Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2021 14:42 - Нов сорт " УчЕни?
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3046 Коментари: 27 Гласове:
27

Последна промяна: 20.09.2021 16:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Да ,днес май ми дойде в повече прочетеното от такива " учЕни"
Все пак, поглеждам на тях откъм забавната страна!

Единият от тях даже се е самоопределил като клоун или шут с фотоса си в ника! Наясно е със себе си човечецът, с функцииите си като учЕн! Трябва да разсмива себеподобните си, за да бъде харесван!  Иначе- няма с какво!

А, с хапане на змия-също може! Няма как едно змийско хапане или съскане,  да не направяг  нужното, силно  впечатление!
Тук той е откривател, наистина! Трябва да се добави  като задължително към изискванията за научност, освен едно от най-важните - за новост!
Новост в историята?!
Да , тя е наука и ако не добавиш нещо ново, неизвестно, каква наука твориш тогава- папагалска ли? Да, папагалската му премяна е доказателство ,че е и папагалски учЕн!!
А, има и една подробност относно новостта! Трябва да я защитиш, че е твоя и е наистина такава!
Змийското хапане е наистина ефективен научен метод! Резултатен! Може и да убиеш противника си и по този начин , той няма да ти се пречка в краката! Силов, революционен метод в науката!
Добре е да има такова изискване в нея

Само че, още в изложението си е допуснал груба грешка в хипотезата си! Аз, както не влизам във Фейсбук и по тази причина нямам посетители оттам за съревнованието" Прочетен", по същия начин никога не съм писал ,каквото и да е,   в Уикипедията! Така ,че не приемам нищо оттам като мое, авторско!?  Не съм и плагиат, за сведение, това е също изискване за научност, освен авторството! Да не си плагиат!

Опряхме и до авторството!
Един ми проглуши ушите с източниците си!  Хубаво , че не бяха златни, имаше да плащам тогава Че съм ги видял!!?
За всяко нещо иска и източникПо тази негова логика излиза ,че ако не знаем, например някой наш владегтел , кога е роден/ няма го в източниците/, коя е майка му или има съмнения,,кога е починал, този човек не е и съществувал ? Ами да, при толкова липси, някой може и да го е измислил? Не е ли така? Друго е да има сведения от майка му в източника, кога то е родила?!

По притеснително в случая е друго, това по- горе е в рамките на шегата!  Че този другар слага знак на равенство между наука и източници !Няма ли източник, няма наука!? Наука ли е, това е гол източник и нищо друго!?
Ами , ако някой клоун в Уикипедията стъкми някой " източник"?
Втасахме я тогава!

Понеже ми е симпатичен втория другар, защото първият другар е смешен и той  самият държи да е такъв, за пореден път давам указания за него, най-вече!

Източникът е  само отворена врата в стаята на проблема, който разглеждаш или решаваш!
Влезеш ли в стаята, трябва за запретнеш ръкави! Източникът няма да ти свърши работата! Стига да не го използваш като Мирча Кришан  в случая за Суецкия канал и краставичката!?
Тогава може!

Да се върнем на клоуна!
Държа му благодарност!
Понеже едно от изискванията  за научност е принос, полза да има от  научния труд, ще се опитам да извлека приносът си в близо хилядата постинга!
Тук!  Приносът другаде, в десетки публикации , ще го оставим на мира!
Добре е,  пък  и той да си даде, но другия  другия принос !Този тук е печално известен! Хулигански!
Един мой,  даже веднага ми се набива на очи Във връзка със сто годишнината от Ньойския договор ,бях писал ,че е редно в София да има паметник  на американския президент Ендрю Уилсън!  Е, вече има!
За Вук Караджич- също, но за догодина ! За 200 години от " Додатък"-а!
За спасителят на София в Берлин- тоже! Но това е само капка в морето..........
  Изключвам този във вероятно 10 % от тях, посветени на наукоподобни недоразумения, пребиваващи в блога! Те са писани по неволя, както и този!

Не бъдете клоуни!


