Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2021 10:23 - Някои бележки относно "статията" на milkокkostov, поредния неграмотен "траколюб" в блога
Автор: dobrodan Категория: История   
Прочетен: 3738 Коментари: 23 Гласове:
12

Последна промяна: 18.09.2021 14:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За ето този самоток става въпрос :). Полюбувайте се. Училище любимо, как хубаво си ти! Ама не ходих, ей, не ходих :):):). Тракча писатель, тракча не читатель!

ТРАКИТЕ и БЪЛГАРИТЕ :: Титлата - КАНАС, българите и траките! (blog.bg)

Как стоят в действителност някои изумително щедро разяснявани от въпросния младеж постановки?

Например така. Като един типичен "тракиец" момчето трие всичко, което не му изнася.
Пази, Боже, МАЙКА БЪЛГАРИЯ от децата й :(:(:(... Цитирам изтритото.

08:53 - Тогава да се конкретизирам.

Ще стане малко по-дългичко, но време имам.
С "напуснете блога ми" ще я докарате точно доникъде. Или дискутираме, или не. Такива с лопата да ги ринеш в платформата :). Така не се научава повече и, забележете, не се става по-умен в хорските очи. Ако решите да изтриете коментара, то той ще се появи при мен като самостоятелен постинг. Преценете си :).

"Както знаем всички титлата КАНАС е единствената
засвидетелствана през средновековието.

Всъщност още една причина от която сме свързани с траките.
Може да ви прозвучи смешно, но от гледната точка,
която ще ви представя е точно така.

Мисля да им сипа да си хапнат обилно на
тюрките закрилници и персийците от планините на
Памир и полуостров Чукотка. Хан ли? Мечтайте си."

И така, титлата е "кан". Характерна за всички европейски тюркоезични народи. Идва от шумерската дума "кан, кеан" - кръв. Никой никъде и никога не е засвидетелствал такава титла при тракийските племена. Ако имате друга информация, споделете я. Ще се въздържа от корекции на правописните Ви грешки.

"На старобългарски, ще е изглеждала като КьНА.
Дори кАна или кЬна, тя е претърпяла реконструкция
с течение на годините като мЬре, мАре до мОре,
която е взаимствана в латинацата и позната като Маринес.
Маре присъства в много карти още от времето на траките
по целите балкани, на Апенинския полуостров
и от другата страна на Дунава посока север до ден днешен."

В този абзац аз реконструкция не видях. Моля да не я реконструирате с т. нар. Ер малък :):):), а защо - малко по-късно.

"КАна или кЬна или пък кЬнЪ е тракийска дума за КОН!
Конят в древостта при траките е познат като
свещено животно - благороден, земен, горд, непреклоним,
бърз, мъдър, безстрашен и отговарящ на титлата - ЦАР!

Къде за първи път си приписват заслугите за неговото
опитомяване и чудно как в същите земи се появява името
и титлата - ХАН за народ 2000г. преди Христа?
Това е Китай. Да, ама - НЕ!

Направени са достатъчни ДНК анализи
и вече се знае, че първите опитомени коне са били тук
на Балканите. Преди 6/7000 години. Че от коИ?
Тук сами може да се досетите, кои са били!

"Проучване от 2012 г. (Warmuth и колеги), съчетаващо археология, митохондриална ДНК и Y-хромозомна ДНК, подкрепя опитомяването на коня, както се е случило веднъж, в западната част на Евразийската степ и че поради дивата природа на коня, няколко повторени събития на интрогресия (възстановяване на популации на коне чрез добавяне на диви кобили), трябва да е станало. Както е установено в по-ранни проучвания, това би обяснило многообразието на mtDNA.
В документ, публикуван в наука през 2009 г. Алън К. Атрам и неговите колеги разгледаха три направления от доказателства, подкрепящи опитомяването на конете в културните обекти на ботаи: кости на колена, консумация на мляко и битови дрехи. Тези данни подкрепят опитомяването на коня между около 3500-3000 пр. Н. Е. В днешен Казахстан."


Ако възлюбените от Вас траки са одомашнили коня, то трябва да са живели в Казахстан...

Думата qon в езика на тюрките е дума за уседналост. Славяните са воювали пеша. Ако думата "кон" или "конь" беше тракийска, гърците нямаше ли да са я чували?
Думи като Арес и Х"ерос означават нещо само през тюркските езици - ар/ер е думата за мъж/човек...... Гърците добавят окончание за м. р. ед. число - ос, -ес.


