Прочетен: 1267 Коментари: 8 Гласове:
Последна промяна: 10.11.2019 22:26
Но защо реалната самооценка на възможностите се явява гаранция за безусловен професионализъм ?
С настоящия особено високоинтелектуален и безспорно професионално издържан материал, ще се постарая да изясня интегративния творчески процес на креативното изграждане на перфектната /музикална/ композиция от позицията на своя критичен анализаторски подход, заимстван от видни перфекционисти, уважавани и ценени от цели плеяди от благодарни великолепни почитатели /фенове/ и последователи.
Както вероятно несъмнено е видно, безусловно авторът на настоящето творение е несъмнен прецизен познавач на проникновените интерпретации, с изключително широкообхватен творчески кръгозор, всесилен, динамичен, много индивидуален и емоционален, изключително наясно и знаещ как да консолидира творческите енергии, които бликат от широкообхватната му компетентност по отношение на много /както музикални, така и всякакви други жанрове на изкуството /а и не само.../.
Но, разбира се, всичко това не би могло да се реализира, без да се очертаят контурите на семантичния му индивидуален и неизбирателен подход спрямо всеки конкретен случай, без да акцентираме релефно върху мануалната техника на всеки един визиран творец /в която и да е област/, отличаващ се с прецизност, яснота, сигурност и рутина, което пък от своя страна предполага и позволява интерпретации с несъмнено огромна творческа и изразна мощ.
За да бъдеш сериозен съзидателен експериментатор в творческата лаборатория на сътворяването на изключителни интелектуални творения, е особено релевантно да си в състояние да култивираш високи естетически критерии, чрез прилагането на които реално да консолидираш прецизно овладяните творчески енергии до достигането на нивата на талантлив мениджмънт, предизвикващ отвоюването и завладяването на пълното възхищение и виртуалните и реални аплодисменти на блоговата- както българска , така и чуждестранна публика заради дълбочината на проникновените интерпретации на интелектуалните възможности на автора /пишещ тези редове/.
„Стилът на невероятно талантливия и суперинтелигентен блогър Б..н е изключително широкообхватен, всесилно динамичен, безкрайно индивидуален и пламтящо емоционален. Някои от творческите му постинги са вдъхновени от плеядата стилови измерения, както и от световната музикална история. Вникването във философските аспекти на различните културни пластове е изключително оригинална особеност на неговото филигранно творчество..."
Цитат от критични публикации във виртуалните компетентни медии
Какви е възможно да бъдат позиционираните базисни предпоставки, които биха могли да оформят контурите на една семантика на изкуството, в смисъла на компетентното третиране от автора ?
Особено широко дискутиран момент в ползването на научния метаезик на семантиката е неговото прилагане към несвойствени за него материи, каквито са семиотичните системи на отделните изкуства /и конкретно на музиката/. Този метаезик липсва на имащите претенции да са боравили с музикални текстове, но има достатъчно теоретични и практически предпоставки за такова едно приложение на семантичния теоретичен инструментариум. Същевременно обаче ограничаването на полето на семантиката чрез една логоцентрична нагласа довежда до лишаване на музикалната теория и практика от нейната специфичност и самостоятелност, а семантиката – лишена от евентуалната възможност да се обогатява в тази насока.
Не случайно по този повод един доказан капацитет отбелязва: "Трябва да помним, че естественият език не просто е определен като семиотична система (б.р. & б.а.-като език), но на него също така трябва се гледа и като на модел, по който другите семиотични системи могат и трябва да бъдат възприемани, схващани и обяснявани.”
В тази насока може да се пунктуализира становището, че общият пласт, който обосновава този семиотичен егалитаризъм, е предпонятийният пласт на възприятията, в който се заражда първоначалния смисъл. Ракурсът на възприятията не се видоизменя квалитетно, а само се насочва в направлението на онази посока, която е избрана за водеща, при което се обезсмисля предприетото от мен начинание по прилагане на метаезика на интерпретативната семантика едновременно към словесна и музикална материя. Но макар смисловото значение да е продукт на вътрешни за системата знакови артикулации, несъмнено е видимо обозначено полето на културата като различните знакови системи споделят някои приемани за идентични означаеми, както и някои сродни механизми на означаване. Страхът от философизиране и универсализиране на семантичния подход може да бъде премахнат само при заместването на философската с прагматична обосновка.
