Постинг
12.04.2018 13:48 -
Защо Денят на космонавтиката е днес ?
Следващ постинг
Предишен постинг
"Защо Гагарин са го изпратили в космоса точно в Деня на космонавтиката?"
цитирай
2.
starforlife -
А не е ли, Вади, този ден такъв, именно защото Гагарин за първи път преодолява земното притегляне?
12.04.2018 14:22
12.04.2018 14:22
Но аз друго искам да те попитам, а именно: Защо така оформи постинга и има ли опит за проруска пропаганда?
Въпросът е нормален, не е с повишена трудност.
Но от отговорът ти ще зависи дали ще цитирам на читателите ти десетки не по-маловажни събития, случили се на днешния ден.
(Например: Понеже съм 71-ви набор - на днешния ден през 1971-ва умира Игор Там, руски физик, Нобелов лауреат през 1958-ма)
Виждате, че съм правдив и не съм русофоб или американофил.
Ако бях второто - можеше например да цитирам, че на днешния ден през 1981-ва е първото изстрелване на възвръщаем космически апарат - совалката "Колумбия"...
Или, че на днешния ден през 1955-та е призната за ефективна ваксината срещу детски паралич, създадена от американския лекар Джонъс Солк...
Или, че на днешниа ден през 1884-та е роден Ото Майерхоф, германски физик, Нобелов лауреат...
Или дори, че на днешния ден през 1965-та са арестувани участници в опита за преврат срещу Тодор Живков...
Въобще... Много неща се случват дори само в един ден по света.
Примерно: На днешния ден през 1933-та, Народното събрание отнема мандата на 33 народни представители от Работническата партия във връзка със Закона за защита на държавата.
цитирайВъпросът е нормален, не е с повишена трудност.
Но от отговорът ти ще зависи дали ще цитирам на читателите ти десетки не по-маловажни събития, случили се на днешния ден.
(Например: Понеже съм 71-ви набор - на днешния ден през 1971-ва умира Игор Там, руски физик, Нобелов лауреат през 1958-ма)
Виждате, че съм правдив и не съм русофоб или американофил.
Ако бях второто - можеше например да цитирам, че на днешния ден през 1981-ва е първото изстрелване на възвръщаем космически апарат - совалката "Колумбия"...
Или, че на днешния ден през 1955-та е призната за ефективна ваксината срещу детски паралич, създадена от американския лекар Джонъс Солк...
Или, че на днешниа ден през 1884-та е роден Ото Майерхоф, германски физик, Нобелов лауреат...
Или дори, че на днешния ден през 1965-та са арестувани участници в опита за преврат срещу Тодор Живков...
Въобще... Много неща се случват дори само в един ден по света.
Примерно: На днешния ден през 1933-та, Народното събрание отнема мандата на 33 народни представители от Работническата партия във връзка със Закона за защита на държавата.
Е, Стар, темата е в "Забавление", затова постингът е в такъв, шеговито -ироничевн вид!
Защото някои смятат ,че руснаците са в каменната ера, а забравят какво имат в областта на космонавтиката например И не само там!!
За такива е адресирал постинга си Стефан, поне аз така смятам
Ако се лъжа, нямам нищо против да бъда опроверган!
Според мен, както много сполучливо го написа ИКРА, хората трябва да говорят един с друг, човешки, а не един срещу друг друг!
Това не е градивно, напротив, разрушително е!
Всеки човек носи нещо положително, полезно за другите, трябва да се търси то! На него да се дава предимство, а не да се очерня
Очернянето е присъщо за комплексираните, по този начин те се мъчат да докажат своята значимост
С поздрави за автора Стефан и за тебе!
цитирайЗащото някои смятат ,че руснаците са в каменната ера, а забравят какво имат в областта на космонавтиката например И не само там!!
За такива е адресирал постинга си Стефан, поне аз така смятам
Ако се лъжа, нямам нищо против да бъда опроверган!
Според мен, както много сполучливо го написа ИКРА, хората трябва да говорят един с друг, човешки, а не един срещу друг друг!
Това не е градивно, напротив, разрушително е!
Всеки човек носи нещо положително, полезно за другите, трябва да се търси то! На него да се дава предимство, а не да се очерня
Очернянето е присъщо за комплексираните, по този начин те се мъчат да докажат своята значимост
С поздрави за автора Стефан и за тебе!
Здравей, born. Мисля,че заради първият полет деня на космонавтиката е точно днес- 12 април. Нашият първи космонавт летя два дена по-рано, но 18 г. по-късно. Чел съм, че е имало още един полет преди Юрий Гагарин, но космонавта се е върнал мъртъв и от СССР са потулили случая. Нормално е, ча да може да се похвалят, че първи са те и са изпреварили запада в област"Космонавтика" по отношение на първия човек в Космоса. Искали са да се скрие от обществеността за неуспешния полет, но информацията все някак излиза. Мисля, че съм чел за него в списание Космос, а може да е другаде.
Поздрави!
цитирайПоздрави!
Всичко, което казваш е вярно естествено и аз го отчитам.
Нали точно затова и аз коментирах иронично.
Или ти мислиш, че не мога да цитирам десетки още и то по-значими (прозападни) събития от вече цитираните от мен?
Именно това се опитах (в коментара си) да осмея аз: Фактът, че тук се дърлим на дребно, докато светът граби напред.
Никога не съм твърдял, че руснаците са в каменната ера - напротив - говорил съм с патетизъм и за техни успехи.
Но адски много мразя някой да се опитва да ме кара да се чувствам задължен и да го възвисявам.
За това, че видиш ли ме освободил примерно...
(Мен?)
За това, че видиш ли ми разкрил пътя към космоса примерно...
(На мен?)
...
А е факт, че рашите това искат (Да ти цитирам ли скорошните думи на един от видните им политици по отношение на нас, българите?).
Схващаш ли?
Моето мнение е, че русофилите тук (и не само) са тесногръди.
Почиват на някакви значителни, но отминали и незатвърдени като статистика постижения, а не виждат как през това време хората от Запада създават вселени.
О, не, не възвисявам заслепено Запада, не!
Просто говоря за факти.
(Не забравяйте, че дори само през последните 2 години съм посетил САЩ (примерно, защото се е налагало и в други държави да отскачам: Румъния, Унгария, Малайзия) 2 пъти, а Русия 3. Тоест - имам преки наблюдения. Съвременни. Лични. Различно е от разните там дървенофилософски теоризми, които се опитват да натрапват хора, които дори границата не са приближавали. Или греша?)
цитирайНали точно затова и аз коментирах иронично.
Или ти мислиш, че не мога да цитирам десетки още и то по-значими (прозападни) събития от вече цитираните от мен?
Именно това се опитах (в коментара си) да осмея аз: Фактът, че тук се дърлим на дребно, докато светът граби напред.
Никога не съм твърдял, че руснаците са в каменната ера - напротив - говорил съм с патетизъм и за техни успехи.
Но адски много мразя някой да се опитва да ме кара да се чувствам задължен и да го възвисявам.
За това, че видиш ли ме освободил примерно...
(Мен?)
За това, че видиш ли ми разкрил пътя към космоса примерно...
(На мен?)
...
А е факт, че рашите това искат (Да ти цитирам ли скорошните думи на един от видните им политици по отношение на нас, българите?).
Схващаш ли?
Моето мнение е, че русофилите тук (и не само) са тесногръди.
Почиват на някакви значителни, но отминали и незатвърдени като статистика постижения, а не виждат как през това време хората от Запада създават вселени.