Анекс- Понеже употребявам другар, което минава за мръсна дума, почти равно на комунист, да уточним!
Употребено е в смисъл приятел, не на комунист! Жената е например другар в живота Какво , излиза ,че е комунист ли? И тя ли?



Гласувай:
29



1. leonleonovpom2 - Например, при раждането на някои ...
20.09.2021 14:57
Например, при раждането на някои владетели, задължително присъстват и царедворците! Да са сигурни източници, че владетелката наистина е родила, а не го е взела от някаква римлянка-Българска!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Спасителят на София е германският ...
20.09.2021 14:58
Спасителят на София е германският канцлер фон Бисмарк!
цитирай
3. kvg55 - leonleonovpom2,
20.09.2021 15:06
У нас се нароиха учени с титли и без титли. Всеки втори у нас е професор по нещо си, според анекдота, което си е самата истина.
Относно източниците. Много учени са си самоизточници.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
20.09.2021 15:19
3. kvg55 - leonleonovpom2,
15:06
У нас се нароиха учени с титли и без титли. Всеки втори у нас е професор по нещо си, според анекдота, което си е самата истина.
Относно източниците. Много учени са си самоизточници.
цитирай
Изтрий

Да, знам за един такъв "професор" Който ,като студент се е явявал само на един изпит Демократичен професор е И на този изпит е хванат да преписва Има и други пикантерии в случая, но да не прекалявам!
Това да си сам източник, в добрия смисъл , е да си го открил!
В другия, който явно имаш предвид, е да си си го приписал, като твое откритие! А да не е! Това е лошо!
Предположението, научно обосновано, хипотезата, също е научен метод и широко се ползва, дори в точните науки


Хубав ден!
цитирай
5. kvg55 - До 4. leonleonovpom2
20.09.2021 15:33
Да си си самоизточник имам предвид, че източникът на "знанието" произлиза от самият учен – мисли, фантазии, сънища и прочия, особено в науката история.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
20.09.2021 15:59
Според мен, професорите са на трето място чак!
Преди тях са депутатите и веднага след тях идват министрите със свитата от зам министри! ще се сбъдне Лениновата мечта, всеки да бъде министър по нещо си!
А оплюват иначе човека!?
цитирай
7. leonleonovpom2 - 5. kvg55 - До 4. leonleonovpom2 ...
20.09.2021 16:11
5. kvg55 - До 4. leonleonovpom2
15:33
Да си си самоизточник имам предвид, че източникът на "знанието" произлиза от самият учен – мисли, фантазии, сънища и прочия, особено в науката история.
цитирай
Изтрий

Да, разбрах ,Краси!
Да са художествна измислица, това имаш предвид
Да ,това преобладава, наистина!
Аз имах предвид да си сериозен автор
Имах подобен случай на научен съвет Направи ми се забележка ,че съм се посочил като автор? Така, небрежно?
Контрирах веднага! - Защо да не се посоча? Изработил съм го, докладвал съм го, патентовано е! Това е доказателство, прави се проучване, че друго такова няма!, открито досега! Да потърси и , ако намери, да го покаже! Веднага ще оттегля моето!
Отговори ми ,че съм бил много серт! Казал го предвид друго, че съм имал толямо самочувствие? Продължих- А защо да нямам? Да ми посочи една причина, за да го нямам!?Млъкна веднага!
Но това е другият, рядък аспект на проблема!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Някои да не се обидят!
20.09.2021 16:37
Че не са вид, а сорт!
Растенията са също живи организми, не е обидно!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Досега съм търпял разни нищожества!Да си избиват комплексите!
20.09.2021 17:46
Но дотук!

