Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2012 13:03 - Безсмислена забрана за пушене на обществени места в БГ
Автор: bale19 Категория: Забавление   
Прочетен: 10027 Коментари: 32 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 
 
Големи дискусии се вихриха около забраната за пушене на обществени места в БГ, влязла в сила от 1-ви юни. Тази забрана няма абсолютно никакъв смисъл, доколкото въздухът в София е най-замърсеният в цяла Европа, а също така - един от най-замърсените в света. Имайки предвид, че благодарение на ордите селяци, които се домъкнаха в София с таралясниците си - вече близо 40% от населението на страната живее в столицата и диша отработените газове на същите тези таралясници. Ето какво казва един авторитетен научен журнал във връзка с вредните емисии, на които се наслаждават българите: "В продуктите на горенето се съдържат множество вредни компоненти - въглероден оксид (СО), неизгорели въглеводороди (НС), дисперсни частици (РМ10) алдехиди, кетони и др., които са в резултат преди всичко на непълно изгаряне, както и азотни оксиди (NOx) - резултат от високите температури и налягане на горивния процес. Част от тях са дразнещи и предизвикващи алергии, друга част - токсични, а някои - доказано канцерогенни.". Както виждаме, да се разходи човек около Орлов мост е по-вредно за здравето, дори и от престоя в най-задимената селска кръчма. Да не говорим за това, че в изникналите като гъби нови жилищни комплекси, няма засаден дори един чемшир, камо ли дърво! Допълнителна екстра към картинката са и денонощните задръствания, които правят придвижването в София почти невъзможно.

image
Типична софийска улица


За сравнение ще кажа, че в Берлин например, от хората, които пътуват ежедневно на работа - с лек автомобил се придвижват около 10%. Останалите 90% се делят на около 15% - с велосипеди и 75% - с градски транспорт (през зимата) и  около 35% - с велосипед и 55% - с градски транспорт (през останалите сезони). Към това можем да прибавим и факта, че около 2/3 от площта на града са гори.

Приятно непушене!




Гласувай:
12



Следващ постинг

1. koshmar - Момче, прав си, ама България не е ...
07.06.2012 13:32
Момче, прав си, ама България не е само София. Има чисти градчета, които само цигарите замърсяват.
цитирай
2. sistemite - от sistemite - поздрав !!! Абсолютно вярно !
07.06.2012 13:35
За околната среда в големите градове!
цитирай
3. mar866 - хахах;)))
07.06.2012 13:49
добавих те в любими, а не ми излизаш, само 16 се мъдри:(((
сигурно са станали много Балета там?:))))
цитирай
4. bale19 - Момче, прав си, ама България не е ...
07.06.2012 13:50
koshmar написа:
Момче, прав си, ама България не е само София. Има чисти градчета, които само цигарите замърсяват.


Така е, но както съм споменал - в София живеят близо половината българи. А, това че в селата, никой няма да вземе предвид забраната за пушене, е ясно.
цитирай
5. bale19 - Ти кога стана 19. . . . пак ли те бод...
07.06.2012 13:51
aries70 написа:
Ти кога стана 19 .... пак ли те боднаха модовете с ракета земя-въздух.


Пак. А и в постинга ми не става дума за пушене.
цитирай
6. bale19 - от sistemite - поздрав !!! Абсол...
07.06.2012 13:52
sistemite написа:
от sistemite - поздрав !!! Абсолютно вярно !


Здрасти, системите!
цитирай
7. bale19 - добавих те в любими, а не ми излизаш, ...
07.06.2012 13:53
mar866 написа:
добавих те в любими, а не ми излизаш, само 16 се мъдри:(((
сигурно са станали много Балета там?:))))


