Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2015 19:26 - С какви фундаментални казуси се занимава българското правосъдие
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 12048 Коментари: 43 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Девствената поетеса от Пловдив загуби делото, ще обжалва   13:24  |  12 ноември 2015 | | / Редактор Лилия Чалева /   Виж 1 снимка image Албена Хинкова ще обжалва съдебното решение
Сн.: БГНЕС
    Делото, което поетесата Албена Хинкова заведе, за да докаже, че е девствена, приключи в районния съд в Пловдив днес.     Районният съд в Пловдив оневини поета Николай Славов, срещу когото Хинкова заведе дело за обида, че се е усъмнил в нейната непорочност, и за което настояваше да й плати 3000 лева.
   Съдия Иван Калибацев прецени, че колегата ѝ по перо не е обидил и накърнил честа и достойнството ѝ, изричайки думите “Кажи бе, моме, макар че ти за мен не си мома“, съобщиха "24 часа" и "Марица

   Според съдебното решение Хинкова не само, че няма да получи исканото от нея обезщетение, но трябва да плати на Славов 300 лева за адвокатския му хонорар и 54 лв. разходи за съда.
   Поетесата остана шокирана, когато чу, че е осъдена да плати на колегата си разноските по делото
   "Ще обжалвам, разбира се", каза поетесата.
   Николай Славов обясни, че е доволен от присъдата.
  "Удовлетворен съм отчасти. Дори да ми плати, ще й върна парите, защото тя е безработна", заяви той.
   Той призна, че повече от година е бил подложен на подмятания от близки и съседи, които го питали за странния казус.

   Съдебната сага с девствеността на Хинкова се точи повече от година. В хода на процеса, който бе многократно отлаган и се провежда при закрити врати заради интимните подробности, бяха разпитани много от членовете на литературния клуб. По искане на адвоката на подсъдимия съдът направена нова експертиза за девствеността на поетесата, която се потвърди.

Източник: http://plovdiv.dir.bg/


Тагове:   МоМА,   поетеса,


Гласувай:
11


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - И кое му е забавното, предисторията ...
13.11.2015 20:03
И кое му е забавното, предисторията се роди тук преди години, в последствие пренесена на сбирка на попрището и последва ... повода за тази статията.

Комичните моменти бяха по-малко от темите за размисъл над цялата история.


цитирай
2. kvg55 - На неговото, “Кажи бе, моме, макар ...
13.11.2015 20:13
На неговото, “Кажи бе, моме, макар че ти за мен не си мома“, е могла да му го върне на мига с "Кажи бе мъж, макар че ти за мене не си мъж" и ще са квит.
цитирай
3. germanwoman - ?????
13.11.2015 20:51
тез ПроЧувСтвенИ слОва при нереЗа РусТам ти ли Ги Написа ИЛи оНя хай-по-най Хакерай, дет тИ дава ПаролиТе и та ПомПи???
НидеЙ са фаЩа за Моя ПравоПис. Ако Искаш И на НемскИ дати ги Го напиШа, ама Пак няма а ме разБиреШ...
цитирай
4. born - И кое му е забавното, предисторията ...
13.11.2015 21:33
zax написа:
И кое му е забавното, предисторията се роди тук преди години, в последствие пренесена на сбирка на попрището и последва ... повода за тази статията.

Комичните моменти бяха по-малко от темите за размисъл над цялата история.



Сигурно е така, както го казвате. Но мен ме шокира безсмислието на един подобен иск и колко време и енергия /правораздавателна/ отива на вятъра, за да се уйдисва на някои откачалници, докато в същото време същинските проблемни процеси се точат във времето и обезсмислят по тази причина.
цитирай
5. born - На неговото, “Кажи бе, моме, макар ...
13.11.2015 21:36
kvg55 написа:
На неговото, “Кажи бе, моме, макар че ти за мен не си мома“, е могла да му го върне на мига с "Кажи бе мъж, макар че ти за мене не си мъж" и ще са квит.

Да, но ищцата е от една страна пуетеса, от друга- амбициозна, и от трета- истинска девственица.
цитирай
6. born - тез ПроЧувСтвенИ слОва при нереЗа ...
13.11.2015 21:54
germanwoman написа:
тез ПроЧувСтвенИ слОва при нереЗа РусТам ти ли Ги Написа ИЛи оНя хай-по-най Хакерай, дет тИ дава ПаролиТе и та ПомПи???
НидеЙ са фаЩа за Моя ПравоПис. Ако Искаш И на НемскИ дати ги Го напиШа, ама Пак няма а ме разБиреШ...

