Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2016 19:16 - Kiss And Say Goodbye /български текст/
Автор: born Категория: Музика   
Прочетен: 1601 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Kiss And Say Goodbye

Това е може би най-тъжният ден в живота ми
Извиках те тук днес с лоши новини
Няма да мога да те виждам повече
Заради задълженията ми и връзките, които ти имаш.

Срещахме се тук всеки ден
И щом това е последният ни ден заедно
Искам да те прегърна, само още веднъж.

Когато се обърнеш и си тръгнеш
Не поглеждай назад
Искам да те запомня точно така
Нека просто се целунем и си кажем сбогом..
----
Днес трябва да се срещна тук с теб
Има толкова неща да си кажем
Моля те, не ме прекъсвай
Това е нещо, което не искам да правя.

Срещахме се тук толкова дълго
Предполагам, че всичко, което правихме, беше грешка
Моля те скъпа, не плачи
Нека просто се целунем и си кажем сбогом.

Минаха месеци
(Ще ми липсваш) Ще ми липсваш, не мога да излъжа
(Ще ми липсваш) Имам връзки, ти също
Мисля, че така трябва да постъпим.

Ще ме боли, не мога да излъжа
Може би ще срещнеш, ще срещнеш някой друг
Разбери ме, няма ли да опиташ, [6]
Нека просто се целунем и си кажем сбогом.

(Ще ми липсваш) Ще ми липсваш, не мога да излъжа
(Ще ми липсваш) Разбери ме, няма ли да опиташ
(Ще ми липсваш) Ще ме боли, не мога да излъжа.
imageimageimage image imageimage
 
  image




Тагове:   музика,


Гласувай:
8


Вълнообразно


1. kvg55 - Красивата музика винаги вълнува. А ...
26.04.2016 23:42
Красивата музика винаги вълнува. А клипът може и да не се гледа.
цитирай
2. born - Реших да погледна, що за мозък е р...
27.04.2016 01:13
анонимен написа:
Реших да погледна, що за мозък е разчел коментара ми като признание - клипчето е пълна гнус - нямам повече въпроси и пак познах - за подсъзнанието, но и съзнанието било ... такова!

Когато желаете да напишете нещо, пишете ясно и разбрано. Като за прости простосмъртни.
Специално прегледах клипчето изцяло чак сега. Има наистина някои характерни за немските възприятия сладникаво-лигави елементи на изразяване, но чак да е пълна гнус, би могло да се нарече само от маниакално културтрегерска снобска позиция. Освен това никъде не съм претендирал за суперпрофесионал по изразните концепции. В края на краищата поне аз в 95 % от случаите слушам и възприемам МЕЛОДИЯТА, а не гледам придружаващата боза. В конкретния случай търсих различна музикална илюстрация от тези в предния постинг. Но както си казало кучето : "Всеки си има свой вкус", след което се облизало отзад.


цитирай
3. born - Красивата музика винаги вълнува. А ...
27.04.2016 01:15
kvg55 написа:
Красивата музика винаги вълнува. А клипът може и да не се гледа.

Взе ми думите от устата, но всеки си има собствен вкус. /Виж финала на предния коментар/
цитирай
4. born - Пък мило Ленче, бе
28.04.2016 00:40
Когато в края на краищата си в състояние да изработиш какъвто и да е клип, тогава подлагай на критика клипове, независимо от тяхната стойност /художествена или не/. Аман от ескимоси, които поучават централноафриканците как да се държат по време на големите летни горещини.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4604215
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031