О, не, не възвисявам заслепено Запада, не!
Просто говоря за факти.
(Не забравяйте, че дори само през последните 2 години съм посетил САЩ (примерно, защото се е налагало и в други държави да отскачам: Румъния, Унгария, Малайзия) 2 пъти, а Русия 3. Тоест - имам преки наблюдения. Съвременни. Лични. Различно е от разните там дървенофилософски теоризми, които се опитват да натрапват хора, които дори границата не са приближавали. Или греша?)
В световната история!
Както аз не възприемам внушенията, не искам да са истина, че американците лъжат, че са били на Луната!?
Че има разлика в нивата на живот- съгласен съм
Но руснакът, може би от суровите природни условия и от честите войни е научен на скромен живот
Последната война, която е водена на територията на САЩ е с Мексико преди 150 години
Оттогава воюват само със смерчовете, без успех! Това е на шега
А Руснаците тръгнаха от нулата след ВСВ И сами, без чужда помощ, възстановиха икономика и градове Така ,че не могат да бъдат укорявани, че не стават за нищо!
ЕС трябва да търси начини за приобщаване на Русия към него! Тя вече не е комунистическа държава, за да бъде враг!
Русия е Европейска държава Не ни трябва нова война в Европа!? Би трябвало да сме научили урока от предните две войни и да сме наясно, особено сега, с резултатите от тях
Кой губи и кой печели!!
И да се действа мъдро, за избягване на конфликт! Защото ще е гибел, за американците, независичо ,че са далече-също!
Защото за Йелоустон, какво става там, знаят не само те!
Много по сериозни проблеми има човечеството в момента от тези, решаващи се с размахване на оръжие и с демонстрация на сила, като някоя горила
Да, парите, печалбата са в дъното на всичко
Ама живеещите добре и те умират-рано, нали!?
Е, какъв е смисълът тогава?
Да извинява Стефан, че изместихме темата в друга посока!
цитирайКакто аз не възприемам внушенията, не искам да са истина, че американците лъжат, че са били на Луната!?
Че има разлика в нивата на живот- съгласен съм
Но руснакът, може би от суровите природни условия и от честите войни е научен на скромен живот
Последната война, която е водена на територията на САЩ е с Мексико преди 150 години
Оттогава воюват само със смерчовете, без успех! Това е на шега
А Руснаците тръгнаха от нулата след ВСВ И сами, без чужда помощ, възстановиха икономика и градове Така ,че не могат да бъдат укорявани, че не стават за нищо!
ЕС трябва да търси начини за приобщаване на Русия към него! Тя вече не е комунистическа държава, за да бъде враг!
Русия е Европейска държава Не ни трябва нова война в Европа!? Би трябвало да сме научили урока от предните две войни и да сме наясно, особено сега, с резултатите от тях
Кой губи и кой печели!!
И да се действа мъдро, за избягване на конфликт! Защото ще е гибел, за американците, независичо ,че са далече-също!
Защото за Йелоустон, какво става там, знаят не само те!
Много по сериозни проблеми има човечеството в момента от тези, решаващи се с размахване на оръжие и с демонстрация на сила, като някоя горила
Да, парите, печалбата са в дъното на всичко
Ама живеещите добре и те умират-рано, нали!?
Е, какъв е смисълът тогава?
Да извинява Стефан, че изместихме темата в друга посока!
рутина
още един изкуствен сателит от многото..
цитирайоще един изкуствен сателит от многото..
Че кой казва, че не е? (постижение)
Въпросът е във факта, че рашите са нагли и безочливи.
(Аз пък не се извшнявам на Стефан, най-малкото защото всеки проруски постинг се напомпва тук, както в случая и този. Да не говорим, че нищо невярно не казвам.)
И как точно тук русофилите действат за това избягване на войната?
Смешно е, че говоря за тук, в блога, но в момента сме тук, нали така?
Та: Действат като се перчат с полуфантасмагории за великата военна руска мощ?
(Та те дори не знаят кое е единственото оръжие, което "плаши" амерковците. Поне не съм видял някой да пише за него. Не, че следя блоговия "живот" де.)
Как?
Като все са на вълна противопоставяне?
Или не говоря отново фактологически?
Дай им помпата и "първа" да е омадана с проруски бози.
Е, мен като ме набеждават, че съм американофил и русофоб - да са ме видели да вдигам такива постинги на "първа"?
Защото предизвикайте ме (бле(й)ки с малката пипетка, мислейки се за фактор тук) - и ще видите, че на "първа" няма да припари проруски постинг.
цитирайВъпросът е във факта, че рашите са нагли и безочливи.
(Аз пък не се извшнявам на Стефан, най-малкото защото всеки проруски постинг се напомпва тук, както в случая и този. Да не говорим, че нищо невярно не казвам.)
И как точно тук русофилите действат за това избягване на войната?
Смешно е, че говоря за тук, в блога, но в момента сме тук, нали така?
Та: Действат като се перчат с полуфантасмагории за великата военна руска мощ?
(Та те дори не знаят кое е единственото оръжие, което "плаши" амерковците. Поне не съм видял някой да пише за него. Не, че следя блоговия "живот" де.)
Как?
Като все са на вълна противопоставяне?
Или не говоря отново фактологически?
Дай им помпата и "първа" да е омадана с проруски бози.
Е, мен като ме набеждават, че съм американофил и русофоб - да са ме видели да вдигам такива постинги на "първа"?
Защото предизвикайте ме (бле(й)ки с малката пипетка, мислейки се за фактор тук) - и ще видите, че на "първа" няма да припари проруски постинг.
Почти като твоята пипетка.
цитирайОт голямо значение за оценката на един постинг е категорията в която е публикуван.
цитирай
11.
born -
...Защото предизвикайте ме (бле(й)ки с малката пипетка, мислейки се за фактор тук) - и ще видите, че на "първа" няма да припари проруски постинг.
12.04.2018 16:53
12.04.2018 16:53
Жална ни майка - Жоро е купил блог.бг !!!
И вече ще има на първа само антируски творения!!!
ПП. То като че ли и сега не се случва пропорцонално често. Коленопреклонно те моля, Вади- като приятел вади само моите проруски на първа, че съм петимен да се гледам там.
цитирайИ вече ще има на първа само антируски творения!!!
ПП. То като че ли и сега не се случва пропорцонално често. Коленопреклонно те моля, Вади- като приятел вади само моите проруски на първа, че съм петимен да се гледам там.
Мислителят на фотката е Великия чемпиън /сега Велик кмет на Киив/ - Витя ! Известен е на феновете си с дълбокомислените си съждения, които са обект на всеобщо възхищение от подобните му. Човекът поне има оправдание - бокса. Ами останалите му почитатели оттук ?
цитирайИнтересен въпрос. Ще помисля. А аз винаги съм недоумявал, защо Великата октомврийска социалистическа революция се отбелязва през месец ноември.
цитираймного сериозно ще пастрадат:
Присъединяване към враждебни действия против Републиката
Член 100 НК
(1)
Български гражданин, който във време на обявена или започната война,
постъпи доброволно в редовете на неприятелска войска или въоръжена
група или участвува във враждебно действие против Републиката, или
под каквато и да е форма премине на страната на неприятеля, се наказ
ва с лишаване от свобода от десет до двадесет години, с доживотен
затвор или с доживотен затвор без замяна.
(2)
Същото наказание се налага и на български гражданин, който по какъвто и да е начин подпомага чужда държава или обществена група в чужбина при провеждане на военни или други враждебни действия против Републиката.
