Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2020 12:52 - Спукана му е работата на гадината !
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 4096 Коментари: 80 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Очевидно е, че гадината, която най-подло ни нападна и ни развали рахатлъка, е необходимо да бъде бастърдисана съобразно най-тачените ни традиции.

В исторически план всеки урод, който се е захващал с нас- Великата нация, дала своята дан за человечеството, си е получавал заслуженото. 

И сега нек`во си мижаво вирусче, без да се съобрази накъде е тръгнало, необмислено, самонадеяно и самоинициативно е решило, че може да ни победи !?

Да , ама не !

 Нашият велик народ се усети, взе необходимите мерки и победата ще е наша ! 

Ето и илюстрация на победните стъпки срещу агресора, изразена по подобаващ гениален начин от неподправения наш талантлив стратег Комарницки:
image


Трепери, нещастна Гадино ! Краят ти е близо !!!!




Тагове:   ковирус2020,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. born - Sources:
15.03.2020 13:02
Илюстративната част е благодарение на segabg !
цитирай
2. born - https://www.youtube.com/watch?v=79N-U8NFfPg
15.03.2020 13:17
Разликата от 40 години не е кой знае какво, но COVID19 призна чистосърдечно, че сегашното величие на българската войска е доста по-впечатляващо, поради което си е взел бележка, направил си е необходимите изводи и взема мерки да изчезва благоразумно и вовреме от тази територия, която дори мигрантите мъдро заобикалят !
цитирай
3. kvg55 - born,
15.03.2020 13:19
Да му мислят трезвениците!
Ние консуматорите сме имунизирани. Имаме и лекарство.
А Комарницки, както винаги, е хванал пулса на събитията.
цитирай
4. radostinalassa - Този вирус мори само китайците и ...
15.03.2020 13:29
техните производни. А за възрастните хора с хронични болести и друг вирус може да е фатален. Въпрос на слаб имунитет.
цитирай
5. valdor1355 - Вероломна твар! Питате ли ме как се ...
15.03.2020 13:32
Вероломна твар! Питате ли ме как се живее без МОЛчетата?! :-о Там е центърът на цивилизацията.
цитирай
6. nedovolen - Навременен постинг и със заглав...
15.03.2020 14:55
Навременен постинг и със заглавието позна от раз.
Това е външен вирус. Има вътрешен, следващ, и ако човечеството не осъзнае за какво става дума, ще последва. Дълбока Вода е и не всеки може да гази, за това няма да пиша.
Позволявам си да споделя още топли от сутринта установени прости неща /не от доктори и телевизии/, които надявам се скоро да станат общоизвестни.
Коронаровируса е устойчив от минус 15 до плюс 57 градуса по Целзий. Характеристиката му е такава, че, разбираемо, все едно човек заболял, поддържа телесна температура от 43,5 градуса. Какви са последствията.
Няколко достъпни неща, които го неутрализират изцяло:
1. Кисела зелева чорба - няколко водни чаши дневно.
2. Домашен ябълков оцет разтвор във вода 20%, няколко водни чаши дневно.
3. Солен разтвор във вода 16%, същото количество.
Най-общо ферментирали разтвори, като туршии.
И НАКРАЯ ГРОЗДОВАТА РАКИЯ - 50-55 ГР. извежда организма от кризата до нивото на средно средно статистическото здраве.

Завършвам с виц: народ, преживял комунизма, Чернобил и Жан виденовата зима, някаква китайска кашлица ли ще го уплаши.
:)))
цитирай
7. apostapostoloff - Куку, пипе и
15.03.2020 14:56
ампе... Бурмата, бурмата...
цитирай
8. vandela007 - .
15.03.2020 15:38
...тересно!
цитирай
9. radostinalassa - 6. nedovolen
15.03.2020 19:29
Защо 20% оцет и има ли такъв ?
цитирай
10. born - Да му мислят трезвениците! Ние ...
15.03.2020 21:17
kvg55 написа:
Да му мислят трезвениците!
Ние консуматорите сме имунизирани. Имаме и лекарство.
А Комарницки, както винаги, е хванал пулса на събитията.

В интерес на медицината следва да се отбележи, че алкохолното лечение е твърде ефикасно при умерена употреба на илача. Защо трябва да се употребява не в прекалени дози ? Защото бързо ще привърши и ще се окажем в положението с тоалетната хартия. Така че - умната, братья българе...
цитирай
11. born - Само китайците - друг път !
15.03.2020 21:21
radostinalassa написа:
техните производни. А за възрастните хора с хронични болести и друг вирус може да е фатален. Въпрос на слаб имунитет.