"Вече е известно, че дедите ни са стигали чак до:
Вавилон - Шумер или по известно в наши дни - Месопотамия.
За бъдещите земи на Персия
няма да говорим, то е ясно.
За Индия се знае, а за Китай е писано от не малко летописци.
Има намерена китайска керамика
с тракийски шарки, първите панталони в света
с тракийски шарки и бродерия,
да не говорим за прословутия китайски календар,
който разбира се, е нямал българските традиции,
изваждане и добавяне на дни, та доста са го закъсали с годините,
че се е налагало да го реконструират векове наред.
Да не збравяме и появата на Хан в китайската култура,
макар траките да са стигали чак до днешна Япония."

"Тракийските" Ви шарки и бродерии са намерени и в двете Америки :):):). Кои траки ходиха дотам и кога?
:):):):):)!!!!! Дайте подробности, моля?


"Арес е баща на Амазонките, или Амазонци с панталони
тоест уж били жени, които гърците приемали за такива,
защото не носили африкански роклички.
Всички знаем за тези велики конни воини."

Изключително много съжалявам, но се научете да правите разлика между половете :). Жените - амазонки са защитавали лагера, докато мъжете ги е нямало и разбира се, не са си рязали гърдите, би било ужасно.

"Конят е погребван е с нашите владетели както траките,
но не и както гърците Данаус. Бил е неразделна част от племената.
Дори едно от тях си правили деформация на черепа,
за да се стесни и издължи челото на човек,
за да наподобява конска глава. Пък за прическата от
бръсната глава с опашка или страничен КИК да не говорим."

С този текст описвате абсолютно древнотюркски обичаи. Траките тюрки ли бяха? :):):):)

"Нека обърнем внимание и на думата след това видоизменила се
на кЬнЯЗ. Или КОН и Аз - Кьняз. Също и Язда(дя), Аз и Да - Азда.
Та кАна(с) и к(ь)няз са едно и също нещо, но с различно значение.
Вече с коня(ЦАР) съм и аз. Логично е, а и езиците вече са се развивали.
Дори съм сигурен, че появата на траките в Египет е свързана с
думата Хорс(ес) на днешен английски и Хор,
но изтълкувана от египтяните грешно - може би!
Дали Херос(Арес) - Хор(Хорус) не е едно и също божество?"

Тук мъничко се поокапвате, нека да видим. Титлата "цар" се появява след доста хилядолетия :).
Аз - Азия......... Азовско море :).
Най-правилна етимология на титлата "княз" дава Юрий Дроздов.
Кан - титлата на управляващия на европейските тюркоезични народи. Яз (със стара форма Яр) означава преграда, препятствие. Или "преграждащият, пазещият" и други сходни смислови значения.

Титлата Княз е ИЗЦЯЛО ТЮРКОЕЗИЧНА КОНСТРУКЦИЯ.
Няма нищо общо с конете :):):).
Не е зле да си изясните що е това кавалер, кабалеро, каба гайда :):):). По съвсем същия начин извеждаме и кобила :). Думата "кон" няма женски род. Не е ли малко странно, след като европейските Ви висококултурни траки са одомашнили коня, да не го нарекат "кон" и да не му сложат окончание за женски род?


Пропускам Коня-Бог (не е нормално да убиваш бога си при жертвоприношения и погребения, правилно е да се нарече тотемно животно) и намираме какво?

"Дори в гръцката митология не е добре замаскирано
присъствието на българския КОН! К(Е(о)Н-тавро сиреч... КОН - БИК,
които тракийци свързват коня с Арес,
а гърците замаскирали с бик".

Това с кентавъра ми хареса :). Нерде кон, нерде бик, ама карай там :).
И така: КЕН-ТАУ-ИР. КАНЪТ ОТ ПЛАНИНАТА.

Докато не съм пропуснал (пиша бавно заради много неприятни болки, но във Ваша чест, млади ми приятелю, ще ги понеса), думи като Юзда, Езда са тюркоезични. Издават съвършен узийски произход :).
Да, гърците и римляните не са познавали панталоните. По-късно, когато са почнали да яздят, не са имали друг избор освен да си шият гащи :).
Лекичко напомням, че източните народи шият панталони и за жените. Въпросът е разискван дори и от царя Борис-Михаил Покръстителя :):):).