Германкифла, ако и на немски ми пишеш както пишеш на български - нИ мОя тъ рЪзБра. НаЙ уБичАм дъ ми Пишиш на КитаЙски - къТ мАтерен Изик ми Съ явЯва !
Навехнах си вече два пръста, докато се мъча да пиша по твоя неграмотен начин. Чудя се как да те нарека, след като наричаш човек като Рустам "нерез". Само една патка може да постъпи така. Забележи, че не те нарекох "патка такава", тъй като няма нужда да обиждаме невинните животинчета. Що се отнася до Жорката, докато има такива като теб, ще съм до него. Най-малкото защото от него може да се научи нещо интересно. За разлика от теб.
цитирай
7. raders - Жената /момата/ има проблем. Тя е с ...
13.11.2015 21:55
Жената /момата/ има проблем. Тя е с диагноза и това е факт, според самата нея. Но е чудно защо съдът се занимава с щуротии толкова дълго време и разиграва хората, сякаш си нямат други грижи, вместо да я отреже веднага. Всъщност, проблемът не е в тези хора /явно психично болни/, а в безхаберието на съда и идиотщината на закона.
цитирай
8. born - Опс
13.11.2015 21:56
Загрях защо Дойченкифлен се навря пак тук. Явно от завист за лайковете ми. Сега виждам какъв епохален пич се явявам с толкоз помпи за нула време. И само един войс.
цитирай
9. kvg55 - Интересен сложен казус и продъл...
13.11.2015 22:10
Интересен сложен казус и продължавам да разсъждавам.
Излиза, че днес целомъдрието и девствеността при жените не са достойнство, след като съдът е отсъдил, че думите на мъжа не накърняват достойнството на ищцата. Значи поетесата е със старомодни разбирания и не е преценила шансовете си да спечели делото. Но все пак трябва да се изчака решението и на последната инстанция.
Казусът наистина е фундаментален, макар вие да го казвате иронично, защото няма прецедент и от този случай ще проличи, доколко кадърна е съдебната ни система.
цитирай
10. born - Тъй като съдебните ни институции ...
13.11.2015 22:29
Тъй като съдебните ни институции работят в съответствие със съществуващата законова уредба , би било логично решенията на следващите инстанции да са аналогични, тъй като те работят със същия доказателствен материал, който е бил достатъчен на първата инстанция да произнесе присъда. Бие на очи обаче, че много често по- високите инстанции дават тълкувания, диаметрално противоположни на предходната. Логичното обяснение е, че това се дължи или на корупция, или на некомпетентност. Просто няма трети вариант. Е, да очакваме с интерес що за недоносче ще измудри съдебната ни състема. В конкретния случай за корупция едва ли може да става дума.
цитирай
11. alibaba4 - Стига
13.11.2015 22:54
Си припикавал блога дърто:(
цитирай
12. born - Бабишкер, вониш ! Бегай да смениш ...
13.11.2015 23:04
Бабишкер, вониш ! Бегай да смениш памперса.
цитирай
13. bryunetsnakovalnia10 - Здраво, Френд Борн! - https://wwwyoutube.com/watch?v=Pep6nREBpS8
13.11.2015 23:21
Нали не се бъркаш, че deutschmuffin е жена и особено Юлка?!
"Мъж" е.
И кавИчките тук си са точно на място.
Как само се насъбраха: benjiandereundsterneprince, deutschmuffin, strahldertr(a)ume... да се "чудиш" кой кой е. Или по-скоро кой кога е и кой от "тях" те е напомпал.

Поздрави с едно любимо от парче 87-ма в заглавието, което слушах по радиото при пътуването си от бачкането.
цитирай
14. born - Привет, Жорж !
14.11.2015 00:00
Като видиш само колко ненормалници се подвизават тук и започва да ти се повръща. Май ще започна да ги псувам направо на майка като Кушел ! То от друго май няма да разберат.
цитирай
15. germanwoman - Света ТрОИца нерезИ
14.11.2015 00:13
сте Ти, РусТам И 100никовИя дет Ма сМята за МъЖ
верНо е! Аз съМ 100 пЪти По МЪЖ От ТакВиз мъЖе с ГлаВно "Ж"