цитирайПрисъединяване към враждебни действия против Републиката
Член 100 НК
(1)
Български гражданин, който във време на обявена или започната война,
постъпи доброволно в редовете на неприятелска войска или въоръжена
група или участвува във враждебно действие против Републиката, или
под каквато и да е форма премине на страната на неприятеля, се наказ
ва с лишаване от свобода от десет до двадесет години, с доживотен
затвор или с доживотен затвор без замяна.
(2)
Същото наказание се налага и на български гражданин, който по какъвто и да е начин подпомага чужда държава или обществена група в чужбина при провеждане на военни или други враждебни действия против Републиката.
born написа:
Жална ни майка - Жоро е купил блог.бг !!!
И вече ще има на първа само антируски творения!!!
И вече ще има на първа само антируски творения!!!
Аз смятам иронията ти не за неуместна, а за абсолютно педалска пък ти както искаш ме разбирай.
ПС: Преди време ме попита какви са "условията" да е човек приятел с мен, помиш ли?
Е... Тогава не довърших отговора си, но сега ще дам ЧАСТ (по-незначителната) от него:
~ На първо място - да не говори (и ме обсъжда и то нерелевантно) зад гърба ми. Педалско е просто, Стефан!
И, ако за някакъв си там... профил-вълшебник е "нормално" - за кандидат-приятеля ми не би следвало да е. Особено пък когато въпросният "вълшебник" е един виртуал, а си позволява кретениите спрямо реална личност.
Прави си изводите, Вади.
~ На второ място - да може да прощава. Човешко е просто, Стефан!
И, ако някоя блогърка тук се осъзнае и промени отношението си (към мен) - кандидат-приятелят ми да не държи тя да бъде съдена хей така, за спорта. И особено пък да обсъжда това с трето лице.
Прави си изводите, Вади.
~ На трето място - да бъде правдив. Интелигентно е просто, Стефан!
И, ако някой си там се опитва да принизява чисто професионарните ми компетенции с неуместен и злобарски брътвеж, който не се покрива с истината - кандидат-приятелят ми да остава неутрален изцяло, а не само всеобщовидимо.
Прави си изводите, Вади.
~ На четвърто място - да проявява аполитичност спрямо приятелите си. Смешно е дори да го казвам, Стефан!
Сигурно мислиш, че с Корти например сме много еднакви, но истината е, че сме много различни. Изключително много (за съжаление).
Но когато бяхме в обтегнати отношения, а майчето й си счупи тазобедрена става - тя не потърси другиго, а мен - Приятеля си. Защото знае, че Приятелството при мен не високомерничи с: "Опря до мен (зависима си) нали?"
И скромната ми персона не просто финансово пое пълното оперативно и постопепативно лечение, за да я има Приятелката си като (смешно е да го напиша) блогова поддръжка, а го направи именно защото й е Истински и Реален Приятел. На такава, каквато е - често опърничава или променлива в настроенията си, но интелигентна и пряма, чистосърдечна и незадкулисна...
Приятелството трябва да бъде независимо от и над политически, сексуални, социални и т.н. виждания.
Прави си изводите, Вади.
А с това "прави си изводите" (а и всичко друго) - не се опитвам да ти казвам да го направиш и какво да правиш. Нито те съдя за нещо. Просто мърморя на самия себе си.
(Приготвяйки "Дърдоренето" за вторник. "Дърдоренето" - не нотариалните заверки от по втората "подточка".)
Вие обичате да ви лъжат!? Вие обичате да сте манипулрани и ограбвани!? Вие просто обичате да сте послушни и ... бъдещи роби!?
Космонавтика дори и в рубриката "забавление" не е никак забавна. Тя просто повтаря едни измислени лъжи, които стават след многооо повторения истина. Как може да има космонавтика, след като на Земята въпреки измисления закон за гравитацията няма и не може да има заоблена вода, тъй като тя се разлива и няма положителна ордината по оста Z в НИТО ЕДИН ОБЕМ, в който е поставена. Следователно Земята не е КЪЛБО. Е, каква космонавтика по-нататък? Или още недоумявате, защото официалната наука ви говори друго и вярвате на нея, докато истината е пред вас и е ГОЛА, само че с надетите розови и с дебели стъкла очила от пропагандата и лъжеученото няма как да я видите. За това ще повтаряте космонавтика още и още, и ще затвърждавате лъжата и ще се оставяте да ви лъжат, мамят, ограбват и т.н.
цитирайКосмонавтика дори и в рубриката "забавление" не е никак забавна. Тя просто повтаря едни измислени лъжи, които стават след многооо повторения истина. Как може да има космонавтика, след като на Земята въпреки измисления закон за гравитацията няма и не може да има заоблена вода, тъй като тя се разлива и няма положителна ордината по оста Z в НИТО ЕДИН ОБЕМ, в който е поставена. Следователно Земята не е КЪЛБО. Е, каква космонавтика по-нататък? Или още недоумявате, защото официалната наука ви говори друго и вярвате на нея, докато истината е пред вас и е ГОЛА, само че с надетите розови и с дебели стъкла очила от пропагандата и лъжеученото няма как да я видите. За това ще повтаряте космонавтика още и още, и ще затвърждавате лъжата и ще се оставяте да ви лъжат, мамят, ограбват и т.н.
Ти , майна, направо изби рибата !!!!!!!!
Започвам да се замислям дали наистина водата не е заоблена !!!
Май че е доста заоблена, въпреки че има по оста отрицателна координата, която я прави доста ръбеста.
цитирайЗапочвам да се замислям дали наистина водата не е заоблена !!!
Май че е доста заоблена, въпреки че има по оста отрицателна координата, която я прави доста ръбеста.
че на коментари - по-дълги от 10 /десет/ реда няма да си позволявам да отговарям. Въпреки голямото си желание и огромното ми уважение към /част от/ коментиращите.
цитирай
19.
born -
"Аз смятам иронията ти не за неуместна, а за абсолютно педалска пък ти както искаш ме разбирай."
12.04.2018 21:39
12.04.2018 21:39
Пропускам цитирания педалски абзац без подобаващия му отговор, пък който претенциозен педал го е произнесъл, да ме разбира, както му отърва. Аре, мола Ви !
цитирайvaquero написа:
Интересен въпрос. Ще помисля. А аз винаги съм недоумявал, защо Великата октомврийска социалистическа революция се отбелязва през месец ноември.
Вече не се отбелязва поради посочената от теб неточност.
БОРН НЕ ПИШЕ ПОСТИНГИ ЗА ДА СПОДЕЛЯ ИЛИ ПЪК ДА ОБСЪЖДА, ТОЙ ПИШЕ С НАДЕЖДАТА, ЧЕ АКО СЕ ВКЛЮЧИ НЯКОЙ "НЕСИМПАТЧЕН" ЩЕ ГО НАРУГАЕ БРУТАЛНО.
ИМАМ ЧУВСТВОТО, ЧЕ ИЗПОЛЗВАЙКИ РАЗНИ "МРЪСНИ" ДУМИ ТОЙ ИЗПИТВА НЯКАКВА СЕКСУАЛНА НАСЛАДА, ВСЕ ЕДНО ЧЕ СЕ ИЗПРАЗВА.
АКО БЕШЕ ТИЙНЕДЖЪР ЩЯХ ДА ГО РАЗБЕРА АМА В СЛУЧАЯ ... ?
МАЙ ЗА ДОКТОР ЩЕ Е ТАЯ РАБОТА!?
