Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2020 21:06 - Демократично - тоталитарни пандемични размисли ?
Автор: born Категория: Технологии   
Прочетен: 3034 Коментари: 37 Гласове:
13

Последна промяна: 14.04.2020 00:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Любопитна картина се получава , ако се съпоставят резултатите  от борбата с пандемията в няколко показателни държави:

  • Тоталитарна държава - Китай

  • Държава с показна ефективна демокрация - Великобритания

  • Държава с неефективна демокрация- Италия



    image


    Италия на 12.04.2020 - Общо 156563 заболели, починали 19899, оздравели - 34211. 
       



Тагове:   забавление,


Гласувай:
14



1. born - Ползван източник :
13.04.2020 21:16
https://colonelcassad.livejournal/
цитирай
2. kvg55 - born,
13.04.2020 21:24
В тоталитарната държава и вирусите не смеят много да шават.
Иначе се видя, че либерастията е неспособна да предпази обществото от обективно създадени опасности, особено когато причинителят не се вижда.
цитирай
3. fun1001 - https://business.dir.bg/ikonomika/es-otgovarya-na-covid-19-s-merki-za-eur2-77-trln-dava-eur100-mlrd-za-vremenna-zaetost
13.04.2020 21:53
2. kvg55

за тъъпчоо.)) мн здраве от Буржоазията @

ЕС отговаря на епидемията от COVID-19 с мерки за 2,77 трилиона евро,
съобщи днес председателят на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен. Тя отбеляза, че това е най-мащабната сума, която ЕС е осигурявал за справянето с криза досега.
цитирай
4. born - 2. kvg55 за тъъпчоо. )) мн здраве ...
13.04.2020 22:30
fun1001 написа:
2. kvg55
за тъъпчоо.)) мн здраве от Буржоазията @
ЕС отговаря на епидемията от COVID-19 с мерки за 2,77 трилиона евро,
съобщи днес председателят на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен. Тя отбеляза, че това е най-мащабната сума, която ЕС е осигурявал за справянето с криза досега.


Язък за грешните парички !!! Ще бъдат усвоени перфектно и най-пълноценно. Без остатък. Пък умрелите - Бог да ги прости !
цитирай
5. germantiger - ...
13.04.2020 22:33
отговора е елементарен

КАКТО РУСКИТЕ И БЪЛГАРКСИ КОМУНИСТИ ЛЪГАХА ЗА ЧЕРНОБИЛ И КРИХА ПРЕДИ ДА ПРИЗНАЯТ

ТАКА КИТАЙ И КИТАЙСКАТА КОМУНИСТИЧЕСКА ПАРТИЯ ОСВЕН ЧЕ ЕБАХА МАЙКАТА НА СВЕТА И ЛЪГАХА И КРИХА ПРЕДИ ТОВА - ПРОДЪЛЖАВАТ И СЕГА

този доспук невъзможен ли е за русофил или нормален човек като теб/защото ти си идвете или невъзможен е?
цитирай
6. germantiger - нов въпрос
13.04.2020 22:54
след като България е в лошия, гадния, вредния ЕС

ЗЬАЩО В БГ ИМА ПО-МАЛКО ЗАРАЗА ОТКОЛКОТО В ЕДНА СЪРБИЯ, КОЯТО Е РУСКА И ОТ ЕДНА МАКЕДОНИЯ,КОЯТО НЕ Е В ГАДНИЯ, ВЕЩЕРСКИЯ, НЕЧОВЕШКИЯ ЕС

от потока

В Сърбия досега са потвърдени 4054 случая на заразени с коронавирус, от които 424 през последното денонощие, и 85 смъртни случая, от които 5 през последните 24 часа. Хоспитализирани са 2890 пациенти, 138 са на командно дишане.