КвИ Неща СтаВат По Света В моМента (В частнОст ПАРИЖ)
а ВиЙ квИ ги дроБите ТуКа по 24 чаСа в блог.бъгъ???
Даже И с глаВно "Ж" не Сте а с ГлаВно "П"
цитирай
16. cecobob - Мислех да напиша коментар
14.11.2015 01:58
но след тези коментари нещо ми се пригади. Пък и за една ципа, толкова шум.
цитирай
17. gosho568 - Явно, че правосъдието в България, ...
14.11.2015 02:12
Явно, че правосъдието в България, "няма" други проблеми и казуси, които да решава.....
цитирай
18. born - сте Ти, РусТам И 100никовИя дет Ма ...
14.11.2015 10:49
germanwoman написа:
сте Ти, РусТам И 100никовИя дет Ма сМята за МъЖ
верНо е! Аз съМ 100 пЪти По МЪЖ От ТакВиз мъЖе с ГлаВно "Ж"

КвИ Неща СтаВат По Света В моМента (В частнОст ПАРИЖ)
а ВиЙ квИ ги дроБите ТуКа по 24 чаСа в блог.бъгъ???
Даже И с глаВно "Ж" не Сте а с ГлаВно "П"

Знайно е как се наричат популярно жените /с главното П/, които са по-по-най от мъжете. Ако някой не е наясно, се наричат "лесбийки". Хубаво и похвално е, че разкриваш тези си психически особености, които обясняват както правописа, така и начина на мислене /което е един феномен при подобни екземпляри/. Бъди здрава.
цитирай
19. born - но след тези коментари нещо ми се ...
14.11.2015 10:52
cecobob написа:
но след тези коментари нещо ми се пригади. Пък и за една ципа, толкова шум.

Няма да е зле да прецизирате възмущението си от кои точно коментари. Ципата не е проблема, както е видно и от коментарите. Проблемът се оказва вътре в главите, в които има бая бръмбари. И не случайно виетнамецът казал : "Всичко си ми е тука - в гъза.", като посочил високото си чело. Поздрави.
цитирай
20. born - Явно, че правосъдието в България, ...
14.11.2015 10:54
gosho568 написа:
Явно, че правосъдието в България, "няма" други проблеми и казуси, които да решава.....

Правосъдието в РБ има един много голям проблем - че е българско ! Хубав ден.

цитирай
21. born - За информация на нормалните посетители на този блог.
14.11.2015 11:02
Вероятно, уважаеми посетители на блога ми, се чудите защо не трия или модерирам някои коментари, което би следвало да правят притежаващите и управляващите на саита. Ами много просто е . Когато още бях дете, баба ми /Бог да я прости/ изрече една мъдра сентенция, която спазвам през целия си живот. Сентенцията на баба ми Кириаки гласи : "Имената на глупците да стоят по стените."
цитирай
22. bryunetsnakovalnia10 - Коментар ама баш по темата за "правосъдието":
14.11.2015 11:15
Виж сега, Френд...
Тези с явната и открито изразена комплексарщина не са опасни.
По-"опасни" са онези /поне мислещите се за/ изкусни задкулисници.

Давам пример: наскоро попитах... една Приятелка къде се изгуби еди кой си /НИК/.
А днес гледам, че вчера "той" цъфнал.
И с "мъжкия" си профил. И с женския си.
И дори комуникират пом/у си, обменят "мисли" /стихотворни/.
И това е Жена!
По професия... съдия!
От това по-лудо - здраве му кажи.

/а мен определят като многопрофилник, при все, че профилите си никога не съм ги крил и имат логично и разумно обяснение за съществуването си/
/с последното - за логичността и разумността - естествено не казвам, че другите трябва да са съгласни, но меродавно е моето мнение, защото касае мен си/

ПС: Намекнах ти - сега ти го казвам в прав текст: Не доставяй удоволствие на deutschmuffin д МУ говориш в ж.р.
"Мъж" е - повЕрвай ми.
Въпросът е какъв...
цитирай
23. bryunetsnakovalnia10 - http://hloris.blog.bg/lichni-dnevnici/2015/10/23/tyrsia-otgovori-molia-za-mediator-blogbg.1401747
14.11.2015 11:53
Френд, извини ме, но да направя малко офтопик /ли?!/
Прочети коментар 33 под постинга, линк към който дадох в заглавието и нека поразсъждаваме:
- Мъж говори от женски НИК! - Да, аз, Георги Стоименов твърдя, че зад germanwoman стои мъж.
- Имал неоспорими доказателства за моя многопрофилност. Ами дай да ги видим.
- Търсел съм бил реални контакти с жени тук. Тъпанар!
Тъпанар, който из зад друг един свой профил /който вече деактивира/ прави точно това, а на мен го приписва.
Само където фактите са, че с една единствена съм влязъл в реален контакт тук и... това е едно от най-добрите ми решения в живота.
- Отиваме в блога на unearthly и броим: 1, 2, 3... 8 налични постинга. Поглеждаме брояча на блога и виждаме 8. Тоест всички постинги на Дамата са налице. За какъв изтрит тогава говори джермънимъфин?
Май се опитва да изкриви факта, че постинга ми в памет на Петьо, беше изтрит с всички други при изтриването на профила ми от "Инвестор".
- "Тя" била получил/а/ много заплахи от мен.
/за germanwoman говоря/
Ма дай ги да ги видим бреее.