Италианците китайци ли са според теб или може би- монголци ?
Що се отнася до слабия имунитет, той се дължи както и при всички останали болести, на нередовна употреба на алкохол /собствено производство/...
цитирай
12. born - Вероломна твар! Питате ли ме как се ...
15.03.2020 21:25
valdor1355 написа:
Вероломна твар! Питате ли ме как се живее без МОЛчетата?! :-о Там е центърът на цивилизацията.

Много жестоко и нечовешко е лишаването на народа от тези самородни огнища на интелектуалното съществувание на нацията и особено и най-вече на 80 -те % /дебили/ от нея.
цитирай
13. born - Навременен постинг и със заглав...
15.03.2020 21:30
nedovolen написа:
Навременен постинг и със заглавието позна от раз.
Това е външен вирус. Има вътрешен, следващ, и ако човечеството не осъзнае за какво става дума, ще последва. Дълбока Вода е и не всеки може да гази, за това няма да пиша.
Позволявам си да споделя още топли от сутринта установени прости неща /не от доктори и телевизии/, които надявам се скоро да станат общоизвестни.
Коронаровируса е устойчив от минус 15 до плюс 57 градуса по Целзий. Характеристиката му е такава, че, разбираемо, все едно човек заболял, поддържа телесна температура от 43,5 градуса. Какви са последствията.
Няколко достъпни неща, които го неутрализират изцяло:
1. Кисела зелева чорба - няколко водни чаши дневно.
2. Домашен ябълков оцет разтвор във вода 20%, няколко водни чаши дневно.
3. Солен разтвор във вода 16%, същото количество.
Най-общо ферментирали разтвори, като туршии.
И НАКРАЯ ГРОЗДОВАТА РАКИЯ - 50-55 ГР. извежда организма от кризата до нивото на средно средно статистическото здраве.
Завършвам с виц: народ, преживял комунизма, Чернобил и Жан виденовата зима, някаква китайска кашлица ли ще го уплаши. :)))

Логиката относно необходимостта от тоалетната хартия е разбираема след изпълнението на т.1.
Независимо от това, изпълнението на профилактиката е желателно и вероятно полезно.
цитирай
14. born - Елементарно, Уотсън !
15.03.2020 21:35
radostinalassa написа:
Защо 20% оцет и има ли такъв ?

Човекът абсолютно разбираемо е написал - 20 % - тен разтвор на ябълков оцет !?!? Капиш ? /Зная, че боготвориш евреите, затова го написах на иврит./
цитирай
15. born - Простоле, май те е захапал вируса-видимо нечленоразделно се изразяваш...
15.03.2020 21:36
apostapostoloff написа:
ампе... Бурмата, бурмата...

цитирай
16. radostinalassa - 14. born
15.03.2020 21:55
Оцетът е 3 % - ов. Ако е 20% ще е вино.
Не разбирам джагалски език.
цитирай
17. radostinalassa - 11. born - Италианците китайци ли са според теб или може би- монголци ?
15.03.2020 21:58
Виждал ли си италианци ? Циганите казват, че ги приемат като свои. Понеже си приличат твърде множо.
цитирай
18. born - А ти виждала ли си българи ? Във Ве...
15.03.2020 23:08
А ти виждала ли си българи ? Във Великобритания на циганите казват българи. А на циганките - българки. А в България ?
цитирай
19. born - Оцетът е 3 % - ов. Ако е 20% ще е вино. Не ...
15.03.2020 23:12
radostinalassa написа:
Оцетът е 3 % - ов. Ако е 20% ще е вино.
Не разбирам джагалски език.

В любовта ти към евреите има нещо трудно за възприемане. Може би сте рода с Тигъра ? Или си имала несподелена любов с евреин, който не е проявил взаимност ?
цитирай
20. nedovolen - Към к.6
16.03.2020 08:54
В т.2 от обясненията си достатъчно ясно съм написал.
Больше читат надо, не писать. А чукча писател, не читател.
:)))
цитирай
21. born - В т. 2 от обясненията си достатъчно ...
16.03.2020 12:58
nedovolen написа:
В т.2 от обясненията си достатъчно ясно съм написал.
Больше читат надо, не писать. А чукча писател, не читател.
:)))

Пропускаш, че в платформата участват суперспециалисти от съответните научни области, които желаят да се изразяваш на академично ниво...
ПП. Чукча уже председатель Союза писателей /болгарского/.
цитирай
22. born - Академични размисли на Борн.
16.03.2020 13:02
radostinalassa написа:
Оцетът е 3 % - ов. Ако е 20% ще е вино.
Не разбирам джагалски език.

