Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2016 11:29 - Ердоган- пример за подражание !
Автор: born Категория: Политика   
Прочетен: 11277 Коментари: 36 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     След като Ердоган уволни 50000 чиновници, мога само да му изкажа възхищението си !
    Един такъв подход дава надежди за бъдещето на страната му, за да не стане като ЕС и РБ - супер бюрократична, мързелива , некадърна, крадлива и продажна каста, която се гаври с обикновения народ.










Тагове:   бюрокрация,   ЕС,


Гласувай:
26


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
22.07.2016 13:38
Точно така е!
Бюрокрацията трябва да има страх, а не да се изживява като китайски император, че ще управлява 10 хиляди години!?
Да знае, че от момента ,в който от слуга на хората се сметне за император е пътник
На първо време една голяма метла трябва да виси на стената в кабинета - като предупреждение!
Ако потрябва и да заиграе!

Хубав ден, Стефане!
цитирай
2. planinitenabulgaria - Този пост не от полза за страната ни,
22.07.2016 13:54
която от север я притискат амбициите на Путин, а сега от изток - амбициите на Земния Сокол /Ердоган/. Има и още нещо лощо - и единият и другият са самозабравили се диктатори, няма да употребя думата идиоти. Тоя от север по-лесно се оправи с противниците си - едната с пет куршума в главата /Политковскя/, други с четири куршума в гърба /Немцов/. Комщията ни обаче разигра троен танц - параванкючек с няколко отхслужбите му, които го бомбардираха /където го нема!/, последва уйдурмакючек с изготвянето на списъците с несъгласните с него, а сега се вихри третият кючек - сикинджанкючека. И така ако трябва да обобщя какво стана в Турция по моето мнение е един голям амджикларъкючек в три части, чиято музика написа Земния Сокол и после издирижира произведението си. Като стихнат след три месеца зурните, тъпаните и кралнетата /техните народни инструменти/ Ердоган получава статута на айятколлах Хомейни от близкото минало - едноличен господар на Турция както е сега Путин на Русия. Това е лошо за нас, защото глупостите му могат да радикализрат турците у нас, с които живеем в разбирателство. А както знаем радикализацията също е трети, завършващ етап на един друг процес, добре познат на Центъра, внедрен от него сред арабските страни от Хрущо още през 1963 г:
Етап първи, приматизация, /1963/1970 г./
Етап втори - промиване на мозъците, /1970/1990 г./
Етап трети - радикализация, който тече от 1990 г. насам като последствие от първите 2 етапа.
В заключение ще кажа, че идиотите ще погубят света и че културните хора нещо не можем да направим срещу този процес.
И аз съм доволен от елемент на турския барбаметеж - арестувани са съдиите. Ако са продажни като нашите и ако и там само 5% от хората вярват в съда - хак им е. Да се махнат или премахнат най-неморалните хора в едно общество - тия от съдебната система на лостовете за управлението й - дори само това е успех за него.
На финала - имам сериозна критика към постинга, но ще запазя компетентно мълчание от тук натам.
цитирай
3. born - Точно така е!Бюрокрацията тр...
22.07.2016 15:10
leonleonovpom2 написа:
Точно така е!
Бюрокрацията трябва да има страх, а не да се изживява като китайски император, че ще управлява 10 хиляди години!?
Да знае, че от момента ,в който от слуга на хората се сметне за император е пътник
На първо време една голяма метла трябва да виси на стената в кабинета - като предупреждение!
Ако потрябва и да заиграе!

Хубав ден, Стефане!