Македония задмина България по заразени от коронавирус
цитирай
7. born - отговора е елементарен КАКТО ...
13.04.2020 23:02
germantiger написа:
отговора е елементарен
КАКТО РУСКИТЕ И БЪЛГАРКСИ КОМУНИСТИ ЛЪГАХА ЗА ЧЕРНОБИЛ И КРИХА ПРЕДИ ДА ПРИЗНАЯТ
ТАКА КИТАЙ И КИТАЙСКАТА КОМУНИСТИЧЕСКА ПАРТИЯ ОСВЕН ЧЕ ЕБАХА МАЙКАТА НА СВЕТА И ЛЪГАХА И КРИХА ПРЕДИ ТОВА - ПРОДЪЛЖАВАТ И СЕГА
този доспук невъзможен ли е за русофил или нормален човек като теб/защото ти си идвете или невъзможен е?

Трудно ми е да схвана последната ти мисла. Може би загвоздката е в термина "доспук"?
цитирай
8. born - Сърбия никога не е била руска. Бр...
13.04.2020 23:10
Сърбия никога не е била руска. Братята сърби винаги са били арабийски настроени по-скоро към братята китайци. Просто бизнес ...
А братята македонци са елитна мощна натовска държава. За какво руско влияние говориш !?
А " ГАДНИЯ, ВЕЩЕРСКИЯ, НЕЧОВЕШКИЯ ЕС" го квалифицираш ти, не аз. Аз винаги съм си падал по европейките. И съм готин европеец, въпреки, че не съм педал.
цитирай
9. born - На новия ти въпрос отговорът е ел...
13.04.2020 23:18
На новия ти въпрос отговорът е елементарен. Той е видим още в самото изложение на настоящия постинг - очевидно вирусът не вирее в тоталитарните държави. Характерен пример - Македония /Северна , Южна - все тая.../. Там нямат един свестен държавник като нашия генералитет, който да им затяга гайките. Пълна анархия.
А анархията е "мать порядка" ! И вирусът го чатва и както цитирах във финала на предния постинг - идва, вижда кво става, кръгом и се изнизва към демокрацията.
Това е .
цитирай
10. elenkokoschkov - ВИРУСЪТ Е РАЗБРАЛ ,ЧЕ ГЕ'ЕНРАЛЪТ ИМА ЧЕРЕН КОЛАН ПО КАРАТЕ!
14.04.2020 07:30
born написа:
Там нямат един свестен държавник като нашия генералитет, който да им затяга гайките. Пълна анархия.
А анархията е "мать порядка" ! И вирусът го чатва и както цитирах във финала на предния постинг - идва, вижда кво става, кръгом и се изнизва към демокрацията.
Това е .

А ШУБЕТО Е ГОЛЯМ СТРАХ!
цитирай
11. elenkokoschkov - ЩОТО БЪЛГАРИНА МА'А ГРОЗДАНКА АМА НЕ 40%,А МНОГО ПОВЕЧЕ!
14.04.2020 07:53
germantiger написа:
след като България е в лошия, гадния, вредния ЕС

ЗЬАЩО В БГ ИМА ПО-МАЛКО ЗАРАЗА ОТКОЛКОТО В ЕДНА СЪРБИЯ, КОЯТО Е РУСКА И ОТ ЕДНА МАКЕДОНИЯ,КОЯТО НЕ Е В ГАДНИЯ, ВЕЩЕРСКИЯ, НЕЧОВЕШКИЯ ЕС

от потока

В Сърбия досега са потвърдени 4054 случая на заразени с коронавирус, от които 424 през последното денонощие, и 85 смъртни случая, от които 5 през последните 24 часа. Хоспитализирани са 2890 пациенти, 138 са на командно дишане.

Македония задмина България по заразени от коронавирус

А СЪРБИ И МАКЕДОНЦИ СА ТРЕТО КАЧЕСТВО БЪЛГАРИ,ДЕМЕК УНТЕРМЕНШЕН!
К'ЪВ ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ ,К'ВИ ПЕТ ЛЕВА!
ЕВРОПЕЕЦЪТ СЛЕД ДВЕ БИРИ СЕ НАПИВА ,А БЪЛГАРИНЪТ СЛЕД ДВЕ БИРИ МИНАВА НА РАКИЯ!