Дали е 3 % или 20 % оцетът си е все оцет. Въпрос на концентрация. Ако желаеш да спориш, като голям специалист, не е зле да прегледаш ютуба за оцетнокиселата ферментация на /винения, ракиения, ябълкововинения/ алкохол.
цитирай
23. radostinalassa - Това шегичка ли е ?
16.03.2020 15:36
born написа:
radostinalassa написа:
Оцетът е 3 % - ов. Ако е 20% ще е вино.
Не разбирам джагалски език.

В любовта ти към евреите има нещо трудно за възприемане. Може би сте рода с Тигъра ? Или си имала несподелена любов с евреин, който не е проявил взаимност ?
Единия път ме баннаха , защото цитирах Шубин - Аврамович, че сатанистите не могат да заченат без да ядат месо от новородени деца.А на твоя ник има евреин. Май ти си влюбен в тях и в себе си.

цитирай
24. radostinalassa - Става дума за соеве, подсоеве и...
16.03.2020 15:38
born написа:
А ти виждала ли си българи ? Във Великобритания на циганите казват българи. А на циганките - българки. А в България ?

Съответната генетика и имунитет. Не за гражданството, а за етническия тип.
цитирай
25. born - Оцетът е 3 % - ов. Ако е 20% ще е вино. Не ...
16.03.2020 16:53
radostinalassa написа:
born написа:
[quote=radostinalassa]Оцетът е 3 % - ов. Ако е 20% ще е вино.
Не разбирам джагалски език.

В любовта ти към евреите има нещо трудно за възприемане. Може би сте рода с Тигъра ? Или си имала несподелена любов с евреин, който не е проявил взаимност ?
Единия път ме баннаха , защото цитирах Шубин - Аврамович, че сатанистите не могат да заченат без да ядат месо от новородени деца.А на твоя ник има евреин. Май ти си влюбен в тях и в себе си.

Рядко закусвам с месце от новородени деца. Обикновено го консумирам алангле, но понякога е по-вкусно на супичка с фиденце. Добре се получава и на барбекю. Някой път ще те поканя да опиташ месцето от новородени деца, да се убедиш колко е готино. Еврейките не ги предпочитам за хапване, а за други цели...

цитирай
26. radostinalassa - 25. born
16.03.2020 17:12
Значи отдавна си направил децата си, нали така ?
Не знам тук да има евреи с изключение на С. Паси и Плевнелиев.
цитирай
27. born - Значи отдавна си направил децата ...
16.03.2020 18:44
radostinalassa написа:
Значи отдавна си направил децата си, нали така ?
Не знам тук да има евреи с изключение на С. Паси и Плевнелиев.

Доста отдавна съм изваял децата. И двенките. Станаха левенти благодарение на баща си /и майките си, разбира се/ и кръвта, която съм им дарил. Досети се каква е.
ПП. Бонус - библейска.
ППП. Тия двамата, които визираш, както ми се струва добросъвестно, но некомпетентно, не са евреи. Първият е хазарин, а вторият- помак. Нечистата кръв е garbige. И то си личи от пръв поглед.
ПППП. Имам обоснованото предположение, че в заключенията /и в част от убежденията / ти се установява доста голям хаос.
цитирай
28. lexparsy - И аз съм съгласен да удължим малко ...
16.03.2020 18:54
И аз съм съгласен да удължим малко зимната българска диета състояща се от сланина и ракиджос, но и с много лук и чесън брат, И тогава наистина му е спукана работата на тоз' китайски злосторник!
Ами че тоя вирус е за китайска физика и психика бе хора..., а нас хиляди години с какво ли не ни трепаха и тровеха, и пак оцеляхме. А и повечето българи са в чужбина и чакат вируса да изтрепе мангалите и емигрантите ни, за да се върнат.... Трябва само да ги снабдяваме с грозданка и български чесън! ;-)))
Лекс
цитирай
29. radostinalassa - 27. born
16.03.2020 19:23
Предпочита се да е арийска.
тези двамата съм ги виждала с еврейски шапчици на главите. хаосът е точно при теб, бъди сигурен.
Когато арийския сперматозоид срещне еврейската яйцеклетка, той се разрушава и се появява еврейски такъв - така казват равините. Сега ясно ли ти стана ?
цитирай
30. radostinalassa - 28. lexparsy
16.03.2020 19:27
Ти си най - прав. И аз мисля така, както написах по - горе.
цитирай
31. born - Привет, Лекс !
16.03.2020 22:59
lexparsy написа:
И аз съм съгласен да удължим малко зимната българска диета състояща се от сланина и ракиджос, но и с много лук и чесън брат, И тогава наистина му е спукана работата на тоз' китайски злосторник!
Ами че тоя вирус е за китайска физика и психика бе хора..., а нас хиляди години с какво ли не ни трепаха и тровеха, и пак оцеляхме. А и повечето българи са в чужбина и чакат вируса да изтрепе мангалите и емигрантите ни, за да се върнат.... Трябва само да ги снабдяваме с грозданка и български чесън! ;-)))
Лекс