Не на последно място: прочетете коментар 30.
На блогърка, която ме познава вече 7 години.
Стояща с реалното си име пред Вас.

На кого бихте повярвали - на germanwoman - анонимната торба с лайна или на zabavnata - Ани Виденова?!
цитирай
24. bryunetsnakovalnia10 - http://prikachi.com/images.php?images/160/8463160p.jpg
14.11.2015 12:30
Изнасям идиотщината, свързана с Петьо в изричен коментар, защото това е върха на простотията ти, germanwoman.

Линкът в заглавието на този коментар е снимка как оставям цвете на мястото, на което беше блъснат Петьо.
/Почивай в мир, Петьо/.
Не е въпросът, че Петьо ми беше племенниче, germanwoman, изрод такъв!
Въпросът е, че Петьо беше влачен от джипа близо 80 метра без спирачен път, а ти си 80 килограмова торба с лайна да използваш името му за твоите комплексарщини по мой адрес, без да имаш смелостта да застанеш открито и да ми ги кажеш в очите!
цитирай
25. germanwoman - Как са ПраИ на Луд тоз пЛазМодий
14.11.2015 13:48
ПостИнгЪТ бе От КлоНинГ bryunetsnakovalnia10

ПризоВаваМ МодерАторИте даПублИкУВат АйПи-тата на Следните НИКове:
bryunetsnakovalnia10
starforlife
unearthly
rayofdreams
of4ar01
of4ar02
.
. И ТъЙ натаТъК

поНе веднЪж докаЖете , че НяКоЙ следИ тоз БлоГ.бъгъ
И са ГриЖи бе МаамУ сТара.....


цитирай
26. bryunetsnakovalnia10 - Да се самоцитирам ли?!
14.11.2015 14:11
germanwoman написа:
ПостИнгЪТ бе От КлоНинГ bryunetsnakovalnia10

ПризоВаваМ МодерАторИте даПублИкУВат АйПи-тата на Следните НИКове:
bryunetsnakovalnia10
starforlife
unearthly
rayofdreams
of4ar01
of4ar02
.
. И ТъЙ натаТъК

поНе веднЪж докаЖете , че НяКоЙ следИ тоз БлоГ.бъгъ
И са ГриЖи бе МаамУ сТара.....

ОК, ще го направя, от мой коментар по-горе:
bryunetsnakovalnia10, в края на коментар 22 по-горе написа:
"/а мен определят като многопрофилник, при все, че профилите си никога не съм ги крил и имат логично и разумно обяснение за съществуването си/"

И ще повторя: "при все, че профилите си никога не съм ги крил и имат логично и разумно обяснение за съществуването си"