цитирайИМАМ ЧУВСТВОТО, ЧЕ ИЗПОЛЗВАЙКИ РАЗНИ "МРЪСНИ" ДУМИ ТОЙ ИЗПИТВА НЯКАКВА СЕКСУАЛНА НАСЛАДА, ВСЕ ЕДНО ЧЕ СЕ ИЗПРАЗВА.
АКО БЕШЕ ТИЙНЕДЖЪР ЩЯХ ДА ГО РАЗБЕРА АМА В СЛУЧАЯ ... ?
МАЙ ЗА ДОКТОР ЩЕ Е ТАЯ РАБОТА!?
born написа:
Пропускам цитирания педалски абзац без подобаващия му отговор, пък който претенциозен педал го е произнесъл, да ме разбира, както му отърва. Аре, мола Ви !
И тя е, че аз определям постъпките и поведението ти по засегнатите "въпроси" за педалски...
А ти ме наричаш педал и то с претенции.
Е как да съм приятел с такъв човек, който не осмисля какво му се говори, а в него крещи Егото?
Засега оставам разколебан в това си наивно намерение. Още повече /ако го направя/, ще има основания да ме обвини, че ми е "НЕСИМПАТЧЕН" /каквото и да означава това/.
Най-разумно май ще е да почакам да изтърси още нещо /дори и по-тъпичко/ ? Неговите тъпни не ме изпразват, а изпълват с искрено възхищение към мазохистите.
цитирайНай-разумно май ще е да почакам да изтърси още нещо /дори и по-тъпичко/ ? Неговите тъпни не ме изпразват, а изпълват с искрено възхищение към мазохистите.
Дали ще наречеш някого педал или че се държи педалски е едно и също.
ПП. На постинги до 10 реда отговарям, защото разликата с тези , които са над този размер, е че не е твърде вероятно да са особено нравоучителни по отношение характерен многословен стил.
ППП. Можеш да ми отговориш кратко на въпроса какво значи да си приятел с човек, когото не си виждал с очите си. А очите говорят много за човека. Дали е нормален или не.
цитирайПП. На постинги до 10 реда отговарям, защото разликата с тези , които са над този размер, е че не е твърде вероятно да са особено нравоучителни по отношение характерен многословен стил.
ППП. Можеш да ми отговориш кратко на въпроса какво значи да си приятел с човек, когото не си виждал с очите си. А очите говорят много за човека. Дали е нормален или не.
born написа:
Ти , майна, направо изби рибата !!!!!!!!
Започвам да се замислям дали наистина водата не е заоблена !!!
Май че е доста заоблена, въпреки че има по оста отрицателна координата, която я прави доста ръбеста.
Започвам да се замислям дали наистина водата не е заоблена !!!
Май че е доста заоблена, въпреки че има по оста отрицателна координата, която я прави доста ръбеста.
Време е да се замислиш, дори и за забавление! Въпрос с неповишена трудност: Земята кълбо ли е или е плоска? Жокер - има дума ВОДОРАВНО(не водозаоблено). Чрез синонимите на тази дума можеш да намериш отговора на въпроса, а Коперник и Нютон ги забрави, те не казват истината. Напиши Fkath Earth в Google и разгледай преди да отговориш. После да няма ама туй, ама онуй. Можеш да преписваш, но трябва да е точното и вярно с истината. Успех!
При все, че ето това го написа двулично:
Има един термин "по премълчаване (подразбиране)".
В случая по премълчаване е допълнението "а на по-дълги не". Особено с конкретното уточнение към Гети и неговите 6 реда.
От което следва въпросът ми: Защо съм прав, че го написа двулично и това означава ли, че те определям като двуличник?
цитирайborn написа:
На постинги до 10 реда отговарям
Има един термин "по премълчаване (подразбиране)".
В случая по премълчаване е допълнението "а на по-дълги не". Особено с конкретното уточнение към Гети и неговите 6 реда.
От което следва въпросът ми: Защо съм прав, че го написа двулично и това означава ли, че те определям като двуличник?
born написа:
Дали ще наречеш някого педал или че се държи педалски е едно и също.
'Айде бе. Не думай.
Що ли си мисля, че ама изобщо не е едно и също.
born написа:
Можеш да ми отговориш кратко на въпроса какво значи да си приятел с човек, когото не си виждал с очите си. А очите говорят много за човека. Дали е нормален или не.
Мога.
Но ти не искаш отговор.
А не искаш отговор, защото не задаваш въпрос, а просто говориш уж питайки и сам си отговаряш.
Но пък, ако позволиш един контра-въпрос (зададен еднозначно и коректно и без опит за отговор от моя страна): Ти очите на мерлинцифринещоси виждал ли си ги?
Да или не?
Броя цитирането и на редове - така че прави си сам изводите.
цитирайКажи си каква ти е болката, за да ти дам полезен съвет.
цитирайРазбира се, че Земята е плоска ! Никой не се съмнява в това. Може би само няколко чиляка, които се опитват да оригиналничат. Хайде сега успокой се, поеми дълбоко няколко пъти въздух и се помъчи да го изкараш през задния си отвор. Много добър ефект се получава. Понякога прекалено гръмък, но с позитивно звучене.
цитирайСред скромните ми постижения в живота, най-скромното е, че никога не съм бил кандидат приятел на педал.
Борн, ти верно ли си бил кандидат приятел на педал?
цитирайБорн, ти верно ли си бил кандидат приятел на педал?
Макар да си много пръв, много стопроцентов, много изключителен и много уникален, вече има млади блогъри, с които не ожеш да се мериш по нищо. Цитирам три блогърки, които се възвсяват мощно като ракети на Путин:
г/жа Кошава, г/жа Варг и г/жа Мерилинмонро1986.
Имаше и четвърта, тя бе специализирана като ракетчиичка, химнословеща най-новите ракети на Путиин, г/жа ЦАВ, но и тя като Вас вече не е интересна. Дойде времето на Трите блогови дами. Отстъпете им малко от върха, нека се изявят и те. Защото ако дамите са подложени на продължителен отрицателен нервен синдром, започва да им закъснява...
цитирайг/жа Кошава, г/жа Варг и г/жа Мерилинмонро1986.
Имаше и четвърта, тя бе специализирана като ракетчиичка, химнословеща най-новите ракети на Путиин, г/жа ЦАВ, но и тя като Вас вече не е интересна. Дойде времето на Трите блогови дами. Отстъпете им малко от върха, нека се изявят и те. Защото ако дамите са подложени на продължителен отрицателен нервен синдром, започва да им закъснява...
merlin68 написа:
Сред скромните ми постижения в живота, най-скромното е, че никога не съм бил кандидат приятел на педал.
Борн, ти верно ли си бил кандидат приятел на педал?
Борн, ти верно ли си бил кандидат приятел на педал?
Ми тогава не знаех , че е...
О, болка нямам.
Просто исках да си изясня защо в коментара си 11 отговаряш на коментара ми 8, който също е над 10 реда, а на други не.
Защото когато се двоумя - питам - не мисля, че все аз съм прав.
цитирайПросто исках да си изясня защо в коментара си 11 отговаряш на коментара ми 8, който също е над 10 реда, а на други не.
Защото когато се двоумя - питам - не мисля, че все аз съм прав.
Ясно, разбрах и съкращавам.
Ти очите на merlin68 (сега му цитирам НИК-а, защото е тук и го виждам как е точно) виждал ли си ги?
Да или не?
И, за да не досаждам с отделен коментар: "Ми тогава не знаех , че е..." (педал) се отнася за мен, така ли?
ПС: merlin68, ще се направя, че не си изкретенял нищо, но не злоупотребявай с търпението ми, моля.