Ще си получават сметката веднага!
Без уговорки!
И ще плащат!
цитирай
10. nedovolen - Иване, не четох постинга ти. ИЗВ...
20.09.2021 18:31
Иване, не четох постинга ти. ИЗВИНЯВАЙ!
Може, занимавай се с друго, или аз не разбирам от тези ...
:)))
цитирай
11. nedovolen - П П- до каквото и да опреш, да си ск...
20.09.2021 18:41
П П- до каквото и да опреш, да си скромен и смирен.
Извинявай, пак
:)))
цитирай
12. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
20.09.2021 19:35
10. nedovolen - Иване, не четох постинга ти. ИЗВ...
18:31
Иване, не четох постинга ти. ИЗВИНЯВАЙ!
Може, занимавай се с друго, или аз не разбирам от тези ...
:)))
цитирай

Изтрий
11. nedovolen - П П- до каквото и да опреш, да си ск...
18:41
П П- до каквото и да опреш, да си скромен и смирен.
Извинявай, пак
:)))
цитирай
Изтрий


Разбирам те , прав си, така е!
Но това съм правил и досега!
С надеждата ,говедата да се укротят!

Но , всуе, напразно!
И си спомних, че говедото не разбира от блага дума, а от тояга!
Е, щом тя не помага , благата дума, ще помогне ,каквото трябва!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Какво искаш, бе?
20.09.2021 21:37
21:30 - sursubul

Гладен ли си, жаден ли си или нямаш пари!?
Че си нещастен, видно е!
цитирай
14. leonleonovpom2 - А, Пусголакис! Преливащ от пусто в празно!
21.09.2021 06:53
05:59 - apostapostoloff

Прочут учен минусчи- ибрикчия!!
Да не си се разпознал , драги?Че си довтасал,бодър, свеж като репичка, преди укротителите да те усетят?
Или си обиден, че си пропуснат?
Не съжалявай драги, ти си от по висока категория учЕн! От тази на пажовете-антураж!
Тя не е добре проучена, защото досиетата им се пазят внимателно!На сигурно място!
Сега вече хъркаш спокойно, нали? И сънуваш набора ти от телевизията, знаеш кой!
цитирай
15. zaw12929 - ВЪПРОС ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН МЕЖДУ РОДИТЕЛИ И ДЕЦА И ОБРАТНО СЛЕД ВРЕМЕ
21.09.2021 11:11
leonleonovpom2 написа:
21:30 - sursubul

Гладен ли си, жаден ли си или нямаш пари!?
Че си нещастен, видно е!

АКО НЯМА КОЙ ДА ВИ ПОПИТА- ЗАТОВА СЕ МИСЛИ НАВРЕМЕ, А ЖИВОТА НА СЕМЕЙНИ НАЧАЛА ПРЕЧИ. И ЗАТОВА СЕ ВЪВЕЖАА ОПЦИЯТА "ОТНЕМАНЕ ДЕТЕ, ПО НАБЕЖДАВАНЕ"
А В СТАРО ВРЕМЕ ПОМНИТЕ КАК ВЗЕМАЛИ ДЕЦА, ЗА ДА ГИ ПРАТЯТ ПРИ СУЛТАНА, ЗА ДА ГИ ИЗУЧАТ ЗА ИМАМИ, ЕНИЧАТИ И ... КОИТО НЕ ВЪЗПРИЕМАТ ОБУЧЕНИЕ ОСТАВАТ ГРАДИНАРИ В СУЛТАНСКИТЕ ГРАДИНИ...
цитирай
16. radostinalassa - "КАК ВЗЕМАЛИ ДЕЦА, ЗА ДА ГИ ПРАТЯТ ПРИ СУЛТАНА...
21.09.2021 15:58
Госпожо, това изречение ме хотресе. Вземали децата ни. Българите са били добри родители , а турските изчадия са крадяли насила децата, за да ги върнат като еничари, за да избиват братята и сестрите си. някои са бележели портите си с кръв, както правели тюрките, за да маркират ограбените и почернени къщи.
Тази особа прокламира ваксинация против Ковид за децата ни при положение, че те боледувят леко или средно тежко само с идеята децата да не заразяват възрастните. Това е тъпо и престъпно предложение, защото една ваксина не се прилага никога на деца докато не е изпитана за поне 10 години. Страховит ум.Децата са бъдещето ни, не възрастните хора.




цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
21.09.2021 16:59
15. zaw12929 - ВЪПРОС ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН МЕЖДУ РОДИТЕЛИ И ДЕЦА И ОБРАТНО СЛЕД ВРЕМЕ
11:11
leonleonovpom2 написа:
21:30 - sursubul

Гладен ли си, жаден ли си или нямаш пари!?
Че си нещастен, видно е!

