Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2021 15:24 - Нещата от живота...
Автор: urpa4a Категория: Лични дневници   
Прочетен: 449 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Пиша със смесени чувства...
Отдавна не съм го правил, а толкова много съм погълнал вманиачаването си, че чак не съм обърнал внимание, как съм се отдалечил още повече...
Чувствам, че съм станал още по-отговорен и можещ...
Сякаш не ми стигаше да пропадна толкова ниско долу, за да почна да се катеря на горе, че не съм забелязал, колко по-високо от преди съм се изкачил...
Видях свят, видях и че се оправям, на моменти много сам, но не и без подкрепата на близките хора...
Отново намерих любовта, по-истинска и хубава от преди, сякаш вече е гола пред мен и няма какво да скрие от прелестите си...
А в същото време детското в мен иска да ме освободи от новото амплоа и да ме отърси от всичкото това отговорно израстване...
И все пак не толкова безотговорно, както беше преди, а миг отдъхване...
Някой път животът ни предлага толкова много възможности, че в един момент заставаш на кръстопът и всеки път, който е пред теб ти се струва правилен...и тогава...тогава оставяш да те води интуицията и сърцето...
Защото най-важното в живота си остава то... СЕМЕЙСТВОТО!

Дали ще вървим напред, ако не го създадем?!



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 360941
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031