Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2018 18:01 - Случайно прочетен виц.
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 5553 Коментари: 37 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Но доста актуален :

  - Тате, аз съм лесбийка!
- Ееех... дъще...
- И аз съм лесбийка, тате! - казала и другата дъщеря.
- Е браво! И кой сега ще ми доведе зет в тая къща?
- Аз, тате! - обадил се синът от другата стая.


Тагове:   анекдоти,


Гласувай:
20



1. kvg55 - born,
10.01.2018 18:38
Какъв виц, Стефане? Това е едно модерно, съвременно семейство. Този диалог може да се срещне във всеки филм или роман, разобличаващ остарялите семейни отношения. Размисли се.
цитирай
2. planinitenabulgaria - Аз живея до Халите в София, тук стана свърталище на педераси.
10.01.2018 20:03
Движат се на групи, задяват се демонстративно, с оксиженирани и оранжеви коси, претърнати, със къпи чантички. Имаше една поговорка, да не дава Гопод сина ти да ти доведе зет. Вече знам доста такива случаи. Бях в Сан Франциско, и там е същото. На ако снимаш там някой педерас как тича или по друг повод, ще те арестуват за нарушаване на правата му. Остава и тук да се разрешат еднополовите бракове. И осиновяването от тях на деца...
Светът се обърка,.Вината за това у нас е сталинската колхолизация, която отне земята на хората и ги пропъди по градовете. За 45 години СССР нанесе на България повече щети отколкото Турция за пет века.
цитирай
3. kvg55 - До 2. planinitenabulgaria
10.01.2018 20:12
"За 45 години СССР нанесе на България повече щети отколкото Турция за пет века."

Защо ли нямаше у нас въстания срещу съветското робство?
цитирай
4. born - Движат се на групи, задяват се де...
10.01.2018 20:18
planinitenabulgaria написа:
Движат се на групи, задяват се демонстративно, с оксиженирани и оранжеви коси, претърнати, със къпи чантички. Имаше една поговорка, да не дава Гопод сина ти да ти доведе зет. Вече знам доста такива случаи. Бях в Сан Франциско, и там е същото. На ако снимаш там някой педерас как тича или по друг повод, ще те арестуват за нарушаване на правата му. Остава и тук да се разрешат еднополовите бракове. И осиновяването от тях на деца...
Светът се обърка,.Вината за това у нас е сталинската колхолизация, която отне земята на хората и ги пропъди по градовете. За 45 години СССР нанесе на България повече щети отколкото Турция за пет века.

Пропусна Путин . И Ердоган също. Страшно толерират педерастите тия гадове.
цитирай
5. born - "За 45 години СССР нанесе на ...
10.01.2018 20:20
kvg55 написа:
"За 45 години СССР нанесе на България повече щети отколкото Турция за пет века."
Защо ли нямаше у нас въстания срещу съветското робство?

Защото нямаше пе.ерас.и , Syr !
цитирай
6. born - Допълнение към темата :
10.01.2018 20:24
Цитат на бай Тошо от 90-те години:
" Може да сме били всякакви, но в Политбюро и ЦК педерасти нямаше."
Товаришч Костя, чакам коментара ти ...
цитирай
7. pompadurdebil - 22:07 - напомпано от мен напом...
10.01.2018 22:08
22:07 - напомпано от мен
напомпано от мен
Коментарът чака одобрение
Постинг: И с теб ли, Сестро, е така?
Автор на постинга: to4icata111
цитирай
8. pompadurdebil - :57 - напомпано от мен напомпано ...
10.01.2018 22:09
:57 - напомпано от мен
напомпано от мен
Коментарът чака одобрение
Постинг: По женски
Автор на постинга: hristam
цитирай
9. alhimik1 - Защото винаги сме били наведени на Изток и на колене на Запад хах
10.01.2018 23:04
planinitenabulgaria написа:
Движат се на групи, задяват се демонстративно, с оксиженирани и оранжеви коси, претърнати, със къпи чантички. Имаше една поговорка, да не дава Гопод сина ти да ти доведе зет. Вече знам доста такива случаи. Бях в Сан Франциско, и там е същото. На ако снимаш там някой педерас как тича или по друг повод, ще те арестуват за нарушаване на правата му. Остава и тук да се разрешат еднополовите бракове. И осиновяването от тях на деца...
Светът се обърка,.Вината за това у нас е сталинската колхолизация, която отне земята на хората и ги пропъди по градовете. За 45 години СССР нанесе на България повече щети отколкото Турция за пет века.


