Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2015 20:57 - Аналистите анализатори ли са или само върха на природата !
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 7538 Коментари: 16 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Покрай преминаващите в последно време пред очите ни геополитически феномени : мигранция, агресии, терори, сваляне на вражески самолети и др.,  по телевизиите и радиата се наблюдава истинска инвазия на анализатори на събитията, предизвикващи страхопочитание и истински възторг от поканилите ги особено журналис.ки-почитателки.
     Откъде идва цялото това преклонение пред нетърпящите възражение позиции на анализаторите ! Каква ефектна дума е сътворена за обозначаване на определена категория лаладжии !
        По отношение сътворяването на новия изказ, тук му е мястото да спомена изказването на една възрастна дама /баба с наши думи/ към нейната внучка, която й споделила,че ще става "самотна майка". Въх, бабе /казала дамата/- как хубаво говорите сега. Едно време ни наричаха "курви". Колко добре го измислиха !
       В тази връзка, съдейки по етимологическия произход на думата /анал-лизатори/ бих бил склонен да предположа, че едно време такива са ги наричали "гъзолизци". Има твърде голяма вероятност предположенията ми да се окажат доста основателни и обосновани. Което е друга бира.
       ПП. Блоговите пространства гъмжат от личности, изпитващи неистовото желание да се изявяват като анализатори, компетентни  по всички възможни въпроси.
         ППП. Давам македонската дефиниция за личност : "ЧовЕк без пАри е лАйно, лАйно со пАри е лИчност." /за автентично възприятие на дефиницията ударенията са върху главните букви/.



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecobob - Не издържам и ще направя коментар, който няма да ти хареса
25.11.2015 23:09
Прочетох два пъти текста и съм на мнение, че искаш да кажеш нещо, но го обвиваш в много мъгла и то излишна. От всичко, което прочетох разбрах, че се дразниш от разни анализатори на събитията в днешния ден или: ПП. Блоговите пространства гъмжат от личности, изпитващи неистовото желание да се изявяват като анализатори, компетентни по всички възможни въпроси. Всичко останало е блудкав пълнеж. Примерът с бабата и .... е неуместен. Анал- лизаторите нямат нищо общо с етимологията, а ППП. Давам македонската дефиниция за личност : "ЧовЕк без пАри е лАйно, лАйно со пАри е лИчност." изобщо не се включва в тезата, която защитаваш. От там идва и моят извод, че се опитваш да бъдеш интересен по начин, който не отговаря на възрастта ти. Тук всички се правим на интересни по един или друг начин. Важното е да се излагаме максимално малко. Съжалявам, че се запознаваме по този начин, но нали за това са коментарите. Ако мислиш, че не съм те разбрал, може да ме обориш.
цитирай
2. cecobob - И още нещо
25.11.2015 23:12
това не значи, че не трябва да се забавляваш. Коментарите също са вид забавление. Успех!
цитирай
3. born - това не значи, че не трябва да се з...
26.11.2015 00:03
cecobob написа:
това не значи, че не трябва да се забавляваш. Коментарите също са вид забавление. Успех!

Позна ! Просто днес сутринта по няколко ТВ гледах доста аналлизатори. И ми дойдоха в повече. Та реших да си излея Злобата, без да помисля, че може да обидя някого. Съжалявам много. Да не би да си анализатор ? Нищо лично. Поздрави.
цитирай
4. cecobob - Не, не съм анализатор и не съм дал и минимален сигнал, че съм обиден.
26.11.2015 00:36
Просто чета и е нормално да направя коментар на прочетеното. Не съм искал да те обиждам, а да насоча вниманието ти в някаква посока. Ако желаеш, няма да ти пиша коментари.
цитирай
5. born - Просто чета и е нормално да направя ...
26.11.2015 00:46
cecobob написа:
Просто чета и е нормално да направя коментар на прочетеното. Не съм искал да те обиждам, а да насоча вниманието ти в някаква посока. Ако желаеш, няма да ти пиша коментари.

Напротив. Винаги ми е приятно да контактувам с интелигентни хора с чувство за хумор. Нямам предвид точно тези контакти/коментари/, а в твоя блог. Винаги си добре дошъл.
цитирай
6. marknatan - ха ха ха не беше ли на македонски &...
26.11.2015 02:31
ха ха ха не беше ли на македонски "маж"* , като в " Маж, като лайно на даж"

*- вместо "чиляк"
цитирай
7. born - ха ха ха не беше ли на македонски &...
26.11.2015 11:53
marknatan написа:
ха ха ха не беше ли на македонски "маж"* , като в " Маж, като лайно на даж"

*- вместо "чиляк"

Абсолютно точна забележка ! Така е. Благодарности.
цитирай
8. katara - Моля за Трибуна, тък като нямам Помпа.Благодаря ,колега!
26.11.2015 12:36
Моля, за съдействие ,колеги!
12:17
Моля за вашата намеса спрямо Лицето Г.Стоименов Гевеченов
очаквам вашето решение, админи ,
относно кражбите на авторски материали
от този потребител/ по долу/ и неговата
арогантна гавра с Помпата и целия блог..
Защо ми изтривате Постинга ?!
/ информирала съм професор Георги Михов
/ ректор на Техническия Уни в София..
Моля ,да се коригирате своевременно..
Поздрави/ Юлия П.Тодорова

