Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03 22:24 - Как се случва помпенето на постинги !
Автор: born Категория: Технологии   
Прочетен: 5060 Коментари: 35 Гласове:
-1

Последна промяна: 07.03 22:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 

Вдъхновение за написването на този технологичен жемчужин /терминът е взет назаем от бележития познавач на съвецкия език Хер Д-р Професор Товаришч Костя, за да направим big смисъл на това, което ще изречем по-доле/ ми дадоха един резонен въпрос и един резонен отговор от постинг , удостоен с грамотки, за които е петимен всеки начинаещ чукча-блогър и посетен по блоговите критерии от не по-малко от 2 млн. читатели.

Въпросните въпрос и отговор са съществени за изключително образователната тема на постинга, достойна за научно анализиране от най-висок научен мултидисциплинарен екип, тъй като касае един фундаментален обект на философско проучване , а именно дали поредното разклонение на  човешкия геном е правилно или не и по-точно философското изследване защо путинопитеците са идиоти.

Авторът на този изключително аргументиран и аналитичен научен труд е безусловно  прав в твърдението си, че путинопитешките постинги се помпят най- идиотски / цитат на учения/ :   “Но конкретно тук, в Блог.бг, идиотизмът им се изразява в друго.В малоумното, безумно и олигофренско помпане на всички путинофилски постинги....” В това дори най тъпия путинофилски идиот/питек не би следвало да има наглостта да се усъмни, виждайки въпросния сериозен научен труд на призово място в класацията /за най-популярни постинги / с бисквитки и други блогови вкусотии.

Постингът представлява безспорно  исторически фундаментален и философски обоснован труд. Че е исторически, личи от категорията му. Перфектният и изключително аргументиран  исторически труд е написан с изящен и фин образователен език и неподражаем стил , даващ изключително и неподлежаща на съмнения точна и възхитителна представа за високата историческа професионална подготовка и компетентност на автора , който в коментарната част доразвива прецизно основната тема, предмет на самозададен неслучаен въпрос, който не подлежи на подценяване и в пълната му дълбочина. Действително не би трябвало да има нормален  читател, който да не се съгласи с гениалната констатация, че : “...В празните путинофилски кратуни няма и една мозъчна гънка.Те не са в състояние да проумеят, че така се самоизолират в една секта идиоти,.. 
  Но нека не се увличаме в анализиране виртуозния ерудиран стил на писане и останалите достоинства на изложението. В аудиторията има доста по- компетентни ценители и оценители на исторически блестящи изложения от моята скромна особа.

Зададен е неслучаен, сложен в своята многопластовост и дискусионно разчепкан въпрос: “...Аз пиша доста положително за Русия и никой не ме помпи. Явно не сте прави. Веднъж помолих сина ми да пусне една вълна и получих 1000 точки. Как става това? “

Отговорът е професионален, компетентен и пределно ясен :”...Както отбелязах, щях да го направя / Б.А.помпадурстването/, ако бях путиноид. ...Ако вместо мозък имах руски фашкии като вас. Ама съм разумно същество, а не путински вирус.

Колкото за помпането, естествено, че го мога.!”

Подобна декларация буди редица въпроси, от които най- първия е - защо авторът /явно освен исторически, биологически и пр. гений е и компютърен такъв, вкл. и помпадур / е помпил и продължава да помпи путинопитешките постинги ? Аз лично се затрудних в разумното и логично обяснение на този феномен. Още повече, че в заключителната част ученият се обръща към други помпадури с призива : “...Ей, помпащите идиоти, защо не помпите жената бе?”

Моля компетентните специалисти да вземат отношение по така изложените проблемни и фундаментални за блога въпроси, още повече утре е 8 март и “непомпенето на жената” представлява едно предизвикателство спрямо оказването на полагаемото внимание по отношение непомпенето явно на всички жени от така путинопитешките нетолерантни помпадури !