Срещам вече доста твърди потвърждения на смислени логични терапии и лечения с типичен български корен и съответни гаранции. Особено за чесъна има почти 100 %-ва гаранция при консумиране на поне 3 глави /и повече/ дневно. Разбира се, ефектът до голяма степен се дължи на предположението, че малко хора биха доближили в близост индивид, употребил подобно количество чесън. Подобна е ситуацията и с екземпляри , употребили гроздова от порядъка на половинка, да не говорим и повечко.
цитирай
32. born - Предпочита се да е арийска. тези ...
16.03.2020 23:02
radostinalassa написа:
Предпочита се да е арийска.
тези двамата съм ги виждала с еврейски шапчици на главите. хаосът е точно при теб, бъди сигурен.
Когато арийския сперматозоид срещне еврейската яйцеклетка, той се разрушава и се появява еврейски такъв - така казват равините. Сега ясно ли ти стана ?

Предлагам да не се занимаваме персонално с предположения на кого ентропията у главата е повече или по-малко. Не за друго, а защото очевидните факти са неоспорими. Сега как е ? Ясен ли съм ?
ПП. Ако ентропията не те е обхванала тотално, бих помолил за изясняване на презумпцията как се развива ситуацията с еврейския сперматозоид, атакуващ арийска яйцеклетка ?
цитирай
33. radostinalassa - Той се разрушава и на...
17.03.2020 14:21
негово място се появява еврейски сперматозоид. Така учат равините паството си и го втълпяват на децата. Какво не ти е ясно ?
цитирай
34. born - негово място се появява еврейски ...
17.03.2020 15:02
radostinalassa написа:
негово място се появява еврейски сперматозоид. Така учат равините паството си и го втълпяват на децата. Какво не ти е ясно ?

Хитро е !
А как стоят нещата с българския сперматозоид ? Циганизирал ли се е достатъчно /генетично/ , за да може да прави подобни мурафети ?
цитирай
35. radostinalassa - Нищо не си разбрал
17.03.2020 16:36
Трябва да се допиташ до медицинското лице.
цитирай
36. radostinalassa - Не искам да съм груба, но...
17.03.2020 16:56
не ми харесва когато профани се правят на специалисти.
цитирай
37. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
17.03.2020 17:30
Така е!
Който с нас се е заял
Той добро не е видял

Завладял г ни Рим-няма го като империя, После ИРИ- същата история- Османската империя- няма я
Дори и като съюзници сме опасни! Примери ,колкото щеш! Германия, СССР, ЕС. Последният е под въпрос НАТО- също!
Ной- добре да не се занимават с нас, ни за добро, ни за зло- особено?
Вирусът трябва да прояви интелигентност Дано се вразуми!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
38. born - не ми харесва когато профани се п...
17.03.2020 19:22
radostinalassa написа:
не ми харесва когато профани се правят на специалисти.

Сори. Не знаех , че си специалистка. Пък и не ти личи, колкото и да се напъваш.
А аз не се правя - аз съм !
цитирай
39. born - Така е! Който с нас се е заял Той ...
17.03.2020 19:28
leonleonovpom2 написа:
Така е!
Който с нас се е заял
Той добро не е видял
Завладял г ни Рим-няма го като империя, После ИРИ- същата история- Османската империя- няма я
Дори и като съюзници сме опасни! Примери ,колкото щеш! Германия, СССР, ЕС. Последният е под въпрос НАТО- също!
Ной- добре да не се занимават с нас, ни за добро, ни за зло- особено?
Вирусът трябва да прояви интелигентност Дано се вразуми!
Хубав ден, приятелю!

Изложената от теб хронология е впечатляваща и в същото време ... и релевантна , и ноторна !
Вирусчето е доста вироглаво, но не си дава сметка с кого се е захванало. Също като някои уважаеми посетителки тук...
Пазете се, Иване, че май Бургас остана без аналог в разпространението на тъпия вирус !
цитирай
40. leonleonovpom2 - Засега ,Стафане!
17.03.2020 19:37
Дано да се дадържи положението!
Но сме отворени за външни гадини и това може да провали защитата!

Желая ти здраве, приятелю!
цитирай
41. radostinalassa - Това мнение предполага, че си чел постовете ми
17.03.2020 19:47
born написа:
radostinalassa написа:
не ми харесва когато профани се правят на специалисти.

Сори. Не знаех , че си специалистка. Пък и не ти личи, колкото и да се напъваш.
А аз не се правя - аз съм !
Не съм забелязала родобно внимание.

