Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2022 22:46 - Шансът ви да ме прецакате е нулев !
Автор: born Категория: Музика   
Прочетен: 1124 Коментари: 3 Гласове:
14

Последна промяна: 13.02.2022 23:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                          “Тютюнът е любимият ми зеленчук” - 

                                     Франк Запа / Frank Zappa/
image



Отнякъде се пръкна

мистериозен някакъв си мъж,

          Представи се и каза :

“Аз съм голямата работа, Пич !

Срещу скромно подобаващо заплащане

Мога да те  измедитирам 

Достигайки до нирвана !

И да ти предскажа много полезни неща.

                      И то точно сега ! Ето още тази вечер ! “
image

            Абе, то и аз бих могъл да достигна нирвана в тази вечер, но не бях           съвсем подготвен.

          Ако бих бил готов , желал и могъл да му заплатя поисканото възнаграждение,

Но си помислих дали пък тоя не е нещо “куку” ?

          Дали наред е със акъла ?

Защото- заяви ми, че веднага

Щял той да отложи и зареже

Всичките дела си неотложни,

За да посвети вниманието си на мене !

Само че аз му казах:                       Виж сега, Френд !

                               Кой си ти, бе пич незнаен ?

И в какъв свят си мислиш, че живееш ? 

                        А наясно ли си що е това Блус ?

Печал, шашване отвътре, бъркотия, 

              но някаква хармония - и съвършена при това !

Та кой си ти да се майтапиш  тъй безсрамно 

с отпадъците ни космически,

                                              разбирай ти- боклуци? 

Наистина изглежда много стилно.

                                              Но Дай нататък .
image


          Загадъчният мъж започна да нервничи.

Да заеква, да пелтечи и запъва.

         Бръкна в джоба на свойта тайнствена мантия и извади … някаква самобръсначка !

И друга някаква кутийка, за която каза, че била направо със вълшебна сила.

          И можела тя всичко да направи, 

каквото той си пожелае.

          След туй ми каза: Можете и да не ми повярвате, но също тъй аз мога да ви излекувам 

           Дори от вашата досадна астма ?!

А аз му рекох : Виж, пич ! Кой си ти да се майтапиш с космическите късове боклуци ?
image


                               Не си губи ти времето със мене.

                Не си във състоянието да  ме изработиш,

                                 Така че прибери си свойте медитации нещастни
                и си ги наври на мястото, което им е предопределено !


          «Но Притежавам все пак кристалното кълбо за изпълняване на всякакви     желания» -
              ми каза той и вдигна го кълбото, изпълнено със светлина.
              image


           Тогава аз измъкнах му го от ръцете и му показах как правилно борави се с таквиз неща.

           Увих си вестник около главата, така че да изглеждам заспал дълбоко и замаян. Той също шашна се и се замая !

            Приспах го и измъкнах му от джобовете 

                                         Всичко ценно !

                            И всичко друго, до което се докопах.

                               Хипнотизирах го аз тоз измамник.

                                    Не можа да гъкне даже !

                  Предсказах бъдещето му и че няма смисъл да продължава да ми се мотае наоколо.

                                      Защото ако беше гуру, 

                                    за какъвто се представи 

                      и не се стремеше да измами някого кат мене,

                         Сега поне парите свои щеше да запази …

  Така че не губете ценното си време с мене ! 
   Шансът да ме прецакате  Е нулев !




image
     
      Френк Винсент Запа (англ. Frank Vincent Zappa 21.12.1940 — 4.12. 1993) — уникален и екстравагантен американски композитор, певец, мултиинструменталист, продуцент, автор на  песни, музикант-експериментатор, а също така звуко- и кинорежисьор. За повече от тридесетгодишната си кариера твори в различни музикални жанрове, като: рок, джаз, академична и конкрет-(musique concrиte)* музика. Създава над 60 студийни албума, които записва, както с групата си “The Mothers of Invention”, така и като солови.

      Музикант-самоук. 

     Още като невръстно дете се  увлича от rhythm and blues (R&B), както и по творчеството на авангардния Едга́р Варе́з (фр. Edgar Varиse); По време на учението си в средните класове започва да композира симфонични произведения и свири  на ударни инструменти в R&B група, в която по-късно преминава на електрокитара.

      Професионалното и оригинално смесване на  разнообразни музикални жанрове го довежда до създаването на твърде оригинално музициране, което често е невозможно да бъде причислено  към  какъвто и да е  определен стил. 

* конкрет-(musique concrete) музика - вид авангардна музика  от средата на  XX век.

** Едгар Варез  (22.12.1883 — 06.11.1965) — френски и американски композитор и диригент, един от пионерите на електронната и конкретив музика.







Гласувай:
14



1. kvg55 - born,
14.02.2022 17:24
Талант.
цитирай
2. born - Талант. Жалко, че и той си отиде рано ...
14.02.2022 22:44
kvg55 написа:
Талант.

Жалко, че и той си отиде рано от този свят ...
Мир на праха му !
цитирай
3. tonsun - "Повечето вестникарски м...
15.02.2022 09:58
"Повечето вестникарски материали за рока се правят от хора, които не могат да пишат, интервюиращи индивиди, които не могат да говорят, и са предназначени за публика, която не може да чете.
Има повече глупост, отколкото водород във вселената, и тя има по-дълъг живот."

Бил е от породата на тези, които са имали органическа неприязън към Глупостта.
Светла да е Вечността му.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4624047
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930