Това е крайно възмутително и нецивилизовано , господа /дрогари/ помпадури !

image





Тагове:   Технологии,


Гласувай:
14
15


Вълнообразно


1. karamellita - А пък аз много обичам да ме помпят. ...
07.03 22:39
А пък аз много обичам да ме помпят.
Настръхвам цялата.
Помпете ме!
цитирай
2. vaquero - born,
07.03 22:40
Получил си интелигентен и научно обоснован отговор.
Аз пък попаднах на "ник", който не позволява да се види профила на блогъра. Същият "ник" - "vaqueero" е подобен на моя "vaquero". Що за явление е това?
цитирай
3. karamellita - Ами някакви тъпи тролове.
07.03 22:42
vaquero написа:
Получил си интелигентен и научно обоснован отговор.
Аз пък попаднах на "ник", който не позволява да се види профила на блогъра. Същият "ник" - "vaqueero" е подобен на моя "vaquero". Що за явление е това?



И мен някаква ме имитира.
цитирай
4. blackpredator - Путин е велик!
07.03 23:06
в руските сайтове некъпани полигори нема
цитирай
5. blacckpredator - Пулю пак се прави на мен хисарския ...
07.03 23:17
Пулю пак се прави на мен
хисарския даун
цитирай
6. born - Визираните явления на призрачни ...
07.03 23:45
Визираните явления на призрачни анонимни блогърни профили се наблюдават и в някои от коментарите по-горе. Защо е така ? Ами те са плод на евродемократичното развитие на РБ в последния четвърт век с всичките му ценности. Технически не представлява никакъв проблем да се създаде подобен профил- въпросът е защо се позволява. Логичното обяснение е финансово, пардон - търговско, пардон - далаверка с рекламата. Що се отнася до руските сайтове, мисля, че Блеки е прав .
цитирай
7. born - Получил си интелигентен и научно ...
07.03 23:47
vaquero написа:
Получил си интелигентен и научно обоснован отговор.
Аз пък попаднах на "ник", който не позволява да се види профила на блогъра. Същият "ник" - "vaqueero" е подобен на моя "vaquero". Що за явление е това?

Ако се чудиш що за явление е това, мога да ти кажа - идиотско.
цитирай
8. udrus22 - Ехей, какъв готин анализ!След п...
07.03 23:48
Ехей, какъв готин анализ!След победата на Ювентус още една радост за мен!
Спасибо,пич! Ако наистина беше хомо сапиенс, щеше да разбереш, че съм прав как с идиотското помпане русофилистиците настройват срещу себе си всички читави, да престанете да се помпате и самички да се правите на маймуни, т.е, да промените идиотизма си.

Но пак да повторя, че от путинопитеците, тази задънена улица в еволюцията, не можем да очакваме това.
Точно като свинете на тях им е кеф да са в тинята.

Путинопитеци, сър.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
07.03 23:52
Според мен, с помпане се занимават индивиди от детската градина! В доказателство на тезата ми е детинската радост ,която изпитват от напомването !Тя ги и издава, че са кадри на детските градини Не са на занятия ,с извинителни бележки са!Свободни и се занимават с това!
И съревнованието ,което си обявяват, също ги издава, че са с акъл на 5-6 годишни! Чуват се приказки от рода-моята помпа е по- голяма от твоята! Което означава ,че е и по-мощна! И по- бързо натрупва мъртвите души в хилядарките прочити!
Също и детската невинност, относно стореното , ги издава!
Възрастен човек ще се стресне, ще каже ,че не е морално/ ако има морал или пък се прави на морален/, а те изпитват неподправена радост? Като децата!
Не им се натягайте, с детски акъл са, не разбират какво правят!
Детска игра е!
Дечковци!
Има и вероятност да са малко по- големи И в час по литература, впечатлени от бляскавия анализ на учител от рода на Рустам на " Мъртви души", да експериментират с мъртви души в блога Как се купуват и на каква цена?!
Това вече са по-сериозни помпадури, с наченка на зрелост!
Иначе за путинофили ,че те се помпят, истината е по средата ,според мен
Евреи, синчета на ТодорЖивкови величия, по презумция трябва да са путинофили Да не обяснявам защо! И ги помпят-мога веднага да посоча двама Постингът още не се е появил, във въздуха е още и Мъртвите души, читателите демек, вече са го захапали! Нямат търпение!
Но и мен водят за путинофил някои, пък в последните години нямам постинг надут до пукване
Има две възможности
Или не съм путинофил ,или не помпят путинофили
Детска им работа Иди ги разбери!

Лека нощ!
цитирай
10. udrus22 - Тук съм абсолютно съгласен! Пом...
08.03 00:06
Тук съм абсолютно съгласен! Помпащите идиоти наистина са инфантилни и дебилни като деца от детската градина.Малоумни същества, които са за психиатрично лечение.
Да помпиш своите постинги е що годе нормално, но да помпиш чужди, е абсолютна лудост.
Аз показах и в тоя, и в другите си профили, че също знам някои трикове, и когато пожелая, съм на първа, но никога няма да напомпя друг.
цитирай
11. born - Ехей, какъв готин анализ!След п...
08.03 00:13
udrus22 написа:
Ехей, какъв готин анализ!След победата на Ювентус още една радост за мен!
Спасибо,пич! Ако наистина беше хомо сапиенс, щеше да разбереш, че съм прав как с идиотското помпане русофилистиците настройват срещу себе си всички читави, да престанете да се помпате и самички да се правите на маймуни, т.е, да промените идиотизма си.

Но пак да повторя, че от путинопитеците, тази задънена улица в еволюцията, не можем да очакваме това.
Точно като свинете на тях им е кеф да са в тинята.
Путинопитеци, сър.


Какво бих могъл да ти отговоря на стилния коментар, афтуре на така похваления от мен матриал !
Горките болни хора, сър !
ПП. Ако си мислиш, че последната констатация касае други - грешиш. Отнася се за теб и твоите съобитатели на специализираните болнични заведения /знаеш кои/. Така се случва, когато лекарствата не се вземат редовно, на батко горкото ...
цитирай
12. udrus22 - Батко, пак не разбра. Потретвам. ...
08.03 00:22
Батко, пак не разбра.Потретвам.
Идиоти, сиреч луди, са тия, които помпят, като един от коментиралите тук, и тия, които се радват на помпите, като теб.
цитирай
13. born - Здравей, Приятелю !
08.03 00:31
leonleonovpom2 написа:
Според мен, с помпане се занимават индивиди от детската градина! В доказателство на тезата ми е детинската радост ,която изпитват от напомването !Тя ги и издава, че са кадри на детските градини Не са на занятия ,с извинителни бележки са!Свободни и се занимават с това!
И съревнованието ,което си обявяват, също ги издава, че са с акъл на 5-6 годишни! Чуват се приказки от рода-моята помпа е по- голяма от твоята! Което означава ,че е и по-мощна! И по- бързо натрупва мъртвите души в хилядарките прочити!
Също и детската невинност, относно стореното , ги издава!
Възрастен човек ще се стресне, ще каже ,че не е морално/ ако има морал или пък се прави на морален/, а те изпитват неподправена радост? Като децата!
Не им се натягайте, с детски акъл са, не разбират какво правят!
Детска игра е!
Дечковци!
Има и вероятност да са малко по- големи И в час по литература, впечатлени от бляскавия анализ на учител от рода на Рустам на " Мъртви души", да експериментират с мъртви души в блога Как се купуват и на каква цена?!
Това вече са по-сериозни помпадури, с наченка на зрелост!
Иначе за путинофили ,че те се помпят, истината е по средата ,според мен
Евреи, синчета на ТодорЖивкови величия, по презумция трябва да са путинофили Да не обяснявам защо! И ги помпят-мога веднага да посоча двама Постингът още не се е появил, във въздуха е още и Мъртвите души, читателите демек, вече са го захапали! Нямат търпение!
Но и мен водят за путинофил някои, пък в последните години нямам постинг надут до пукване
Има две възможности
Или не съм путинофил ,или не помпят путинофили
Детска им работа Иди ги разбери!
Лека нощ!

Пропускаш подробността, че човек най-напред е дете, после възрастен и на финала пак се приближава към детството. Майтап.
Помпиерството не представлява някакъв технически или технологичен проблем и не бива да му се обръща някакво специално внимание. То, както и многопрофилността си е заболяване като всички други психически заболявания . Следва продължение...
цитирай
14. born - Каквото всъщност е и путинопите...
08.03 00:36
Каквото всъщност е и путинопитекската омраза, русофобията, американофобията или туркофобията. И всички останали фобии.
Затова му написах на някакъв дребен болник, чийто "научен " труд коментирах в постинга : "Тежко болни хора, сър !"
Лека нощ и пожелавам хубав празник на съпругата ти !
цитирай
15. born - Батко, пак не разбра. Потретвам. ...
08.03 00:39
udrus22 написа:
Батко, пак не разбра.Потретвам.
Идиоти, сиреч луди, са тия, които помпят, като един от коментиралите тук, и тия, които се радват на помпите, като теб.

