Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2014 17:46 - Виталий Кличко - в Харков
Автор: born Категория: Политика   
Прочетен: 4836 Коментари: 19 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Виталия Кличко в Харькове забросали яйцами

Прибывшего в Харьков лидера партии УДАР и одного из организаторов государственного переворота на Украине Виталия Кличко горожане забросали яйцами. Как передает корреспондент ИА REGNUM, это произошло на митинге, организованном сторонниками новой киевской власти.

Rambler-Новости

Сначала Кличко заблокировали на пресс-конференции, которую он дал местным СМИ. Затем несколько сот противников режима, скандируя "Позор!" и "Россия, спаси нас!" прорвались на митинг. В Кличко полетели сырые куриные яйца - при этом, отмечает корреспондент ИА REGNUM, большинство бросавших оказались довольно меткими.



Подробности: http://www.regnum.ru/news/polit/1776225.html#ixzz2vZiDVR35 
 



Тагове:   украйна,   кличко,   Харьков,


Гласувай:
6


Вълнообразно


1. germantiger - ...
10.03.2014 19:52
Нищо изненадващо - в Харков има бол руснаци.

Ще е изненадващо ако някой зарита москалските (разб. руски боклуци) по света - от проституките им, до мутрите, но това няма да стане защото маса хора на запад са ХОРА (вкл.и заради овчия брейнуош на който са подлагани десетилетия нред)!
цитирай
2. born - Поинтересувах се за обидно назв...
11.03.2014 11:02
Поинтересувах се за обидно название на германците от страна на "москалите", но за голямо мое учудване не попаднах на такова. Явно тук става въпрос за "арийско" самочувствие на представител на свръхраса, напълно субективно и ненормално. Което би следвало да се нарича атавизъм. Навремето /през 1987 год./ случайно се запознах /в чужбина/ с един турчин, който се оказа атомен физик. За мен това беше един огромен шок- турчин - атомен физик, а не арматурист или изкопчия ! По-късно за мен нещата се нормализираха, но изглежда това не важи за всички. Съжалявам. Оказва се, че толерантността като човешко качество за някои екземпляри е непонятно и за определени "арийски" представители е немислимо. Разликата между народ и управляваща прослойка е просто избегната. За такова едно отношение мога само да цитирам един мой познат, който в момента работи в Германия на суперпрестижна работа /програмист е човека, въпреки, че е етнически български турчин/. Та мотото, което е закачил на скайпа си гласи :" Не могат да ми дават акъл хора, които се напиват с бира. На нас, които изтрезняваме с бира."
ПП. За един "ариец" вероятно има и немски превод на термина "брейнуош". Или "арийците" нямат такава дума ?
цитирай
3. born - Нищо изненадващо - в Харков има бол ...
11.03.2014 11:12
germantiger написа:
Нищо изненадващо - в Харков има бол руснаци.

Ще е изненадващо ако някой зарита москалските (разб. руски боклуци) по света - от проституките им, до мутрите, но това няма да стане защото маса хора на запад са ХОРА (вкл.и заради овчия брейнуош на който са подлагани десетилетия нред)!

Относно "боклуците". Сигурно е /може би по статистически данни/, че в Германия няма нито една проститутка, нито една мутра, нито един от тези, които се наричат "боклук". За разлика от Русия, които москали до един са боклук, овце, курви, путинки и пр. Имаше едни такива люде, които мислеха точно по този начин и бяха с намерението целия свят да лежи в краката им, но бяха разгромени точно от тези "москали,курви, боклуци и пр.". След това им остава само да си спомнят за "великите" победи и да забравят, че бяха смачкани от точно презрените боклуци. Еt, tu audem, Brute !
цитирай
4. germantiger - ...
11.03.2014 15:23
Нер търсете - питайте мен за обидното къмгерманците.

МЕРЗОСТ БЯХА ХИЛЯДИ СЪВЕТСКО-РУСКИ КНИГИ ПО ЧЕРВЕНО ВРЕМЕ лъжещи за историята.