Това добавяне на бале в любими е само губене на време. :)
цитирай
8. mar866 - така е,
07.06.2012 14:07
но иначе не мога да те отсея от многобройните Балета:(((
хаххаах сега влизам през линка в 16;)))) 'баси блог.бегейските нововъведения;)))
цитирай
9. mar866 - пп.
07.06.2012 14:08
по темата не мога да се изкажа:((( аз дишам морски въздух и в заведенията не се пуши...
цитирай
10. veskopetrov - Да, ама гумата на колелото ти спукана.
07.06.2012 14:11
Да, ама гумата на колелото ти спукана.
цитирай
11. kostadin - Цигареният дим е виновен за всичко ...
07.06.2012 14:18
Цигареният дим е виновен за всичко Сега вече живеем в чиста атмосфера Да не съм чул от някъде да се жалват за замърсявания Ине ми е ясно защо ще заплащаме квоти за замърсяване у нас вече си е чисто Даже почистихме BG за един ден
цитирай
12. kostadin - Момче, прав си, ама България не е ...
07.06.2012 14:21
bale19 написа:
koshmar написа:
Момче, прав си, ама България не е само София. Има чисти градчета, които само цигарите замърсяват.


Така е, но както съм споменал - в София живеят близо половината българи. А, това че в селата, никой няма да вземе предвид забраната за пушене, е ясно.


Мамка им селендурска Нестига ,че им плащам данъци за замърсяването ,ами и пушели по селата където си поискат Герб още ли не е стигнал до Вас?
цитирай
13. bale19 - по темата не мога да се изкажа:((( аз ...
07.06.2012 14:34
mar866 написа:
по темата не мога да се изкажа:((( аз дишам морски въздух и в заведенията не се пуши...


Тук забраниха пушенето в заведенията, хората възнегодуваха и пак го разрешиха.
цитирай
14. bale19 - Да, ама гумата на колелото ти спу...
07.06.2012 14:35
veskopetrov написа:
Да, ама гумата на колелото ти спукана.


Ха нека и метрото да спука гума!
цитирай
15. bale19 - Костадине, коментарите ти са тъпи,
07.06.2012 14:37
но ме подсещаш за хубавото македонско парче "Слушай как шумат шумите".
цитирай
16. mar866 - ...
07.06.2012 14:51
bale19 написа:
mar866 написа:
по темата не мога да се изкажа:((( аз дишам морски въздух и в заведенията не се пуши...


Тук забраниха пушенето в заведенията, хората възнегодуваха и пак го разрешиха.


при нас, повечето ресторанти, си направиха допълнителни помещения, в които има ниски масички с пепелници, пейки, столчета и много цветя, където можеш да излезеш и да пушиш.
тези, които нямат такива помещения, ако искаш да пушиш, стоиш като наказан навън пред вратата...и в студ и в пек:(((

въпреки това, одобрявам забраната, хората свикнаха (близо 5 години минаха), а и аз, въпреки че съм пушачка, не обичам да ми е задимено в заведение...
цитирай
17. mar866 - хахах;)))
07.06.2012 14:53
пп.
вече ми се появи в "любими", сигурно г-н Здравко е видял, че се оплаквам;))))
цитирай
18. bale19 - Момче, прав си, ама България не е ...
07.06.2012 15:18
анонимен написа:
koshmar написа:
Момче, прав си, ама България не е само София. Има чисти градчета, които само цигарите замърсяват.

Селяндур, все говорите против София ама всички към нея се натискате. Сам мога да се сетя, че точно ти "никога" не си го правил. Спести си лъжите. Знам ги наизуст.


Ама селяк ли е тоя?
цитирай
19. kostadin - Разсмяхте ме !Селяндур е обид...
07.06.2012 15:52
Разсмяхте ме !
Селяндур е обидната дума и се използва за хора простаци,а селяк ,селянин е нещо много почтено.
цитирай
20. kostadin - bale19, да си ми жив и здрав, ама не си ...
07.06.2012 15:57
bale19,да си ми жив и здрав ,ама не си много интелегентен.
цитирай
21. bale19 - Разсмяхте ме ! Селяндур е обид...
07.06.2012 16:07
kostadin написа:
Разсмяхте ме !
Селяндур е обидната дума и се използва за хора простаци,а селяк ,селянин е нещо много почтено.


Ти си един почтен селяк.
цитирай
22. bale19 - bale19, да си ми жив и здрав, ама не си ...
07.06.2012 16:08
kostadin написа:
bale19,да си ми жив и здрав ,ама не си много интелегентен.


