Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2017 19:09 - Статистика
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 7199 Коментари: 16 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   image



Тагове:   майтап,


Гласувай:
17



1. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
19.08.2017 19:38
Изводът е, че за катаджията има работа тук, каквато на Запад няма, а за останалите -обратно
Навън има работа за тях, каквато тук пък няма!
Защо ли??
Имахме голяма химия, здравеопазване, атомни електроцентрали, следователно сме имали и подготвен персонал за тях, щом го търсят навън! Това ,че е подготвен, съм го слушал със собствените си уши!
Въпрос към" реформаторите", защо се получава това?!
И не само въпрос, но и да поемат отговорност!
Защото рушенето не е равно на граденето! Много по- долу е!

Хубава вечер!
цитирай
2. kvg55 - Тъжно!
19.08.2017 19:44
Започнат ли да се изнасят катаджиите в чужбина, то трябва да закриваме държавата. Всякакъв живот ще е замрял и никакво движение по магистралите Му. Служителите на КАТ самотвержено поддържат тонуса на живот в родината, но останат ли без препитание не можем да ги виним.
цитирай
3. born - Здравейте , Приятели !
19.08.2017 23:33
Естествено е катаджиите да се чувстват комфортно в територията поради всеобщия нихилизъм към правилата за движение и липсата на всякакъв стремеж за придобиване на съответните знания за осигуряване на безопасно придвижване с МПС . Както и напълно неоправдано самочувствие. Преди няколко дни гледах случайно в едно предаване анкета по повод една теоретическа задача за предимството на кръстовище. От десетина души /водачи на МПС/ интервюирани, само един даде адекватен отговор. Не е необходим по-нататъшен коментар !
Вчера в началото на Обзор /откъм Бяла/ - на съвсем права отсечка, на равно място, с ограничение на скоростта, почти пред мен се случи съвсем необяснима катастрофа-най-вероятно слаба квалификация и самонадеяност. И много често виждам такива неща напоследък. Българинът е най-голямата работа, като седне зад волана ! Горе-долу като тукашните /блогови/ капацитети по всички въпроси.
цитирай
4. born - Виждам, че някакъв подобен капацитет е праснал минус.
19.08.2017 23:35
Ами обясни защо, овца такава !?
цитирай
5. getmans1 - Обяснявам, слагам ти дебел. . . м...
20.08.2017 01:07
Обяснявам, слагам ти дебел ... минус защото постинга е напомпен.
ТартюФеле, само ми рекни от коги доктори не стачкуват заради заплати!?
цитирай
6. born - Много ми се отваряш, Селски !
20.08.2017 07:54
getmans1 написа:
Обяснявам, слагам ти дебел ... минус защото постинга е напомпен.
ТартюФеле, само ми рекни от коги доктори не стачкуват заради заплати!?

Не се вълнувай толкова - не си единствения ми почитател. Слагай минуси на помпаджията, ако поне малко ти сече пипето.
Знаеш ли колко ми дреме, че си ми сложил "минус". Просто ми е интересно защо ги правите тези мурафети-нищо повече. Изследвам човешката глупост от доста време и намирам доста обекти за наблюдение като типични. Ти си един от тях. Интересен си ми с последователността си в това направление, но си твърде еднообразен миндил. Пожелавам ти приятно висене пред разхлопания ти
цитирай
7. born - комп. през така приятния уикенд.
20.08.2017 07:56
Aufsiktirzein !
цитирай
8. germantiger - ...
20.08.2017 08:45
И за това на първо място са виновни "бившите" комунисти!

Тези, които създадоха мутренската среда начело с Луканов и "икономика", тези които разпределиха активи, пари, куфарчета, заводи.
цитирай
9. planinitenabulgaria - Все повече нетови изявявачи Ви проникват дълбоко в постингите, и аз съм между тях.
20.08.2017 08:57
Приготвил съм Ви музикално посвещение, в което ще имата задача да опишете делото на любимия музикант на Путин, Валерий Халилов, който по думиите на Путин е много гениален. Путин от своя страна пък е много уникален, а Вие - много изключиителен и това Ви прави най-подходящ да изхимнословите в нета още една непозната страна на Путин, неговата любов към музиката, подобна на тази на Ленин към "Апасионата".
Понеже не съм овца тургам "+" на поста Ви и Ви пожелавам нови младежки дръзновения.
Поздрави, Товарищ костЯ.
цитирай
10. xubavka - Статистиката е красноречива!
20.08.2017 09:42
В подкрепа ще добавя, че когато през 2013 г. синът ми кандидатстваше в ПУ, балът за прием в специалността ядрена физика беше 3,00 , а в специалност теология - 6,00. Много мои колеги IT специалисти от много години са в Канада и може би няма да се върнат, което е жалко. Не мога да го приема и аз изтичането на кадри, а в сектор медицина не би трябвало парите да са всичко, иначе клетвата на Хипократ е излишна, дано и лекарските грешки поради некомпетентност да стават по-рядко. България има нужда от всякакви специалисти!
Таня
цитирай
11. apostapostoloff - По време на комунистическото иго,
20.08.2017 19:06
дедо Мунчо, имахме само празни магазини и празни джобове!

А, имаше и много тъпунгери като теб, които охраняваха айдуците, наречени комунисти.

цитирай
12. born - Абсолютно и относително си прав.
20.08.2017 20:49
germantiger написа:
И за това на първо място са виновни "бившите" комунисти!

Тези, които създадоха мутренската среда начело с Луканов и "икономика", тези които разпределиха активи, пари, куфарчета, заводи.

Но си мисля, че освен това съществува и някакъв специфичен ген български, който с няколко думи може да се изрази с фразата: "Законът е врАта у пОле."
цитирай
13. born - В подкрепа ще добавя, че когато през ...
20.08.2017 20:55
xubavka написа:
В подкрепа ще добавя, че когато през 2013 г. синът ми кандидатстваше в ПУ, балът за прием в специалността ядрена физика беше 3,00 , а в специалност теология - 6,00. Много мои колеги IT специалисти от много години са в Канада и може би няма да се върнат, което е жалко. Не мога да го приема и аз изтичането на кадри, а в сектор медицина не би трябвало парите да са всичко, иначе клетвата на Хипократ е излишна, дано и лекарските грешки поради некомпетентност да стават по-рядко. България има нужда от всякакви специалисти!
Таня

Разбира се, че имаме и ще имаме нужда от специалисти по всички направления, Таня ! И се надявам все повече да гледат към Родината си, а не навън. Благодаря ти за допълнението !
цитирай
14. born - На Горския и Плешо няма да отговарям,
20.08.2017 20:57
тъй като са под нивото ми.
цитирай
15. germantiger - +
20.08.2017 23:31
Вероятно си прав за българския "подход", както и аз мога да спомена вторите виновни за това посмешище що се явяват белите евродържави като сила - а тук вече вината от запад за собственото им и собственото ни унищожение е абсолютен факт също!
цитирай
16. born - Струва ми се, че споделям едно такова твое виждане !
21.08.2017 21:51
germantiger написа:
Вероятно си прав за българския "подход", както и аз мога да спомена вторите виновни за това посмешище що се явяват белите евродържави като сила - а тук вече вината от запад за собственото им и собственото ни унищожение е абсолютен факт също!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4591589
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031