Обидно е названието немци (или не бяхте чували, че е обидно), зщаото то е славняско и ще рече НЯМЦИ - разбира се, няма немци,а само германци

Обидно е и друго - СМЕНЕНАТА ФАМИЛИЯ ОТ БЪЛГАРО-СЛАВЯНИТЕ НА МАЙЧИНИЯ МИ ГЕРМАНСКИ РОД СЛЕД 1944Г.

ОБИДНА Е СМЯНАТА НА ИМЕТО НА МАЙКА МИ ТОГАВА БЕБЕ 1946Г. С БЪЛГАРСКО

Обидна е лъжата на Державин, че 3/4 от централна Европа и дори северна Франция били... славянски

Имам и още - няколко книги на руските писатели за германското прусачество - в тях "бъка" от гавра с всичко германско
цитирай
5. germantiger - За смачкването - както го наричате
11.03.2014 15:26
Хортувате, че германеца билсмачкан от руснака (?!) - първо е победен от 136 народности воювали в състава на войските на СССР, не само от руснаци

Второ - москали е ОБИДНО НАЗВАНИЕ НА ЗАПАДНИТЕ УКРАИНЦИ ЗА РУСНАЦИТЕ

ТРЕТО - ето ви го "смачкването"

По инфо от германските архиви и WAST германските загуби на военни са не повече от 3,5 млн. на Източния фронт.Общо военните загуби на Германия на всички фронтове през ВСВ са 5млн. цивилните над 3млн. Общо загубите на Германия военни и цивилни 8-9млн.

Съветските БОЙНИ загуби са:
1. Според "Гриф секретности снят" на комисията водена от Г. Ф. Кривошеев – изследване 90-те години, са над 12,5млн.
2. Според картотеките на ЦАМО от 2000г. военните загуби на СССР са 14 млн. 507 хил.
3. Според ЦАМО на РФ, в Подолск, картите на персонален отчет са 16 млн. Отделно според Книга Памяти на отделните области в РФ към 2006г. има няколко милиона заявления и "безименни" неразпознати досиета и документи на военнослужещи 19-20 млн.

Отделно загубите на цивилните са спорни и се "колебаят' от 20 до повече милиони
С "две думи" - Германия губи срещу ВСИЧКИ ПРОТИВНИЦИ 8,5ЛН. ВЪВ ВОЙНАТА, С ИЗБИТИТЕ ОТ ГЛАД И НАСИЛИЕ ГЕРМАНСКИ ПЛЕННИЦИ В РУСКИ И СЪЮЗНИЧЕСКИ ЛАГЕРИ

ОБЩО ГЕРМАНСКИ ЗАГУБИ ПРИБЛИЗИТЕЛНО 11 МЛН ВОЕННИ И ЦИВИЛНИ
ОБЩО СЪВЕТСКИ ЗАГУБИ 19-20 МЛН ВОЕННИ И МОЖЕ БИ ОЩЕ 20 МЛН ЦИВИЛНИ И ТО ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНСКИЯ ПРОТИВНИК

ГЕРМАНИЯ ГУБИ 11 МЛН СРЕЩУ ВСИЧКИ

СССР ГУБИ 40 МЛН ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНИЯ

...

И финално - като не знаете нещо - питайте - не е срамно (както го направихте за постването на изображения на лс към мен).
цитирай
6. germantiger - ...
11.03.2014 15:48
Не е нужно да му дават акъл (натози,който предците му миришеха на лой) - те го управляват.

На мен ЕТАЛОН НЕ МОЖЕ ДАМИ Е ЧОВЕК КОЙТО МИРИШЕ НА ЧОРАПИ В ДЖАМИЯТА.

Що иде реч до толерантността - билсъмна 3 континента (с Европа 4), работилсъм почти 11 години навън и съм видял/разбрал със сигурност едно:

Колкото толерантен е овчедушния германец,толкова толерантен никога няма да е читака, канака и ганьовеца.