of4arsnakovalnia10/?month=11-15...24

bryunetsnakovalnia10/
цитирай
9. kvg55 - Забелязал съм, че някои комента...
26.11.2015 12:56
Забелязал съм, че някои коментатори (анал.изатори), като застанат пред камерата, първите им думи са : "Аз не знам" ... и така нататък. Като незнаеш, какво си седнал да ни поучаваш.
А иначе на постинга, всичко си му е наред. Дава информация за различни размисли.
Както всичко друго, така и термините се променят с времето.
цитирай
10. ard - Доколкото съм запозната, а то не е много
26.11.2015 16:37
Доколкото съм запозната с позицията на анализатора, а то не е много, когато на даден ''анализатор'' му задават въпроси, трябва да отговаря ясно и уверено, въпреки че може и да не е сигурен, убеден в позицията си, но за пред аудиторията е необходима тази увереност и категоричност.
цитирай
11. planinitenabulgaria - Според мен има смесване на понятия:
26.11.2015 21:03
Анал/л/изатор и политолог са нещо различно. Анализаторът е нещо по-несъвършено, докато политоведът го надвишава. И двете категории обаче се изявяват по медиите и в нета като платени поръчкови тролове. Коментаторите смесват тези два подвида, по същество те имат предвид политолога, а разликата им подобна на тази между бозайник и примат. Хиляди години интлектуално развитие ги дели. Днес казваме политолози, преди да се появи това понятие им казвахме политпроститут/к/и.
Заработките от политпроституиранета са огромни. Можеш да приличаш на изрод, напр. на кон, който стопанинът му го е пребил, но ако си се внедрил на правилното място може да ти подарят Радио, та и по него да се изяваваш. Ако не можеш ти - жена ти. И да печелиш от поръчкови предавания и от реклами ама толкоз, че да строиш свои голф игрища по морето, хотели, да имаш банкови сметки с милиони евра. Специалистът различава политолога само като види, преди да си е отворил устата, но също и по звученето на написаното от него в нета или на хартиен носител. Половин изречение стига за поставяне на диагнозата му, след което следва споменавен на майки.
С течение на времето политологът започва да се изявава и като социолог /социовед/, това е последният му етап, завършващ с неизлечима социопатия.
цитирай
12. born - Анал/л/изатор и политолог са нещо ...
26.11.2015 22:33
planinitenabulgaria написа:
Анал/л/изатор и политолог са нещо различно. Анализаторът е нещо по-несъвършено, докато политоведът го надвишава. И двете категории обаче се изявяват по медиите и в нета като платени поръчкови тролове. Коментаторите смесват тези два подвида, по същество те имат предвид политолога, а разликата им подобна на тази между бозайник и примат. Хиляди години интлектуално развитие ги дели. Днес казваме политолози, преди да се появи това понятие им казвахме политпроститут/к/и.
Заработките от политпроституиранета са огромни. Можеш да приличаш на изрод, напр. на кон, който стопанинът му го е пребил, но ако си се внедрил на правилното място може да ти подарят Радио, та и по него да се изяваваш. Ако не можеш ти - жена ти. И да печелиш от поръчкови предавания и от реклами ама толкоз, че да строиш свои голф игрища по морето, хотели, да имаш банкови сметки с милиони евра. Специалистът различава политолога само като види, преди да си е отворил устата, но също и по звученето на написаното от него в нета или на хартиен носител. Половин изречение стига за поставяне на диагнозата му, след което следва споменавен на майки.
С течение на времето политологът започва да се изявава и като социолог /социовед/, това е последният му етап, завършващ с неизлечима социопатия.

И на мен ми минаха през главата подобни мисли, но не бях в състояние да ги избистря като теб. Точно в десятката. Поздрави.
цитирай
13. born - Доколкото съм запозната с позиц...
26.11.2015 22:36
ard написа:
Доколкото съм запозната с позицията на анализатора, а то не е много, когато на даден ''анализатор'' му задават въпроси, трябва да отговаря ясно и уверено, въпреки че може и да не е сигурен, убеден в позицията си, но за пред аудиторията е необходима тази увереност и категоричност.

Подобен екземпляр бих нарекъл Патологичен лъжец и мошеник.
цитирай
14. born - Забелязал съм, че някои комента...
26.11.2015 22:37
kvg55 написа:
Забелязал съм, че някои коментатори (анал.изатори), като застанат пред камерата, първите им думи са : "Аз не знам" ... и така нататък. Като незнаеш, какво си седнал да ни поучаваш.
А иначе на постинга, всичко си му е наред. Дава информация за различни размисли.
Както всичко друго, така и термините се променят с времето.

Размисли и страсти. Поздрави.
цитирай
15. born - Какво да ви кажа, не ми се бачка фи...
27.11.2015 11:44
anonimnik написа:
Какво да ви кажа, не ми се бачка физически, нямам дарбица за изкуство нито характер за началство, а се търсят хора да обясняват нещата. Намерих си ниша, но светът е сложен, неразбираем и за по- умни от мен. За да остана на трапезата се налагаше да определям оценките според очакванията на бос-а, който е също толкова бос, колкото и мен- в науката де. Какво да се прави, хляб да има, пък и сренци, а някой път и мармалад...
Не ме корете и аз съм като всички вас... просто имаше вакантно място.

ПРОСТЕН ДА СИ ЧАДО ! Блажени да бъдат верующите и тяхно ще бъде царството небесно. На христиените ангели да им пеят божествена чалга, а на муслиманите силиконени "девици" да им д@хат супата. Поздрави.
цитирай
16. born - и шадраван секиш Точно !
27.11.2015 21:41
anonimnik написа:
[quote=bornсиликонени "девици" да им д@хат супата. Поздрави.

и шадраван секиш[/quote]
Точно !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4600757
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031