Още от старите времена е известно, че българските строители са били на високо професионално ниво. На всички ни е познат стила на Колю Фичето. И не само…
Днешните строителни и в частност пътностроителни фирми достойно отстояват традициите на своите предшественици и се стараят по всякакъв начин да ги настигнат и надминат. В името на тази благородна цел те са готови да внедрят най- съвременните и модерни технологии и то в името на националния просперитет.
Само преди 20-тина дни - на 24 септември се навърши една година от въвеждане на ограничение на скоростта до 90 км/ч по автомагистрала "Тракия" в участъка Чирпан - Стара Загора от км 168 до км 208 поради неравности на пътната настилка.
Въпросните табели вече цяла година са на всеки 2 км. от магистралата почти след отклонението към АМ “Марица” та чак до Стара Загора.
Този участък е строен преди малко повече от 10 години. Материалите, вложени в пътното съоръжение са със супервисоко качество според действащите в момента норми и стандарти и заключенията на компетентните корумпирани служби..
Може би по магистралата се движат само танкове, трактори, булдозери и други подобни тежки машини, които я докарват до това състояние ? Не ! Основният поток е нормален автотранспорт: леки автомобили, автобуси, товарни камиони /ТИР-ове/. При това положение възниква логичния въпрос: защо се скапва магистралата ?
Отговорът е от тези, които са пределно ясни : крадене, некомпетентност, безотговорност !
Кражбите са от количеството и качеството на влаганите материали, нетехнологичното изпълнение на операциите по полагането на настилките и фиктивните манипулирани резултати от лабораторните изпитания относно носимоспособността на основите и настилките.
Некомпетентността на изпълнителите /или проектантите/ - било съзнателна или предизвикана в случая е очевидна и извън съмнение поради крайния резултат.
Тази некомпетентност води след себе си до абсолютна безотговорност от страна на т.н. “компетентни” институции и особено АПИ.
И до подобни проблеми по редица други пътностроителни обекти.
И отлагане на налагащите се ремонти поради вечната липса на средства ...
В края на краищата всичко това опира до резонния въпрос: “А кой ще плати масрафа ?”
Някой има ли съмнения кой ще плаща масрафа ???
За будалите, които плащат масрафа, щот не стават за крадци...
Кредитите - потребителски, ипотечни и др...
САЩ и НАТО притиснаха Русия от всички ст...
Най-вредните за обществото, когато негов...
Videa.Pics.Кухит лейки на Лападна Европа...
Само трябва да разкарат от манталитета си лакомията и веруюто... "Я не сакам мене да е добре! Я сакам Вуте да е зле!".. И да обърнат повече внимание на факта, че кажат ли: "След мен и потоп!", обикновенно Потопа завлича изреклия мислАтА!
born! Много хляб има още да ядем, докато се научим да поемаме отговорност за действията си и най-вече, за качеството на работата, която сме извършили.
Глоби и неустойки до откат му е майката! Двойни и тройни...
ПП: Отколе Р. Ралин го е рекъл:
АХ, ТЕЗИ СЛАБОСТИ!
Ръцете му слаби,
ала знай да граби.
ПРИНЦИП ВЕКОВЕН
Всеки се бие,
за да добие...
Покрай строителството на магистралите и по-тесни шосета, учените открили нов радиоактивен елемент с период на полуразпадане година - асфалтий.
Пълно е, събирайте!
:)))
Йок. Путин е виновния...
Само трябва да разкарат от манталитета си лакомията и веруюто... "Я не сакам мене да е добре! Я сакам Вуте да е зле!".. И да обърнат повече внимание на факта, че кажат ли: "След мен и потоп!", обикновенно Потопа завлича изреклия мислАтА!
born! Много хляб има още да ядем, докато се научим да поемаме отговорност за действията си и най-вече, за качеството на работата, която сме извършили.
Глоби и неустойки до откат му е майката! Двойни и тройни...
ПП: Отколе Р. Ралин го е рекъл:
АХ, ТЕЗИ СЛАБОСТИ!
Ръцете му слаби,
ала знай да граби.
ПРИНЦИП ВЕКОВЕН
Всеки се бие,
за да добие...
Покрай строителството на магистралите и по-тесни шосета, учените открили нов радиоактивен елемент с период на полуразпадане година - асфалтий.
Пълно е, събирайте!
:)))
Напълно си прав, alchemist . Сега всичко се изработва за еднократна употреба...