Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2020 11:25 - Молитва към Себе си
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1135 Коментари: 5 Гласове:
13

Последна промяна: 31.07.2021 22:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
С душевния ми Аз си разговарям, 
споделяйки духовните си блудства, 
и моя Господ в него отличавам,
за изповед на изтерзани чувства.   

Господи дари ме със смирение, 
че греховните не ще преинача, 
сили дай за будни в съпричастие, 
но и мъдрост дай ми да ги различа!   

Недостоен съм да уча другите,
ни чрез стойност да ги обвинявам.
с извоювал сам всеки заслугите,
нека се уча да се приобщавам.   

И меч не Съвестта нека е съдник, 
а с меч на Любовта, за други прошка.
но мечът на Честта е моят бранник, 
за щит на блудна мене чужда грешка.   

Нека бъда Твоето подобие, 
и се науча чрез любов да давам,
за ближни с моето призвание, 
чрез тем подобно мен да приобщавам!

image
_______
   Като си извоювам правото да се разходя под Слънцето, защото напоследък ми забраняват да се виждаме, а искам КоВидно да ме дезинфекцира, а и има да го питам толкова много неща..., може да ме подсети да се сетя, защо вчера така съм бил написал молитвено към Себе си...
   Ако пък някой приятел съпричастно се сети, той да ни подсети !


-------
   Имам страхотна новина да се похваля! Но първо ще кажа защо Слънцето илюминирало Музата ми да ме светне да се моля не Себето си. 
   Ами нали от Библията знаем, че сме подобия Господни! И тези, които все още сме призвани да носим късче Негова душевност, може да се престорим на църква, а сърцето си на олтар. И да си палим на него пламенно свещено вдъхновение за споделяне на молитва!
   Не се сещаме, че там може да намерим същия този Господ, който все ни го представят като много важен Шеф на всички святости. И че за да получим аудиенция трябва да извършим сумати непонятни и за нас ритуали на администрацията му... :-()
   И като че е голяма тайна, че може да го открием освен в  нас,но и във всичко което е хармонично красиво и сътворено с Любов! А когато настроим себе си към Неговите духовни прояви в живота ни, Той отговаря веднага, и можем да разговаряме като приятели и да Го докоснем, чуем и усетим даже!
   И с изненада ще разберем че даже има чувство за хумор, и че трябва, не да имаме "страх от Него" , а почит към Творението Му, защото иначе сами ще се накажем, като избягаме в блудните си пороци!
   А когато сме добри приятели, сме вдъхновени за много творческа красота и любов,  по Негово подобие! А някои прости пожелание и жизнени необходимости ги изпълнява веднага. Даже може да му креснете когато спешно сте ядосани, че искате някое егоцентрично желание, и няма да се разсърди, а ще ви даде шанс да си изпатите и смирите. Но ще си мълчи, докато сами сме се възползвали от правото ни на избор и страдаме!
... Ами аз от време на време му викам — Хайде бе, нали щеше да ми дадеш много пари!? - а Той — Да бе..., нали те видях какво направи с   предишните, дето ти дадох....! А като беше красив и умен, нали видя кой те обича... - и ми се хили ;-)))) 

    Но извън иронията и хумора,  това е начинът да потърсим същността на истинският Бог, който съзнателно или несъзнателно следваме, духовно и в живота си.  Смея да твърдя, че това е  практика препоръчвана от много известни духовни учители, и много по-рядко от религиозни такива.  А последните все по-често, но и късно за нас разбираме че са ни вкарали в следването на релси от духовни ритуали и канони проповядвани и тълкувани пригодно за нечие служене и послушание, понякога до тяхната противоположност на напътсващите  Слова на мъдрите и свети  Учители.
   Истината, която е писана и от всички теософски учения, че човек във всеки миг от живота си е изправен на границата на битуващите в него божествена святост и деструктивна морбидност.
image

     А когато установим, че душевният ни мир не съответства на следваните, но проповядвани чрез натрапени ритуали, праведни духовни търсения, просто трябва да се обърнем към Бога, обладаващ нашата истинска душевност, за да установим с изненада че той също ни търси!
     П. П. Пак Подчертавам, че с този мой възглед никому нищо не проповядвам и натрапвам, само припомням за правото ни на Избор, на личния си духовен Път!
...
   А добрата новина е, че след като Слънцето ме КоВидна, ми разкри,, че моето Себе струвало поне един милиард евро...  Ами защото няколко пъти съм бил заразяване с Covid-19, а понеже нали вече споделих че съм безсмъртен, съм произвел антитела които били най-качествената и сигурна ваксина.  Оказа се че не само Господ, но и Слънцето е българско, и много е загрижено за КоВидността му от България...! 
  Лошото било, че би трябвало да целувам, който желае да се ваксинира...,  И това направо ме отчая брат.... А така ми се иска да спестя на България един милиард евро, които бихме дали на Бил Гейтс! :-(()) 
    Така че се търсят други безсмъртни, за да ги целуна и да ми помагат да спасим България!  Приемам заявки по всяко време.