Особено важно условие при използването на научния метаезик на семантиката за целите на настоящото изложение е неговото прилагане към несвойствени за него материи, каквито са семиотичните системи на отделните изкуства и по-конкретно на музиката. Макар създателите на този метаезик да не са боравили с музикални текстове, има достатъчно теоретични и практически предпоставки за такова едно приложение на семантичния теоретичен инструментариум.
…
/Следват още 37 страници изложение, които по очевидно разбираеми причини ще се въздържа да поместя тук, но ако някой пожелае да проучи съдържанието им, би могъл да се обърне персонално към мен, за да му ги изпратя по съответен начин и се запознае /евентуално/ с безусловно изключително ценното им съдържание./
Уважаеми читателю, ако си издържал внимателния прочит /до достигането на тези редове/ бих изразил благодарността и уважението си към теб с насочването ти към изслушване на някои показателни композиции, към които хер д-р проф., Уважаемия мастер на Б.Н. /блоговите науки/ бай Костя отдавна ме насочва с молба да направи в Центъра си аналитичен разбор на композициите от подходящо комплектуван специализиран екип под вещото си ръководство.
Български народни статистически поговорк...
Брайън Грийн никога не пропуска да ни из...
Диалектическото съчетаване на творческите ти способности те прави екзактният интерпретатор на природата и обществото и перфектен анализатор, синтезатор и експерт, включително и на бае костовите некоординирани трансформации. Уникалните транзакции между полюсите те правят изключителен сциентолог.
Диалектическото съчетаване на творческите ти способности те прави екзактният интерпретатор на природата и обществото и перфектен анализатор, синтезатор и експерт, включително и на бае костовите некоординирани трансформации. Уникалните транзакции между полюсите те правят изключителен сциентолог.
Абсолютно си прав в заключенията си и релевантно-ноторната ти оценка по отношение моята уникалност те правят един от малкото, който са в състояние екзактно да оценят тези присъщи ни изключителности. :)))
тоя, през който е напомпян с возДух Костя..
Винаги си задавам въпросът, защо правим сами словото си трудно разбираемо, демонстрирайки интелектуална компетентност и логическа консистентност базирани на когнитивните ни умения и компетентности и основни мозъчни функции, ако разбира се, не е доказано неопровержимо, че такива тотално липсват..... :))))))
Виж, музикалното оформление на поста е разбираемо още от първия акорд :)))))
Готин пост, born! (handshake) (cool)
Той не знае какво добро прави. Дълга тема.
И виц: ако жената ти купува шоколад е критика, ти самият -самокритика, ако и любовницата, е под всякаква критика.
:)))
тоя, през който е напомпян с возДух Костя..
Люде като бае ти Костя са в състояние да претендират да ръководят и напътстват определени направления и политики в нашия живот, въпреки че са без грам теоритична и практическа подготовка и практика. Това са комплексирани екземпляри с безмерното желание да получат поне мъничко внимание. В конкретния случай човекът избива някакви комплекси- може би още от дете и неосъществени мечти за кузикална компетентност. И изпада в смешното положение той- един човек без слух /вероятно/
и елементарна музикална грамотност и компетентност да дава акъли и да поучава други, които може би имат известни постижения в областта, в която той се счита единствен капацитет. Бих бил абсолютно поласкан да бъда коментиран в такава област от изтъкнат и доказан инструменталист като Маестро "Ганини" и бих приел абсолютно коректно негови забележки, но , извини ме- някакъв си комплексар, който е в състояние да ти се фука с някакви свои познанства от висшите музикални среди...
Навремето познавах Петър Жеков и Янчо Димитров, но не станах голмайстор на Европа...
Винаги си задавам въпросът, защо правим сами словото си трудно разбираемо, демонстрирайки интелектуална компетентност и логическа консистентност базирани на когнитивните ни умения и компетентности и основни мозъчни функции, ако разбира се, не е доказано неопровержимо, че такива тотално липсват..... :))))))
Виж, музикалното оформление на поста е разбираемо още от първия акорд :)))))
Готин пост, born! (handshake) (cool)
Твоите оценки са удоволствие и чест за мен !
Сигурен съм, че всеки един от нас е в състояние да напише нешо високопарно и празно от съдържание под формата на постинг или коментар, но само завършени комплексари биха могли да го направят.
Той не знае какво добро прави. Дълга тема.
И виц: ако жената ти купува шоколад е критика, ти самият -самокритика, ако и любовницата, е под всякаква критика.
:)))
Цитираният виц е над всяка и всякаква критика !!!