цитирайТи очите на merlin68 (сега му цитирам НИК-а, защото е тук и го виждам как е точно) виждал ли си ги?
Да или не?
И, за да не досаждам с отделен коментар: "Ми тогава не знаех , че е..." (педал) се отнася за мен, така ли?
ПС: merlin68, ще се направя, че не си изкретенял нищо, но не злоупотребявай с търпението ми, моля.
Можете да видите още факти за Деня на космонавтиката на линка dobronameren.blog.
После изберете от архива дата 2012, април 14 и постинг "12 април ден на космонавтиката".
Повече информация никога не е излишна.
цитирайПосле изберете от архива дата 2012, април 14 и постинг "12 април ден на космонавтиката".
Повече информация никога не е излишна.
'— Ще откриваме Северния Полюс.
— О! — каза Пух. — Какво е Северният Полюс?
— Нещо, което се открива! — каза Кристофър Робин безгрижно, но не много уверен.
— О! Разбрах! — каза Пух. — Нужни ли са мечки за откриването?'
цитирай— О! — каза Пух. — Какво е Северният Полюс?
— Нещо, което се открива! — каза Кристофър Робин безгрижно, но не много уверен.
— О! Разбрах! — каза Пух. — Нужни ли са мечки за откриването?'
Слушай умнико! Иди някъде в планината, където няма никой, за да те не видят. И там батювата вземи се пребори първо със собствената си простотия, после слез при човеците и се опитай да се пребориш с тяхната простотия!
Мисля, че и двете начинания ще ти бъдат много трудни!
цитирайМисля, че и двете начинания ще ти бъдат много трудни!
39.
get -
- Уважаеми - защо с нескопосаните си коментари ОМАСКАРЯВАТЕ ВСЯКО ЕДНО ... ?
13.04.2018 13:59
13.04.2018 13:59
born написа:
Ми тогава не знаех , че е...
merlin68 написа:
Сред скромните ми постижения в живота, най-скромното е, че никога не съм бил кандидат приятел на педал.
Борн, ти верно ли си бил кандидат приятел на педал?
Борн, ти верно ли си бил кандидат приятел на педал?
Ми тогава не знаех , че е...
... малко от малко ВЕЛИКО ДОСТИЖЕНИЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО ??!
- Моля помислете и САМИ СИ ОТГОВОРЕТЕ? - Защо И при ТОЗИ ваш опит за КОМЕНТАР ... НА ВЕЛИКО ПОРАДИ О-Б-Щ-О-Ч-О-В-Е-Ш-К-А-Т-А СИ ЗНАЧИМОСТ СЪБИТИЕ(!!!) а ОТ ТАМ ПОСЛЕДВАЛ диалог се стига до конфронтация и обиди ... ЗАЩО - бива ли така?! ... някак си е непристойно и глупаво, едно такова поведение за СЧИТАЩИТЕ СЕБЕ СИ за умни и възпитани хора?
П.П.
А определено за мен Ю. Гагарин е симпатичен човек - защо поради глупавите си и пристрастни спорове - омаскарявате СВЕТЛИЯТ СПОМЕН и паметта на този позитивен човек?
Имало е по-велики космонавти като Рафиков, Нелюбов, Аникеев и Филатиев, отстранени от програмата за подготовка след пиянско сбиване с военен патрул. Рафиков напуска Звездното Градче без разрешение, напива се така, че не е в състояние да се придвижва без чужда помощ и е задържан от патрул в това състояние и отнесен на ръце до комендантсвото, при задържането удря офицер от патрула.
цитирайАз видях Гагарин отблизо! И Валентина Терешкова
Бях пионерче и с класа ни , стояхме близо до тях Избутаха ни на предна линия, за да можем да ги виждаме!
Лъчезарен, усмихнат човек, нямал е даже 30 години
Такива хора като него са обединители на света в доброто!
В малкото години, които живя, той обиколи света и навсякъде беше посрещнат като герой
Лъчезарната му усмивка сгря милиони хора!....
Спомням си деня на смъртта му ,като я съобщиха
Отивах на училище По пустата улица насреща ми вървеше учителката по история и плачеше Попитах я, какво е станало, защо плаче?
Едва промълви-Гагарин!.......
Бях потресен!
В училището имаше телевизор, вече знаеха!
Беше символ за човечеството, без разлика от цвят, политическа принадлежност......
цитирайБях пионерче и с класа ни , стояхме близо до тях Избутаха ни на предна линия, за да можем да ги виждаме!
Лъчезарен, усмихнат човек, нямал е даже 30 години
Такива хора като него са обединители на света в доброто!
В малкото години, които живя, той обиколи света и навсякъде беше посрещнат като герой
Лъчезарната му усмивка сгря милиони хора!....
Спомням си деня на смъртта му ,като я съобщиха
Отивах на училище По пустата улица насреща ми вървеше учителката по история и плачеше Попитах я, какво е станало, защо плаче?
Едва промълви-Гагарин!.......
Бях потресен!
В училището имаше телевизор, вече знаеха!
Беше символ за човечеството, без разлика от цвят, политическа принадлежност......
get написа:
... малко от малко ВЕЛИКО ДОСТИЖЕНИЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО ??!
- Моля помислете и САМИ СИ ОТГОВОРЕТЕ? - Защо И при ТОЗИ ваш опит за КОМЕНТАР ... НА ВЕЛИКО ПОРАДИ О-Б-Щ-О-Ч-О-В-Е-Ш-К-А-Т-А СИ ЗНАЧИМОСТ СЪБИТИЕ(!!!) а ОТ ТАМ ПОСЛЕДВАЛ диалог се стига до конфронтация и обиди ... ЗАЩО - бива ли така?! ... някак си е непристойно и глупаво, едно такова поведение за СЧИТАЩИТЕ СЕБЕ СИ за умни и възпитани хора?
П.П.
А определено за мен Ю. Гагарин е симпатичен човек - защо поради глупавите си и пристрастни спорове - омаскарявате СВЕТЛИЯТ СПОМЕН и паметта на този позитивен човек?
born написа:
Ми тогава не знаех , че е...
merlin68 написа:
Сред скромните ми постижения в живота, най-скромното е, че никога не съм бил кандидат приятел на педал.
Борн, ти верно ли си бил кандидат приятел на педал?
Борн, ти верно ли си бил кандидат приятел на педал?
Ми тогава не знаех , че е...
... малко от малко ВЕЛИКО ДОСТИЖЕНИЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО ??!
- Моля помислете и САМИ СИ ОТГОВОРЕТЕ? - Защо И при ТОЗИ ваш опит за КОМЕНТАР ... НА ВЕЛИКО ПОРАДИ О-Б-Щ-О-Ч-О-В-Е-Ш-К-А-Т-А СИ ЗНАЧИМОСТ СЪБИТИЕ(!!!) а ОТ ТАМ ПОСЛЕДВАЛ диалог се стига до конфронтация и обиди ... ЗАЩО - бива ли така?! ... някак си е непристойно и глупаво, едно такова поведение за СЧИТАЩИТЕ СЕБЕ СИ за умни и възпитани хора?
П.П.
А определено за мен Ю. Гагарин е симпатичен човек - защо поради глупавите си и пристрастни спорове - омаскарявате СВЕТЛИЯТ СПОМЕН и паметта на този позитивен човек?