До нови срещи :):):):):).
Бъдете по-умен, за да Ви бъдат умни и децата.

Постинг: Титлата - КАНАС, българите и траките!
Автор на постинга: milkokkostov

Редактирай | Изтрий


                                                  А дано, ама надали.........












Гласувай:
14



1. fun1001 - ..краси, добре ,си го ..отпочнал )
18.09.2021 11:12
ноо, засега, не мога да се ориентирам в Диалога..
може би, би било примитивно,да сложиш Имена,
или, поне.. началната Буква,на вашите имена, м?


аз, сега разглеждам, и г н Спароток, който е като Световно ЦУН АМИ..) или Третият Потоп..
представа нямам, как този "човек", работи, живее, пише, издирва Библиографии, води тежки.."битки"..
и, изобщо, е още ...жив )
още, повече, се чудя,за какво, му е СЪРДИТА милената...?
НИКОЙ не би могъл ,и не би трябвало,да налага Възбрана в у "Обмена на Идеи!!
та, нали, затова е Създадена Мрежата на Акаша, Интернет..

поздрави, приятелю,и дерзай!)
цитирай
2. dobrodan - Здравей, Юлка :). Лесно ще се ориентираш,
18.09.2021 11:31
просто посети блога на ваклия господин и веднага ще ти стане ясно.
Репликирам практически цялата му "публикация" :):):).
Начинът му на общуване издава вероятен потомък на царя Ивайло :).
И такива..... хора?! си правят блогове.......
Пази, боже, глухо да прогледа.
цитирай
3. germantiger - 1
18.09.2021 12:11
общото между спароток и милена е, че и

двамата пишат лъжи, глупости и фантазии

в поднасянето са различни

той е обигран, с подкрепа отвън и отвътре, хитрец, манипулатор и заедно с това вежлив привидно

тя е груба, с явно афиширано тщеславие и проблеми в главата

но това е "грим" при двамата - както написах по-горе

СЪЩНОСТТА Е, ЧЕ ДВАМАТА ПИШАТ ЛЪЖИ, ГЛУПОСТИ И ФАНТАЗИИ
цитирай
4. germantiger - 2
18.09.2021 12:15
лично аз спароток съм го бил вербално с фактология, не цинизъм за готите и не само за готите, а и за александър велики преди години

към спароток аз имам поне 5-6 мои постинга назад във времето

разбира се, "чисто" исторически той нямаше отговор към мен и клекна

няма и как да е иначе пред науката и истината

иначе човека си имаше излизането в телевизии, агитката тук и в други сайтове, фенмаса, книга или повече и заедно с това мит създаден около себе си, плюс влияние върху женската част в блога

пред мен обаче това не върви и не вървеше, защото аз съм ниво над него в споменатите "неща", плюс както казах историческата наука пред която спароток олекваше, аз просто бях рупор на тази наука и не само аз - гепард, глишев, ,анонимусбулгарикус итн
цитирай
5. dobrodan - Тигре? Добре дошъл, не си наминавал отдавна :).
18.09.2021 12:22
Продължавам да се надявам (за себе си), че Милена ще осмисли нещата, които й пиша.
Преди повече от пет години бях склонен да мисля по същия начин като нея.
Само че......се оказах в задънена улица.......
Трябваше да се върна и да започна отначало. Направих го.
Разбира се, тя сама ще си реши как да постъпи.
С Павел нещата са......съвсем не толкова меки.
Разбираш ли, той прекрасно знае какви глупости пише и......продължава да го прави.

цитирай
6. mt46 - Поздрав!
18.09.2021 12:25
Да, тракоманията е крайност, съчетана с лъженаучност... А ти клониш към друга крайност – да свързваш произхода на нетюркски думи с тюркските езици... :)
И в двата случая /тракомания и тюркомания/ имаме спекулации с историята и с лингвистиката...
цитирай
7. dobrodan - Време е да напомним и нещо от Теофилакт Охридски :).
18.09.2021 12:27
1. Когато тоя народ (аварите) се изтегли, дойде друг, още по-беззаконен и свиреп, така наречените българи, от скитските предели; той като премина през реката, наречена Истър (Дунав), дойде като тежък бич, изпратен от Бога върху западните краища (на империята). Те не познаваха името на Христа и със скитското си невежество служеха на Слънцето, Месечината и други звезди. Имаше и такива, които принасяха жертва (на) кучета. Дотолкова се беше помрачило тяхното безумно сърце, че почитаха тварите, вместо техния творец. И понеже покриха цялата илирска страна, старата Македония, дори до града Солун и част от старата Тракия, именно около Боруй (Стара Загора), казвам и Филипопол (Пловдив), както и планинските до тях местности, те се настаниха като същински жители на тая страна..."