цитирай
12. nedovolen - Според недемократични, нетота...
14.04.2020 08:23
Според недемократични, нетоталитарни, нелиберастични и не твърде известни /даже хич/, но основаващи се на една наука изследвания, пандемията ще покоси 800 хиляди души на планетата.
Тя не се интересува от фили фоби и други особи.
Тя действа. Докато не се осъзнаем.
Споко, тогава след нея следва друга, но в друга тема.
:)))
цитирай
13. born - Мани ги тия ерзац българи.
14.04.2020 09:29
elenkokoschkov написа:
germantiger написа:
след като България е в лошия, гадния, вредния ЕС
ЗЬАЩО В БГ ИМА ПО-МАЛКО ЗАРАЗА ОТКОЛКОТО В ЕДНА СЪРБИЯ, КОЯТО Е РУСКА И ОТ ЕДНА МАКЕДОНИЯ,КОЯТО НЕ Е В ГАДНИЯ, ВЕЩЕРСКИЯ, НЕЧОВЕШКИЯ ЕС
от потока
В Сърбия досега са потвърдени 4054 случая на заразени с коронавирус, от които 424 през последното денонощие, и 85 смъртни случая, от които 5 през последните 24 часа. Хоспитализирани са 2890 пациенти, 138 са на командно дишане.

Македония задмина България по заразени от коронавирус

А СЪРБИ И МАКЕДОНЦИ СА ТРЕТО КАЧЕСТВО БЪЛГАРИ,ДЕМЕК УНТЕРМЕНШЕН!
К'ЪВ ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ ,К'ВИ ПЕТ ЛЕВА!
ЕВРОПЕЕЦЪТ СЛЕД ДВЕ БИРИ СЕ НАПИВА ,А БЪЛГАРИНЪТ СЛЕД ДВЕ БИРИ МИНАВА НА РАКИЯ!

Не щем акъл от хора, които се напиват с бира, докато ние- истинските българи изтрезняваме с бира !
цитирай
14. born - Моля нормалната част от четящите последните ми коментари
14.04.2020 09:46
да ме извинят за по-свободния език, който използвам. Причините са комплексни. Основната е специалното участие на блогъри/блогърки, които няма да разберат какво им говориш, ако не ползваш определена терминология . Памперсоменятелката е един от типичните случаи на неграмотница- недоклатенячка, която не може да въприеме азбучна истина, ако не я изругаеш, релевантно на собствения й стил на изразяване. Поради неубедителното й дефекиране /б. а. сране/ в собствените й плеяда блогове, тя оди да дефекира /б.а. сере/ в чуждите такива. И то без да си бърше осрания ... Разнася се отвратителна недоклатеняшка воня...
цитирай
15. germantiger - +
14.04.2020 16:08
12. elenkokoschkov
ЕВРОПЕЕЦЪТ СЛЕД ДВЕ БИРИ СЕ НАПИВА ,А БЪЛГАРИНЪТ СЛЕД ДВЕ БИРИ МИНАВА НА РАКИЯ!

......

СЪРНИЧКЕ, АЗ ЗНАМ ЧЕ БУГАРИНА СЕ ГОРДЕЕ С АЛКОХОЛИЗМА СИ ;) и все пак мисля, че любимите руснаци са по-големи спиртаци

за бирите си в грешка - лично съм свидетел как един мой познат германец изпи почти цяла каса бира, вярно написе, но вървя от долу морската градина варна до червения площад бившия до орбита/младежкия дом и без да го подържам,мисля че изпи над 10 бири

колкото до мен аз алкохол не пия

за борн - доспук е допуск - грешка при клавиатурата, аз така си пиша грешно
цитирай
16. nedovolen - 80-те бях на почивка в Созопол. П...
14.04.2020 16:35
80-те бях на почивка в Созопол. Плувайки, малко навътре, видях мацка с дюшек. Обърнах по гръб и ”случайно” се бутнах. Оказа се германка /тогава бях добре с немския/. Запознахме се. Дойдоха на гости с мъжа си. Аз се приготвих, да има всичко и всякакви питиета.
Германеца дойде, с водка германска и бира. За първи път видях човек да пие водка и да отпива с бира. Така се нашляпа, едва го занесохме с жена му. Има и продължение, но не е цензурно.
:)))
цитирай
17. nedovolen - ПП
14.04.2020 16:37
Дето казва тигъра, това го отнесе германката.
:)))
цитирай
18. alchemist - Сърбия никога не е била руска. Бр...
14.04.2020 16:41
[quote=born]Сърбия никога не е била руска. Братята сърби винаги са били арабийски настроени по-скоро към братята китайци. Просто бизнес ...

