Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2018 00:03 - Достигнати са башвърховете на башбулгаристанската башмузика !
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 7839 Коментари: 12 Гласове:
13

Последна промяна: 29.12.2018 00:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 

Достигнати са почти и башпиковете и баштоповете на башевроатлантиката.


 

По какво съдя ли ? Въпросната т.н. песен е в класацията на Ютуб /българистански rating/ с препоръчителен левъл “ най-популярни” парчета.


Според статистиката /най-вероятно несъмнено преобладаващо булгаристанско участие/ :   1 003 088 показвания, от които лайквания с плюс 18 хил..  И с неодобрение някакви си 3,7 хиляди .

Помолих Центъра, наречен със знаковото наименование “Gomnovoz”, вдъхновен от фундаменталното едноименно музикално произведение, да прегледат, преанализират и класифицират семантичния анализ, който направих и да издадат сертификат за стойностния материал.

Сертификатът , издаден за утвърждаване на музикалния шедьовър, акцентира върху редица знакови достоинства на несъмнения жемчужин на жанра, като ги позиционира в две групи - вокални и либретоални.

    Вокалните достоинства са несъмнени, релевантни /и ноторни, да- и ноторни/. Дамският вокал издава напълно хармониращи с мъжкия ритъм-вокал  звуци и шумове, при което нивото на децибелите е твърде приемливо за подобен жанр и не нарушава  структурата на звуковия тракт.

 Що се отнася до текстуалния компонент, той е прецизиран до класическите размери на жанра, като в един момент достига до съвършен поетичен протуберанс / в частта, където се концентрира в съвършеното възторжено произнасяне на милото обръщение - “курво”/.

 

  Симбиотичното като цяло комплексно възприемане на клипа е насочено  към патриотичното възпитание на поколенията , както и особено към професионалната ориентация на младежите.


Семантичният анализ  показа, че съотношението на общото количество думи в текста и смислово значимите думи, съставящи семантичното ядро е в рамките на допустимия минимум за възприемане от дебил в репродуктивна възраст, което обяснява съвършено точно броя на лайковете.







Гласувай:
14



1. planinitenabulgaria - Докато не изгоним нашите чалгаджийки от ефира и ги заменим със сръбски,
29.12.2018 02:20
окато не изгоним Боко и Цецо и ги подченим с ниновА и радеВ, нищо у нас няма да се оправи....
цитирай
2. kvg55 - born,
29.12.2018 07:41
Аналитичният анализ направен от теб на класическото за жанра попфолк произведение е аналитичен, стойностен и качествен и значително превъзхожда анализа на центъра “Gomnovoz”, представен от бае Костя, който е семпъл и примесен с политически внушения, далеч от професионализма.
цитирай
3. vaquero - born,
29.12.2018 08:06
В този жанр се пеят само хитове изпълнявани от попфолк звезди.
цитирай
4. merlin68 - Е те това е истинска Парче. Не гледам ...
29.12.2018 17:28
Е те това е истинска Парче.
Не гледам МТВ и ако не ни го беше препоръчал щях да го опусна:)
цитирай
5. troina - мдаа,и още по-тъпа рецензия...инак, политКоректна..
29.12.2018 19:07