Някой нещо за траки да видя? Аз - не.

2. Според същата хроника, пленникът Кинамон, се обърнал към Омуртаг с думите:

И ако ми изтъкваш слънцето и луната и ме принуждаваш да се чудя на великолепието им, слушай – и аз им се чудя, но ги считам за творения и слуги, подвластни не само на бога, но и на нас, човеците. Защото Създателят ги е произвел от нищо в нещо, за да сужат нам и ръководен от хубостта им, се издигам до оногова, който ги е създал….. няма да се поклоня на тях, …. а на оногова, който ги е сътворил, който е Христос….. А тия разни, които вие почитате за богове, признавам за истински демони… на което Омуртаг отговаря:

…Не унижавай боговете ни. Тяхната сила е голяма и доказателство за това е, че ние, които им се кланяме, покорихме цялата ромейска земя…

Кан Омуртаг е имал силно изострено чувство за патриотизъм като на подмятанията че Българите са нелегитимни владетели на земята си, той заявява, че е „владетел в земята в която се е родил” – като по този начин, точно както и в този цитат, той заявява, че правото е винаги на страната на силния.

Трак, та дрънка :):):):):)!
цитирай
8. dobrodan - Здравей, Марине :).
18.09.2021 13:29
Ние наистина нямаме ама съвсем никаква точна представа колко нещо е оставил след себе си старият език.
Ни-как-ва :):):).
Така че......европейските думи са си европейски, но понякога само на пръв поглед.
От аглутинативността не е избягал нито един индоевропейски език. Такива са били и ностратическите езици.
Още от Африка :).
цитирай
9. notfun - ..но, аз ..като проста 10 х , питам..
18.09.2021 14:58
откъде, се пръкнаха тези ( местни) траки ?

Имам и една книга, от 3ма български автори/ в тандем ,пишат
за "Теорията",за Планетата, Фаетон..?

чували ли сте,нещо, по това, момчета...
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
18.09.2021 16:22
Това, когато се ползва Теофилакт Охридски като източник за нас и за нашата история , то трябва да се прави с някои задължителни уточнения!
Защото в случая слугата, в престараването си, далече е надминал рамките на поставената му от господаря задача!За Теофилакт става дума!
Един Василий Втори понижава патриаршията ни в Архиескопия, но оцелелите хора от двора ни ги взима в своя! Като например жената на Иван Зладислав става първа дама в двора!/ Пресиян, един от наследниците/ Василий не е женен, така ,че Мария изпълнява ролята на негова съпруга, като протокол!
Теофилакт е грък, който е изгонен от двора8 покъсно,десетилетия след смъртта на Василий/ и пратен в Охрид, заради близки връзки с предходния император Като Архиепископ на тема България?! Той приема това като заточение! Убива си времето в превеждане на гръцки на Български жития, като на Климент Охридски например!Целта му не е благородна, а е погърчване на Бълтарите, чрез забравяне на Българския език! По този начин смята ,че ще си върне благоволението на императора и ще се озове отново в Цариград!
Няма по - подходяш от него, като източник в историята на Българите, когато се цели окепазяването на Българите! Защото той това си го има за задача! За да спечели отново доверието на императора С подзадача, погърчване на Българите
И от примера ти се вижда добре, че това не са празни приказки!

Хубав ден!

П.П. - И един приятелски съвет!
Вижда се ,че си знаещ и начетен!
Не е задължително, да ползваш омаскаряване на един новодошъл блогър, за да бъде ефектът по- силен! Рикошира върху тебе!