АКО НЯМА КОЙ ДА ВИ ПОПИТА- ЗАТОВА СЕ МИСЛИ НАВРЕМЕ, А ЖИВОТА НА СЕМЕЙНИ НАЧАЛА ПРЕЧИ. И ЗАТОВА СЕ ВЪВЕЖАА ОПЦИЯТА "ОТНЕМАНЕ ДЕТЕ, ПО НАБЕЖДАВАНЕ"
А В СТАРО ВРЕМЕ ПОМНИТЕ КАК ВЗЕМАЛИ ДЕЦА, ЗА ДА ГИ ПРАТЯТ ПРИ СУЛТАНА, ЗА ДА ГИ ИЗУЧАТ ЗА ИМАМИ, ЕНИЧАТИ И ... КОИТО НЕ ВЪЗПРИЕМАТ ОБУЧЕНИЕ ОСТАВАТ ГРАДИНАРИ В СУЛТАНСКИТЕ ГРАДИНИ...
цитиряй!

Този случай е различен!
Сурсувул е един трол, дело на известния гадняр Апостолов!
Избрал му е име Сурсувул, демек болярин, приближен на царския род, какъвто беше наистина по Живково време
Дебне да пусна постинг, да дойде, за да пусне минус! Радост на дете от детската градина!?
цитирай
18. radostinalassa - Защо не вземаш отношение по...
21.09.2021 18:47
изявлението на Зав129 за "вземането" на български деца? Заради един глас?
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
21.09.2021 19:14
18. radostinalassa - Защо не вземаш отношение по...
18:47
изявлението на Зав129 за "вземането" на български деца? Заради един глас?
цитирай

Тя просто не е разбрала за какво става дума!
За еничарите знам как стои въпроса, за имами и разни други- не и не съм компетентен!

Хубава вечер!
цитирай
20. radostinalassa - Как така ще отвличат наши деца...
22.09.2021 10:42
и ще ги възпитават във враждебна на нас вяра? Товая е като с ваксините. Лош материал.




цитирай
21. pvdaskalov - * ! *
23.09.2021 03:23
1. В нашия институт имаше лаф, че не можеш да победиш опонента си, докато той не умре. Грозно казано, но изглежда е така.
2. Аз цитирам източниците в три случая:
- Когато ползвам чужди изходни данни, тъй като съм нямал достъп до обекта на изследване. Например данни за обект или находки в другото полукълбо;
- Когато ползвам въведен от някого метод, който работи и при мен, но все още не е общоприет;
- Когато имам достъп до обекта и съм извлякъл данни, които покриват данните на други автори или се различават незначително от моите. Непременно всичко събрано подреждам таблично и не абсолютизирам моите, а работя със ср. аритм. Поне в метрологията е така.
3. Не критикувам и не цитирам автори, които са на очивадно погрешни позиции. Само за „Числото на Платон” има хиляди публикации от Античността, та до наши дни. И щом мастити учени, разполагащи с асистенти, богати библиотеки, широк кръг колеги от други страни, твърдят че този проблем не е решен до ден днешен, въобще не се занимавам с това кой какво е направил. Просто е невъзможно. Страхувам се и да не затъна в тресавището; тръгвам от оригиналния текст, осланяйки се само на собствените знания и интуиция.

