Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2014 23:46 - FOBOS & DAYMOS *
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 1015 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 20.02.2014 23:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Звънецът на дворната врата панически звъни. Разкопчавам кобура на пистолета на колана, изваждам шоковата палка от калъфа /на колана/, откачам карабинката на каишката на кучето, премествам брадвата и вилата по-близо за по-удобно и се приближавам плътно до вратата. С възможно най-дебелия и продран глас питам заплашително:

     "Кой  там ?".

    "Бате, аз съм." - чувам треперещ глас.

    "Кой си ти, бе ?"-продължавам със заплашителния тон. 

    "Аз съм - Манчо."

      Аха. Манчо-циганина, който чат-пат викам да свърши някоя и друга работа из двора. Отключвам едно по едно трите масивни резета на вратата, после двете вериги, свалям металната тръба, която я подпира и отварям внимателно, като предварително му нареждам да се отдръпне от вратата. Вадя пистолета, изскачам пред вратата, оглеждам се бързо. Няма други. Циганинът /пардон-ромът/ ме гледа страхопочитателно. Двете му ръце са заети от две дамаджани.

     "Какво има ?" - питам.

     "Ами идвам да те видя. И да ти върна виното."

     "Какво е това вино ?"

     "Ами нали преди месец нашите момчета ти разбиха мазето и откраднаха виното...Бате, пусни ме вътре, че много страшно навън. Качулки с матори обикалят из селото. Молим ти се, ще работим цял ден без пари, само да съм при тебе, че много страшно навън - полиция, жандармерия..."

     Прибрах го. Седнахме да изпушим по една контрабандна цигара от неговите и да чуя последните новини.

    "Бате, чакай да ти върна и 20-те лева, които миналата пролет ти измъкнах, без да усетиш от джоба."

    "Абе,човек, какво ти стана !" -шашкам се аз.

    "Бате, ти- баща,ти-майка ! Само не казвай на качулките нищо лошо за мене ! Много лошо бият !"

    "Добре,бе, няма да казвам нищо лошо ! Само че ще ми върнеш четирите кокошки, които ми откраднахте."

    "Не четири, пет бяха. Утре 10 ша ти донеса, бате ! "

    "А винкелите и тръбите ? "

    "Ми тях ги продадохме . Ако искаш да ти пратя ина лъмбатка** да ти духа без пари, щото няма как да върна джилязото и бъкъра***. "

    " Мерси, не е необходимо. Халал да ти са ! "

      Скок към ръката ми. Да я целува. Айде холан.

      Изпращам го по живо , по здраво и отправям благодарности към Господ и Гл. секретар на милицията, който изпрати качулките по селата ни. Да са живи и здрави.

    

      *    - страх и ужас  / от гръцки /

      ** -  произлиза от ламбадки -циганки тийнейджърки, оказващи магистрални услуги

      *** - мед / проводници, тави и др. /




Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4598921
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031