Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2014 13:07 - Ало, европейците, къде сте ? Защо си траете ?
Автор: born Категория: Политика   
Прочетен: 4501 Коментари: 20 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сълзотворен газ и водни оръдия в Истанбул и Анкара
Полицията използва сълзотворен газ и водни струи срещу демонстрация по случай годишнината от протестите в парка Гези в Истанбул.

Властите затвориха улици и линии на градския транспорт, за да спрат достъпа до площад Таксим и близкия парк Гези. Активистите бяха спирани от полицейски кордон.

Те се опитваха да прочетат декларация на Таксим и да положат цветя в парка в памет на загиналите най-малко шестима души по време на протестите срещу управлението на премиера Ердоган.

На 31 май висш член на Партията на справедливостта заяви, че Ердоган ще се кандидатира за президент и ще управлява Турция до 2023 г., съобщава Ройтерс.

Край Таксим стотици скандираха "Оставка" и "Таксим е навсякъде, съпротивата е навсякъде", преди полицията да пусне сълзотворен газ и да изтласка демонстрантите.

120 души бяха арестувани, а 13 - ранени, включително 4 полицаи при сблъсъци със силите на реда в нощта срещу 1 юни, съобщи турската Асоциация за човешки права.

В операцията участваха и полицейски хеликоптери.


Тагове:   ес,   Турция,


Гласувай:
10


Вълнообразно


1. merlin68 - Какви европейци бе приятелю, я се ...
01.06.2014 13:17
Какви европейци бе приятелю, я се събуди. В Украйна фашисти са на власт с подкрепата на европейците, всеки ден избиват хора, води се истинска гражданска война, извършват се зверства непознати в Европа от времето на Хитлер, а ти си седнал да обясняваш, че Ердоган погазвал демокрацията. Ердоган е ангелче в сравнение с фашистите които днес управляват Украйна по волята на твоите европейци!
цитирай
2. germantiger - ...
01.06.2014 13:27
Ало БЪЛГАРИНО - ти азиатецо, щом викаш на европйците - ти "бе" европеецо, що не се сетиш, че Европа десетилетия наред мотае турците и вратата им за Европа е все затворена и то тези турци, които имаха някакво подобие на демокрация, когато ти българино строеше тук комунизъм и имаше лагери - ти българино сега си в Европа с комунизма си дегизиран тук ;)

А на "руснака" коментирал над мен - мерлин, мога да спомена - га ядохте кифтетата беше убаво нали - ти мерлине възрастни съблогерю - когато Сталин беше на власт, когато след него даваха хората на прасетата в лагера Белене - ти къде беше мама или забрави сталинските зверства нямащи равни по света, но тогава мълча руснако ;) ?!
цитирай
3. pravda - Защото Ердоган,за разлика от Янукович,иска в ЕС.
01.06.2014 13:49
Това автоматично му дава право да прави,каквото си иска с демонстрантите.

Още малко демокрация.Първото видео е от Европа,второто от САЩ:
https://www.youtube.com/watch?v=Cpbkfn8K-YE
https://www.youtube.com/watch?v=cQYmLdxcsCE
цитирай
4. merlin68 - А на "руснака" комен...
01.06.2014 13:59
germantiger написа:
А на "руснака" коментирал над мен - мерлин, мога да спомена - га ядохте кифтетата беше убаво нали - ти мерлине възрастни съблогерю - когато Сталин беше на власт, когато след него даваха хората на прасетата в лагера Белене - ти къде беше мама или забрави сталинските зверства нямащи равни по света, но тогава мълча руснако ;) ?!


На "германеца" коментирал по мой адрес:
От около година не сме се срещали, с неудоволствие констатирам, че тази година се е отразила негативно върху мозъка ти. Понеже, аз може да съм възрастен блогер по твоите стандарти, но не чак толкова, че да помня времето на Сталин, или Белене.
Представяш ли си ако ти бях отговорил в твоя стил: Ти "германецо" защо мълча когато Хитлер газеше Европа?
Какъв само дебат щеше да се заформи...но не би, отдавна тигърче си ми омръзнал.
цитирай
5. pravda - Демонстрантите от майдана
01.06.2014 13:59
искаха в ес и заради това,също правеха каквото искат,но полицията нямаше право да се отбранява/не беше демократично да го прави/:
http://www.youtube.com/v/uZz9jT6fusc?hl=bg_BG&version=3&rel=0

Изводът:искаш ЕС-всичко ти е позволено,за всичко си оправдан,всеки твой избор е в името на демокрацията.
цитирай
6. germantiger - Поздрави, чистосърдечни, че отново си в блог.бг - без ирония!
01.06.2014 15:33
Всъщност ти започна този "дебат" споменавайки Хитлер и "фашисти" каквито няма в Украйна, но "пропусна" Сталин и всички комунисти - тоест началото в твоя коментар е явно.

