Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2016 23:43 - Музика за лека нощ Tracy Chapman
Автор: born Категория: Музика   
Прочетен: 1206 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Give me one reason to stay here - and I"ll turn right back around
Give me one reason to stay here - and I"ll turn right back around
Because I don"t want leave you lonely
But you got to make me change my mind

Baby I got your number and I know that you got mine
But you know that I called you, I called too many times
You can call me baby, you can call me anytime
But you got to call me

Give me one reason to stay here - and I"ll turn right back around
Give me one reason to stay here - and I"ll turn right back around
Because I don"t want leave you lonely
But you got to make me change my mind

I don"t want no one to squeeze me - they might take away my life
I don"t want no one to squeeze me - they might take away my life
I just want someone to hold me and rock me through the night

This youthful heart can love you and give you what you need
This youthful heart can love you and give you what you need
But I"m too old to go chasing you around
Wasting my precious energy

Give me one reason to stay here - and I"ll turn right back around
Give me one reason to stay here - and I"ll turn right back around
Because I don"t want leave you lonely
But you got to make me change my mind

Baby just give me one reason - Give me just one reason why
Baby just give me one reason - Give me just one reason why I should stay
Because I told you that I loved you
And there ain"t no more to say
Дай ми една причина да остана тук - и аз ще се върна обратно на момента...(2)
казах ти ,че не искам да те оставям самотен...
Трябва да ме накараш да размисля...
Скъпи, имам номера ти и знам, че ти имаш моя...
Знаеш, че те търсих...
търсих те много пъти...
Можеш да ми се обадиш, скъпи,
можеш да ми се обадиш по което и да е време...
Трябва да ме потърсиш...

Дай ми една причина да остана тук - и аз ще се върна обратно на момента...(2)
казах ти ,че не искам да те оставям самотен...
Трябва да ме накараш да размисля...

Не искам никой да ме притиска - те могат да съсипят живота ми...(2)
Аз просто искам някой да ме прегръща
и да ме кара да се чувствам сигурна през нощта...

Това младежко сърце може да те обича и да ти даде това, от което имаш нужда...
Казах ти - това младежко сърце може да те обича и да ти даде това, от което имаш нужда...
Но аз съм твърде стара, за да те преследвам и да хабя ценната си енергия...


Дай ми една причина да остана тук - и аз ще се върна обратно на момента...(2)
казах ти ,че не искам да те оставям самотен...
Трябва да ме накараш да размисля...

Скъпи, просто ми дай една причина-
дай ми просто една причина "ЗАЩО"...

Скъпи, просто ми дай една причина-
дай ми просто една причина "ЗАЩО" и аз ще остана...
казах ти,че те обичам и няма какво да кажа повече...
 



Тагове:   музика,   tracy chapman,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Много добър избор за "лека ...
18.03.2016 16:45
Много добър избор за "лека нощ", особено когато можеш да я слушаш с някого!!!
цитирай
2. born - Много добър избор за "лека ...
18.03.2016 19:12
rustam написа:
Много добър избор за "лека нощ", особено когато можеш да я слушаш с някого!!!

Само да е по-бледичка. Но тогава няма да е същата музика !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4604957
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031