цитирай
42. born - не ми харесва когато профани се п...
17.03.2020 20:10
radostinalassa написа:
born написа:
[quote=radostinalassa]не ми харесва когато профани се правят на специалисти.

Сори. Не знаех , че си специалистка. Пък и не ти личи, колкото и да се напъваш.
А аз не се правя - аз съм !
Не съм забелязала родобно внимание.

ПО принцип чета постинги от хора, които притежават някаква идентичност и определени позиции по определена тема. Вкл. и такива, които са смислени и имат познавателна стойност. Друга категория са тези, които притежават елементи на забавен поглед върху събитията около ни.
Преди известно време направих рестропективен поглед върху т.н. ти постинги. Не намерих никакъв смисъл да продължавам обзървъра, поради повърхностното и скокливо прескачане от тема на тема и то чрез хаотични копипейстове.
Тъй като и коментното ти присъствие е изпъстрено с подобни прояви, не намирам за интересно и смислено дискутирането с подобни личностни несъответствия.
Когато и АКО преодолееш тези несъответствия, бъди добре дошла за смислено дискутиране на темите, по които имаш каквито и да е познания.
В противен случай и при прояви на непредизвикана агресия /както досега/ ще бъдеш подлагана на заслужени подигравки, каквито досега не съм реализирал по кавалерски предубеждения. Капиш ?
цитирай
43. born - Мисля, че положението е удържимо, но
17.03.2020 20:14
leonleonovpom2 написа:
Дано да се дадържи положението!
Но сме отворени за външни гадини и това може да провали защитата!
Желая ти здраве, приятелю!


ние с теб и други колеги сме в рисковата група и преди всичко следва да сме оптимисти, ако искаме да прецапаме ... Така и ще бъде !
Хубава вечер !
цитирай
44. radostinalassa - Явно нямаш капацитет да осмислиш нещата
17.03.2020 21:04
Не разбирам джагалски думи. Твърде си загадъчен. не се разбира за какво говориш. Дай някакъв пример. Но да не е музикален.
цитирай
45. radostinalassa - Скачам от тема на тема, защото ми доскучават
17.03.2020 21:05
Но винаги мога да свържа отделните теми. Това вече не се удава на всеки, особено на библейците.
цитирай
46. born - Предполагам като джагалски език подразбираш цигански или мангалски.
18.03.2020 00:14
Както се досещаш, този визиран от теб език, не притежава писмено изражение. Думата "капиш" е на иврит и означава "разбираш гаче ли" в превод на башбулгарски.
Добре е да се учат и знаят езици - полезно е за общуването. Покойният вече мой приятел /е, приятел е силно казано- може би по-точното е аркадаш/ Минко владееше говоримо 7 /седем/ езика. Не вярвам да имаш толкова релевантен езиков потенциал та да владееш чак толкова много езици. Това го разказвам, за да се позамислиш , когато раздаваш квалификации . А библейци дал господ. И комплексари също...
ПП. Пропуснах да спомена, че Минко бе циганин- ром санким или по твоята класификация - джагал.
цитирай
47. radostinalassa - Под джагалски език разбирам турски.
18.03.2020 14:56
Не си падам по ученето на езици по разбираеми причини.
Не виждам къде е примерът , който поисках?
цитирай
48. born - Турският език е доста музикален и ...
18.03.2020 18:13
Турският език е доста музикален и мелодичен. Това, че не го харесваш, е за твоя сметка. Не схващам какви са разбираемите причини за липсата на интерес към изучаване на другите езици. Що се отнася до искането ти за някакъв си пример, следва да уточниш защо ти е необходима подобна опция.
цитирай
49. radostinalassa - Ти каза, че при мене имало хаос
18.03.2020 18:33
А ти си най, най. Дай пример за хаоса.
цитирай
50. radostinalassa - И ми дай пример...
18.03.2020 18:35
какво бих могла да науча от турците. Как се завладяват други държави, как се секат глави ли ? Аз съм цивилизован човек. Езикът на носителите на такива ценности не ме интересува.
цитирай
51. mileidi46 - :))))
18.03.2020 18:59
Моля ви, не наричайте коронавируса КИТАЙСКИ!!!!
Бащата и майката са от друга раса...:)))
цитирай
52. born - Мисля, че никаде не съм упоменал роднинските връзки на коронавируса.
18.03.2020 23:49
mileidi46 написа:
Моля ви, не наричайте коронавируса КИТАЙСКИ!!!!
Бащата и майката са от друга раса...:)))

Дано да не излезе от български сой, че трудно ще се разберем с него...:)))
цитирай
53. born - какво бих могла да науча от турците. ...
19.03.2020 00:04
radostinalassa написа:
какво бих могла да науча от турците. Как се завладяват други държави, как се секат глави ли ? Аз съм цивилизован човек. Езикът на носителите на такива ценности не ме интересува.