Разбрах те, батковото. Айде успокой се вече, изпий хапчетата, изтрий пяната от джуките и се подмий, че много миришеш...
цитирай
16. udrus22 - Разбра ли ме вече, браво!Но след ...
08.03 00:43
Разбра ли ме вече, браво!
Но след като се ползваш от психично болни помпиери,които те качват на първа, значи си точно като тях психично болен.
Като всички путинопитеци.
И пак благодаря, че доказахте тезата ми.
Путиноидите сте идиоти.
цитирай
17. born - Както правилно отбелязва Великият ...
08.03 01:00
Както правилно отбелязва Великият астролог Простол, за да бъдат успокойни и честити болните люде , е необходимо да бъдат добре нафърфорвани, като им се подава целио - барабар с макарите. Отзад, ако ме разбираш правилно. Това е правилната терапия. Изпращам ти на ЛС персоналния му телефон, за да се запишеш, тъй като той е много зает из блога- като теб. Но съм убеден, че ще отдели време за теб да ти го нафърфори, поради простата причина , че разсъждавате по аналогичен начин. Ако те нарече "миндил скапан", което му е навик - не се обиждай. Той е голям психолог и не бърка в оценките.
ПП. И да не забравиш да се подмиеш ...
цитирай
18. kvg55 - born,
08.03 03:55
"Ей, помпащите идиоти, защо не помпите жената бе?"
Отговорът на въпроса се съдържа в думата "идиоти".
цитирай
19. apostapostoloff - Психологически портрет на born,
08.03 05:52
известен повече като дедо Мунчо или бай Хахо:

Алкохоликът е човек, който пие само четири пъти в годината, но всеки път по три месеца.
цитирай
20. blacckpredator - браво на модератора че е свалил от ...
08.03 09:59
браво на модератора че е свалил от първа тоя идиот
цитирай
21. planinitenabulgaria - Пореден филигранно-ювелирен жемчужин!
08.03 10:08
Постингът Ви е ново доказателство, че Вие сте много изключителен и в същото време много уникален. Докосвайки се до такъв жемчужин четеш, четеш, увлечен, дори не дабелязваш, че той не прави смисъл. Това го е забелязъл обаче нетовият агент-провокатор №1, който веднаж се изкоментирва яко под постинга Ви, а втории път го накоментирва обилно, и двата пъти с цел наеректирванне на инетерса към него, което си е помпане. Освен това той путканва към сикиджансикиш останалите коментирали го, което води да още по-голям интерес към поста, помпането му.
Мисля, че Ви разбрах правилно. Ако бях руснак, щях да подкрепя на изборите Путин. Той има най-неотразимите оръжия в света, с които може да избие враговете си, има и един специален газ VS, който сега прилага селективно срещу враговете си. Съкращението идва от нерви и парализа. В практиката му вече не се появава полоний или рицинов йод.
Достигнал до нивото вече да умея да различавам дигитус от фалос, аз казвам: Путин! И ви пожелавам да станете още по-пръв?
Хер доктор Товарищ костЯ.
Като човек с по-голям жизнен опит от Ващия Ви предлагам една образователна статия:
http://planinitenabulgaria.blog/zabavlenie/2018/03/07/zad-quot-aferata-chez-quot-otnovo-dylgata-ryka-na-putin.1597682
цитирай
22. born - Данке , Хер д-р Костя !
08.03 13:36
Може би различаваш дигитус от фалос, но не умееш да се различаваш от пубис.
Конгрятюлейшънс за сравнението ми с жемчужин и прозрението ти , че съм много изключителен и много уникален. Аз си го зная от много отдавна, но нали съм си изключително скромен и стеснителен, та избягвам да го отбелязвам постоянно. Не можах да разбера откъде идват притесненията ти, че не можеш да подкрепиш на изборите Путин. С всекидневните си коментарни изяви ти му правиш достатъчно ефективна предизборна реклама, та едва ли има руснак, който не би го подкрепил след изказвания като твоите и тези на визирания елементарен обект от постинга.
цитирай
23. born - Благодаря за признанието, колега Плешо .
08.03 13:39
apostapostoloff написа:
известен повече като Мунчо или бай Хахо:
Алкохоликът е човек, който пие само четири пъти в годината, но всеки път по три месеца.