Но какво да направи човек, когато простаците те налазят. Аз може и да съм християнин по вероизповедание, но не съм съгласен с прокламираното от Христос смирение с простотията . Защото войнствуващата простотия е ненаситна за внимание и си представя, че е върха на сладоледа. Животът ми е дал достатъчно сигнали, че най-тъпото решение след като те зашлевят , е да предложиш и другата си буза . А това, че тази войнстваща простотия използва блога ми за изява, тъй като не намирам за нужно да трия коментари, е за нейна сметка. Мисля, че споменах по-рано, че тествам простаците като научно изследване на това гнусно явление. И те се проявяват най-активно и с особено тъпи изказвания.
Да не забравя : възнамерявам ежемесечно /а може би и ежеседмично/ да номинирам най-тъпите коментари. Голямо шоу ще е !
leonleonovpom2 написа:
Аз видях Гагарин отблизо! С Валентина Терешкова
Бях пионерче и с класа ни , стояхме близо до тях Избутаха ни на предна линия, за да можем да ги виждаме!
Лъчезарен, усмихнат човек, нямал е даже 30 години
Такива хора като него са обединители на света в доброто!
В малкото години, които живя, той обиколи света и навсякъде беше посрещнат като герой
Лъчезарната му усмивка сгря милиони хора!....
Спомням си деня на смъртта му ,като я съобщиха
Отивах на училище По пустата улица насреща ми вървеше учителката по история и плачеше Попитах я, какво е станало, защо плаче?
Едва промълви-Гагарин!.......
Бях потресен!
В училището имаше телевизор, вече знаеха!
Беше символ за човечеството, без разлика от цвят, политическа принадлежност......
Бях пионерче и с класа ни , стояхме близо до тях Избутаха ни на предна линия, за да можем да ги виждаме!
Лъчезарен, усмихнат човек, нямал е даже 30 години
Такива хора като него са обединители на света в доброто!
В малкото години, които живя, той обиколи света и навсякъде беше посрещнат като герой
Лъчезарната му усмивка сгря милиони хора!....
Спомням си деня на смъртта му ,като я съобщиха
Отивах на училище По пустата улица насреща ми вървеше учителката по история и плачеше Попитах я, какво е станало, защо плаче?
Едва промълви-Гагарин!.......
Бях потресен!
В училището имаше телевизор, вече знаеха!
Беше символ за човечеството, без разлика от цвят, политическа принадлежност......
Наложи се да избягам от болницата, където бях с доста сериозно заболяване. Връщайки се от Шипка, мина през Стара Загора в открита "Чайка". Улиците бяха пълни с възторжени хора, правещи шпалир по улицата, по която трябваше да мине Първия космонавт. Успях да направя 2 снимки, които пазя и до ден днешен. Изправен в колата, с вдигната ръка за поздрав, с чаровната си неподражаема усмивка. Истински символ !
vladtepes написа:
Имало е по-велики космонавти като Рафиков, Нелюбов, Аникеев и Филатиев, отстранени от програмата за подготовка след пиянско сбиване с военен патрул. Рафиков напуска Звездното Градче без разрешение, напива се така, че не е в състояние да се придвижва без чужда помощ и е задържан от патрул в това състояние и отнесен на ръце до комендантсвото, при задържането удря офицер от патрула.
Стана ми интересно детайлното експертно познаване на космонавтската кохорта и си зададох въпроса : С какво аджеба са по-велики от Гагарин изброените?
Ако можеш да дадеш някакъв смислен отговор ще бъда силно обнадежден относно бъдещето на блог.бг.
truthful написа:
Слушай умнико! Иди някъде в планината, където няма никой, за да те не видят. И там батювата вземи се пребори първо със собствената си простотия, после слез при човеците и се опитай да се пребориш с тяхната простотия!
Мисля, че и двете начинания ще ти бъдат много трудни!
Мисля, че и двете начинания ще ти бъдат много трудни!
А аз бих ти препоръчал особено настоятелно да отидеш на едно твърде полезно за теб място, където да можеш да помислиш по-детайлно върху битието си на една простакеса и безполезното си съществувание, наричащо се "живуркане". Злачното място не се намира високо в планината и ще яви за теб лесно достижимо. Нарича се : "Na majnata si !".
born написа:
Но какво да направи човек, когато простаците те налазят. Аз може и да съм християнин по вероизповедание, но не съм съгласен с прокламираното от Христос смирение с простотията . Защото войнствуващата простотия
...
Животът ми е дал достатъчно сигнали, че най-тъпото решение след като те зашлевят , е да предложиш и другата си буза . А това, че тази войнстваща простотия използва блога ми за изява, тъй като не намирам за нужно да трия коментари, е за нейна сметка.
...
Да не забравя : възнамерявам ежемесечно /а може би и ежеседмично/ да номинирам най-тъпите коментари. ... !
get написа:
... малко от малко ВЕЛИКО ДОСТИЖЕНИЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО ??!
- Моля помислете и САМИ СИ ОТГОВОРЕТЕ? - Защо И при ТОЗИ ваш опит за КОМЕНТАР ... НА ВЕЛИКО ПОРАДИ О-Б-Щ-О-Ч-О-В-Е-Ш-К-А-Т-А СИ ЗНАЧИМОСТ СЪБИТИЕ(!!!) а ОТ ТАМ ПОСЛЕДВАЛ диалог се стига до конфронтация и обиди ... ЗАЩО - бива ли така?! ... някак си е непристойно и глупаво, едно такова поведение за СЧИТАЩИТЕ СЕБЕ СИ за умни и възпитани хора?
П.П.
А определено за мен Ю. Гагарин е симпатичен човек - защо поради глупавите си и пристрастни спорове - омаскарявате СВЕТЛИЯТ СПОМЕН и паметта на този позитивен човек?
born написа:
Ми тогава не знаех , че е...
merlin68 написа:
Сред скромните ми постижения в живота, най-скромното е, че никога не съм бил кандидат приятел на педал.
Борн, ти верно ли си бил кандидат приятел на педал?
Борн, ти верно ли си бил кандидат приятел на педал?
Ми тогава не знаех , че е...
... малко от малко ВЕЛИКО ДОСТИЖЕНИЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО ??!
- Моля помислете и САМИ СИ ОТГОВОРЕТЕ? - Защо И при ТОЗИ ваш опит за КОМЕНТАР ... НА ВЕЛИКО ПОРАДИ О-Б-Щ-О-Ч-О-В-Е-Ш-К-А-Т-А СИ ЗНАЧИМОСТ СЪБИТИЕ(!!!) а ОТ ТАМ ПОСЛЕДВАЛ диалог се стига до конфронтация и обиди ... ЗАЩО - бива ли така?! ... някак си е непристойно и глупаво, едно такова поведение за СЧИТАЩИТЕ СЕБЕ СИ за умни и възпитани хора?
П.П.
А определено за мен Ю. Гагарин е симпатичен човек - защо поради глупавите си и пристрастни спорове - омаскарявате СВЕТЛИЯТ СПОМЕН и паметта на този позитивен човек?
Но какво да направи човек, когато простаците те налазят. Аз може и да съм християнин по вероизповедание, но не съм съгласен с прокламираното от Христос смирение с простотията . Защото войнствуващата простотия
...
Животът ми е дал достатъчно сигнали, че най-тъпото решение след като те зашлевят , е да предложиш и другата си буза . А това, че тази войнстваща простотия използва блога ми за изява, тъй като не намирам за нужно да трия коментари, е за нейна сметка.
...
Да не забравя : възнамерявам ежемесечно /а може би и ежеседмично/ да номинирам най-тъпите коментари. ... !
- Това което казваш за себе си и християнството ме навежда на мисълта ... ?