Радвам се,че мислим симетрично,Приятелю. Любимите ми категории са чиновници,адвокати и тям подобни халогьзници,които през целия си безсмислен животец са смукали безогледно от кръвчицата на хората. Хубав ден и на теб.
цитирай
4. born - Уважаеми Коста планинскинабулгериа
22.07.2016 16:50
Преди няколко дни Ви помолих най- подобострастно /ще си го преведете-уверен съм/ съгласувано с Вашите суперкомпетентни чиновници от аналлизаторския Ви център в Горно Уйново да ми спуснете списък с темите на които трябва да пиша. Въпреки коленопреклонната ми молба не го направихте. И ето : пак я оплесках с неправилния постинг ! Но. В мен възникват обосновани предположения, че в отминалия постсоцпериод сте били чиновник. Ако греша, ще се покая най-чистосърдечно. Ако не- значи съм бил прав. Оставам в очакване да бъда опроверган , за което моля да се включат и политекспертите Ви от прилежащите Ви от блогдружинката.
ПП. Не трия ругатни и други подобни приятни обръщения към скромната ми грешна персона.
цитирай
5. alexs - По тази логика и Хитлер е бил за по...
22.07.2016 18:01
По тази логика и Хитлер е бил за подражание....само че дошъл 22 юни 1941
цитирай
6. sestra - Само дето не са чиновници
22.07.2016 18:05
уволнените.
цитирай
7. appen13 - Ердоган се оказа един от най-успешните и корави политици в света !
22.07.2016 19:23
Ердоган се оказа един от най-успешните и корави политици в света !
Явно Турция отново ще бъде изключително важен фактор в световната История !
цитирай
8. survakar007 - Само български Пиночет може да почисти красната номенклатурка на Тато
22.07.2016 20:00
Създаването на днешната бюрократична машина в България започна веднага след коронацията на коминтерновките терористи от Червената армия при окупацията ни от СССР в края на 2СВ. Червена номенклатура, до бившч ДС ченге това и е съставката.

България има най-голямата администрация на глава от населението и втората по големина полицейска ситема в ЕС, която се ръководи от бивши ДС ченгета, които пък имат задачата да защитават административната прослойка, в по-голямата си част съставена от семействата на татовата номенклатура, самонаречена 'демократична' след организирания от БКП вътрешнопартиен пуч през 1989 г.

Султан Ердоган може би е пример за подражание на олигархичния сатрап Путин, който също може да инсцинира преврат за да поразчисти Мужикистан от неудобни критици, както стори с Немцов. За България обаче примера за подражание е чилиския патриот Пиночет, който набързо се разправи с крадливата марксистка бюрокрация на Салвадор Алиенде и само за 10 години успя да превърне Чили във водеща икономика в региона... а в България вече 27 години наблюдаваме бавната и мъчителна метаморфоза на татовата комунистическа номенклатура в тлъсти капиталисти, които за съжаление се оказаха неспособни да създадат икономичеки просперитет на народа.

Пиночет наивно русофилче, само един български Пиночет може да спаси България от лапите на комунистическата номенклатура, коятоп онаследихме от ерата на правешкото говедо Тато и точно това е бюрокрацията която продължава да изсмуква жизнените сокове на народа... а младите бягат, само русофилски дъртаци като тебе ще останат да пълнят блоговете с глупави 'анализи' и българофилски старци като мене продължават да напомнят, че кастрацията на русофилските кучки няма алтернатива за оцеляването на България, в Чехословакия го направиха още през 1989 г., на нас ни пробутаха чингиджийското СДС и разликата е очевадна - чехите живеят многократно по-добре от българите, емиграция почти нямат, а у нас още управляват червен Плевню и ДС агент Буда.

Сурвакар
цитирай
9. podvodni - Велико, коментарите къртят мивки ...
22.07.2016 21:48
Велико, коментарите къртят мивки от секъде !
Борн, не зная дали си искал, но ковна мрънкащите роби точно в "десетката".
Скиваш какво става - всички робе мрънкат против бюрокрация, но представиш ли им решение дружно реват - съкон, не така! Недемократично и по путиновски билло !
Нищожества, заслужават робският си живот !
А на онова нещо,Планините, ще напомня, че Немцов бе гръмнат щото яко навлезе в запазена и неприкосновенна територия - Дурицкая ! Частна собственост на Юри Береза - командир на "Днепър 1".
цитирай
10. born - Уважаеми Сурво,
22.07.2016 21:55
За първи път в историята чувам или чета, че Пиночет бил "наивно русофилче". Може и така да е било. Обясни моля те нюансите на определенията "дъртак" и "старец", че нещо не схванах разликата. Всъщност донякъде ми светна, че ти си мъдрия старец, а всички останали са ... е, не толкова мъдри. Тъй като не трия коментари като теб и гейдружинката ви, само бих добавил, че си Голям Боклук, братО по възраст. Не падаш по-долу от останалите ви боклуци. За щастие сте единици.
ПП. Имам и за теб, старий боклукий, обоснованото предположение, че си и си оставаш завинаги просто един прост чиновник- нищо повече.
цитирай
11. born - Велико, коментарите къртят мивки ...
22.07.2016 22:01
podvodni написа:
Велико, коментарите къртят мивки от секъде !
Борн, не зная дали си искал, но ковна мрънкащите роби точно в "десетката".
Скиваш какво става - всички робе мрънкат против бюрокрация, но представиш ли им решение дружно реват - съкон, не така! Недемократично и по путиновски билло !
Нищожества, заслужават робският си живот !
А на онова нещо,Планините, ще напомня, че Немцов бе гръмнат щото яко навлезе в запазена и неприкосновенна територия - Дурицкая ! Частна собственост на Юри Береза - командир на "Днепър 1".