Виж сега. Смешен си. Смешен си, защото аз И IP-то си не крия /и отново го цитирам 78.90.207.50/, а ти разсъждаваш по детски.
Как ще публикуват АйПи-тата бре?! Та това е незаконно.
Поискай да отговорят дали въпросните профили се логват от един и същи АйПи
/при все, че оф4ар4етата са се логвали само по веднъж, Стар и Брю никога не съм ги крил, а Неземната /или както там се води/ - не ми дреме от какво АйПи е публикувала,
Но въпросът тук е друг:
Защо никой не говори за профилите /примерно/: f873, zax, rayofdreams... да изброявам ли още?!
Не ми изброявай профили /особено такива, с които нямам нищо общо и ти отлично го знаеш, защото са твои/, пич - дай да публикуваш заплахите ми към теб, които съм отправял на ЛС.
Тук място бол и Френд Борн няма да има нищо против.
Както имаш време да проверяваш /всъщност приложи ли в Гугъл стринга, който ти дадох при Рустам?!/ къде вземам участие в "дискусии" - така може и това да направиш, а не да кажеш "да бе, с теб ще губя време".
Та?!
Дай да видят всички колко съм двуличен и какви заплахи ръся на ЛС.
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю борн!
14.11.2015 14:13
Замислих се!
Технологията на съда е такава, че един иск се проучва за основателност и ако се прецени, че я има -дава му се ход за дело
Например, аз мога да обвиня съседа,че иска да предизвика Трета Световна Война например чрез публикации тук и да заведа иск за дело срещу него за това
Няма да мине такъв иск
Този защо е минал? Или е платено на проучващия, или съдът има интерес от него
След като е безработна, едва ли е платила за подобна глупост, въпреки че си прави и реклама , и антиреклама едновременно
Какъв е интересът на съда тогава?
Отвличане на вниманието от далече по важни проблеми, които не може и не иска да реши, такъв е изводът!
Приятен ден!
цитирай
28. bryunetsnakovalnia10 - Принципно си прав, но не е баш така.
14.11.2015 14:22
leonleonovpom2 написа:
Замислих се!
Технологията на съда е такава, че един иск се проучва за основателност и ако се прецени, че я има -дава му се ход за дело
Например, аз мога да обвиня съседа,че иска да предизвика Трета Световна Война например чрез публикации тук и да заведа иск за дело срещу него за това
Няма да мине такъв иск
Този защо е минал? Или е платено на проучващия, или съдът има интерес от него
След като е безработна, едва ли е платила за подобна глупост, въпреки че си прави и реклама , и антиреклама едновременно
Какъв е интересът на съда тогава?
Отвличане на вниманието от далече по важни проблеми, които не може и не иска да реши, такъв е изводът!
Приятен ден!

Когато се прецени както ти казваш - се ангажира и Следствие, Прокуратура и т.н.
Иначе всеки има правото да потърси /със собствени ресурси за разследване и събиране на доказателства/ съдебна отговорност от другиго.
В случая /без да съм запознат със случая, но от диагонализирания постинг на Френд Борн добих представа за какво става на въпрос/ жената се е почувствала обидена и е в пълното си право да потърси възмездие по чл. 146 /до 148/.
Друг е въпроса дали ще го получи /както и подразбрах, че резултата е точно обратния/.

А моята позиция е:
Аз адмирирам действията на дамата.
Защото, ако всеки отделя от безценния ресурс време да се "заяжда" със Законите ни - те ще стават по-добри.
САЩ имат една от най-либералните и същевременно добре работещи съдебни системи.
И тя е достигнала /и продължава да го прави/ това си ниво в голяма степен благодарение на прецедентите и други подобни.
Когато в България видя адвокат /или Прокурор/ да каже "Позовавам се на прецедента от делото... Стоименов с/у "Инвестор" /ха ха ха/ - тогава нещата ще са започнали да се оправят.
Казвам "да се оправят", а не, че ще са се оправили.
Към момента няма такъв случай в нашия Съд: определен съдебен процес, с определен съдебен изход - да приема тежестта на Закон.
А ще е добре да има този практикум.
цитирай
29. germanwoman - Да а а
14.11.2015 15:02
Аз Съм МикиМаус, д-р хаус, бенджи, Менджи, закс, релакс, Старфорлайфчо, РейЪфдриймчо, мноГопрофилГосПодинчо.....

Що са ЗаниМаваМ С ТОз МалОУмНик, Дет е ТУк тЪй на сМяНа

НапУскаМ тоз ПенсионерскИ Клуб На зоМбиТа И отИвам в Реала
ГоГа та да си ги поМпа И ОблъчВа Как си щЕ
аз ИмаМ БАН, ТоЙ НЕ....
БъЛгаРскО правосЪдие.......
цитирай
30. born - Аз Съм МикиМаус, д-р хаус, бенджи, ...
14.11.2015 15:25
germanwoman написа:
Аз Съм МикиМаус, д-р хаус, бенджи, Менджи, закс, релакс, Старфорлайфчо, РейЪфдриймчо, мноГопрофилГосПодинчо.....

Що са ЗаниМаваМ С ТОз МалОУмНик, Дет е ТУк тЪй на сМяНа

НапУскаМ тоз ПенсионерскИ Клуб На зоМбиТа И отИвам в Реала
ГоГа та да си ги поМпа И ОблъчВа Как си щЕ
аз ИмаМ БАН, ТоЙ НЕ....
БъЛгаРскО правосЪдие.......

