Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2017 20:05 - люляка се..размириса..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1651 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 18.08.2017 21:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

  
     image


image




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - samoto Ruffy..
18.08.2017 20:06
е оня самотен Блогоманяк закс
:)))
цитирай
2. milady - тъпокоев, ще ти казваме вече..
18.08.2017 20:10
Слабият бегач на дълги разстояния...
приема ли се, дружина ..
цитирай
3. saankia - знаете ли кво, драги зрители..
18.08.2017 20:59
tikoev e zax...
аз още преди доста време го казах
и, седнал да ми пише любовни ЛС.
смехуран си, закс, и то грозен и стар...
НЕ си мой тип, затова умираш от злоба
срещу Г Стоименов..
цитирай
4. milady - сега ще ти кажа накратко Истината..
18.08.2017 21:20
нещастна самотна гадинке, закс...
аз и Ж. сме многоо близки, приятели.
като брат го имам, изпробвала съм го 99 пъти
НЯМА жив МЪж, който да издържи на това..
само МОЯТ съпруг беше такъв/ винаги го споменавам, Ж знае
а, защо се разделихме ?
нищо подобно, че било заради фалшивите профили,
или разни манипулации.Мен ме интересува Човекът..
а, Георги е 100% Мъж, с чурка около 17 см ,и нежен език...
/има и друга добронамерена свидетелка..
не е е Веселина, защото Г. не е таковал Веска, тя затова бясна
кучката луда самовлюбена. НИКОЙ не може да обича такава жена.
защото тя е влюбена САМО в себе си. дълга история, да не навлизам в
дълбоки психоанализи.
Аз реших да се разделим бързо с Ж преди 4 г,и предизвиках скандала
по Скайп/бях вече в Германия
защо ?
защото ....
аз съм доста по голяма от него
аз съм далече, и не искам да се връщам/ засега
Ж е привързан много към Б-я и към децата си..
освен това ,предпочитам, Той да ми е приятел..
разбра ли нещо, заксе с плиткия си злобен мозък ?
и,моля, не ми пращай ЛС и снимки, да ме пробваш..
НЕ си мой тип....
цитирай
5. saankia - ето, какво писах току що на ж„ няма какво да крия/и няма ни една дума,от която да се срамувам
18.08.2017 21:50
: Re: Re: Re: ето виж го..
Ж ,преди малко реших да напиша нещо,
което никога не съм писала и казвала..
но, вече ти вярвам, споко..
м-у другото го постнах в основния ми профил
аз ,нарочно пиша така разхвърляно...
защото,защото...Човекът, Мъжът когото искам. е
имагинерна,сложна фигура..Той трябва да ме
усеща по..Ефира, във въздуха. Няма такъв засега
затова и си чакам Чакането..
нз, кой е закс, но той прекали да се намесва
още в Първия Пост, Какъв е истинският мЪж,
тогава ти казах ,че ми е много съмнителен...
нали си спомняш ?
тук няма нови хора общо взето..
но, ти си техническият гений..
там,ще замълча..

ето ЛС на тикоев, който незнайно, как така
изведнъж ме заобича, а взе да мрази теб
с Огромна Омраза...
хвърли един поглед

следват...
цитирай
6. milady - ето я Чалгарката..върна се,и започнаха безконечни чатове и чалгарии...бааси и кифлата
18.08.2017 23:46
2. vesever - Привет, Тишо! Тази песен я знам от ...
18:54
Привет, Тишо!
Тази песен я знам от детството си!
Да, много е въздействаща!
цитирай
7. ednaeva - интро...
19.08.2017 12:29
как да си останете „ стара мома “ ?
всеки ден ,стойте от 08 00 до 23 30 в бЛъг Бог бг..
и така...около 5год..,слагайте картинки,видео клипчета,и
непременно си направете и профил в „еlmaz, ФБ и аlo bg ..
музикалната ви всеобща култура има нужда и от Тубата, разбира се.
там, ще се дообразовате, как да бъдете вещица, Баба Яга, Гуру
и Мурзилка ведно, и такаа..наред с убийствено секси готварски
и разни кифленски канали, скоро ще забележите приятно, eufori4no
оживление ,около вас , което ще ви срещне с адекватните персони..
домакини, феминистки ,и стари ергени, подходящи на вашия
фриволен настоящ статут на „ свободна и лековата “ Личност !!
комуникирайте си с весели щастливо разведени и „рогати“ мъжки представители
като къдрокоси бъбривци в безутешния Залез на своята “мъжка мокра мечта “.
Успеха на кампанията е гарантиран, от вашият личен психолог..
който посещавате .редовно тук..
/ако не достигнете така лелеяната Нирвана /изгасяне/, отворете един сайт за
виртуални SEX-играчки, и Тук ,ще замълча :PPP
цитирай
8. milady - ставаш все по жалък и смешен, закс, Ж има 80, добавили в любими/ти имаш 18 /Нали да бъдем перфектни в Словото си
20.08.2017 10:42
Автор: zax Категория: Забавление
Прочетен: 178 Коментари: 20 Гласове: 5
Последна промяна: 19.08 22:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog

Нещастника още тъпни писал по мой адрес, да му се чуди човек - комплексар на N-та. Ако не беше такъв нямаше да си помпиш всеки пост и поне няколко души освен клонингите ти щяха да те четат. Като ти видят аватара на първа никой не слага лигавчето с предчувсвие за интелектуални вкусотии щото на повръщано само помияри скачат. Да, в твоите постове няма нищо свястно освен фръцни и плювни. Старфорлайне я кажи като си и такъв мъш /то всички разбрахме че няма и ненатакована булка от теб/ - какво беше това изпълнение да си уреждаш "мъшки" срещи с хлапак, м? ..... Отишъл в града на тепетата да се бие с хлапетата. :)))))

И с оная цветна врътка ще излъжеш само некоя тъпа трътка. Тия цветни чертички са картинки а не фон за текст - номер на старфорлайн-лъжеца дето ще го гъзи, опс гази баба меца. :)
цитирай
9. saanki - за КУРника на анка питам..байно..
20.08.2017 22:06
анкей хайванкей, мърдаш ли още..
сега, разбра ли поне малко, колко си
тъпа, смешна и наивна..дърта мома..
и веска, и закса ,4е и тишката се ебават
с теб само за да има 4ат, и да не умрат
от самота и скука..
я,виж мен..къде съм,с кого и какво имам..
виж жоро..
виж силва..
и другите ми познати...
и после ,ми каже..
къде е булката на ..закса
защо избяга старият ерген/набора от веска
нали многоо добра, умна и нежна..убавица,а
и ,накрая, ти..стара изкукала мома..
защо дремеш тук, и на 46 години..
и ,Отговор не ща...
благодаря..
Мадам Юлия
Изпратено: 22:02 От: saanki
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262734
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол