коста ! Знаете, че уважавам позициите Ви по отношение на музиката и страшно се радвам,че не направихте дори и един мъничък опит да пречупите политически нещата. Разбира се, че Васко Василев не е нито Паганини, нито Ойстрах, но начинът, по който свири е доста виртуозен. В тези семпли времена един класически музикант трябва да бъде и комерсиален, ако иска да има някакъв успех. Както и най-известните артисти участват в тъпи реклами. Не съм чувал Васко Василев да свири чалга и предполагам, че за изтънчения Ви слух и най-малкото отклонение от класическата догма е светотатство. И до известна степен сте прав и Ви разбирам. За да стане завършен виртуоз, на Васко Василев му липсва една много важна предпоставка. Просто не е евреин. А пък Стоичков въобще не съм си и помислял, че би имал нещо общо както с евреите, така и с музиката !
Що се отнася до сексуалния живот, както на Васко, така и на Христо, мен просто това не ме интересува, защото всеки си има някакави слабости. Дори и ние с Вас, колкото и да сме съвършени.
Почитания.



Някои казват, не съм добър музикант, защото не съм нито евреин, нито обратен. Не е така обаче. За да бъде един музикант велик, той трябва да има талант, интелект и съвършен ум. Това са необходимите качества музикантът да намира най-краткия път към автора, да вълнува слушателите, те да го извисяват на ниво съавтор на композитора, чиито произведения изпълнява. Освен над инстумента и над партитурата трябва и още много труд около тях - друти произведения на автора, макар и от други жанрове с подобен характер, произведения на други автори, подбни на това.
Давал съм пример с Вайсенберг, който е върха на висшия разум освен таланта си, в значителна степен като него е и Александрина Пендачанска, за която писах постинг по нощите.
За съжаление тези качества ги нямат завършилите в Голямата страна,
а един професор А. К. бе повлиян лошо от съпругата си рускиня, с цел в България.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4599487
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031