Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2015 11:50 - КОПИ - нещата отиват на добре ! Приветствувам !
Автор: born Категория: Тя и той   
Прочетен: 596 Коментари: 0 Гласове:
1



12.05 21:07 - Този постинг не е против теб! Той е ЗА теб! Автор: bryunetsnakovalnia10 Категория: Технологии Прочетен: 2924 Коментари: 8 Гласове: 11 Последна промяна: 12.05 21:09 Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg Здравей, Юлия! Току що прочетох този ти постинг Флаш Моб/ 12 05 2015 .... и държа да напиша следното: Харесах! Харесах, тъй като говориш нормално и не чак толкова, но звучиш откровено. Искам обаче да знаеш следното: Ти, Юлия, явно изобщо не ме познаваш. При все, че ме познаваш реално. Аз съм от хората, които винаги стигат до там, докъдето им диктуват Вътрешните Убеждения! В случая "извинението" ти се приема... При все, че най-малкото трябва да се извиниш и на синът ми, Божидар, и то не заради смешното, което съм казвал, че ти е помогнал за кирилицата, не - това би било дребнаво, а аз може да съм всичко друго, но не и дребнав. Дължиш му извинение за това, което си писала във Фейсбук. За това, което ди намесвала него там. Но да се върна на "Аз съм от хората, които винаги стигат до там, докъдето им диктуват Вътрешните Убеждения!" и да допълня, че в името на Кауза, която е в името на нещо, касаещо самото ни Общество - по Пътя съм готов да "пожертвам" почти всекиго и най-вече себе си. С това искам да кажа, че при все, че приемам извинението ти, дори неотправено към мен - Аз... НЯМА ДА СПРА! На срещата ми с "Инвестор" преди 2-3 седмици в прав текст им заявих, че ТЕ и ТИ отивате на съд и каквото и да правите - процесът ще е необратим. Имам 10-ки нотариални заверки, които удостоверяват ТВОЕТО поведение и ТЯХНОТО бездействие. Да сте го мислили по-рано. И искам дебело да подчертая, че това няма да го направя за пари - казах вече, че специално твоите ще ти ги върна. Говоря за онова парично обезщетение, което ЕВЕНТУАЛНО Съдът ще разпореди в моя полза и ти ще трябва да заплатиш! Фиксирано е в Закона и е м/у 3 и 6 хил. лева. При "Инвестор" вече е друго. Аз ще продължа и докрай отстоявам Каузата си именно поради това, че това е КАУЗА, а не прищявка или още по-малко опит за извличане на финансова облага. Получих вече "предупреждсение", че видиш ли "Инвестор" били фирма на "ТИМ" и... Сега: Както днес вече писах на едно място - Още не се е родил човекът, който ще ме стресне. Не казвам, че съм заплашван от "ТИМ", но дори и директно да се случи това - искам да е пределно ясно, че нищо няма да се промени, напротив. Не казвам, че съм някой и с големи възможности или протекции... Но имам доста Приятели, които са като мен и за мен биха били готови на ВСИЧКО! И като казвам "всичко" - имам предвид ВСИЧКО! Осабено в светлината, че това са Мъже, гледали многократно смъртта в очите и най-малкото някакви заплахи биха ги стреснали. Така, че обобщавам: Ще се опитам използвайки Съдебното си дело с/у "Инвестор" и Юлия Петрова Тодорова да доведе до промени в реално отсъстващите ни Закони, касаещи Виртуалната среда. Готов съм при необходимост да изправя Държавата в Хага, ако се окаже, че тя не може да защити своите граждани, пък било то и по едно така изглеждащо на 90% от четящите тези ми думи несериозно нещо. Защото когато Вашето Дете направи опит за самоубийство заради това, на което казвате "несериозно" - тогава ще Ви питам още ли ще сте на същото мнение. На мой Приятел дъщеричката на 12 направи! Ако не на себе си - дължа го на Нея! С най-топли чувства: инж. Георги Стоименов 0882/475-196 just_smartass София, "Мизия", номера няма смисъл да пиша, защото, ако някой иска да ме "чупи" - уличката е 30 метра дълга - все ще ме намери. Достатъчно е да попита за мен.



Тагове:   Джулай,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4601001
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031