Освен изброените от теб достойнства на турците, те от много години експериментират фундаментални проучвания и изпитвания на някои базови теории относно човешката генетика и размножителни функции. Като пример ще дам анадолската теория за забременяването на мъж от мъж и въпреки че някои европейски и световни светила отричат тотално подобна възможност, според официалните информации, практическите опити продължават в масов мащаб.
Мисля, че съм убедителен в изтъкването на достоинствата на т.н. от теб джагалска нация и би следвало да проявиш интерес към изучаването на този така ценен език.
цитирай
54. born - А ти си най, най. Дай пример за хаоса. ...
19.03.2020 00:47
radostinalassa написа:
А ти си най, най. Дай пример за хаоса.

Тъй като живо се интересуваш от хаоса, би следвало най-сетне да вденеш, че хаосът не е някъде другаде, а в главите на някои всезнайковци, коити считат че са върхът на сътворението.
Като пример, какъвто желаеш да ти цитирам, мога да посоча потресаващия резултат от една моя случайна среща от края на 1980-те години в Санкт Петербург, който тогава се наричаше Ленинград. Случайността ме срещна с човек, владеещ перфектно три западни езика, участник в научна конференция , с научни степени естествено, който за моя огромна изненада се оказа турчин. Специалност- атомна физика. До този момент според моите впечатления и познания турците основно се занимаваха с кофражистки, арнатуристки и дограмаджийски работи. Вероятно човекът е бил напълно шашнат от първоначалната ми реакция /зяпнал от учудване/.
Привеждам този пример за да схванеш, че българинът не е венеца на природата и интелектуалния исполин на човечеството, а най-обикновен редови негов член. Добре е да разбереш и осмислиш тази простичка очевадна истина и да не подценяваш другите /и народи, а и колеги от платформата/, защото изпадаш в хаотичен ентропичен ступор, който не е особено характерен за което и да е елементарно същество...
цитирай
55. born - Тъй като ми е известно, че си голяма специалистка по всички въпроси, с която трудно бих могъл да се сравнявам
19.03.2020 00:55
бих ти предложил една дискусия по проблемите на ентропията и нейните прояви. Когато кажеш.
Тъкмо ще добия истинска представа що за животно е това и става ли за мезе...
цитирай
56. radostinalassa - Аз, драги не подценявам никого, а само...
19.03.2020 13:37
твърдя, че по данни на енергоновата теория ние сме на първо място по възможности.
Ердоган е направил генетично изслезване в европейската си част, след което го е покрил. Защо е направил това според тебе? Така ще си отговориш сам.
цитирай
57. radostinalassa - Не съм се занимавала с ентропията и ...
19.03.2020 13:38
не съм писала за нея. Така, че не ми я вменявай за хаос при мене.
цитирай
58. born - "енергоновата теория" - що за чудо е това ?
19.03.2020 18:28
Може би ти си създателка на тази фундаментална теория ?
ПП. Виждам, че цитираш и приятеля башбакан Реджеп, а заявяваш, че не се интересуваш от джагалите. Или двамата извършвате съвместни "енергонови" изследвания и анализи ? В енергоновиката съм пълен лаик. Можеш да ползваш за консултант д-р хонорис кауза пердута хер дядя Костя и ноторно целия научен потенциал на знаменития анален център "Гомновоз"...
цитирай
59. radostinalassa - Като не си в час...
19.03.2020 19:14
как въобще преценяваш това, което пиша? Ердоган е поръчал ест. генетично изследване на тюрките. Скалата отдавна е баннат, защото при него има дисонанс между щенията и възможностите.
цитирай
60. born - Това, че не съм в час, означава само, че твоите информации /не ги коментирам по понятни съображения/ са известни само на теб.
19.03.2020 20:18
Какво има толкова за преценяване ? Някой си /самороден гений/ фантасмагоризира нещо си и всички останали трябва да са тотално информирани относно измишльотините му ? Да вземем за пример "енергоновата теория". Ако ми изясниш базисните постановки на това чудо на чудесата, /което вероятно е известно само на теб/ ще ти стана най-големия фен и ще лайквам с въодушевление всяка гениалност, която сервираш на дебилите около теб...
ПП. Назоваваният от теб "скалата" /вероятно дядя ти Костя/ не ми е известно скоро да е банван, независимо от понякога тъпите му изцепки.
цитирай
61. radostinalassa - 60. born
20.03.2020 13:52
Не става дума за самороден гений, а за стройна система от знания, идващи от миналото. Тогава ние сме имаби огромна държава, империя, така че тези знания са наши. Кой си ти, че ги игнорираш, без даже да ги познаваш?
бановете си ги раздавам аз.
цитирай
62. radostinalassa - "Като пример ще дам анадолската теория за забременяването на мъж от мъж..."
20.03.2020 13:54
Това е мечтата на сатанистите, които по принцип са джендъри, осакатени емоционално. Даваш пример, който противоречи на религията ни, на морала ни и на генетиката ни. Не е приемлив.
цитирай
63. born - Това е мечтата на сатанистите, к...
20.03.2020 17:14
radostinalassa написа:
Това е мечтата на сатанистите, които по принцип са джендъри, осакатени емоционално. Даваш пример, който противоречи на религията ни, на морала ни и на генетиката ни. Не е приемлив.

