Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2008 09:54 - Лайната се случват!
Автор: stefo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3163 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 21.11.2008 10:09


    Идеята да седна да пиша, беше, че вчера ми беше изключително лайнян ден.

    И естествено, утешавайки се вечер с парцуца и пръдало зеленце (вече му е време - мамка му!), човек се успокоява с изконно българския хилядолетен израз "shit happens"!

    Лайната се случват!
    ФАКТ!

    Обаче, както си седях и си разсъждавах (понеже съм високообразован, супер интелигентен и невероятно разсъдлив момък), си викам - бе що бе да му бера лайката случването на лайната да е кофти работа?

    Баш самото им случване си е направо убавиня!
    Е как така що? Не задавайте неуместни въпроси!

    Само си представете (особено силно се отнася за женската половина), че екскрементът ви не се е случвал от няколко дни! Е кое му е хубавото на това? Тъпчете се с активия, разхлабителни, зелени чайове и всевъзможни гадости, обаче пацул - йок! Даже познавам жени, които ходят и свещи да палят белким имат късмета да тропнат барем веднъж седмично. (тук няма да засягам тезата за ползата от аналния секс, щото ще се отплесна много. Само един бърз апел - жени, не бъдете тясно скроени! :D)

    Друга ситуация - събота сутрин - става човек, взима си един душ, отива до спирката, купува си вестник, сипва си кафенце с мляко и започва да решава кръстословицата. И естествено идва моментът, в който все по отчетливо започвате да долавяте зова откъм дебелото черво. Айде вестникът под мишница и към тоалетната. Четеш си вестника блажено и... shit happens.

    Е кое му е лошото на това?

    Бе въобще... аз принципно бях тръгнал да ви се оплаквам, ама пак ме изби на простотия!
    Кво да правиш - простотията ме напиня изнутри - досущ като сутрешен повик

    shit happens!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. koker - бУбино!
21.11.2008 10:14
Шита са случва- факт! Обаче, тая реплика "пацул-йок" ще ме преследва много, ама много дълго време.
И днес няма да се работи!
Аман!
Обаче, май схванАх- това е като при земетресенията- малките ежедневни лайна предотвратяват огромното месечно. Май. Или?

цитирай
2. bibeto - :-)))))
21.11.2008 12:16
"пацул-йок" - хахахахах!


БОСТ
цитирай
3. lolla - Кхахахахаххахаа!
22.11.2008 10:30
Луд си, честно ти казвам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stefo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175175
Постинги: 37
Коментари: 89
Гласове: 513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930