Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2021 15:21 - Прошката и забравата..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 496 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 26.09.2021 15:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Аз нещо се обърквам imageс това..прошка! Не съм Бог, за да прощавам, а съм човек и не забравям. Ако става въпрос за онази прошка, при която нямаш негативи към някого, значи съм простила на всички. Ама то това е лесно, простиш ли на себе си, за всички глупости, които си допуснал, поемеш ли отговорност, че това е станало, защото ти си го позволил..всички негативи отпадат към другите. Обаче как човек може да забрави нещо, освен ако не го хване амнезията. Аз не мога да забравя, и нищо след причинена болка, не е същото като преди. Ръбчетата си остават и при всяко докосване, правят прорезни рани..е след време се поизглаждат, ама пак си личат...това образно казано.
Сега има осъзнато и неосъзнато нараняване..Никога целта или намерението ми не е било да нараня, но предполагам съм го правила..това не може да се забрави, освен ако наранения не осъзнае, че не е било лично към него..т.е. целта не е била да се нарани
Аз обичам миналото си, каквото и да е то, защото за някои е повод за осъждане или критики, но за мен, това е моя живот досега, моите лутания, истини, самозалъгвания..Мога спокойно да се връщам в него, без болка и осъждане, но с ясната представа, кое е за мен и кое не е за мен.
Та..прошката и забравата..
Простила съм и не трупам негативи, ако мога да помогна, ще го направя..но вече нищо не е като преди..т.е. близост вече не искам..предполагам, че при всички хора е така, което си е нормално.
Но прошката не е забрава.
А мен днес ме изненадаха многоооо приятно..че почивам!..колко малко му трябва да човек да бъде доволен и щастлив..: ))
Вече е есен..и природата се подготвя за зимният си сън..но навън е Слънчице..което гали..
Лане мое!..сръбско е..не е за изтънчени уши...макар, че песничката е невероятна..











Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
26.09.2021 18:00
Нравят ми се тези морални трактати - кратки, ясни, чистосърдечни, неангажиращи, но предизвикващи безмълвен самоанализ у читателите.
цитирай
2. valeska - ...
26.09.2021 19:12
Защо не прощаваме? Защото може и да не искаме да простим. Понякога, дори и да сме преживели и преглътнали всичко, не желаем повече да познаваме Онзи/Онази, защото сме решили за себе си, че безполезни контакти не ни трябват. "Да простим" не означава, че трябва да продължаваме да живеем все едно нищо не се е случило, за да покажем колко сме великодушни, добри и т.н. пози, а да продължим по начина, който приемаме правилен за себе си.
„Лане моjе“ е най -добрата песен на Евровизия! Печели 2-ро място на Евровизия 2004.
цитирай
3. anetta - айде сега..морални..: ))
26.09.2021 20:38
pvdaskalov написа:
Нравят ми се тези морални трактати - кратки, ясни, чистосърдечни, неангажиращи, но предизвикващи безмълвен самоанализ у читателите.

просто сега разполагам със себе си и се замислям за много неща, които преди карах по инерция.
цитирай
4. anetta - Някога бях прочела нещо..което тогава не се замислих много, но ми е останало в главата
26.09.2021 20:42
valeska написа:
Защо не прощаваме? Защото може и да не искаме да простим. Понякога, дори и да сме преживели и преглътнали всичко, не желаем повече да познаваме Онзи/Онази, защото сме решили за себе си, че безполезни контакти не ни трябват. "Да простим" не означава, че трябва да продължаваме да живеем все едно нищо не се е случило, за да покажем колко сме великодушни, добри и т.н. пози, а да продължим по начина, който приемаме правилен за себе си.
„Лане моjе“ е най -добрата песен на Евровизия! Печели 2-ро място на Евровизия 2004.

А то е..прощаваш наистина на един човек, когато окончателният край е настъпил. Бая вярно си е..тогава към него нямаш вече емоция..и всеки по пътя си. : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315109
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930