Благодаря за високата оценка, Приятелю. Ако Немцов им е на сърцето, ясно е за всеки, че един прост и корумпиран курвар за тези нещастни хорица се явява знаме и пример как да живееш. Сравнението : Путин - Немцов е само в изкривените представи на някой психо.
цитирай
12. born - Ердоган се оказа един от най-усп...
22.07.2016 22:08
appen13 написа:
Ердоган се оказа един от най-успешните и корави политици в света !
Явно Турция отново ще бъде изключително важен фактор в световната История !

Не съм достатъчно компетентен да оценя дали Турция ще повлияе на световната история, но се изясни, че сред политиците им няма педерасти. За лесбийки въобще и не мога да си представя. Не мога да си представя и оценка за твърд и корав педераст. Не вярвам и в армията им да е бъкано с педали като у нас и нашего брата. Как ми се иска да присъствам на гей-парад в Истанбул !!! Поздрави.
цитирай
13. born - Както вече помолих Костяпланинитенабулгериа,
22.07.2016 22:13
явно дружинката е вдигната по тревога и Й благодарим за Фниманието, което ми отделя. Както вече обещах- няма да трия коментарите на засегнатите. Дерзайте.
цитирай
14. raders - Ердоган се оказа един от най-усп...
22.07.2016 22:35
born написа:
appen13 написа:
Ердоган се оказа един от най-успешните и корави политици в света !
Явно Турция отново ще бъде изключително важен фактор в световната История !

Не съм достатъчно компетентен да оценя дали Турция ще повлияе на световната история, но се изясни, че сред политиците им няма педерасти. За лесбийки въобще и не мога да си представя. Не мога да си представя и оценка за твърд и корав педераст. Не вярвам и в армията им да е бъкано с педали като у нас и нашего брата. Как ми се иска да присъствам на гей-парад в Истанбул !!! Поздрави.


:) или в столицата на ислямска държава...
цитирай
15. born - Не съм се сетил ! Благодаря !
22.07.2016 22:53
raders написа:
born написа:
appen13 написа:
Ердоган се оказа един от най-успешните и корави политици в света !
Явно Турция отново ще бъде изключително важен фактор в световната История !

Не съм достатъчно компетентен да оценя дали Турция ще повлияе на световната история, но се изясни, че сред политиците им няма педерасти. За лесбийки въобще и не мога да си представя. Не мога да си представя и оценка за твърд и корав педераст. Не вярвам и в армията им да е бъкано с педали като у нас и нашего брата. Как ми се иска да присъствам на гей-парад в Истанбул !!! Поздрави.


:) или в столицата на ислямска държава...