По безроден народ от германския няма
По нахални от балкансците в Австрия и Германия рядко ще видите.
Не иде реч за предразсъдъци, а за моя Л;ИЧЕН ОПИТ - мога винаги да го "илюстрирам" с примери

И все пак - МИРИШЕ ЛИ НА КРАКА В ДЖАМИЯТА?!

P.S.
Братовчед ми от Мюнхен също е програмист - беше в две малки фирми, а сега работи в BMW и с БМВ автомобил с отстъпка личен вече

Арийците са бита карта - днес има трако-българи -такива са Ахил, без съмнение Адам и Евеа, а Господ също е българин, нали ;)
цитирай
7. born - Нер търсете - питайте мен за обид...
11.03.2014 22:45
germantiger написа:
Нер търсете - питайте мен за обидното къмгерманците.

МЕРЗОСТ БЯХА ХИЛЯДИ СЪВЕТСКО-РУСКИ КНИГИ ПО ЧЕРВЕНО ВРЕМЕ лъжещи за историята.

Обидно е названието немци (или не бяхте чували, че е обидно), зщаото то е славняско и ще рече НЯМЦИ - разбира се, няма немци,а само германци

Обидно е и друго - СМЕНЕНАТА ФАМИЛИЯ ОТ БЪЛГАРО-СЛАВЯНИТЕ НА МАЙЧИНИЯ МИ ГЕРМАНСКИ РОД СЛЕД 1944Г.

ОБИДНА Е СМЯНАТА НА ИМЕТО НА МАЙКА МИ ТОГАВА БЕБЕ 1946Г. С БЪЛГАРСКО

Обидна е лъжата на Державин, че 3/4 от централна Европа и дори северна Франция били... славянски

Имам и още - няколко книги на руските писатели за германското прусачество - в тях "бъка" от гавра с всичко германско


цитирай
8. born - Че Господ е българин е вън от всяк...
11.03.2014 22:58
Че Господ е българин е вън от всякакво съмнение. Хайде, някой ден като се поуспокоите, ще продължим дискусията. Поздрави.
ПП. Мисля, че Ви благодарих за оказаната услуга и съм изненадан да го натяквате. Ако мога да го компенсирам, ще бъда щастлив да се реванширам. Съвсем сериозно. За разлика от Вас, аз съм толерантен към всички, без значение дали са германци, руси, американци, турци , гърци или както го казвате-читаци, ганьовци , канака /не ми е известно що е то/ или др. Нищо, че сте бил на 8-9 континента и сте работили толкова години "навън". Може би има и други личности, които са работили и живели "навън", нали ?
цитирай
9. germantiger - ...
12.03.2014 08:16
НЕ Ви натяквам?!
Натякване е ако повторя това 2-3 пъти- аз съмго написал веднъж.

Разбира се, че не съми няма да бъда спокоен,когато един от всички турски демографски убийци на Германия се прави на ербап мъж както чета от Вашия коментар.

Въпроса не е в спокойствието или емоцията, а в ИСТИНАТА и истинността!

...

Поздравявам Ви, за Вашата толерантност най-вече към моите коментари, които не сте рестриктирали.

Винагищеитъквам къде съм работил, защото товакоето съм правил наоще 80-90 континета и за няколко живота Вие и масата мъже никога няма да издържат или да придобият като опит. Несъмнено има и други личности (не съм единствен), които са го вършели (бивши колеги) и винаги ще има мъже-войскари по света.
цитирай
10. born - Когато човек е убеден в собственото ...
12.03.2014 17:25
Когато човек е убеден в собственото си величие , правота и е единствен и уникален екземпляр, и Господ не може да му помогне. Единствено психиатър може да стори това !
цитирай
11. born - ". . . Обидно е названието н...
12.03.2014 17:37
"...Обидно е названието немци (или не бяхте чували, че е обидно), зщаото то е славняско и ще рече НЯМЦИ - разбира се, няма немци,а само германци..."