/Достигнати са почти и башпиковете и баштоповете на башевроатлантиката./

защо ли пък е.. < атлантическа>...
тук, не се слуша такава музика, нито..казачок, ни Сибирска Мурзилка..
отново словоблудстваш, за кой ли път..
много ниЗко, борне..
срам,срам, и то голям...за голата ти глава..
.......
цитирай
6. nedovolen - С господина Пайнера хем сме град...
30.12.2018 08:58
С господина Пайнера хем сме градски, хем съученици. Не знам що не си падам по произведенията и производните му.
:)))
цитирай
7. pvdaskalov - * ! *
30.12.2018 09:55
Шефе, благодарен съм за рецензията, но ме достраша да чуя великото произведени от уважение към единственото си ушо. Я пусни някой казачок или нашенска ръченица, а може и ирландски танц, да се насладя на младост и красота.
Много съм виновен пред теб! Преди десетина дни си смених джиесем оператора. Подариха ми за Коледа нов телефон, голям, колкото шамара на циклоп. И понеже симкартата вече е в него, а аз не мога да го управлявам, не ти честитих имения ден. Бъди жив и здрав!
П и е р
ПС - Извини ме, че вече рядко влизам в Блога. И аз пиша рецензия, но за вярванията на пирамидолозите по света, че някой е помогнал на египтяните да построят пирамидите като генератори на енергия, Ноев ковчег и мощно оръжие срещу зле настроените към човечеството извънземни. И двамата се борим срещу зарази от различно естество, нали? Затова сме приятели, нали?
Наистина, извини ме за обективно-субективните причини за моя пропуск. Моето "неуважение" можеш да върнеш на Петровден. Няма да се сърдя за разлика от теб. И все пак, кой знае, може да си ми простил. Приемам "наказание" - да ми гостувате 3 дни в Калофер и да донесете едно коте за ужас на Лида.
цитирай
8. born - Шефе, благодарен съм за рецензи...
30.12.2018 12:06
pvdaskalov написа:
Шефе, благодарен съм за рецензията, но ме достраша да чуя великото произведени от уважение към единственото си ушо. Я пусни някой казачок или нашенска ръченица, а може и ирландски танц, да се насладя на младост и красота.
Много съм виновен пред теб! Преди десетина дни си смених джиесем оператора. Подариха ми за Коледа нов телефон, голям, колкото шамара на циклоп. И понеже симкартата вече е в него, а аз не мога да го управлявам, не ти честитих имения ден. Бъди жив и здрав!
П и е р
ПС - Извини ме, че вече рядко влизам в Блога. И аз пиша рецензия, но за вярванията на пирамидолозите по света, че някой е помогнал на египтяните да построят пирамидите като генератори на енергия, Ноев ковчег и мощно оръжие срещу зле настроените към човечеството извънземни. И двамата се борим срещу зарази от различно естество, нали? Затова сме приятели, нали?
Наистина, извини ме за обективно-субективните причини за моя пропуск. Моето "неуважение" можеш да върнеш на Петровден. Няма да се сърдя за разлика от теб. И все пак, кой знае, може да си ми простил. Приемам "наказание" - да ми гостувате 3 дни в Калофер и да донесете едно коте за ужас на Лида.


Приемаме с удоволствие наказанието и за облегчаване на страданията ни /и моите и твоите/ ще донесем и елексир. От оня - 60 градусовия. Жените нека пият чай и кафета. Аз много харесвам чая, но го пия само, когато съм болен.
Весели Новогодишни празници, гарнирани със здраве и късмет !
цитирай
9. planinitenabulgaria - ЧНГ!
01.01.2019 22:20
Този постинг може да Ви направи носач на приз за 2018 г, защото наблюдаващият Ви оперативен АНАЛизатор на културата, Товарищ КГБ%% е дал много висока оценка за него. Вписал е в сводката, че Вашият постинг е предизвикал узряване на яйцеклетки у Мерилиниито, амо само една, а у Тройната - две в единия яйчник и една в другата. С три узряти яйцеклетки жените заприличват на машына без руля...
И двамата внимавайте!
цитирай
10. born - Покрай празниците видях из сайтовете разни глупости от рода на това, че покрай тези празници людете се облагородявали и ставали готини.
01.01.2019 23:45
planinitenabulgaria написа:
Този постинг може да Ви направи носач на приз за 2018 г, защото наблюдаващият Ви оперативен АНАЛизатор на културата, Товарищ КГБ%% е дал много висока оценка за него. Вписал е в сводката, че Вашият постинг е предизвикал узряване на яйцеклетки у Мерилиниито, амо само една, а у Тройната - две в единия яйчник и една в другата. С три узряти яйцеклетки жените заприличват на машына без руля...
И двамата внимавайте!


