

Още от старите времена е известно, че българските строители са били на високо професионално ниво. На всички ни е познат стила на Колю Фичето. И не само…
Днешните строителни и в частност пътностроителни фирми достойно отстояват традициите на своите предшественици и се стараят по всякакъв начин да ги настигнат и надминат. В името на тази благородна цел те са готови да внедрят най- съвременните и модерни технологии и то в името на националния просперитет.
Само преди 20-тина дни - на 24 септември се навърши една година от въвеждане на ограничение на скоростта до 90 км/ч по автомагистрала "Тракия" в участъка Чирпан - Стара Загора от км 168 до км 208 поради неравности на пътната настилка.
Въпросните табели вече цяла година са на всеки 2 км. от магистралата почти след отклонението към АМ “Марица” та чак до Стара Загора.
Този участък е строен преди малко повече от 10 години. Материалите, вложени в пътното съоръжение са със супервисоко качество според действащите в момента норми и стандарти и заключенията на компетентните корумпирани служби..
Може би по магистралата се движат само танкове, трактори, булдозери и други подобни тежки машини, които я докарват до това състояние ? Не ! Основният поток е нормален автотранспорт: леки автомобили, автобуси, товарни камиони /ТИР-ове/. При това положение възниква логичния въпрос: защо се скапва магистралата ?
Отговорът е от тези, които са пределно ясни : крадене, некомпетентност, безотговорност !
Кражбите са от количеството и качеството на влаганите материали, нетехнологичното изпълнение на операциите по полагането на настилките и фиктивните манипулирани резултати от лабораторните изпитания относно носимоспособността на основите и настилките.
Некомпетентността на изпълнителите /или проектантите/ - било съзнателна или предизвикана в случая е очевидна и извън съмнение поради крайния резултат.
Тази некомпетентност води след себе си до абсолютна безотговорност от страна на т.н. “компетентни” институции и особено АПИ.
И до подобни проблеми по редица други пътностроителни обекти.
И отлагане на налагащите се ремонти поради вечната липса на средства ...
В края на краищата всичко това опира до резонния въпрос: “А кой ще плати масрафа ?”
Някой има ли съмнения кой ще плаща масрафа ???
За будалите, които плащат масрафа, щот не стават за крадци...
Дали българите не са вече чак толкова гл...
Фарсът мина..предстои трагедията
БГ МАФИЯ НАЧЕЛО НА НАРКОТРАФИКА
Що е това демокрация и има ли почва днес...
Само трябва да разкарат от манталитета си лакомията и веруюто... "Я не сакам мене да е добре! Я сакам Вуте да е зле!".. И да обърнат повече внимание на факта, че кажат ли: "След мен и потоп!", обикновенно Потопа завлича изреклия мислАтА!
born! Много хляб има още да ядем, докато се научим да поемаме отговорност за действията си и най-вече, за качеството на работата, която сме извършили.
Глоби и неустойки до откат му е майката! Двойни и тройни...
ПП: Отколе Р. Ралин го е рекъл:
АХ, ТЕЗИ СЛАБОСТИ!
Ръцете му слаби,
ала знай да граби.
ПРИНЦИП ВЕКОВЕН
Всеки се бие,
за да добие...
Покрай строителството на магистралите и по-тесни шосета, учените открили нов радиоактивен елемент с период на полуразпадане година - асфалтий.
Пълно е, събирайте!
:)))
Йок. Путин е виновния...
Само трябва да разкарат от манталитета си лакомията и веруюто... "Я не сакам мене да е добре! Я сакам Вуте да е зле!".. И да обърнат повече внимание на факта, че кажат ли: "След мен и потоп!", обикновенно Потопа завлича изреклия мислАтА!
born! Много хляб има още да ядем, докато се научим да поемаме отговорност за действията си и най-вече, за качеството на работата, която сме извършили.
Глоби и неустойки до откат му е майката! Двойни и тройни...
ПП: Отколе Р. Ралин го е рекъл:
АХ, ТЕЗИ СЛАБОСТИ!
Ръцете му слаби,
ала знай да граби.
ПРИНЦИП ВЕКОВЕН
Всеки се бие,
за да добие...
Покрай строителството на магистралите и по-тесни шосета, учените открили нов радиоактивен елемент с период на полуразпадане година - асфалтий.
Пълно е, събирайте!
:)))
Напълно си прав, alchemist . Сега всичко се изработва за еднократна употреба...