Замислих се върху твърдението Ви, че "немци" е обидно название. Ако е така, то цялата образователна система в България трябва да се извини на германския народ и държава, тъй като в тази система, а и във всички останали образователни системи се употребява термина "НЕМСКИ ЕЗИК". Не съм чувал досега за някакви протести от никакви източници от /немски/ германски произход срещу тази или сходна терминология.
цитирай
12. kostadin - Тигре, ако кажеше, че в Германията ...
12.03.2014 18:06
Тигре ,ако кажеше ,че в Германията има бол руснаци съм склонен да ти повярвам.В Украйна по същата причина има бол Германчета .
Сега и другите от ЕС искат да си имат дечица .Не знам дали рускоговорещите германчета ще допуснат тази работа да се случи.
Но земята е руска (била е и на българите преди Аспаруха)но отколе си е чисто руска и мнозинствата от населението са си руснаци.
Германците от Берлин не могат на сто процента да твърдят ,че са германи ,защото още бачо ти Хитлер е установил ,че са живели там славяни Пък и на герба му има баба меца.
цитирай
13. germantiger - ...
13.03.2014 01:42
Германия да поиска извинение от някой - абсурд,тя се извинява на всички за щяло и нещяло, за каквото пожелаете.

Аз да съм единствен - изключено, изрично споменах за бивши колеги - не четете внимателно!

Нужда от психиатър - възможно,всеки едобре да полага грижи за здраветоси (Вие също поради възрастта - дай Боже всекиму годините Ви) СЪС СИГУРНОСТ ОТ ЛЕКАР СЕ НУЖДАЕ ТУРСКИЯ ВИ ПОЗНАТ - ЧОВЕК, КОЙТО ДЕМОБНСТРИРА СВОЕТО ПИЯНСТВО КАТО ГОРДОСТ БИ ТРЯБВАЛО ДА ЗНАЕ, ЧЕ БИТОВИЯ АЛКОХОЛИЗЪМ Е ЗАВИСИМОСТ И БОЛЕСТ. Помогнете му - посъветвайте го ;)
цитирай
14. germantiger - ...
13.03.2014 01:46
kostadin написа:
Тигре ,ако кажеше ,че в Германията има бол руснаци съм склонен да ти повярвам.В Украйна по същата причина има бол Германчета .
Сега и другите от ЕС искат да си имат дечица .Не знам дали рускоговорещите германчета ще допуснат тази работа да се случи.
Но земята е руска (била е и на българите преди Аспаруха)но отколе си е чисто руска и мнозинствата от населението са си руснаци.
Германците от Берлин не могат на сто процента да твърдят ,че са германи ,защото още бачо ти Хитлер е установил ,че са живели там славяни Пък и на герба му има баба меца.


Така е,но и за товасъм "тук" - да коригирам твоето невежество ;)

Близо 24 века преди славяните в Европа на дн. "славянски земи" живеят германци - установени от науката като археонахопдки към 2 000 г.пр.н.е.и изворово 400 г.пр.н.е...

Славяните се появяват на историческата сцена 4-5 век от новата ера и заселват земи в които хилядолетия преди това населяват германци. Днешна Полша,днешни Чехия и Словакия са именно върху такива земи с германско население 24 века преди въобще славяните да се явят - просто исторически факт.

Мечката присъства старогермански още в Беовулф (скадепос намерен в Англия и писан на старогермански) - едва няколко века следнего някой си сливянин се сеща въобще за мечешкия символна Изток ;)

И на теб съвет - КАТО НЕ ЗНАЕШ НЕЩО - ПИТАЙ - НЕ Е СРАМНО (ще помагам)!
цитирай
15. born - Безсмислено е да се надприказваме ...
13.03.2014 20:35
Безсмислено е да се надприказваме по този начин. Интелигентни и образовани хора винаги могат да намерят общ език. Уважавам германската нация, но уважавам и останалите, защото всеки е в правото си да живее според своите разбирания. Разбира се, когато не засягат правото на живот и достоинство на другите. А да спорим, кой е по-велик е под нивото на разумното. Това, че даден народ или нация преди 100 или 1000 години е бил господар на големи територии, не означава, че и сега е велик. Аз например не мога да се гордея с всички изявления на български спортисти /примерно/. Една от причините е и това, че спортът е нещо, с което не би следвало да бъде отъждествявана една нация или държава. Постижението си е един личен човешки успех и нищо повече. По същия начин трябва да се подхожда /според мен/ и към националната гордост. Всеки се ражда някъде по света и не е виновен или привилегирован, че родителите му са бантустанци или американци.
цитирай
16. germantiger - ...
13.03.2014 22:21
Без ирония, съм напълно съгласен с чудесния Ви коментар - разумен, дори може би, мъдър и със сигурност в рамките на добрия тон.