- Или не си християнин ... или ако си такъв - то ще да е от вида, на СТАРО-ЗАВЕТЕН?
П.П.
- Но тези, които (СЕ) наричат СТАРО-ЗАВЕТНИ ХРИСТИЯНИ, омрачавайки(обърквайки) по този начин ПРЕДСТАВИТЕ(ни за: Що е ХРИСТИЯНСТВОТО) ... си имат точно наименование ЮДЕИ - а за култа който следват, името ЮДАИЗЪМ?
- Именно за ТОВА УЧЕНИЕ И НЕГОВИТЕ ПРЕДСТАВИТЕЛИ е присъща НЕИСТОВАТА Вяра ЗА БОГОИЗБРАНОСТ и ОЩЕ - че ЩЕ поСТРОЯТ РАЙ(техен) НА ЗЕМЯТА.
п.п.
- Спора ни е от относно - това?
"На тогова, който те удари по страната, обърни и другата ..."
- и как да го тълкуваме ? Защото - ако не можем правилно да изтълкуваме - Не ще можем правилно осмислим Извода-обобщение в словата на Иисус - обърнал се в следствие Голгота на Христос!
- Първата ни стъпка по пътя към Голгота е с метафората "за плесниицата" от притчата - Втората в туй:
"И както искате да постъпват с вас човеците, тъй и вие постъпвайте с тях."
- А възкръсването(възкресението ни) идва - след?
"... всяко дърво се познава по своя плод; защото не от тръни берат смокини, нито от къпина късат грозде.
Добрият човек от доброто съкровище на сърцето си изнася добро, а лошият човек от лошото съкровище на сърцето си изнася лошо; защото от препълнено сърце, говорят устата му."
И все пак в заключение - не разбрах ... защо (какви бяха причините?) та омаскарихме - един такъв светъл повод - да си спомним с добро за един светъл пример и човек ... този на Юрий Гагарин?
- В Гагарин или в нас се крият причините?
Част от живота ми премина през народната астрономическа обсерватория "Юрий Гагарин " /не зная дали ще е нескромно да споделя, че съм един от първите й сътрудници/. В личен план да допълня това , което споделих в коментара си до г-н Симеонов. Гагарин винаги е бил в очите и сърцето ми /не мога да намеря точен израз/ идол, пример, дори може би нещо повече от Бог. В медийния кенеф /нямам предвид блог.бг-сакън/ , в който пребиваваме и който ежедневно ни залива с екскрементите си, почти не намерих публикации за Деня на космонавтиката. Затова реших да предизвикам някакъв интерес към този Велик ден с настоящия постинг по някакъв скандален начин.
Съвременната клоака се интересува повече от просташките псевдосъбития, отколкото от истински стойностните. В този смисъл би бил и отговора ми на поставения от теб финален въпрос- без никакво съмнение причините са у нас.
Не съм нито юдей, нито будист, нито конфуцианец или евангелист. Традиционно православен христианин претендирам че съм, без да съм православен талибан.
цитирайСъвременната клоака се интересува повече от просташките псевдосъбития, отколкото от истински стойностните. В този смисъл би бил и отговора ми на поставения от теб финален въпрос- без никакво съмнение причините са у нас.
Не съм нито юдей, нито будист, нито конфуцианец или евангелист. Традиционно православен христианин претендирам че съм, без да съм православен талибан.
born написа:
...
Съвременната клоака се интересува повече от просташките псевдосъбития, отколкото от истински стойностните. В този смисъл би бил и отговора ми на поставения от теб финален въпрос- без никакво съмнение причините са у нас.
...
Традиционно православен христианин претендирам че съм, без да съм православен талибан.
...
Съвременната клоака се интересува повече от просташките псевдосъбития, отколкото от истински стойностните. В този смисъл би бил и отговора ми на поставения от теб финален въпрос- без никакво съмнение причините са у нас.
...
Традиционно православен христианин претендирам че съм, без да съм православен талибан.
- В Евангелието е оисано преданието за следното?
На Голгота заедно с Христос са разпнати и двама разбойници. Още се казва, че единия, който е стоял от лявата Му страна, не бил повярвал, а даже хулел Го, но този от дясно в един момент му се е скарал и казал:
„Ние двамата с тебе заслужено сме осъдени, но Този нищо лошо не е направил". Обърнал се към Господ и му казал: „Спомни си за мене, Господи". И Господ Му казва: "Ти ще бъдеш още днес в Рая с мен."
- Ние с теб - двама(та) дърти разбойници, кълнещи се в истиността за християнската ни принадлежност - от коя ли страна на Христа, сме застанали?
Въпросът ти е философски, а не религиозен. Нещо не виждам нито теб, нито мен като разбойници, освен само дърти. Но въпросът ме замисли наистина. И то не заради моите и твоите виждания, а в глобален смисъл : Камо грядеши ! Сценарият, по който се развиват събитията е самоубийствен за човечеството.
Аз не се кълна в религиозна принадлежност, а в осмисляне и съпричастност към принципите залегнали в християнската идеология. Да , правилно прочиташ - идеология. Принципите са перфектни, но кому е изгодно да ги спазва ? Ние с теб може би сме до голяма степен близо да спазването им, но погледнато отгоре - подобни глупаци май не са кой знае колко.
ПП. Знаеш ли, много съм мислил по въпроса, но не намираш ли съвпадения между основните принципи на религията и комунистическото учение. Теорията имам предвид.
Хубава неделя !
цитирайАз не се кълна в религиозна принадлежност, а в осмисляне и съпричастност към принципите залегнали в християнската идеология. Да , правилно прочиташ - идеология. Принципите са перфектни, но кому е изгодно да ги спазва ? Ние с теб може би сме до голяма степен близо да спазването им, но погледнато отгоре - подобни глупаци май не са кой знае колко.
ПП. Знаеш ли, много съм мислил по въпроса, но не намираш ли съвпадения между основните принципи на религията и комунистическото учение. Теорията имам предвид.
Хубава неделя !
50.
get -
- Просто не знам с какво първо да започна? С "Камо грядеши ?" или с "Марс Градивус" и какво отношение може да има ... ?
15.04.2018 15:04
15.04.2018 15:04
born написа:
Въпросът ти е философски, а не религиозен. Нещо не виждам нито теб, нито мен като разбойници, освен само дърти. Но въпросът ме замисли наистина. И то не заради моите и твоите виждания, а в глобален смисъл : Камо грядеши ! Сценарият, по който се развиват събитията е самоубийствен за човечеството.
Аз не се кълна в религиозна принадлежност, а в осмисляне и съпричастност към принципите залегнали в християнската идеология. Да , правилно прочиташ - идеология. Принципите са перфектни, но кому е изгодно да ги спазва ? Ние с теб може би сме до голяма степен близо да спазването им, но погледнато отгоре - подобни глупаци май не са кой знае колко.
ПП. Знаеш ли, много съм мислил по въпроса, но не намираш ли съвпадения между основните принципи на религията и комунистическото учение. Теорията имам предвид.
Хубава неделя !
Аз не се кълна в религиозна принадлежност, а в осмисляне и съпричастност към принципите залегнали в християнската идеология. Да , правилно прочиташ - идеология. Принципите са перфектни, но кому е изгодно да ги спазва ? Ние с теб може би сме до голяма степен близо да спазването им, но погледнато отгоре - подобни глупаци май не са кой знае колко.
ПП. Знаеш ли, много съм мислил по въпроса, но не намираш ли съвпадения между основните принципи на религията и комунистическото учение. Теорията имам предвид.
Хубава неделя !