А можеш ли да посочиш неоспорими доказателства, че мъж не може да забременее от мъж ? Ако е така, както казваш, защо непрекъснато /и най-упорито/се прокламират гей-паради, истанбулски конвенции, джендърни вариации и други подобни премъдрости ? В края на краищата човешките възможности са неограничени, да не говорим за нашата башнация, която е еманация на божественото наследство на вековете и от която произхождат всички останали бунаци /джагали, мангали, чифути,
и пр./...
цитирай
64. radostinalassa - Имаш много здраве от мене
20.03.2020 18:14
От смесването на негри и бели са произлезли евреите и арабите. За другите - жълти и дравиди / океански негри / .
Бог е съгворил по свой образ и подобие човека - мъж и жена е сътворил. Защо трябва да се възпроизвеждат грешките му? Това е сатанинско дело.
Дойде края на либерализма и толерантността . Това е нещо добро.
цитирай
65. born - От смесването на негри и бели са п...
20.03.2020 23:16
radostinalassa написа:
От смесването на негри и бели са произлезли евреите и арабите. За другите - жълти и дравиди / океански негри / .
Бог е съгворил по свой образ и подобие човека - мъж и жена е сътворил. Защо трябва да се възпроизвеждат грешките му? Това е сатанинско дело.
Дойде края на либерализма и толерантността . Това е нещо добро.

Нещо теориите ти куцат. От смесване на черни и бели са произлезли метиси, мулати, креоли и др. А сатаната, преди да стане гявол е бил ейнджъл.
Що се отнася до приключването с толерантността, това ще е поредната простотия. Вероятно искаш да кажеш толерастията...
цитирай
66. born - Поздравявам те с култовото: https://www.youtube.com/watch?v=kyw4cCo998w
20.03.2020 23:20
Те това е истинската бОрба с коронавируса ...
цитирай
67. radostinalassa - Нашето ДНК може да пее
21.03.2020 06:44
Но това не е моята музика. Използвай си я сам. Тази довежда до дисхармония.
цитирай
68. radostinalassa - Разбрах, че тук има еврейски квартал
21.03.2020 10:30
Знаеш ли къде се намира?
цитирай
69. born - Къде тук ?
21.03.2020 11:33
В платформата, в България, в Стара Загора ?
цитирай
70. radostinalassa - Последното, разбира се
21.03.2020 12:32
born написа:
В платформата, в България, в Стара Загора ?

цитирай
71. born - Знаеш ли къде се намира? 6000 С...
21.03.2020 13:38
radostinalassa написа:
Знаеш ли къде се намира?

6000 Стара Загора кв. Лозенец ул. "Джагал Авеню sokak" 69 последната врата вдясно /надпис на табелката "Chifut club"/
цитирай
72. born - Допълнително пояснение относно локацията:
21.03.2020 13:40
Евреи в РБ няма. В Израел заминаха. Тук са останали разни чистокръвни чифути и жидове,които се мъчат да се правят на евреи, но не им се удава- както в Украина.
цитирай
73. radostinalassa - Циганите са смес между негри и жълти
21.03.2020 15:11
А евреите между бели и негри. Искаш да кажеш, че тук няма негри и жълти. Така е .
цитирай
74. born - А евреите между бели и негри. Искаш ...
21.03.2020 15:27
radostinalassa написа:
А евреите между бели и негри. Искаш да кажеш, че тук няма негри и жълти. Така е .