Ми Що тЪ баннЪха, ма гУгутко ? ЩоТо май ти ГледЪт маЛкуту ъКъл, май. Айде кЪш. Бегом КъМ ОграмУтитеЛнуту ЗъвиДение ! Дано ти дОоди мАлку акъла в кРатуната пРостъ.
Бре, то имало и свестни модератори. Май.
ПП. Абе кой покани таз гугутка в нашия клуб ? Има ли акъл да кани малоумници тук.
ППП. И да знаете, че много ще плача за гугутката, която напуска клуба. Кой ще ни разсмива с неграмотността и простотията си ? Скука ще бъде. Всъщност бая още гугутки и гугутковци се навъртат тъдява.
цитирай
31. bryunetsnakovalnia10 - ха ха ха
14.11.2015 15:38
germanwoman написа:
...НапУскаМ тоз ПенсионерскИ Клуб На зоМбиТа И отИвам в Реала
ГоГа та да си ги поМпа И ОблъчВа Как си щЕ
аз ИмаМ БАН, ТоЙ НЕ....
БъЛгаРскО правосЪдие.......

Какъв реал като при теб това е само в главата ти?!
Освен това - това за помпането също тепърва ще се разбере чие дело е.

Но да ти рекна друго:
Хайде да направим един експеримент.
Ти ще публикуваш като постинг примерно... едно твърдение по мой адрес.
А аз ще покажа, че предварително съм знаел какво точно ще публикуваш.
Така ще проверим кой от двамата лъже.
Става ли?!
цитирай
32. born - Number twenty eight
14.11.2015 15:41
Жорж, разбирам подбудите ти да адмирираш дамата, но все пак съдебната система има основната функция да раздава справедливост. Друг е въпроса дали го прави или не , тъй като Втори адвокатски колектив преди двайсетина години създаде законодателна уредба твърде тромава, безсмислена, нелогична и в угода на адвокатската гилдия /разбирай- мафия/. Ако тази система се затрупа с всякакъв безсмислен баласт, в един момент ще забоксува и няма да може да изпълнява предназначението си. Така си мисля аз.
цитирай
33. bryunetsnakovalnia10 - Стига пък ти бре!
14.11.2015 15:45
born написа:
Бре, то имало и свестни модератори. Май.
ПП. Абе кой покани таз гугутка в нашия клуб ? Има ли акъл да кани малоумници тук.
ППП. И да знаете, че много ще плача за гугутката, която напуска клуба. Кой ще ни разсмива с неграмотността и простотията си ? Скука ще бъде. Всъщност бая още гугутки и гугутковци се навъртат тъдява.

Отговарям ти поотделно:
- Съвестни модератори няма. С това не казвам, че им липсва съвест, а, че и те горките трябва да скачат според тоягата.
- Въпросният се вре навсякъде, където има нещо свързано с моята височайша персона - ха ха ха. Самопоканвайки се.
Нещо повече: навсякъде се опитва да вменява, че аз вземам активно участие в редица негативизми в блог.бегето.
- Тук вече грешиш. Не са чак толкова много. Само 2-ма /+ още един, но той е... лек случай/ са. Но имат доста... огледала.
Панимаеш?!

ПС: Ще видиш как ще цитирам дословно 100% всяка дума от предстоящия му постинг преди още да го е излъчил и ще покажа нагледно, че лъже безочливо.
цитирай
34. born - Замислих се! Технологията на ...
14.11.2015 15:46
leonleonovpom2 написа:
Замислих се!
Технологията на съда е такава, че един иск се проучва за основателност и ако се прецени, че я има -дава му се ход за дело
Например, аз мога да обвиня съседа,че иска да предизвика Трета Световна Война например чрез публикации тук и да заведа иск за дело срещу него за това
Няма да мине такъв иск
Този защо е минал? Или е платено на проучващия, или съдът има интерес от него
След като е безработна, едва ли е платила за подобна глупост, въпреки че си прави и реклама , и антиреклама едновременно
Какъв е интересът на съда тогава?
Отвличане на вниманието от далече по важни проблеми, които не може и не иска да реши, такъв е изводът!
Приятен ден!