... тези две неща, В ЕКЛЕКТИКАТА - КОЯТО НИ ПРЕДСТАВЯТ, ЧЕ Е АВТЕНТИЧНОТО УЧЕНИЕ НА ХРИСТОС?
- Първо: Истина ли е твърдението: Христос дело и учение е ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ОСНОВНИ ПРИНЦИПИ И ИДЕИ В СТАР ЗАВЕТ?
- Второ: Що търсят "двамата разбойници"(символика) в предсмъртните мигове на Месията(=помазания)! Такава една символика Е НЕПРИСЪЩА КАТО ЦЯЛО, на цялата старо-заветна идеология и про-семитски (не-европейски) култура и вярвания.
- От тук ХРИСТИЯНСТВОТО се явява, като едно - първа(версия): продължение или втора(-"-): отрицание на юдаизма?
... защо в юдейската религиозно-идеологическа концепция ХРИСТИЯНСТВОТО Е ЕРЕС ... в християнската е ПРОДЪЛЖЕНИЕ?
- Защо ли задълбах в тези наглед - нямащи пряко отношение към ПОЛИТИЧЕСКИТЕ ИДЕОЛОГИИ ... религиозни концепции?
- Ще си отговориш прочитайки казаното от Вл. Истархов(да религиозен екстремист но казва и доста верни неща !) - едно от които е: "... социализма е плод на ционизма!"? С допълнението, ционизма е светското учение - тоест политически юдаизъм!
- От тук - мое твърдение-извод: Социализма влиза в конфликт с комунизма! Поради същия този конфликт - политическите сили изповядващи началата на комунизма - по един или друг начин са отстранени от работническото движение?
- Поради това в момента работническото (и не само) движение е в безпътица!
П.П.
- Не споря за изчерпателност или безгрешност - а се опитвам от моя си опит и размисли да дам отговор СМЕ ЛИ ХРИСТИЯНИ и КАКВО Е ХРИСТИЯНСТВОТО?
Не съм се замислял сериозно по въпроса дали съм християнин /и то източно православен/ или не, тъй като това според мен е един естествен процес, като дишането или движението. Приел съм го като нещо напълно естествено и разбираемо. Родителите , прародителите и децата ми са православни християни /не мусюлмани, будисти и т.н./ Т.е. възпитани са в основните правила на православието и то без да са фанатици. Либерална повърхностна /от религиозна гледна точка/ традиционалистка традиция на преобладаващата част от нашия народ.
ПП. Навеждаш ме на мисълта за по задълбочен и аналитичен подход по отношение изясняването на този резонно възникващ въпрос !?
цитирайПП. Навеждаш ме на мисълта за по задълбочен и аналитичен подход по отношение изясняването на този резонно възникващ въпрос !?
52.
get -
- По същият начин - тоест в същата традиционно-формалистична клопка попадат и останалите ... ?
16.04.2018 10:40
16.04.2018 10:40
... "традиционалисти"(религиозни и/или политически) - който спазвайки ФОРМАТА - загубват чувството за съдържанието на Учението?
А това ни превраща във фундаменталисти и потенциални религиозни екстремисти.
- Върху тези въпроси - не само религиозни а и като социално-исторически процеси е мислил един изключително мъдър българин - който ни е оставил следното:
“ Най-важната поука, която ни дава историята на миналото, е, че НОВ РЕД и ПОДНОВЕН ДУХ СА НЕРАЗДЕЛНИ, че те са едно и също нещо, че въобще ЧОВЕШКИТЕ ДЕЙСТВИЯ не могат да бъдат друго нещо освен конкретизирано ДУХОСЛОЖЕНИЕ.
Иначе казано, истинският обществен прогрес е въпрос на превъзпитание; ПЪТЯТ НА ПРОГРЕСА Е път, който върви от нов човешки тип към нов тип на общество, от ПРЕСЪЗДАВАНЕ ВЪТРЕШНО към ПРЕСЪЗДАВАНЕ ВЪНШНО.
Тази истина е формулирана у много историци и по следния начин:
ПРОГРЕСЪТ не Е друго освен ПОУКА от живота, ПРИДОБИВАНА ПОСТЕПЕННО И ПОСТЕПЕННО ПРЕВРЪЩАНА В РЕФОРМИ.“ – Ст. Михайловски
- Не се ли съобразим с прежде казаното ... изпадаме в ситуацията МНОГО ТОЧНО пре-ДАДЕНА В СЪВЕТСКИЯ ФИЛМ - През огъня брод няма?
цитирайА това ни превраща във фундаменталисти и потенциални религиозни екстремисти.
born написа:
Не съм се замислял сериозно по въпроса дали съм християнин /и то източно православен/ или не, тъй като това според мен е един естествен процес, като дишането или движението. Приел съм го като нещо напълно естествено и разбираемо. Родителите , прародителите и децата ми са православни християни /не мусюлмани, будисти и т.н./ Т.е. възпитани са в основните правила на православието и то без да са фанатици. Либерална повърхностна /от религиозна гледна точка/ традиционалистка традиция на преобладаващата част от нашия народ.
ПП. Навеждаш ме на мисълта за по задълбочен и аналитичен подход по отношение изясняването на този резонно възникващ въпрос !?
Не съм се замислял сериозно по въпроса дали съм християнин /и то източно православен/ или не, тъй като това според мен е един естествен процес, като дишането или движението. Приел съм го като нещо напълно естествено и разбираемо. Родителите , прародителите и децата ми са православни християни /не мусюлмани, будисти и т.н./ Т.е. възпитани са в основните правила на православието и то без да са фанатици. Либерална повърхностна /от религиозна гледна точка/ традиционалистка традиция на преобладаващата част от нашия народ.
ПП. Навеждаш ме на мисълта за по задълбочен и аналитичен подход по отношение изясняването на този резонно възникващ въпрос !?
- Върху тези въпроси - не само религиозни а и като социално-исторически процеси е мислил един изключително мъдър българин - който ни е оставил следното:
“ Най-важната поука, която ни дава историята на миналото, е, че НОВ РЕД и ПОДНОВЕН ДУХ СА НЕРАЗДЕЛНИ, че те са едно и също нещо, че въобще ЧОВЕШКИТЕ ДЕЙСТВИЯ не могат да бъдат друго нещо освен конкретизирано ДУХОСЛОЖЕНИЕ.
Иначе казано, истинският обществен прогрес е въпрос на превъзпитание; ПЪТЯТ НА ПРОГРЕСА Е път, който върви от нов човешки тип към нов тип на общество, от ПРЕСЪЗДАВАНЕ ВЪТРЕШНО към ПРЕСЪЗДАВАНЕ ВЪНШНО.
Тази истина е формулирана у много историци и по следния начин:
ПРОГРЕСЪТ не Е друго освен ПОУКА от живота, ПРИДОБИВАНА ПОСТЕПЕННО И ПОСТЕПЕННО ПРЕВРЪЩАНА В РЕФОРМИ.“ – Ст. Михайловски
- Не се ли съобразим с прежде казаното ... изпадаме в ситуацията МНОГО ТОЧНО пре-ДАДЕНА В СЪВЕТСКИЯ ФИЛМ - През огъня брод няма?
"ПРОГРЕСЪТ не Е друго освен ПОУКА от живота, ПРИДОБИВАНА ПОСТЕПЕННО И ПОСТЕПЕННО ПРЕВРЪЩАНА В РЕФОРМИ.“ – Ст. Михайловски"
Наистина впечатляваща сентенция !
цитирайНаистина впечатляваща сентенция !