Второ - за Белене няма как да си пропуснал, защото аз който съм много по-млад от теб помня Белене и знаех за червените лагери дори като юноша по живково време, ти ще рече положително си им бил съвременник!

И да аз мога да "мина" за германец поради произхода си без кавички, а помня, че ти руснак по твое признание не беше и за това кавичките "минават".

P.S.
Да прощаваш, ако те засягам, нямам намерение за подобен дебат освен ако ти не желаеш такъв и дотук!
цитирай
7. alchemist - Европа е глуха и сляпа за Турция - поне за момента. Или може би, така трябва?
01.06.2014 15:34
Защото са заедно...
Европа защо не е загрижена за "правата" на хомосексуалните в Саудитска Арабия, Йемен, Кувейт и др.?
цитирай
8. born - Какви европейци бе приятелю, я се ...
01.06.2014 22:52
merlin68 написа:
Какви европейци бе приятелю, я се събуди. В Украйна фашисти са на власт с подкрепата на европейците, всеки ден избиват хора, води се истинска гражданска война, извършват се зверства непознати в Европа от времето на Хитлер, а ти си седнал да обясняваш, че Ердоган погазвал демокрацията. Ердоган е ангелче в сравнение с фашистите които днес управляват Украйна по волята на твоите европейци!

Напълно съм съгбасен с казаното от Вас.
цитирай
9. born - Това автоматично му дава право да ...
01.06.2014 22:56
pravda написа:
Това автоматично му дава право да прави,каквото си иска с демонстрантите.

Още малко демокрация.Първото видео е от Европа,второто от САЩ:
https://www.youtube.com/watch?v=Cpbkfn8K-YE
https://www.youtube.com/watch?v=cQYmLdxcsCE

Еродоган се проявява като същински европеец и трябва на всяка цена да бъде кооптиран в Европа. Хем ще помага в оправянето на Вурстовците. А може и турците да станат педали.
цитирай
10. born - Всъщност ти започна този "...
01.06.2014 23:10
germantiger написа:
Всъщност ти започна този "дебат" споменавайки Хитлер и "фашисти" каквито няма в Украйна, но "пропусна" Сталин и всички комунисти - тоест началото в твоя коментар е явно.

Второ - за Белене няма как да си пропуснал, защото аз който съм много по-млад от теб помня Белене и знаех за червените лагери дори като юноша по живково време, ти ще рече положително си им бил съвременник!

И да аз мога да "мина" за германец поради произхода си без кавички, а помня, че ти руснак по твое признание не беше и за това кавичките "минават".

P.S.
Да прощаваш, ако те засягам, нямам намерение за подобен дебат освен ако ти не желаеш такъв и дотук!


Благодаря за поздравите. Ако съм съвременник на Белене, то е било, когато съм бил доста невръстен, но зная доста неща и то по-добре от някои от вас. Специално от родния ми град зная за няколко проститутки, крадци и престъпници. И понеже всяко правило си има и изключения, познавам лично и един български турчин /Бог да го прости- Али Селимов/, който беше кумец на родителите ми. Този човек беше перфектен и за мен напълно невинен. Вероятно е ставало въпрос за "неправилни" изказвания. Той прекара там около 1 година и се върна невредим. След 90-те години се записа в Съюза на репресираните, откъдето беше напълно отвратен, тъй като шефът на тези "репресирани" той е идентифицирал като провокатор в лагера. Та това е. Баща ми /Бог да го прости/ също беше репресиран в по-лека степен, както и аз до известна степен. Така че не мога да приема обвинения в комунизъм, още по-малко, който и да ме праща в Евразийския Съюз - без значение кой.
цитирай
11. born - Защото са заедно. . . Европа защо не е ...
01.06.2014 23:12
alchemist написа:
Защото са заедно...
Европа защо не е загрижена за "правата" на хомосексуалните в Саудитска Арабия, Йемен, Кувейт и др.?

Това се нарича мерене с "двоен аршин". Изгодата преди всичко.
цитирай
12. germantiger - Църквата да, но иконата не.
01.06.2014 23:55
Аз пиша към Мерлин, но ти нито четеш внимателно, нито аз посочвам точно адресата.

...

Сега вече към двамца ви:

- в Украйна фашистка партия никога не е имало
- в Украйна имаше комунистическа
- масово днешните управлявщаи в Украйна (най-вече бившите) бяха комунисти

...

Защо Русия не защити албанско Косово - то е Крим?
Защо Русия не крещи в подкрепа на кюрдите (тези в Турция) след 1990г.?
Защо Русия създаде ДПС (българското) в Москва?
Защо висшия ешелон на ДПС е руски кадър?