Държа на твоето мнение, приятелю, затова внимателно ти задавам въпрос /по простата причина, че не съм чувал за подобен случай/ : Има ли такъв случай, по който съдът да е отказал правораздаване по причина маловажност или несъстоятелност на иска и кой е той ?
Приятен уикенд и на теб.
цитирай
35. bryunetsnakovalnia10 - Съгласен съм!
14.11.2015 15:49
born написа:
Жорж, разбирам подбудите ти да адмирираш дамата, но все пак съдебната система има основната функция да раздава справедливост. Друг е въпроса дали го прави или не , тъй като Втори адвокатски колектив преди двайсетина години създаде законодателна уредба твърде тромава, безсмислена, нелогична и в угода на адвокатската гилдия /разбирай- мафия/. Ако тази система се затрупа с всякакъв безсмислен баласт, в един момент ще забоксува и няма да може да изпълнява предназначението си. Така си мисля аз.

И именно затова ме "дразни", че никой не казва "Дайте да подменим абсолютно всички съдии, прокурори, следствие...", а доста надигат глас, че при полицията да се приложел модела на Грузия от 2005-та.
Освен това не отчиташ Ефекта на Снежната топка /моя една заигравка, за която още не сме имали възможността да говорим/.
Прав си, че, ако съдебната система се занимае с редица маловажни /несериозни/ дела - ще се затлачи и ще забоксува, но... НЕ СИ ПРАВ!
ха ха ха
А не си прав по две причини:
- Първо - защото тъпанарите Галеви /примерно/ не са по-важни от въпросната дама, че делото против тях да е по-важно. По-общесвенозначимо /с размерите на престъпленията/ да, но не и по-важно.
Не отделяме /еднакво/ значение на всички хора.
Японците например затова са толкова напред - защото там на първо място е Уважението към Личността и въпрос на култура е да се Уважава всеки еднакво - от имератора, до селянина в нивата.
- Второ - ако се прави това /достатъчно дълъг период от време/, се отделя нужното внимание на дребни /на пръв поглед със значимостта си/ престъпления и се довеждат до успешен край, то постепенно в нас, гражданите, ще се изгради респект /та ако щете го наречете страх/ към Закона и процесите ще започнат да се саморегулират на ниво Съзнание.
Дадох примера наскоро с факта, че в САЩ, ако полицай излъже - го грози до 15 години лишаване от свобода.
Показателно, не мислиш ли?!
Тук ни лъжат кой как си иска и дори окото им не мигва.
Ами хайде да направят един такъв член в Закона: За лъжа /бездействие, непрофесионализъм, подкупност.../ всеки един общественоангажиран като професия /полицай, съдия, прокурор, кмет, данъчен, лекар, журналист, министър.../ да носи такава отговорност...
Да бъдат осъдени после 20-тина и се види, че Закона е безапелационен...
Че да видим дали няма да се променят нещата.

Ееех, мечтиии...
цитирай
36. lidislidis - Луда работа!
14.11.2015 18:21
И съда в България и делата, които гледа и всичко....
цитирай
37. bryunetsnakovalnia10 - Именно!
14.11.2015 18:59
anonimnik написа:
Всеки има право да защитава ЧЕСТТА и достойнството си. А вие?
В текста и дискусията никъде я няма тая дума. Едно време са смятали, че жената е ЧЕСТНА, сега това се смята за отживелица.
Добре, де, живейте си безчестни, но оставете тези, които са ЧЕСТНИ да защитят ЧЕСТТА си, макар да ги смятате за луди.
Според мен ЖЕНАТА ИМА ПРАВО НА ГОРДОСТ от това, че е ЧЕСТНА!

И, ако аз бях съдията по делото - бих отсъдил в полза на ишцата, дори да влеза лееко в разрез със Закона.
Защото за мен би било въпрос на чест да ме накажат /административно/ дори, но да покажа мнението си по този въпрос.
Естествено говоря при условие, че въпросният наистина е казал тези думи /които на мен звучат не само обидно, а и подигравателно/ на дамата и на никого не ангажирам с разсъжденията си, нито налагам като меродавни.
Поздрави за позицията!
цитирай
38. leonleonovpom2 - Здравей,приятелю Борн!
14.11.2015 20:01
Да, въпросът ти е основателен!
Зависи от кого е иска
Ако е от митничар например, може да заведе дело и срещу Слънцето, че неправилно изгрява, трябва да е от запад не от изток
Ако е обикновен човек, още прокуратурата ще го отреже
Така се случи с майка ми, не че тя беше обикновен човек, но за такава я сметна прокурор негодник, на светлинни години от нея по качества
Отказа да инициира дело, била емоционална ?