Лично според мен сърбите са най към Англия и Франция и печелят от това - къде войни, къде технологии и подкрепа, къде и репарации. Те не са силни войници, но политиката им е добра.
цитирай
19. germantiger - +
14.04.2020 16:59
не бери грижа аз съм отнесъл пъти повече бугарки и туркини и продължавам да отнасям

мангалки не съм чукал, но ако я изкъпя и таква бих пробвал

по света съм пробвал бол от любопитство

а и варна е порт - тук има всичко в сезона

но този сезон няма да го бъде
цитирай
20. born - verstanden за "доспука" /нема проблеми/
14.04.2020 18:14
germantiger написа:
12. elenkokoschkov
ЕВРОПЕЕЦЪТ СЛЕД ДВЕ БИРИ СЕ НАПИВА ,А БЪЛГАРИНЪТ СЛЕД ДВЕ БИРИ МИНАВА НА РАКИЯ!......
СЪРНИЧКЕ, АЗ ЗНАМ ЧЕ БУГАРИНА СЕ ГОРДЕЕ С АЛКОХОЛИЗМА СИ ;) и все пак мисля, че любимите руснаци са по-големи спиртаци
за бирите си в грешка - лично съм свидетел как един мой познат германец изпи почти цяла каса бира, вярно написе, но вървя от долу морската градина варна до червения площад бившия до орбита/младежкия дом и без да го подържам,мисля че изпи над 10 бири
колкото до мен аз алкохол не пия
за борн - доспук е допуск - грешка при клавиатурата, аз така си пиша грешно

Българинът не е алкоголик, а здрав пияндурник и не се лигави с разните му бири и други слабоалкохолни лимонадки. Истинският българин лочи над 60 градусова ваксина против ковидите от всички чешити- предимно собствено производство. Едно мое приятелче- млад пичага- много кадърно програмистче от Разград родом, преди 4-5 годин го ангажираха за постоянно в Западноевропейска Турция, наричана кой знае защо все още Германия. Мотото на скайпа му и досега си е това :" НЕ МОЖЕ ХОРА, КОИТО СЕ НАПИВАТ С БИРА, ДА НИ НАЗИДАВАТ - НАС, КОИТО ИЗТРЕЗНЯВАМЕ С БИРА !"
Ползвах го по горе не като цитат. Но не се съмнявам в правотата му. Подробностите по последствията за чужденците, които не се съобразяват с тази библейска истина са изложени в комент 19 на уважавания от всички /но най-вече на младини от германките/ наш колега nedovolen.
цитирай
21. born - Сърбия никога не е била руска. Бр...
14.04.2020 18:22
alchemist написа:
[quote=born]Сърбия никога не е била руска. Братята сърби винаги са били арабийски настроени по-скоро към братята китайци. Просто бизнес ...
Лично според мен сърбите са най към Англия и Франция и печелят от това - къде войни, къде технологии и подкрепа, къде и репарации. Те не са силни войници, но политиката им е добра.