Бих добавил : всяка ислямска държава. Интересна гледка ще да е, но не бих могъл да си представя мащаба на подобна проява.
цитирай
16. born - Много ми е интересна реакцията на еврогейдружинката !
22.07.2016 22:59
Когато Турция свали коварно беззащитната руска СУшка, реакцията бе възхвала и осанна за великия антипутинец - нашия величав Реджеб ! Сега почнаха да го припознават като антидемократ и някаква гадна твар, която следва да гали по главичките тези, които искат да отрежат неговата. Как се нарича това превъплъщение ?
цитирай
17. didanov - здравей борн
22.07.2016 23:11
ако става дума да се измете българската чиновническа сган - съгласен съм, но не и по принципа - ако не си с мен си срещу мен, както направи Ердоган. Защото на тяхно място може да дойдат още по-гладни и некадърни. Съгласен съм с Леон, че трябва да има някакъв страх - чувството за безнаказаност у чиновниците е причина за всеки произвол, но ако няма определен морал и човешки стойности, които да се защитават, то всяка чистка става безмислена.
Би било хубаво да си зададем въпросът какво ще стане с тези 50 000 уволнени или задържани висши чиновници, полицаи, войници, съдии, учители, професори? Ще ти кажа - ще станат ядрото на съпротивата на режима и избухването на гражданска война - това е неизбежен процес, на фона на конфликтите с кюрдите и Даеш зад гърба, милионите бежанци, влошените отношения със съседите и Великите сили. поздрави
цитирай
18. born - Одобрението ми за Ердоган в конкретния случай, драги didanov, е съвсем символично.
22.07.2016 23:59
Тази категория безделници и нищонесъздаващи лумпени е в основата на бъркотията и безпорядъка в света. И това не е от сега. Предполагам си запознат със "Законите на Паркинсон". Проф. Сирил Норкот Паркинсон. Безспорно няма практическо решение за озаптяване на тази каста. Погледни само ЕС ! От една безспорно смислена и чудесна идея за създаване на цивилизована общност до какви абсурди могат да доведат тези недоразумения на човешката раса. И до изкористяване на всяка смислена инициатива. За съжаление. Това ми бе идеята за постинга. Не за надвисващите катастрофални последици от конфронтацията. Приятна и спокойна вечер.
цитирай
19. sestra - Впечатляващо, мъдрецо Борн,
23.07.2016 00:01
впечатляващо, потресаващо и така българосъветско си остава неподправеното ви мнение - възхита. Само не разбрах - последно бурките, дето ги размятахте до скоро, сега при кого?
цитирай
20. apostapostoloff - Отбор юнаци с
23.07.2016 07:50
рунтави калпаци и празни главици разтягат локуми тук. Да им таковам в устенцата.
цитирай
21. krumbelosvet - Г-н борн има само едно оправдание - невнимание
23.07.2016 09:48
Г-н Ерд. не се бори с бюрокрацията, а със СВЕТСКИ настроените турци. Иначе, как не се е сетил борн, НЯМАШЕ ДА МУ ТРЯБВА ПОВОД КАТО ПРЕВРАТА. А учителите защо уволнява? Пак ли не се е сетил борн? А военните? много станаха "несещанията", г-н борн. С изненада трябва да констатирам, че пишете като човек, платен от Ерд, какъвто се надявам да не сте.
цитирай
22. ramone - ...
23.07.2016 10:02
Г-н Борн отново рулира :)
"Как ми се иска да присъствам на гей-парад в Истамбул!" (от коментар 13)
Това как да го разбираме? :)
цитирай
23. born - Драга Систър,
23.07.2016 12:08
Присъщо Вам и Вашего брата е липсата на каквото и да е чувство за хумор, което въобще не ме учудва. Бурката е добре да си носите при официални случаи за разпознаване. Сигурно много ще ви отива. Много е демократично и носи редица предимства. Можете дори да получавате социални помощи под формата на материали за ограмотяване.
цитирай
24. born - Г-н Борн отново рулира :) &quo...
23.07.2016 12:17
ramone написа:
Г-н Борн отново рулира :)
"Как ми се иска да присъствам на гей-парад в Истамбул!" (от коментар 13)
Това как да го разбираме? :)

Мисля, че единствения начин да се срещнем някъде с вас и дружинката ви е на някой гей-парад. Но в това няма, разбира се , нищо обидно. Просто сте си такива.
цитирай
25. born - Г-н Ерд. не се бори с бюрокрацията, а ...
23.07.2016 12:21
krumbelosvet написа:
Г-н Ерд. не се бори с бюрокрацията, а със СВЕТСКИ настроените турци. Иначе, как не се е сетил борн, НЯМАШЕ ДА МУ ТРЯБВА ПОВОД КАТО ПРЕВРАТА. А учителите защо уволнява? Пак ли не се е сетил борн? А военните? много станаха "несещанията", г-н борн. С изненада трябва да констатирам, че пишете като човек, платен от Ерд, какъвто се надявам да не сте.

Ама моля ви, при тези пенсии как да се откажеш от рубли и турлири !? Няма само Местан да взема, я !
ПП. И аз с изненада добивам обоснованото предположение, че липсата на чувство за хумор е много трагично явление.
Все пак оставам: с известно уважение към Вашата милост.
цитирай
26. born - рунтави калпаци и празни главици ...
23.07.2016 12:25
apostapostoloff написа:
рунтави калпаци и празни главици разтягат локуми тук. Да им таковам в устенцата.