Не съм много интелигентен, но цял живот съм живял в столичен град. Ако ми покажеш твоята коза - няма да знам откъде да я издоя.
цитирай
23. lostov - В София е много мръсно - да.
07.06.2012 16:09
Но защо след като си се разходил по "благоуханният" Орлов мост например да не влезеш в заведение, където можеш да си спестиш поне дима от цигари? Много ясно, че ако сравнявате вредата от цигарите с вредата от автомобилите, излиза че цигарите са една нищожна брънка в цялото това замърсяване. Но нали трябва да се почне от някъде. А и в крайна сметка тези 2 замърсителя (условно) не могат да се сравняват така диркетно. С вредните емисии от колите се тровим колективно защото всички ги дишаме, докато при цигарите се тровиш по скоро индивидуално.
цитирай
24. kostadin - Лостов, така беше и при соца запо...
07.06.2012 16:11
Лостов ,така беше и при соца започнаха да изравняват жизненото равнище на най - бедните Така си остана и до сега Има неща които даже и да започнеш от някъде няма да стигнеш5 до никъде
цитирай
25. lostov - kostadin
07.06.2012 16:30
Социализма какво пък го даваш за пример? При него всичко беше обречено да рухне рано или късно.. А на въпроса, ти какво предлагаш, за да живеем в един по-хубав и чист свят?
цитирай
26. kostadin - Лостов,че ние изобщо не сме излезли от него ...
07.06.2012 19:31
Че ние изобщо не сме излезли от него Движим се всред програмираните му от БКП развалини.
До светлите дни на капитализма така и няма да достигнем.
цитирай
27. kostadin - bale19, да си ми жив и здрав, ама не си ...
07.06.2012 19:36
bale19 написа:
kostadin написа:
bale19,да си ми жив и здрав ,ама не си много интелегентен.


Не съм много интелигентен, но цял живот съм живял в столичен град. Ако ми покажеш твоята коза - няма да знам откъде да я издоя.

Все пак е добре да попиташ някой от родителите ти по какво се различава пръча от козатаИначе мляко няма да пиеш ,а може и без яйца да си останеш.
Ти не знаеш ,че за да ползваш пословиците и поговорките не е необходимо да си бил на село или в града ,а да си расъл в интелегентна среда.
цитирай
28. bale19 - Все пак е добре да попиташ някой от ...
08.06.2012 05:56
kostadin написа:
Все пак е добре да попиташ някой от родителите ти по какво се различава пръча от козатаИначе мляко няма да пиеш ,а може и без яйца да си останеш.
Ти не знаеш ,че за да ползваш пословиците и поговорките не е необходимо да си бил на село или в града ,а да си расъл в интелегентна среда.


Чичо Костадине, признай си, че представляваш Демократичната левица!
цитирай
29. bale19 - Хайде сега всички заедно:
08.06.2012 05:57
БЕЕ-СЕЕ-ПЕ! БЕЕ-СЕЕ-ПЕ! БЕЕ-СЕЕ-ПЕ!
цитирай
30. mar866 - БЕЕ-СЕЕ-ПЕ! БЕЕ-СЕЕ-ПЕ! БЕЕ-СЕЕ-ПЕ!
08.06.2012 12:09
хахахах;))))
с този лозунг, ми напомни за една забавна случка, която Мариана Хил (известна БГ преводачка), разказваше;))))

На последната манифестация (09.09.1989 г.), всички под строй били на площада. Английският й съпруг, тогава преподавател в СУ, също марширувал. Множеството скандирало "С БКП напред, с БКП напред"!!!, а той милият, понеже не успял да схване какво точно казват, с най-сериозен вид нареждал "С две кафе напред, с две кафе напред"

хайде, мятам и аз едно кафе (и точка!), да живеят лозунгите и клипчетата от тубата;))))
цитирай
31. bale21 - хайде, мятам и аз едно кафе (и т...
08.06.2012 16:30
mar866 написа:

хайде, мятам и аз едно кафе (и точка!), да живеят лозунгите и клипчетата от тубата;))))


В израз на съпричастност, и аз ще си дам една точка.
цитирай
32. froid - Аз също ще ти дам точка!
10.06.2012 19:32
Следвам линковете и тази вече е четвъртата:-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bale19
Категория: Забавление
Прочетен: 24423
Постинги: 3
Коментари: 40
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031