Имам подобен горчив спомен от един, да му е лека пръстта!
Опита се да вкара в калта, мен?
Професионално, той беше на най- ниското стъпало Аз, за разлика от него, не съм гонил титли, имам докторат и бях търсен в цяла България за решаване на технологични проблеми! С предложения за работа у нас и в чужбина С внедрени разработки!Тук!
В историята-имам десетки публикации и студия, която далече надскача написаното по темата, засега! Той нямаше нищо?...
Е?
цитирай
11. dobrodan - Ваньо, не съм търсил никакъв ефект и още по-малко омаскаряващ.
18.09.2021 18:10
Ако имаш време в излишък, прочети и коментарите под поста на новодошлия блогър.
Защо например при теб не пиша по такъв начин?
Защото изпитвам едно чисто човешко уважение към теб въпреки различията по много въпроси, които имаме.
Кажи ми, след като прочетеш всичката излята в калъп съвършена простотия само в една страница и то само от старта? - е как да стане, ммммм?
Ами тогава става точно така, както го правя.
Като се научи да чете момчето - да заповяда. Никой не се е родил научен.
Обаче.......да ми цъфти със зюмбюл :) като свинска глава в тенджера.........той бил такъв и онакъв, аз съм бил не знам какъв:):):):):)......я в кошарата (отново тюркизъм).
цитирай
12. leonleonovpom2 - Да, знам! Че не си такъв човек!...
18.09.2021 19:27
Да, знам!
Че не си такъв човек!
Затова ти го пиша!
Трябва да има търпимост към чуждо мнение, стига да не е съчетано с агресия!
Питаш ли ме, какво ми е, като съм си имал работа с такива, да се въздържам ? И какво се е получавало, когато изтърва парата!? да не мога да се понасям!
Защото на всеки мога да направя точна сметка Какви са знанията и възможностите му, второто е по-важно за мен! И къде му е мястото!
Това ,че по презумция не харесват нещо, не означава ,че не е и за харесване Имам сигурно сто статии на историческа тематика, публикувани в "24 часа", "Труд"," Десант" , "Черноморски фар", и други вестници Как мислят някои, че е с връзки ли? Че някой главен редактор ще си сложи главата в торбата ,заради мен ?Имал съм случай ,нося материала на обяд, той излиза в утрешния вестник!
Ако не е интересен, добре написан, не да го обработва редактор, никога няма да види бял свят Казвали са ми го в прав текст, когато се опитах да ходатайствам за приятел! Главният редактор каза-Моля те, твоето и неговото са различни неща! Аз трябва да загубя цял ден да му го редактирам, на твоето един поглед е достатъчен!
Не се хваля, но нека има малко търпимост Момчето мисли ,че морето е до колене, грешката е поучителният му тон!
Не ми хареса и коментара за Милена! Сърцето ми се къса за нея, като знам, какво преживя! Тя не е лъжкиня! Ние с италианците имаме връзка, убеден съм в това! Тя не разправя лъжи! Общувал съм с тях, изучавал съм с такава цел Италия, по - близки сме с тях ,отколкото с руснаците или сърбите , например!

Хубава вечер!

цитирай
13. milady - ре Ванкото,
18.09.2021 19:37
Иване, ние, не сме тук,за да се "харесваме"...
ние, търсим тук, заедно,поДОБРАта Истина..
не ми допада, твоят маниер, затова, и те "иронизираха"
рустам, и дълга Мара, която, е оше тук, и след неговата..Кончина
вършее..за Трима...
Не се ли, научи, да разпознаваш...Mагарията, и Тролите?
тa, и ''този - новият''!? не ме разсмивай...тук, нови, немааа...
жалко, на възраст си, когато, да бъдеш, по..внимателен..

exo, PUK ( 1-12 ) vacsine ( 1 - 19) ,и го4ито, e ludata Mara...
цитирай
14. dobrodan - Ваньо........от моя гледна точка
18.09.2021 19:59
обръщане на внимание върху труда на колега-съблогър е проява на уважение в много висока степен. Най-лесно е да седя, да чета глупости и да се хиля с глас.
Мразя да го правя. Дали постъпвам правилно?
Когато посочиш някому къде греши, му помагаш.
Зависи какво ще върне срещу теб.

Милена Върбанова също се ползва с голямото ми уважение, ЗАЩОТО СЕ ОПИТВА ДА МИСЛИ и дори успява често и да го направи. Смятам, че това е ценно и го поощрявам. Абстрахирам се от някои недоказуеми нейни тези, защото тя разбира какво й пиша, а това не е лесно :).
Аз, приятелю мой, не се мъча да налагам теза. Пристъпвам към доказателствата :).
Ако ги няма, то не пиша. Ако ги има, ги поднасям веднага.
Винаги търся дискусия и диспут. Дори и да не го спечеля, ще науча нещо от отстрещната страна, тя от мен - също.
Ще го напиша още веднъж. Погрижил съм се да има предоволно за четене. В момента си плащам преумората на лявата ръка и ми идва скъпичко :(, боли....
Нищо не може да оправдае непознаването на неща, които са елементарни от научна гледна точка!
Пуснах преведени текстове отпреди десетки години.
Издирих автори, описах ситуации, позовах се на лингвистичен и археологичен материал..... Благодарение на моя и не само труд вече знаете неподозирани и смятани за немислими неща.
И накрая излиза, че всичките тези години са отишли на кучето под опашката......
Не. С търпимостта се прекалява и в един момент тя става вредна.


цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
18.09.2021 20:15
Бих ти дал съвет на база прочетеното От който и аз се възползвам!
Прави, каквото трябва, а да става каквото ще!
Не имай прекалени претенции към евентуалните читатели!
И аз бях бесен преди няколко години Защото написаното, наистина беше оценено като качество, на думи, но мина в глуха линия и в забрава! И в последствие - в одумки, от некомпетентни!? Бях вложил умът си в него, не съм преписвал от някъде!
Но постепенно ядът ми мина! Дадох си сметка ,че изпреварвам времето! Те не могат да го разберат сега и нямат вина! Вината е моя, че съм ги надценил !Разбиращите са наясно ,какво е? Като покойните вече Цоня Дражева и проф. Иван Карайотов! Но другите- те толкова могат!
За Милена, знаеш мнението ми! Тя не е от тези, както и аз, които трябва да се водят! Водеща е!

Хубава вечер!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Добре , Юлия! за К13
19.09.2021 22:05
Все пак , аз не съм ченге и не това ми е работата, да следя кой какъв е и с каква цел е дошъл?! И не изпълнявам концерт по чуждо желание!
Не съм и лелка от детската градина на иронициращите!?
Това са хора с неизживяно детство, радващи се на поразиите, които вършат!
Иначе ,би трябвало да им светне, че обядът който са си поръчали се плаща, при това- от тях!
Понякога и много скъпо, според поръчаното!
Изобщо не държа такива да ме харесваг Нямам работа с тях, още по-малко пък те с мен!? Що за болна фантазия?
Просто не са в час, това е истината! А на тебе ти харесват, така че, придържай се към тях!
Всекиму своето!

Лека нощ!
цитирай
17. balar - A може би
20.09.2021 18:31
автохтонеца е един и същ под различни никове. И милион днк проби да се направят няма да проумеят, че не сме траки. Нито говорим тракийски. Толкова си държат на излагациите, че е чудно не дали им се плаща, а колко.
цитирай
18. dobrodan - Балар, това с тракедонизма е цяла индустрия.
20.09.2021 19:36
С материални и нематериални активи, добив, производство и пласмент......
Като се започне с иманярството и се стигне до предавания по телевизиите.
Да продадеш историята си.......
Честно казано.....мисля, че по-скоро бих умрял.
Защото......да допуснем, че го направя.....
Не след дълго ще умра от срам. Дори няма смисъл :).
Благодаря, че наминаваш :).
цитирай
19. balar - Моля :).
21.09.2021 14:30
Всъщност те чета редовно, но като анонимен.
цитирай
20. dobrodan - Тия дни ще има изненада :).
21.09.2021 15:19
Търсехме зайче в храстите, а то излезе слон :):):).
Разбира се, ще се нагледам на обвинения и тълкувания :):):).
Свикнах :).
цитирай
21. notfun - 16. leonleonovpom2 - Добре , Юлия! за К13 19.09 22:05
21.09.2021 17:33
новооо 20 йсее..леооо

аз се боря с Тролове и анонимни. от
как съм в сайта!!!! 8г-
цитирай
22. dobrodan - Господа и дами с минусите :):):),
23.09.2021 14:31
много изоставате.
Изполвайте си петдесетте регистрации, не се стеснявайте!
Когато човек се роди прост, това е за дълго. Понякога за цял живот :):):).
цитирай
23. hristiqnskaprosveta - Невярно...
22.10.2021 20:35
Ние българите не сме траки, а славяни. Вярно е това, че Спароток се опитва да промени оригиналната българска история и да ни изкара траки, тюрки, алтайци, перси и пр. само не и да си признае, че сме славяни, говорим славянски език и имаме славянски обичаи и култура. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dobrodan
Категория: История
Прочетен: 1036399
Постинги: 376
Коментари: 4954
Гласове: 4114
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031