Кого имаш предвид, перуконосителю ? Ако е гей-дружинката, която по моя покана се развихри тук, с удовоствие ще приемат, мисля, увисналия ти член в устенцата си. Поздравявам те с една рускоеврейскокаганска песен, наречена: "Член ти мой упавший."
цитирай
27. sestra - А, и хуморът дошъл...
23.07.2016 12:50
Ами да започваме да се смеем - много уместно ще е на гърба на хиляди опропастени за една нощ глави, над които е надвиснало и смъртно наказание. Да ви имам чувството за хумор, а бурките си ги задръжте за вас - раздаваха ви ги, когато любимецът ви Путин положи в краката на Ердоган огромната, бляскава джамия - бижу в Москва. От тогава сте ги заразмахвали. Бъдете добре все така, с най-градивни чувства - хубав ден.
цитирай
28. born - Хубав ден и на вас, Систър
23.07.2016 13:36
sestra написа:
Ами да започваме да се смеем - много уместно ще е на гърба на хиляди опропастени за една нощ глави, над които е надвиснало и смъртно наказание. Да ви имам чувството за хумор, а бурките си ги задръжте за вас - раздаваха ви ги, когато любимецът ви Путин положи в краката на Ердоган огромната, бляскава джамия - бижу в Москва. От тогава сте ги заразмахвали. Бъдете добре все така, с най-градивни чувства - хубав ден.

С уважение към малкото ви останала интелигентност следва да ви декларирам убеждението си, че Ердоган не е виновен за опита за преврат в Турция и последиците от същия. Безспорно единствените виновни за всичко това е "ботоксовото жуже" и руската агресивна политика. Поздравявам ви с един клип от Ютуб с една вашеподобна мислителка и философка. Заглавието на клипа е "Комунистите са виновни за всичко включително и за глобалното затопляне". При това съм длъжен да ви информирам, че никога не съм членувал в БКП/БСП, най-вероятно за разлика от вас и вашите симпатизанти, което е безспорно обоснованото ми предположение. Хубав и спокоен уикенд. Вчера стреляха в Мюнхен, 9 убити. Днес кой знае къде. Демократично е да стреляш къде с куршуми, къде със слово по всеки който не е съгласен с теб.
цитирай
29. zaw12929 - Резултатът е важен! Имате право!
23.07.2016 19:49
Резултатът е важен! Имате право!
цитирай
30. born - И аз така си мисля :
23.07.2016 19:58
zaw12929 написа:
Резултатът е важен! Имате право!

че в крайна сметка най-важен е резултата. Поздрави.
цитирай
31. sestra - Моля?...
23.07.2016 21:34
Идете нагоре по тая страничка и вижте кой е стрелял с думи и кой просто спорил, кой наричал с думи, целящи обида и кой не. Елементарно се повтаряте с някакво клипче. А "безспорно обоснованото си предположение" изхвърлете на боклука, че ще излезете не по-умен от горкото момиче, заснето в него. А нали сте по-.
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, сестра!
23.07.2016 21:53
Поздрави на всички!

Разбирам сестра, хуманното ти отношение към изгонени например съдии и преподаватели
Но все пак дай мнение, как да се постъпи със съдии , раздаваши правосъдие срещу финикийски знаци, без да ги е еня за истинското право и за преподаватели даващи дипломи по същия начин
Описал съм случай за" студент" набил доцентка, защото преписвал и го скъсала Като първоначално само му оставила преписаното настрана и подновила изпита Лъснала истината, че нищо не знае, липсват му елементарни знания И обща култура!
Сега е " професор"
Като Румяна Желева, която ни направи за смях пред света
Там мисля ,че показаха как се действа с такива" професори"

Та какво да правим с корумпираните съдии и преподаватели? Съдии, които изкривяват разбиранията за света и преподаватели ,създаващи халтура
Да ги оставим, като се увеличи десетократно заплатата им и също толкова и меракът им за осребряване на позицията?!
Или нещо друго заслужават!?
Как мислиш?