По-добре алкохолик, отколкото мъник !
цитирай
24. born - Опитах се да разбера дали удрусан22 е от някакъв известен конвенционален пол.
08.03 13:47
От наличната информация става ясно, че е от неопределен в класификациите пол. Моля апостолофф като негов/негова дружка да помогне в изясняването на тази тайнствена загадка, тъй като в 32- половата класификация липсва пол , приличащ на въпросния. Предполагам, че след нафърфорването на миндила, Плешо има конкретно мнение.
цитирай
25. apostapostoloff - Да, вярно е- ти си велик, ти си титан на
08.03 14:10
пустословието и празноглавото бръщолевене.
цитирай
26. radostinalassa - Нищо не разбрах
08.03 16:57
Обясни с една дума, както казва царя.
цитирай
27. born - Какво има толкова неясно?
09.03 14:07
radostinalassa написа:
Обясни с една дума, както казва царя.

Постингът е по повод на един друг постинг, който е сътворен от един индивид с ник Удрусан22пъти, който сам си противоречи в заключенията, заслепен от вселенска злоба спрямо околните, които не "мислят" като него. Мисленето е трудна работа за някои хора, а смисленото изразяване - още повече.
Та тази категория в омразата си завижда на всички, които могат и са вещи в нещо. Тъпотата на тези мъници стига дотам да се радват на разни виртуални "лакомства" и "признания" от битуващите в блога /като т.н. бисквитки, брой прочити, и всякаква псевдопопулярност/. И тъй като дори за тези тъпотии не им достига пипето, зверски завиждат на тези, които благодарение на способностите си достгиат до тези глупотевини. Затова следват люти зависти, че даден постинг или блогър е помпен от помпиерите с фалшиви прочити. А за този мъник това е много мъчително, та се праска, че и той може да помпи. Ако всеки недорасъл доморасъл самонарекъл се психопат можеше да го прави - блогът щеше вече да се е скапал напълно.
Това е.
Честит празник на патерица и да си жива и здрава !
цитирай
28. radostinalassa - Това не е съвсем така
09.03 15:26
Един велик блогър ме светна по въпроса как става номера. Даже ми даде адресите на тези особи, които помпят. Сега ги търся и ще ги намеря, ако не ги е изтрил досега. Той ме светна, че ме четат най - много 200 човека, да не се гордея много много. Той си е зъл нещастник.
Това беше отдавна естествено.
цитирай
29. born - В помпенето има няколко аспекта :
09.03 21:22
radostinalassa написа:
Един велик блогър ме светна по въпроса как става номера. Даже ми даде адресите на тези особи, които помпят. Сега ги търся и ще ги намеря, ако не ги е изтрил досега. Той ме светна, че ме четат най - много 200 човека, да не се гордея много много. Той си е зъл нещастник.
Това беше отдавна естествено.

Поради разводнения и обемен характер на публикуваните материали е добре да има някакъв критерий за обективната им оценка. Такъв в блог.бг няма. Това е една от причините някой да препоръча на аудиторията по-интересните неща. В този случай мисля, че инициативата е била на някой съвестен блогър да търси начин за популяризиране - независимо дали на себе си или на някои неща, които харесва.
От друга страна блогът е безплатен , а той трябва да се издържа по някакъв начин. Реклами, които се заплащат съобразно броя на прочитите. Значи платформата трябва да се помпи и това го прави платформата. Тя няма нищо против и първата група помпиери да работят, тъй като това повишава доходите й, без да си мърда пръста.
Като се добави и трета група, която работи с помпата, за да се самодоказва.
Като се има предвид, че помпенето от техническа гледна точка не представлява особен проблем, платформата няма против някой да помпи, тъй като е в неин интерес, нещата. се изясняват.
"Великият" блогър не те е излъгал като ти е казал, че читателите ти не са повече от 200 души. И това не важи само за теб, а за основната маса блогъри. Разглеждай си аналитично статистиката на посещенията и ще се убедиш. Не е обидно, а е реалност. Ако те блазни фалшива популярност - провокирай други на границата на банването. Ще се убедиш, че популярността масово е формата на "Биг брадър". Скандалите и обидите предизвикват огромен интерес и внимание в повечето "блогъри". Респективно прочити и бисквитки ли бяха или май се наричат грамотки.
Интересно ми е защо са ти помпиерите, които великият блогър ти е препоръчал ?Искаш да ти помпят постингите, за да получаваш повече прочити, санким грамотки ?
цитирай
30. radostinalassa - За да си тренирам паметта.
09.03 22:37
Аз всъщност и затова пиша постове. И по - малко да ви ограмотявам, но не ми го признават и се правят на учени. Но ако повтарям постовете достатъчно често може да има ефект. Вече отказах Великият лечител от коментари. Наистина съм била доста груба с него. Но е приятно.
цитирай
31. born - Остават неясни няколко момента.
10.03 19:00
radostinalassa написа:
Аз всъщност и затова пиша постове. И по - малко да ви ограмотявам, но не ми го признават и се правят на учени. Но ако повтарям постовете достатъчно често може да има ефект. Вече отказах Великият лечител от коментари. Наистина съм била доста груба с него. Но е приятно.

