Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 10:51 - Какво ядем !?
Автор: born Категория: Други   
Прочетен: 930 Коментари: 0 Гласове:
2



                                   Какво ядем !?                                       

              Пазар.Щандове.Доматки,марулки,репички,краставички. Диалог между продавачка и купувачка:

Купувачка: Искам да си купя Ѕ кг. доматки, ама да ми кажете произхода им.   

Продавачка: Че аз откъде да знам. Аааа,чакай,знам-чисто българско производство. Екологично чисти,санким.

Купувачка: Ама от парници ли са ?   

Продавачка: Абе какви парници,от полето са. Аз съм ги садила,аз съм ги копала,аз съм ги брала.

Купувачка: Ама нали е още края на зимата,даже не сме първа пролет...   

Продавачка:   Те са специален сорт, аз си ги правя.

 Купувачка: Да не са нещо ГМО.?   

Продавачка:  К`во й т`ва ?

 Купувачка: Няма значение. Искам да взема 2 марулки, ама да ми кажете нитратите колко са ?

Продавачка:    В нормата са, много са хубави да знаеш.

Купувачка: Проверени ли са точно колко са нитратите?   

Продавачка:  Ами проверени са. В нормата са ти казах.

 Купувачка: А колко е нормата ?   

Продавачка:   Колкото трябва да бъде. Ти к`во сега ша са заяждаш ли ? Знам аз колко е нормата.

  Купувачка: Ами кажете ми тогава ?   

Продавачка:  Няма да ти кажа, щото се заяждаш и не пипай стоката. Каквото трябва аз ша ти сложа.

Купувачка: Добре претеглете ми 500 гр. домати.  /Теглят се.Отбрани са няколко от тези,които са отгоре, а отдолу се показват посмачкани,но и те отиват на теглилката.Теглото не е повече от 450 гр./

 Купувачка:  Благодаря. Ама нещо ми се виждат по-малко. Защо не махнете от теглилката този картон. И мокър при това? И пак да ги претеглите?

Продавачка:  Ей, капризни хора,ей. Нищо няма да ти дам. Изчезвай,ма!

               Този диалог се повтаря стотици пъти ежедневно по всички възможни пазари в страната. По тези пазари всичкият боб е смилянски, всички картофи-смолянски, всички дини-харманлийски и изобщо всичката стока е екологично чиста-без нитрати,без сулфати,без фосфати и всякакви други  –ати; въобще не са торени с изкуствени торове/само с оборски и то угнил,не са  пръскани с препарати и т.н. и т.н. А ние вярваме ли,вярваме ли и т.н. и т.н.



Тагове:   Какво,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4642626
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930