Хубава вечер!
цитирай
33. barin - Политиката му не мисля, че е съвсем ...
23.07.2016 22:13
Политиката му не мисля, че е съвсем правилна в някои отношения.Харесвам,ч е Ердоган е последователен и настойчив в действията си. Справи се с преврата, отстрани неудобните от властта и укрепи позициите си. Западна Европа не харесва действията му, но той от национална гледна точка провежда политика в правилна посока. Води държавата си към оправяне.
цитирай
34. born - Обръщам се към теб, Иване, по повод коментара ти.
23.07.2016 23:17
Задаваш риторични въпроси на хора, които са като високоговорителите едно време. Такива хора нито схващат, нито приемат това, което им говориш или пишеш. Те са с комплекси, които нямат оправяне по известните начини на съвместно съществуване. Аз не мога да си обясня и да разбера и осмисля патологичната омраза, която ги прави смешни и на моменти и жалки. Преди известно време опитах да изясня ненормалното поведение на една друга сестра от блога. Вместо да обменим становища прав ли съм или не , бях оплют и охулен от цялата агитка на принципа : "А вие защо биете негрите !!". Никой не коментира мотива на отношението ми. Ето и сега ме замерят с "бурки", "Московска джамия", "Путин" и пр. Въобще не ми дреме от обиди от малоценни комплексари. Затова и не им мълча, но май наближава времето, когато ще се наложи като Кушел да ... Що се отнася до отмъщенията поставям като прецедент случаи като Брейвик, Ница, Мюнхен, Брюксел, Турция и цяла плеяда други подобни, за да стане пределно ясно, че няма дим без огън. В същото това време в Мали, Ирак, Сирия, Афганистан и т.н. загиват ежедневно хора, но за някои те не са хора, защото са или с друг цвят на кожата или не изповядват евроатлантическите ценности. Те са боклука и за тях няма сърцераздирателни репортажи, а само късички съобщенийца и ако не е нета, няма и да научим за тях. Няма да поставям въпроси кой е виновника за всичко това. То е очевидно. Това са хора, които са от породата на същите тези, които тук влизат и коментират предизвикателно в чуждите блогове, дори си позволяват да обвиняват в тролствуване.
Много се разпрострях, но мисля че си наясно с тези неща и е излишно да влизам в ролята на ментор, каквото си позволяват тези нещастни хорица. Поздрави, Приятелю и спокойна вечер ти желая. Благодаря за разбирането.
цитирай
35. born - Уважаеми Колега,
23.07.2016 23:52
barin написа:
Политиката му не мисля, че е съвсем правилна в някои отношения.Харесвам,ч е Ердоган е последователен и настойчив в действията си. Справи се с преврата, отстрани неудобните от властта и укрепи позициите си. Западна Европа не харесва действията му, но той от национална гледна точка провежда политика в правилна посока. Води държавата си към оправяне.

Едва ли има и е имало политик, който да е безпогрешен в действията си. В края на краищата има политици, които се съобразяват с желанията на нацията и народа си, а има и такива, които изповядват принципи на управление и контакти, откровено намирисващи на държавна измяна и корупция. Според мен Ердоган е твърде противоречив, коварен и непредвидим като личност и политик, но управлението му /независимо от това харесва ли ни или не/ определено е протурско, което отчитате и Вие. Лошото е , че е намесена и религията. Това за Турция е неизбежно, но разбира се би могло да има и някакъв баланс. Поздрави.
цитирай
36. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
24.07.2016 14:05
born написа:
Задаваш риторични въпроси на хора, които са като високоговорителите едно време. Такива хора нито схващат, нито приемат това, което им говориш или пишеш. Те са с комплекси, които нямат оправяне по известните начини на съвместно съществуване. Аз не мога да си обясня и да разбера и осмисля патологичната омраза, която ги прави смешни и на моменти и жалки. Преди известно време опитах да изясня ненормалното поведение на една друга сестра от блога. Вместо да обменим становища прав ли съм или не , бях оплют и охулен от цялата агитка на принципа : "А вие защо биете негрите !!". Никой не коментира мотива на отношението ми. Ето и сега ме замерят с "бурки", "Московска джамия", "Путин" и пр. Въобще не ми дреме от обиди от малоценни комплексари. Затова и не им мълча, но май наближава времето, когато ще се наложи като Кушел да ... Що се отнася до отмъщенията поставям като прецедент случаи като Брейвик, Ница, Мюнхен, Брюксел, Турция и цяла плеяда други подобни, за да стане пределно ясно, че няма дим без огън. В същото това време в Мали, Ирак, Сирия, Афганистан и т.н. загиват ежедневно хора, но за някои те не са хора, защото са или с друг цвят на кожата или не изповядват евроатлантическите ценности. Те са боклука и за тях няма сърцераздирателни репортажи, а само късички съобщенийца и ако не е нета, няма и да научим за тях. Няма да поставям въпроси кой е виновника за всичко това. То е очевидно. Това са хора, които са от породата на същите тези, които тук влизат и коментират предизвикателно в чуждите блогове, дори си позволяват да обвиняват в тролствуване.
Много се разпрострях, но мисля че си наясно с тези неща и е излишно да влизам в ролята на ментор, каквото си позволяват тези нещастни хорица. Поздрави, Приятелю и спокойна вечер ти желая. Благодаря за разбирането.


Нямам какво да добавя!

Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4600470
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031