Искам да кажа, че теориите ти са доста ... хаотични. Дори , бих казал- ентропилни !Според теб евреите са метиси, креоли или др. подобни ? Що се отнася до циганите, те са потомци на римляните . Не напразно се величаят като роми. А ром е производно от Ромул- единият от близнаците , създали Рим.
ПП. Въпреки, че е възможно да са наречени така на пиратската напитка "ром". Моята теория е, че това е много по-вероятно, поради факта, че пиратските табиети на ромите са пряко доказателство за моята фундаментална теория. Мога да вляза в детайли относно табиетите им, но следващия път...
цитирай
75. tonsun - Така е! Който с нас се е заял Той ...
21.03.2020 15:47
leonleonovpom2 написа:
Така е!
Който с нас се е заял
Той добро не е видял

Завладял г ни Рим-няма го като империя, После ИРИ- същата история- Османската империя- няма я
Дори и като съюзници сме опасни! Примери ,колкото щеш! Германия, СССР, ЕС. Последният е под въпрос НАТО- също!
Ной- добре да не се занимават с нас, ни за добро, ни за зло- особено?
Вирусът трябва да прояви интелигентност Дано се вразуми!

Хубав ден, приятелю!


Шенген май даде също фира?!?
цитирай
76. tonsun - Оцетът е 3 % - ов. Ако е 20% ще е вино. Не ...
21.03.2020 16:04
radostinalassa написа:
Оцетът е 3 % - ов. Ако е 20% ще е вино.
Не разбирам джагалски език.



47. radostinalassa - Под джагалски език разбирам турски.


radostinalassa! И всички като теб...


Преди да коментираш... прочети и се научи!;)

1. Джагал - Разбойник, скитник;
2. Джагал - Циганин, който проси и краде;
Според речника на улицата...
3. Джагал - Смолисто вещество, което прави дъвката по-мека
4. ДЖАГАЛ - ЦИГАНИН, МАНГАЛ- Пример! - ЕБАТИ КРАДЛИВИЯ ДЖАГАЛ

По-нататък спрях да те чета..
Уроци всякакви има в училище;)

А и, Майката му, не е в едно просто копиране...


цитирай
77. radostinalassa - 76. tonsun
21.03.2020 18:47
Какво имаш против копирането ? Аз лично имам предвид под джагали дивите турци, цигани, араби, негри и т.н., говорещи на варварски езици.
Достатъчно чета, не се притесняваю. Но четем от различни учебници. В това е номера.
цитирай
78. tonsun - Какво имаш против копирането ? Аз ...
21.03.2020 19:01
radostinalassa написа:
Какво имаш против копирането ? Аз лично имам предвид под джагали дивите турци, цигани, араби, негри и т.н., говорещи на варварски езици.
Достатъчно чета, не се притесняваю. Но четем от различни учебници. В това е номера.


Замириса ми на расизъм, драга!
А притесненията ми са напълно обосновани, защото на ангро мяташ материал след материал в блог-а, но не смятам, че си запозната с детайлите по темите, с които с такова самочувствие ни "запознаваш";)
Не е нужно да ми отговаряш... Диалогът ни току що приключи!
цитирай
79. born - Така е! Който с нас се е заял Той ...
21.03.2020 19:54
tonsun написа:
leonleonovpom2 написа:
Така е!
Който с нас се е заял
Той добро не е видял
Завладял г ни Рим-няма го като империя, После ИРИ- същата история- Османската империя- няма я
Дори и като съюзници сме опасни! Примери ,колкото щеш! Германия, СССР, ЕС. Последният е под въпрос НАТО- също!
Ной- добре да не се занимават с нас, ни за добро, ни за зло- особено?
Вирусът трябва да прояви интелигентност Дано се вразуми!
Хубав ден, приятелю!

Шенген май даде също фира?!?

Шенген си е фира открай време. Не от сега. Защото ценностите му са евроатлантически.
цитирай
80. radostinalassa - 78. tonsun
21.03.2020 20:26
Това означава , че симпатизираш на либералите и тяхната толерантност. Но вече дойде края на либерализма. Даже и корона вирусът разпознава расите, те просто съществуват. И да си заровиш главата в пясъка, пак ще е така. Даже изкуствениат интелект ги разпознава.
цитирай
81. tonsun - Това означава, че симпатизираш на ...
21.03.2020 21:23
radostinalassa написа:
Това означава , че симпатизираш на либералите и тяхната толерантност. Но вече дойде края на либерализма. Даже и корона вирусът разпознава расите, те просто съществуват. И да си заровиш главата в пясъка, пак ще е така. Даже изкуствениат интелект ги разпознава.


Не е нужно да си притежател на изкуствен интелект, за да разпознаеш кого точно, ама въобще не го слушка главицата! |(
цитирай
82. radostinalassa - 81. tonsun
21.03.2020 21:56
Какво ще рече да си притежател на ИЕ?
цитирай
83. radostinalassa - Защо мълчи главицата ти ?
22.03.2020 12:17
Нашият мозък превъзхожда всеки комп.
Наясно ли си ? Или не се нуждаеш от знания? При мене не е така.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4600631
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031