Фашисти няма, но един кому онанист е начело в Московата - КАПУТИН - факт.
цитирай
13. анонимен - Аз просто констатирам, че Народния ...
02.06.2014 06:27
Аз просто констатирам, че Народния съд си е гледал работата през пръсти и е оставил ненаказани твърде много фашистки подлоги, чиито потомци мърсят в момента блог.бг. Това е един пример за зле свършена работа и последствията от нея. Следващия път трябва да се внимава много повече.
цитирай
14. germantiger - МЪРШО
02.06.2014 20:01
kushel написа:
Аз просто констатирам, че Народния съд си е гледал работата през пръсти и е оставил ненаказани твърде много фашистки подлоги, чиито потомци мърсят в момента блог.бг. Това е един пример за зле свършена работа и последствията от нея. Следващия път трябва да се внимава много повече.


Дядо ми в 36 id (mot.) хубаво си е гледал "работата" като хауптманн/капитан сваляйки бол руснаци 1941г.

Ако желаеш да си намериш работа - ела във Варна и ще те ангажирам със себе си, за да пробваме що кърви повече - простатата ти през уретрата или простата ти уста?!

P.S.
И не реви като женски мъж - на какъвто коментар си написал - получаваш заслужен отговор. Кавал - не може да дефилираш из живота и да обиждаш хората, все някога попадаш на мъж и го научашава болезнено простамоле!
цитирай
15. born - По отношение коментар № 14
02.06.2014 21:11
Не разрешавам в блога ми да се използват обидни думи и обиди. Предупреждавам, че това е последният компромис, който правя. Следващите подобни ще отидат на боклука.
цитирай
16. born - Аз просто констатирам, че Народния ...
02.06.2014 21:14
kushel написа:
Аз просто констатирам, че Народния съд си е гледал работата през пръсти и е оставил ненаказани твърде много фашистки подлоги, чиито потомци мърсят в момента блог.бг. Това е един пример за зле свършена работа и последствията от нея. Следващия път трябва да се внимава много повече.
.
Не ти ли прави впечатление, че омразата към мислещите другояче е много по-силно изразена при евродемократичните претенционисти, отколкото при останалите нормални хора ?
цитирай
17. germantiger - ...
02.06.2014 21:53
born написа:
Не разрешавам в блога ми да се използват обидни думи и обиди. Предупреждавам, че това е последният компромис, който правя. Следващите подобни ще отидат на боклука.


Не ти ли прави впечатление заплахата и 'ревизията" на престъпници-убийците от Народние съд

ДА СЪДИШ И УБИВАШ ДЕЙСТВИТЕЛНО ХОРА "ДРАГИ" Е ПОВЕЧЕ ОТ ТОВА ДА НАРЕЧЕШ НЯКОЙ МЪРША?!

Съзнаваш ли как подминаваш подобен коментар?!

Явно в блога си разрешаваш другото!

P.S.
Хубаво (всъщност нагло) поставяш каруцата пред коня: първо онзи провокира, второ "заплашва" и споменава убийци и престъпници като образец и желание за повторение. Другия и втория (аз) просто реагирам на това - реагирам грубо както на това трябва да се реагира.

И ти born правиш забележка на мен?!

Тегля ти една и комуникацията ми с теб приключва
цитирай
18. born - Аз не ти тегля никаква и не ти се бъ...
02.06.2014 23:02
Аз не ти тегля никаква и не ти се бъркам в твоя блог как да се оправяш. Просто всяко нещо си има граници и престъпването им е въпрос на възпитание и толерантност. Коментирали сме този проблем и сме наясно по позициите си. Нетърпимостта към различните мнения е особен белег, който не одобрявам. Освен това не считам, че в блог.бг се ширят престъпници и убийци.
Като по-възрастен от теб бих желал да ти дам най-приятелски съвет да си помислиш аналитично и спокойно за начина и стила си за дискутиране и да се отнасяш с останалите като с приятели, а не като с кръвни врагове. Не подражавай на някои провокатори и комплексари, защото на тях им плащат за това .
Що се отнася до комуникацията, при мен всеки е добре дошъл, докато не премине границата. Оттам-нататък проблемът си е негов.
цитирай
19. pravda - Не ти ли прави впечатление, че ...
02.06.2014 23:42
born написа:

Не ти ли прави впечатление, че омразата към мислещите другояче е много по-силно изразена при евродемократичните претенционисти, отколкото при останалите нормални хора ?


Абсолютно вярно!Толкова силна им е омразата,че чак бие на болестно състояние,защото аз лично не мога да я приема като нещо нормално.
цитирай
20. born - Според мен това са комплексирани ...
03.06.2014 23:14
Според мен това са комплексирани хора, може би с физически недъзи или визия, непостигнали успех в живота , работата и семейството. И тази липса на взаимност ги прави завистливи, агресивни и злобни към останалите. Проблемът е техен, но и обществен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4633097
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930