1. Силно ли усещаш ли необходимостта да ограмотяваш когото и да било ?
2. Кой е Великия лечител ?
3. Кое е приятно - да си груба с Великия лечител или по принцип ?
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!!
10.03 22:38
Великият лечител е вероятно този, който в профила си е карикатура на Путин
Той праща всички на четвърти километър може би ,за да не бъде сам там, защото също е потенциален кандидат за този километър!
Прави се на велик историк, но велико е само мълчанието му по разискваните въпроси За разлика от препоръките му за лечение!
Хубава вечер!
цитирай
33. born - Великият лечител е вероятно този, ...
11.03 14:26
leonleonovpom2 написа:
Великият лечител е вероятно този, който в профила си е карикатура на Путин
Той праща всички на четвърти километър може би ,за да не бъде сам там, защото също е потенциален кандидат за този километър!
Прави се на велик историк, но велико е само мълчанието му по разискваните въпроси За разлика от препоръките му за лечение!
Хубава вечер!

Пак не разбрах - извини ме. Тук е пълно с всякакви титани на мисълта и всички са много велики.
ПП. Не мога да схвана как можеш да наричаш /не ти, разбира се/ било Путин, било Тръмп, било СиДзипин или който и да е ръководител на голяма държава тъпак, глупак, идиот и т.н. И то някой си нищожен пигмей, който е абсолютно посредствен и в жалкия си животец не е постигнал абсолютно нищо !!! Това е постъпка, подобна на тази на Великия ти съгражданин ВаРЕли Симеонов, наричан с гръмкото име "олигарх"или "патриот" ! Сложи на кантара единия и другия ... Ако не бе Бойко , Варели кой знае къде щеше да се надува.
Хубав ден , Иване !
цитирай
34. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!!
11.03 15:21
Не, аз ни най-малко не подкрепям такива, които се гаврят с околните и дори с хора от ранга на Путин
Понеше задаваш въпрос кой може да е , а аз случайно засякох негов коментар в блога на Радостина, в който я пращаше на четвърти километър, затова и взех отношение по въпроса-Кой е великият лечител?! Според мен става дума за него!
Той и за мен твърди ,че съм алхимик Само ,че има една подробност Аз не се занимавам с чиста химия, а с физикохимия, което е нещо по-различно, за да бъда и алхимик
Такива занимавки с други хора са присъщи на дълбоко комплексирани !
По този начин се издигат в собствените си очи!
Мисля ,че Илиани беше този, който се гавреше в профила си с Путин!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
35. born - Ами интернет дава възможност на хората да си създават някакво самочуствие.
11.03 21:00
Когато им липсва. В това няма нещо кой знае колко лошо, стига да не е за сметка на останалите, които се стараят да споделят нещо, което считат за стойностно. Винаги съм считал, че за да се отнасяш критично към някого, трябва да си поне на неговото ниво. Факт е, че с идването на криворазбраната "демокрация", всеки дилетант се счита за върха на сътворението и когато му покажеш, че е само едно кухо нищо, започва с обидите и кареза. Така ще да е вече, че и по-зле. С такива управници - така ще да е.
Хубава вечер !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 1648937
Постинги: 896
Коментари: 5861
Гласове: 8951
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031