П. П. Предварително Предупреждавам, че мъжете ще ги целувам  Братски по челото, а жените където пожелаят...
   И твърдо заявявам, че няма да целуна нито един хейтър или джендър, защото могат да ми развалят качеството на ваксината... И аз ги съжалявам миличките, като вас които ви забавляват, но това е положението!  Инвестора да си ги мисли... :-() :-() :-()

----
    Сетих се бе... Гнусливите мога да ги целувам по маските отвътре...
image

   А като цъфнат глухарчетата ще направим офанзива за спасяване на целия СвятКоВиден! Човешки! Ще хванем всички безсмъртни китайци, и голямоти им духане ще падне..,  коВиждат занапред, че да не са го измисляли те този виру, инвестиран им от милиардерите, притеснени за здравния си статус, от милиардите човеци, които трябва да изхранват, вместо да се забавляват с технологичните си играчки за бързото им изтребване... ;-() %) 
image




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - ;-((()))
28.11.2020 11:48
Като видях минуса, моментално след публикуване на постинга (без ничие присъстеие в статистиката), реших че не е честно да не припомня предупредително, че специално за тези които четат бързо и времето Толкова е забързано, че всички блудно съпричастни пожелани помисли, с ефирна скорост се отразяват в щита на СебеМолитвата ми, че..., къде мислите се връщат да си се уподобяват...? Заедно с жабешките ми усмивки :-() :-() :-()
цитирай
2. bven - Много хубава молитва:)))
02.12.2020 20:14
Понеже си в предстартово ваксиниране-треска, Лекс, позволявам си да ти предложа - да раздаваш коВидните ваксини по български:
По въздуха(там може да срещат вируса и да го омаломощават) и чрез блога, да обезза-разяваш вредните ко-виднивируси.
С надежда за пълноценните си съвети да получа от първия транш,
Желая богоподобна почивка след трудното решение!
цитирай
3. lexparsy - ... и идеите ти са хубави като на молитвата ми... :-)))
02.12.2020 21:23

bven написа:
Много хубава молитва:)))
Понеже си в предстартово ваксиниране-треска, Лекс, позволявам си да ти предложа - да раздаваш коВидните ваксини по български:
По въздуха(там може да срещат вируса и да го омаломощават) и чрез блога, да обезза-разяваш вредните ко-виднивируси.
С надежда за пълноценните си съвети да получа от първия транш,
  Желая богоподобна почивка след трудното решение!

   Много удачни идеи даваш Татяна. тъкмо се чудех как да ваксинирам въздушно докато цъфнат глухарчетата...
   Но понеже Тук има много нахални гларуси, които крадат и кълват всичко,  може тях да ги ползвам... но е много опасно да им вдъхвам ваксина в човките, защото  са много яки и трепанация може да ми направят...  Ще ги подлъжа  с ваксинирано ко'Видно слънчогледно семе...  Тъкмо като го на цъкат из полята, ще го насадят, че после хората да чоплят семки и да са ваксинирани... :-))))
   А на тебе ще ти пратя по моята чайка Ливингстън,  тя е добра птица и ми е опитомена даже.
   А на блога си им ги раздавам аз ко' Видьови всксАнимации,  и коледни ще има, и много бързо им пиша сценариите.. :-)))
   Благодаря че ме усмихна Татяна, а всъщност ако и аз съм успял, вече си ваксинирана. :-)))
   Бъди все така духовно Здравословно вдъхновяваща ни!
цитирай
4. didige - Искрена молитва! Прегръдки!
03.12.2020 21:04
Искрена молитва!
Прегръдки!
цитирай
5. lexparsy - Искрена молитва! Прегръдки!...
05.12.2020 09:48
didige написа:
Искрена молитва!
Прегръдки!

Винаги съм сигурен в твоята добронамерена емпатия и правилно разбиране, даже да е краткословно Дид!
Топли декемврийски прегръдки и от мен'!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363201
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375