Сбъркан на три пъти свят, еврейски дай ге.ба
цитирай
10. alhimik1 - Да тей ба помпиер тъп ))))
10.01.2018 23:06
анонимен написа:
:57 - напомпано от мен
напомпано от мен
Коментарът чака одобрение
Постинг: По женски
Автор на постинга: hristam


Кой си ти, ве, помпиер сбъркан...Админите спят ли!!!!
цитирай
11. alhimik1 - И има защо, нали и те са същите, и искат себеподобните да гласуват за тях...
10.01.2018 23:08
born написа:
planinitenabulgaria написа:
Движат се на групи, задяват се демонстративно, с оксиженирани и оранжеви коси, претърнати, със къпи чантички. Имаше една поговорка, да не дава Гопод сина ти да ти доведе зет. Вече знам доста такива случаи. Бях в Сан Франциско, и там е същото. На ако снимаш там някой педерас как тича или по друг повод, ще те арестуват за нарушаване на правата му. Остава и тук да се разрешат еднополовите бракове. И осиновяването от тях на деца...
Светът се обърка,.Вината за това у нас е сталинската колхолизация, която отне земята на хората и ги пропъди по градовете. За 45 години СССР нанесе на България повече щети отколкото Турция за пет века.

Пропусна Путин . И Ердоган също. Страшно толерират педерастите тия гадове.

Педераски свят, еврейски ))))
цитирай
12. cortana - Адашче, привет и за много години! :)))
11.01.2018 01:54
Знаеш, че съм с БАН, защото яко осмивах некадъритета на блог.бг и затова ще използвам трибуната ти да си направя реклама на едно предизвикателство. :)
Нали може? :) Благодаря! :)

Приканвам (ето тук: http://cortana.blog.bg/technology/2018/01/11/bog-bg-e-pylen-s-makro-programisti-na-mikroprogrami.1587529) 'добронамерения' явно dobronameren, да си премерим силите в компютърната сфера, в която област той реши. :) Ако иска ще пишем код, ако иска ще се изпитваме теоретично, ако иска ще правим и качваме сайтове, каквото каже. На каквото ниво той сложи нещата. :)
Всъщност, готова съм да го направя с всеки тук. Особено ще ме изкефи да се навие Заксинката, но той също няма да събере мъжки кураж, защото няма потенциал. :))) :) :)

Поздрави, адашче! С 'моя' клип. :) Подарен ми от 'некадърния' ни приятел Жоро. :)
https://youtube.com/watch?v=hlBu47BnQJ8
цитирай
13. pompadurdebil - Модераторке, а пък този ме псува! Банни го!
11.01.2018 07:54
alhimik1 написа:
анонимен написа:
:57 - напомпано от мен
напомпано от мен
Коментарът чака одобрение
Постинг: По женски
Автор на постинга: hristam


Кой си ти, ве, помпиер сбъркан...Админите спят ли!!!!

цитирай
14. germantiger - ...
11.01.2018 09:59
kvg55 - то и сега няма бунтове срещу ес и нато

а очаквеах кухела да слиза от гората, да хваща балкана и да повтори народния съд
цитирай
15. germantiger - +
11.01.2018 10:02
За мен ТРЕТИЯ ПОЛ СА КОМУ ОНАНИСТИТЕ

От една страна искам да им еба майката и самите тях, от друга ме отвращават и са за убиване, не за секс!
цитирай
16. planinitenabulgaria - Може да имате големи блогови успехи,
11.01.2018 10:36
но успехите на призьора на Центъра за блогър на 2017 г. никога няма да достигнете!
http://planinitenabulgaria.blog/zabavlenie/2018/01/10/na-tovarisht-vencivaleri-s-novyim-godom.1587522
цитирай
17. marmalady - на зло куче, здрав прът....
11.01.2018 10:48
Кой си ти, ве, помпиер сбъркан...Админите спят ли!!!!
цитирай
18. cederama2 - Оскар за модераторите! Очистили ...
11.01.2018 10:50
Оскар за модераторите!
Очистили са от първа постингите на помпадура блеки и напомпаните от него Уондър и Икономист.
Винаги трябва да се прочиства корицата от тия катили!!!!