От друга страна съдът е заинтересован, да има дела! Това са пари за него, не го интересуват съдби
Друг въпрос е, че обикновено тези дела се купуват
Тук никой не е в състояние да ме убеди в обратното, в принципността на съда
Та най-доброто решение е човек да вземе правосъдието в собствените си ръце/ ако не разполага с пари/- има и сравнително законни начини за възмездие-например да събориш незаконна ограда ,построена без твое съгласие
Но пак няма гаранция, че ответната страна,ако има пари, няма да ти спретне ответно дело
Затова ,най-доброто решение е съдът да се избягва

Защо тази поетеса се натиска в съда Това ,че се излага ,не я притеснява ни най- малко Какъв и е интересът тогава? Не съм чел нито едно стихотворение от нея, но явно е неконвертируема на пазара И иска с нещо шокиращо да привлече вниманието Е, това е избрала, това е моето обяснение

Що се отнася до съдебните процедури
Знаете колко некадърни юристи и алчни едновременно с това, те вървят ръка за ръка, се извървява през НС, МС Станаха дори председатели на НС и на МС
Изковаха си закончета в тяхна полза, във вреда на обикновения човек
Това е истината! Казвам некадърни, защото кадърен човек няма да си изостави професията , за да влезе в говорилнята на празнодумците! И кадърният човек няма да търси подобни начини за облагодетелстване

Хубава и спокойна вечер!
цитирай
39. born - ". . . Що се отнася до съдебните ...
14.11.2015 22:00
"...Що се отнася до съдебните процедури
Знаете колко некадърни юристи и алчни едновременно с това, те вървят ръка за ръка, се извървява през НС, МС Станаха дори председатели на НС и на МС
Изковаха си закончета в тяхна полза, във вреда на обикновения човек
Това е истината! Казвам некадърни, защото кадърен човек няма да си изостави професията , за да влезе в говорилнята на празнодумците! И кадърният човек няма да търси подобни начини за облагодетелстване."
Съвсем приближихме вижданията си по тази система, което много ме радва, защото всеки мислещ човек би следвало да го направи. За мен хора, които за пари са готови да защитават очевидни престъпници са също престъпници. Лека и приятна нощ.
цитирай
40. zax - И се върнахме към първия коментар
14.11.2015 23:32
За Вярата.
Тази която е различна, не способните да я разберат - замерват с камъни като неандерталци.

цитирай
41. born - За Вярата. Тази която е различна, не ...
15.11.2015 12:31
zax написа:
За Вярата.
Тази която е различна, не способните да я разберат - замерват с камъни като неандерталци.


T.e. искате да кажете, че този който не разбира педалите, респективно лесбийките, респективно педофилите, респективно воайорите, респективно джихадистите е прост неандерталец ? Правилоно ли съм Ви разбрал ?
цитирай
42. born - Не всеки знае произхода на тази п...
15.11.2015 12:38
anonimnik написа:
Не всеки знае произхода на тази пословица заради това си позволявам да я припомня.
На дело за групово изнасилване, за изясняване на обстоятелствата съдията пита потърпевшата
- Девствена ли бяхте, преди да ви изнасилят?
- Казва ли ти някой, пък и смееш ли да питаш? Е.ат и бегат.- отговорила тя.

Та в това, "за изясняване на обстоятелствата" съдът е имал предвид, че ако е девствена, присъдата да е по- строга, отнета й е честта.
Всъщност, ядец. В НК отнемането на девствеността не е утежняващо обстоятелство и девствените не са в особено положение.
Явно светът се е променил, но за добро ли? Това е въпросът.

На света има две категории жени : девствени и недевствени. Като се има впредвид. че всички недевствени преди това са били девствени, не виждам с какво девствените трябва да имат някакво предимство.Въпрос на избор. А що е девствена жена ? Както казало 11-годишната дъщеричка на домакина , когато на масата бащите спорели по въпроса : "Това е 12 годишно момиченце, ама грозно, грозно...".
цитирай
43. born - Като се има впредвид. че всички н...
15.11.2015 19:08
anonimnik написа:
born написа:
Като се има впредвид. че всички недевствени преди това са били девствени, не виждам с какво девствените трябва да имат някакво предимство.

Това са фактите днес.
Обаче по въпроса за честта на жените е по- добре да се изказват жените заради това аз ще замълча. В мъжките изказвания често има неоправдани неделикатност и вулгаризиране на нещо интимно.

Знаеш ли, много си прав !
Ето един просташки пример доказващ правотата ти : https://www.youtube/watch?v=onTqjJoBxmg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4601458
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031