За мен сърбите нямат грешка досега, но винаги принципно са правили всичко на инат на силните, които са опитвали да им се налагат. Спомнете си повода за започването на Първата Световна Война къде се реализира и всичките им политики по време и след ВСВ. Малка, но мъжка нация. И си спомнете кой и къде свали първия невидим Стелт...
ПП. Като още едно доказателство мога да приведа липсата на изказвания от страна на germantiger , че е чукал сръбкини :)))
цитирай
22. born - Сори, сетих се нещо като каза почти каса бира !
14.04.2020 18:35
"...лично съм свидетел как един мой познат германец изпи почти цяла каса бира, вярно написе, но вървя от долу морската градина варна до червения площад бившия до орбита/младежкия дом и без да го подържам,мисля че изпи над 10 бири."
Старшината ми от казармата Кънчо по време на седмичната баня /"Живкината" баня в Ст. Загора/ на ротата, докато ротата се къпеше, изпиваше точно една каса бира "Загорка", без особени видими последствия. Коремът му бе почти колкото на Панагюрския гений и по-представителен от коремчето на пуделчето му Гетю. Висок 190 см. Тегло 125 кг. Глас: 118 децибела. Походка - юнашка /нещо като Боримечката/. С мустак- модел "Добри Джуров". Жена- Бонка - майстор- чинийомиячка. Напета жена- само около 105 кг - почти вейка в сравнение с Кънчо Старшината...
цитирай
23. germantiger - +
14.04.2020 19:08
значи борн тия квартала алкохолиците които виждам не са българи,а марсианци

обаче говорят на български да ги еба ;)
цитирай
24. germantiger - ++
14.04.2020 19:12
а простро не са ме срещали сръбкини

мен като ме видят славянски коври и сами ми се предлагат

интересно същото е с турчанките

виж със западнячките ми е било по трудно

те са по-възпитани, по-сериозни и държат повече дистанция

не курвеят като източно-европейките

с англичанки не съм бил,но за тях съм чувал че по слънчев бряг са много долни - тях ги изключвам

но да повтроря не да ви дразня - рсукини здраво ми се лепят, вкл и тук в блога съм имал случай, но тук само вербален - ще рече не се брои
цитирай
25. germantiger - :)
14.04.2020 19:16
ако си говорим за жени има много много животи да друсате и пак трудничко ще натрупате моя опит, усет, таланти казано заслужено самодоволно

така със сардонистична обаче реална усмивка,щото е вярно, не защото се будалкаме

аи съм си готин впрочем - разбира се не всяка ме харесва, но масово да - лично аз предпочитам хлапачки под 20 г защото момето може да го обработиш, развиеш, развратиш, да го учиш и моделираш итн итн итн
цитирай
26. elenkokoschkov - ТОГАВА ЧИЙ ГО ДЪРВИШ ТУКА ,НЕГРАМОТНИК?
14.04.2020 21:51
germantiger написа:
борне ние акъл не ви даваме


КОИ СТЕ ВИЕ?
цитирай
27. elenkokoschkov - АБЕ ,НЕДОКЛАТЕНЯК!
14.04.2020 22:07
germantiger написа:
а простро не са ме срещали сръбкини





виж със западнячките ми е било по трудно

те са по-възпитани, по-сериозни и

ТИ НА КРАСТАВИЧАР КРАСТАВИЦИ ПРОДАВАШ!
цитирай
28. germantiger - финално
14.04.2020 23:35
сърничке -ти имаш корнишон

краставица имам аз

ако имашв множествено число -втората в гъза ти ли е
цитирай
29. born - За да няма недоразумения по мой адрес
15.04.2020 01:07
уведомявам коментиращите, че са изтрити коментари не от мен, а от модераторите, заради нарушаване правилата на сайта. Кои точно правила можете да разберете от тях- не от мен. Аз коментари не трия.
До този момент не съм видял да бъдат изтрити баш провокационни коментари от : Апостолофф, десетките никове на Дюла, Славолюб Генджев, Гетю , Звездочелия и още няколко, част от които откровено си псуват, заплашват и обиждат на майка, но такава е политиката на платформата и аз се съобразявам с нея и модераторите, които биха могли поне да дадат някакво елементарно обяснение, кои правила са нарушени. Но те са високо горе, както е и Господ, а може би и по-горе, Светиня им ! И обяснения не се дават по тези особено обективни причини. Амин.
цитирай
30. nedovolen - Модератор на сайта много малък, да ...
15.04.2020 15:08
Модератор на сайта много малък, да застане между нас.
:)))
цитирай
31. born - Модератор на сайта много малък, да ...
16.04.2020 20:04
nedovolen написа:
Модератор на сайта много малък, да застане между нас.
:)))

Кво да прай завалията. Нали трябва да изкарва лебеца и той- слуга на много блогарери ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4604296
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031