цитирай
19. troina - благодаря за Високата трибуна, дед
11.01.2018 10:56
колеги, познаваме се..дообрее,нали...
09.01 22:29
призовавам ви, да бъдете смели,борбени, безстрашни..
в тази платформа има премногоо фалш..
съборете го, изметете го..
ОТВОРЕТЕ прозорците...i
и..дишайте..
не бъдете фалшиви, анонимни, подли..лицемерни..
един ден,ще съжалявате, ако остареете в страх....
гласувайте против..помпиерите, пишете остри ЛС до модераторите,
ако сме многооо, те ще отстъпят..
и аз ще престана с...глупостите..
обещавам :))))
вие сте!!!!
моля...
цитирай
20. troina - :))))))) tuk stana po-slojnoo i ot Formula1
11.01.2018 10:56
18. cederama2 - Оскар за модераторите! Очистили ...
10:50
Оскар за модераторите!
цитирай
21. анонимен - А пък мен Стоянчо ме търси навсякъде милия
11.01.2018 10:57
7. blackpredator - хаха,
16:54 Полигорчо ли ти е коментирал и сложил минуси?
пътят на Камино у поезията, е послан с пясък
трудно е за сакатите да крачат
да бягат - хихихиии...
цитирай
22. cederama2 - Всъщност има трети пол.Комунистите.Има и четвърти -путинистите.
11.01.2018 11:00
germantiger написа:
За мен ТРЕТИЯ ПОЛ СА КОМУ ОНАНИСТИТЕ

От една страна искам да им еба майката и самите тях, от друга ме отвращават и са за убиване, не за секс!

цитирай
23. cederama2 - Нищо сложно няма.Блекито намира смисъл в живота си да помпи.
11.01.2018 11:02
troina написа:
18. cederama2 - Оскар за модераторите! Очистили ...
10:50
Оскар за модераторите!


Комуняги, путиняги и пУтеси баби яги.
цитирай
24. анонимен - комунета, имаше съпротива срещу комунизъма
11.01.2018 11:06
born написа:
kvg55 написа:
"За 45 години СССР нанесе на България повече щети отколкото Турция за пет века."
Защо ли нямаше у нас въстания срещу съветското робство?

Защото нямаше пе.ерас.и , Syr !

Всепризнато е твърдението, че българите, за разлика от германци, унгарци, чехи и поляци, нямат своята революция срещу съветския режим и комунистическата власт… Истината обаче е съвсем различна. Българите не само че оказват съпротива, но всъщност са ПЪРВИТЕ в Източна Европа, които се вдигат на бунт.

До днес се смята, че първото въстание срещу съветския режим в социалистическия лагер е в ГДР през 1953 година. Първата масова въоръжена съпротива обаче започва още през 1944 година и е в България и не само е първата, но е и най-упоритата и най-продължителната.

За съжаление тази съпротива остава почти неизвестна, а нейното изследване и популяризиране би ни освободило от позорния мит, че само ние, българите, не сме се бунтували срещу наложения от Москва режим.

Горяните

Горянското движение възниква като спонтанна съпротива срещу съветизацията на България и срещу съпровождащия я комунистически терор и започва още през есента на 1944 година, когато Червената армия нахлува в нашата Родина.
цитирай
25. pompadurdebil - 3:40 - напомпано от мен напомпано ...
11.01.2018 13:42
3:40 - напомпано от мен
напомпано от мен
Коментарът чака одобрение
Постинг: Хубава жена!
Автор на постинга: wonder

тази е мамбър уан
цитирай
26. marmalady - :)))))))
11.01.2018 14:03
ла Mamba,№1
цитирай
27. pompadurdebil - 14:07 - напомпано от мен напом...
11.01.2018 14:08
14:07 - напомпано от мен
напомпано от мен
Коментарът чака одобрение
Постинг: Както се казва -имам повод за радост. И за гордост.
Автор на постинга: yotovava
цитирай
28. zzz65 - Движат се на групи, задяват се де...
11.01.2018 17:16
planinitenabulgaria написа:
Движат се на групи, задяват се демонстративно, с оксиженирани и оранжеви коси, претърнати, със къпи чантички. Имаше една поговорка, да не дава Гопод сина ти да ти доведе зет. Вече знам доста такива случаи. Бях в Сан Франциско, и там е същото. На ако снимаш там някой педерас как тича или по друг повод, ще те арестуват за нарушаване на правата му. Остава и тук да се разрешат еднополовите бракове. И осиновяването от тях на деца...
Светът се обърка,.Вината за това у нас е сталинската колхолизация, която отне земята на хората и ги пропъди по градовете. За 45 години СССР нанесе на България повече щети отколкото Турция за пет века.