Съгласен съм с теб, Лео, че „Източникът е само отворена врата в стаята на проблема, който разглеждаш или решаваш! Влезеш ли в стаята, трябва да запретнеш ръкави! Източникът няма да ти свърши работата! Стига да не го използваш като Мирча Кришан…”
Колкото до източниците, въпросът за достоверността им наистина е сериозен. Затова е най-добре да имаме собствени наблюдения и ги сравним, както казах по-горе.
Един пловдивски поет (в блога е с ник ГОР), беше писал в едно свое ранно стихотворение: „Съмнявай се във всичко, съмнявай се и в себе си дори”. За съжаление трябва да минат години, за да се възприеме приносът на един или друг.
Още малко и ще стане „Добро утрооо!”
П и е р
цитирай
22. leonleonovpom2 - Добро утро, ПиеР
23.09.2021 08:21
21. pvdaskalov - * ! *
03:23
1. В нашия институт имаше лаф, че не можеш да победиш опонента си, докато той не умре. Грозно казано, но изглежда е така.
2. Аз цитирам източниците в три случая:
- Когато ползвам чужди изходни данни, тъй като съм нямал достъп до обекта на изследване. Например данни за обект или находки в другото полукълбо;
- Когато ползвам въведен от някого метод, който работи и при мен, но все още не е общоприет;
- Когато имам достъп до обекта и съм извлякъл данни, които покриват данните на други автори или се различават незначително от моите. Непременно всичко събрано подреждам таблично и не абсолютизирам моите, а работя със ср. аритм. Поне в метрологията е така.
3. Не критикувам и не цитирам автори, които са на очивадно погрешни позиции. Само за „Числото на Платон” има хиляди публикации от Античността, та до наши дни. И щом мастити учени, разполагащи с асистенти, богати библиотеки, широк кръг колеги от други страни, твърдят че този проблем не е решен до ден днешен, въобще не се занимавам с това кой какво е направил. Просто е невъзможно. Страхувам се и да не затъна в тресавището; тръгвам от оригиналния текст, осланяйки се само на собствените знания и интуиция.

Съгласен съм с теб, Лео, че „Източникът е само отворена врата в стаята на проблема, който разглеждаш или решаваш! Влезеш ли в стаята, трябва да запретнеш ръкави! Източникът няма да ти свърши работата! Стига да не го използваш като Мирча Кришан…”
Колкото до източниците, въпросът за достоверността им наистина е сериозен. Затова е най-добре да имаме собствени наблюдения и ги сравним, както казах по-горе.
Един пловдивски поет (в блога е с ник ГОР), беше писал в едно свое ранно стихотворение: „Съмнявай се във всичко, съмнявай се и в себе си дори”. За съжаление трябва да минат години, за да се възприеме приносът на един или друг.
Още малко и ще стане „Добро утрооо!”
П и е р

Съгласен съм с всичко, което си написал, приятелю!

Някои ми проглушиха ушите от повтаряне-Източниците, източниците! При положение, че и без това ми са проглушени от търма на машините! Най- много съм работил с един уникален бенбр, който издаваше щум като парен локомотив!...

Сигурен съм, че съм прегледал много повече източници от тях, даже , да си ги съберат на куп! Не са празни приказки, работата ми го изискваше Когато вече имам план и насока в нея, източникът не ми е толкова необходим! Но все пак трябва да прегледам, когато става дума за патент особено, да няма някъде припокриване И ако има, да посоча различното, новото! Не съм имал случай на върната заявка по тази причина!
Преди беше по- трудно, търсиш едно по едно в реферативните журнали .....Сега изписваш проблема и източниците ти се изсипват като Коледен подарък!
Но има и един щекотлив проблем Надеждността и достоверността им?
Ето, дава ми се за пример един поп, какво написал за нас, какви сме? И направо настръхвам!
Той е грък и подмазвач И е плътно до императора Да ,но новия император е наясно с него и го изритва от двара! И за да му се хареса, попът пише "Исторя на Българите" ? На гръцки, да си я четат?
И от това скверно слово, аз да си правя заключение ,що за типове са Българите? Направо го горя, в ответ на тяхното унищожаване на нашата книжнина! От тези мерзавци!
Това е пасквил, а не извор! А в историята такива са премного Няма как да не ги споменеш, като отрицателен пример в изследването

Хубав ден, приятелю!
цитирай
23. dobrodan - Реших да погледна докъде е стигнала дискусията и какво виждам?!
26.09.2021 10:29
Скъпият ми приятел иска да гори, разбираш ли, което не му изнася........

Започни тогава оттук.

"На многото българи от Бога архонтът Персиан изпрати капхан Исбул, като му даде войски и ичиргу боила и кана боил колобъра и капханът срещу смоляните.............
Който и да търси истината, Бог вижда, който и да лъже, Бог вижда. На християните българите направиха много добрини.