Като гледам - умряла работа !
Аз, тъпанарина, реших да ставам христиенин и кога ме бъзикат , да се ухилвам като Мунчо /както ме зове Плешо/. Явно подобн отношение към ближните е неоправдано и наивно, но аз все пак недоумявам какво иска от мен Планинскиякозелна България, та засипва с изпражненията си всеки от моите постинги и сериозно започвам да намирам в обсебването му някакъв особен мазохистки педалски маниер.
Спирам дотук, заради първоначалното ми намерение да стана добричък и да поздравя с Новата 2019 Козльо с пожелание да си намери съответен манафски задоволител, та да се кротне и не пише коментни глупости по адрес на другите - особено към женската половина. Това, че вече "не вдига самолета" , не дава основание да проявява подобно отношение към персони, които спрямо него не са проявявали отношение ...
Имам едно разумно предложение към Козела - ВЗЕМИ, ТА СЕ ГРЪМНИ, КОСТЯ !
цитирай
11. born - Моля коментиралите под постинга да ...
01.01.2019 23:49
Моля коментиралите под постинга да приемат извиненията ми за така закъснелите ми отговори. Няма да давам обяснения за тези ми мурафети,

Вместо това искам да поздравя всички с настъпването на Новата 2019 год. и да им пожелая много щастие, здраве и късмет !
цитирай
12. born - С господина Пайнера хем сме град...
01.01.2019 23:53
nedovolen написа:
С господина Пайнера хем сме градски, хем съученици. Не знам що не си падам по произведенията и производните му.
:)))

Както е прието да се изразява възпитания човек - да ти ... имам съучениците ! Ако го питаш някой ден защо докара простотията до съвършенство, съм сигурен, че отговорът ще бъде - просто БИЗНЕС, Сър !
Късмет, щастие и успехи през Новата... !
цитирай
13. born - Аналитичният анализ направен от ...
01.01.2019 23:57
kvg55 написа:
Аналитичният анализ направен от теб на класическото за жанра попфолк произведение е аналитичен, стойностен и качествен и значително превъзхожда анализа на центъра “Gomnovoz”, представен от бае Костя, който е семпъл и примесен с политически внушения, далеч от професионализма.


Бае ти Костя е ниска топка и е в състояние само да цапа из калта...
Желая ти много крепко здраве, здрави нерви, щастие и късмет през 2019 год. !
цитирай
14. born - Е те това е истинска Парче. Не гледам ...
01.01.2019 23:59
merlin68 написа:
Е те това е истинска Парче.
Не гледам МТВ и ако не ни го беше препоръчал щях да го опусна:)

Зная, че се бъзикаш, но нямам никакви намерения да популяризирам подобни отпадъци.
Здраве,щастие и много късмет през Новата 2019 год. !
цитирай
15. born - Здравей, троенекскремент.
02.01.2019 00:06
troina написа:

/Достигнати са почти и башпиковете и баштоповете на башевроатлантиката./

защо ли пък е.. < атлантическа>...
тук, не се слуша такава музика, нито..казачок, ни Сибирска Мурзилка..
отново словоблудстваш, за кой ли път..
много ниЗко, борне..
срам,срам, и то голям...за голата ти глава..
.......

И на теб да ти пожелая нещо хубаво за през Новата година !
Като попопмислих, не виждам нищо по- позитивно от това да ти пожелая да намериш най-сетне свестен лекар за подобряване на умственото ти състояние.
Освен това ти пожелавам по лицевите ти части да ти поникнат косми, колкото по "голата" ми глава. Убеден съм, че между теб и Кончита Вурст няма да има съществени разлики. Много ми е интересно, откъде вадиш заключения за голи глави ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4591438
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031