Къде обратните получиха права(създаване на семейства , отглеждане на деца) От къде почнаха гей парадите?
Къде връзката със Сталин?
цитирай
29. putinofil - ВЕЛИК ПУТИН!
11.01.2018 17:46
ВЕЛИК ПУТИН!
цитирай
30. born - СЪДЕЙКИ ПО ПО-ГОЛЯМАТА ЧАСТ ОТ ГОРЕИЗЛОЖЕНИТЕ КОМЕНТАРИ,
11.01.2018 18:34
идвам до извода, че посочения от проф. Христов брой на дебилите в РБ е значително над 80 %.
цитирай
31. born - 28. zzz65
11.01.2018 18:37
"Къде връзката със Сталин? "
Връзката със Сталин е единствено в главите на такива като Планинскиякозелнабулгариа и подобните нему.
цитирай
32. born - Полигорчо,
11.01.2018 18:45
Без съмнение горяните са едно изключително масово народно движение. Цитирам : " В горянските чети се включват предимно офицери, които вече имат издадени смъртни присъди и са поставени в безизходица. Кадровите офицери в редиците на горяните са единици (според един доклад на ДС от 1951г., сред 1800-те „бандити“ регистрирани в страната, бившите „царски“ офицери наброяват 38 души. "
https://edinzavet.wordpress/gorian/
цитирай
33. born - Поздрави, Адашке !
11.01.2018 19:06
cortana написа:
Знаеш, че съм с БАН, защото яко осмивах некадъритета на блог.бг и затова ще използвам трибуната ти да си направя реклама на едно предизвикателство. :)
Нали може? :) Благодаря! :)

Приканвам (ето тук: http://cortana.blog/technology/2018/01/11/bog-bg-e-pylen-s-makro-programisti-na-mikroprogrami.1587529) 'добронамерения' явно dobronameren, да си премерим силите в компютърната сфера, в която област той реши. :) Ако иска ще пишем код, ако иска ще се изпитваме теоретично, ако иска ще правим и качваме сайтове, каквото каже. На каквото ниво той сложи нещата. :)
Всъщност, готова съм да го направя с всеки тук. Особено ще ме изкефи да се навие Заксинката, но той също няма да събере мъжки кураж, защото няма потенциал. :))) :) :)

Поздрави, адашче! С 'моя' клип. :) Подарен ми от 'некадърния' ни приятел Жоро. :)
https://youtube/watch?v=hlBu47BnQJ8

Готов съм да ви стана секундант в дуела с бай добронамерения педал. От твоя страна.
цитирай
34. bojinkata - Зplaninitenabulgaria: 45 години ...
12.01.2018 12:54
Зplaninitenabulgaria: 45 години СССР нанесе на САЩ повече щети отколкото Турция На Бг за пет века. Те така се и появиха онези шарените, със скъпите чантички в Сан Франциско! Да не говорим пък що колхози натресе на краварите Сталин!
цитирай
35. pvdaskalov - * 1 *
12.01.2018 22:45
И аз знам една торба с вицове от дядовците по разкопките, но този е златна монета, съвсем актуален. В прегръдка с ратифицираната Истамбулска конвенция. Тъй ли се казваше?
Поздрави, Стефчо!
П и е р
цитирай
36. born - И аз знам една торба с вицове от дя...
13.01.2018 15:12
pvdaskalov написа:
И аз знам една торба с вицове от дядовците по разкопките, но този е златна монета, съвсем актуален. В прегръдка с ратифицираната Истамбулска конвенция. Тъй ли се казваше?
Поздрави, Стефчо!
П и е р

Съвсем точен си , Пиер, що се отнася до наименованието на конвенцията. А демагогското в нея е, че уж става въпрос за загриженост към правата на жените.
цитирай
37. alhimik1 - Ахххахаахах майтап да става, ве, помпадур...ти добре помпиш хах
16.01.2018 14:59
анонимен написа:
alhimik1 написа:
анонимен написа:
:57 - напомпано от мен
напомпано от мен
Коментарът чака одобрение
Постинг: По женски
Автор на постинга: hristam


Кой си ти, ве, помпиер сбъркан...Админите спят ли!!!!


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4591854
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031