Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2015 10:58 - Кулинарията- философия на кретенизма
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 2918 Коментари: 6 Гласове:
4



     ШЕФ, Манджев ! Голяма работа е. Колчем човек погледне някоя от телевизиите, толкова пъти вижда едни гении, които готвят разни манджи. В този момент и корифейката Кулезич ухажва натрапчив тип , мазен и с някакво огромно самочувствие. Който току-що заяви, че манджите, които готвел са толкова готини, та му заместват секса. Плюскането на неговите манджи му замествало секса, понеже по-лесно предизвиквало оргазъм.
     Отвратително е разни педали да манипулират ! Докога ще продължава този тормоз от екраните. Аз лично почти не гледам ТВ, но явно една от евроатлантическите ценности е плюскането !
     Да им е сладко плюскането на плюскащите !
    Слава Шефи Манджеви !






Тагове:   готвач,   плюскане,


Гласувай:
4



1. born - Май някой ми пусна компресора. Б...
04.04.2015 21:53
Май някой ми пусна компресора. Благодаря, но нямаше нужда.
цитирай
2. nalia - Прав си, Борн,
05.04.2015 14:02
Кулинарията е откровение. От баба си знам, че да свариш боба, трябва да вриш с него. Не бива да се прави евтино шоу, мярнах го и аз и ме възмути особено ястието, което шМ поднесе - смачкан на пюре картоф, с шепа кайма и яице отгоре!
Смехория!
Честита Цветница и дано спрат компресора (:-))
nalia
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
05.04.2015 19:09
Това е с цел отклоняване на вниманието!
Българите не ровят из кофите за боклук, а са толкова задоволени, ч есе чудят какъв турлю гювеч да си сготвят от изобилието от вносни продукти!
Приятна вечер!
цитирай
4. born - Кулинарията е откровение. От баба ...
06.04.2015 21:11
nalia написа:
Кулинарията е откровение. От баба си знам, че да свариш боба, трябва да вриш с него. Не бива да се прави евтино шоу, мярнах го и аз и ме възмути особено ястието, което шМ поднесе - смачкан на пюре картоф, с шепа кайма и яице отгоре!
Смехория!
Честита Цветница и дано спрат компресора (:-))
nalia


цитирай
5. born - Кулинарията е откровение. От баба ...
06.04.2015 21:23
nalia написа:
Кулинарията е откровение. От баба си знам, че да свариш боба, трябва да вриш с него. Не бива да се прави евтино шоу, мярнах го и аз и ме възмути особено ястието, което шМ поднесе - смачкан на пюре картоф, с шепа кайма и яице отгоре!
Смехория!
Честита Цветница и дано спрат компресора (:-))
nalia

Благодаря за отзивчивостта . При тези типове не се получава, понеже всичко при тях е свързано с търгашеството. Като прибавим основното им образование, огромното самочувствие и безмерното его се получава някаква отвратителна зловонна смес. Подобна на тази при журналята, но онези поне имат някаква образованост, колкото и елементарна да е тя.
цитирай
6. born - Това е с цел отклоняване на внима...
07.04.2015 00:24
leonleonovpom2 написа:
Това е с цел отклоняване на вниманието!
Българите не ровят из кофите за боклук, а са толкова задоволени, ч есе чудят какъв турлю гювеч да си сготвят от изобилието от вносни продукти!
Приятна вечер!

Taka e . Приятна вечер и на теб нищо че е следващата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4641877
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930