ЗИнтересно Ваше съждение за спорта, не съм се замислял, но може би, с те прав - спорта както знаем често е и политика или като такъв се ползва от властимащите.

Вярно, че човек не е виновен от какви родители се ражда (освен ако не е германец с насаждан шулдкомплекс на цяла нация),но къде сераждаш много често е привилегия - едно негърче родено в Совето няма шанс за разумно развитие сравнено с негърче примерно осиновено от шведско семейство (но вие говорим за биологично родство и можеби, сте прав).

...

Извинявам се, ако с коментарите ми съм засгнал някой от коментиралите тук - все пак излязъх от рамките на уважението в една дискусия,признавам.
цитирай
17. born - Без ирония, съм напълно съгласен с ...
13.03.2014 22:33
germantiger написа:
Без ирония, съм напълно съгласен с чудесния Ви коментар - разумен, дори може би, мъдър и със сигурност в рамките на добрия тон.

ЗИнтересно Ваше съждение за спорта, не съм се замислял, но може би, с те прав - спорта както знаем често е и политика или като такъв се ползва от властимащите.

Вярно, че човек не е виновен от какви родители се ражда (освен ако не е германец с насаждан шулдкомплекс на цяла нация),но къде сераждаш много често е привилегия - едно негърче родено в Совето няма шанс за разумно развитие сравнено с негърче примерно осиновено от шведско семейство (но вие говорим за биологично родство и можеби, сте прав).

...

Извинявам се, ако с коментарите ми съм засгнал някой от коментиралите тук - все пак излязъх от рамките на уважението в една дискусия,признавам.

Няма никакъв проблем. Аз също понякога излизам извън рамките на коректния тон и след това, разбира се - се извинявам. Аз също може би прекалих в някои от оценките си, за което също се извинявам. Поздрави.
цитирай
18. born - И още нещо
13.03.2014 22:40
Всеки може да сгреши, но не всеки може чистосърдечно да си признае грешката. За мен потискането и възпитаването на собственото "его" и признаването на грешка е висша форма на ... не мога да намеря точния термин... може би човечност. А това е във висша степен е достойно за уважение. Съвсем сериозно, не съм променил мнението си за Вас и сега още повече сте достоен за уважението ми. Моите почитания.
цитирай
19. born - И да не пропусна.
13.03.2014 22:42
germantiger написа:
Германия да поиска извинение от някой - абсурд,тя се извинява на всички за щяло и нещяло, за каквото пожелаете.

Аз да съм единствен - изключено, изрично споменах за бивши колеги - не четете внимателно!

Нужда от психиатър - възможно,всеки едобре да полага грижи за здраветоси (Вие също поради възрастта - дай Боже всекиму годините Ви) СЪС СИГУРНОСТ ОТ ЛЕКАР СЕ НУЖДАЕ ТУРСКИЯ ВИ ПОЗНАТ - ЧОВЕК, КОЙТО ДЕМОБНСТРИРА СВОЕТО ПИЯНСТВО КАТО ГОРДОСТ БИ ТРЯБВАЛО ДА ЗНАЕ, ЧЕ БИТОВИЯ АЛКОХОЛИЗЪМ Е ЗАВИСИМОСТ И БОЛЕСТ. Помогнете му - посъветвайте го ;)

Моят турски познат е наистина много добър програмист и не пие. Ама въобще не пие. Просто има чувство за хумор.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4601573
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031