И християните ги забравиха, но Бог вижда."

Началото на надписа е видял и преписал французина отец Браконие през 1707 година. С течение на времето обаче той бил засипан и в 1923 година отново открит. Целият надпис е бил издълбан върху шест плочи, които са били част от стилобата на базиликата, т.е. покритата с плочи основа, откъдето се издигали колоните. Той е един от най-дългите прабългарски надписи.

Льош, льош фхрансузин отец Браконие! То и името му едно такова....бракониерско :).
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
26.09.2021 20:33
Искам да горя , не което не ми изнася, а в отговор, на изтарянето на нашата книжнина! Уточнявай!
Ти знаеш ли какво е направил Търновският епископ, грък, не се стремя да запомня името му! Когато , в началото на 19- ти век ,при ремонт на църква, била открита зазидана патриаршеската ни библиотека?
Прегледал книгите, , отделил десет на гръцки и уникалните Български книги наредил да се изгорят, като маловажни!?
Аз на този Охридски лъжец и манипулатор- грък не вярвам и на йота!
Не ми приписвай, моля ти се, неверни неща!
Аз не съм специалист по българска история Кой е описал този прабългарски надпис Прабългари няма, това е измишльотина Кои са прафранцузите? А ,няма! Защото ще са над ----100/ сто/
На какъв език е този надпис?Да ,такъв е франсето! Думата си е френска!
Знам надпис, на които е Пресиян и името си има смисъл и на съвременен Български език-Пресияен!
Казал съм ти, титли, военни звания никаква специфична информация не дават Ти ако речем ,че си генерал, това означава ли ,че си и французин Или пък маршал ?Ами да хванем всички ,които имат реални царе и да ги обявим за Българи? Да не се срамуват и да си признаят!
Това което ми даваш е обяснил още Державин Според него титлите са вероятно персийски и това се обяснява с авторитета,които е имала Персия в него период И са възприети от тях,персите , а не от турците!
Но важното е, че една или няколко титли или звания не дават никаква гаранция за произход По простата причина, че те са международни!
Прочети история на Державин от войната 1943 г. История на България!

Хубава вечер ти пожелавам!
цитирай
25. bojil - Абсолютно прав си- точно така!
30.09.2021 17:52
Абсолютно прав си- точно така!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
30.09.2021 18:27
bojil написа:
Абсолютно прав си- точно така!


Благодаря за отзива!Трогнат съм от признанието и оценката!

Хубава вечер!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Благодаря за добрите думи! Хора ...
10.10.2021 09:35
Благодаря за добрите думи!
Хора сме, трябва да се разбираме!Дори при различия, да има взаимно уважение
Загуби сме имали и никой не ги отрича
Борис Първи няма една спечелена битка Но компенсира с дипломация Симеон Велики има паряжения от маджарите, но ккогато разбира ,че не може да води война на дма фронта се концентрира върху тях и ги размазва Принуждава ги да се заселят в окрайнините на България, в днешните им земи, далече от Преслав
Големите победи при Самуил и Василий Втори са 1:1 Три Траянови ВВрата на Самуил, където Василий по чудо се спасява и при Ключ- на Василий Малките победи със сигурност са повече на Василий Всъщност , основната сила на армията му са наемниците варанги-около 12 хиляди дущи! Това са хора, войници по професия!
При падане под турско, реално няма държава, няма централна власт Всеки дърпа чергата към себе си и е против другите Нещо подобно на сега и отличителна черта за траките
Ако някой търси общото между нас и траките- ето го!

Вямам претенции дасъм запознат с всички наши загуби но, все пак, смятам ,че в училише не са ни приписали някоя несъстояла се голяма победа ида са скрили някоя замайваща загуба Николай Колев прави справка в книгата си и каза -съотношението на победите между нас и ИРИе3: 1 в наша полза



България е първата държава в Европа с това си име, имала е трагични моменти, възкръсвала е от пепелта ,но е дала тон в Европа И затова се казва ,че от нея тръгва европейската цивилизация!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137973
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031