Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2020 19:24 - jewish Holiday Sukkot съвпадна с събитие 201 и Световните военни игри в Ухан ЗНАЧЕНИЕТО НА СУКОТ
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 959 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.03.2020 19:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

jewish Holiday Sukkot съвпадна с събитие 201 и Световните военни игри в Ухан

 24 март 2020 г. Кайл Хънт 

https://www.youtube.com/watch?v=COOava8-8OU&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=TXF_UeVc09Q
http://www.renegadetribune.com/jewish-holiday-sukkot-coincided-with-event-201-world-military-games-in-wuhan/

Това ми обърна внимание от NordLux в раздела за коментари на скорошно шоу .

Повечето хора вече знаят, че Бил Гейтс, Джон Хопкинс и Световният икономически форум симулираха коронавирусна пандемия със своето събитие 201 на 18 октомври, в същия ден, когато започнаха Световните военни игри в Ухан, Китай. Това, което много хора може да не знаят, е, че това съвпадна с юдейския празник на Сукот, което е тяхната странна версия на фестивала на "реколтата".

По-долу е от kabbalah.info/bb/su Кот-което означава (с добавена ми е мой)

Празникът на Сукот представлява съществена промяна на ценностите. Променяйки нашите ценности - от индивидуалистичен и егоистичен към съединителен и алтруистичен - ще можем да създадем безопасен, хармоничен и щастлив свят.

Подобна промяна изисква оценка на това, което е най-важно в живота: полза или полза на други хора ? Празникът на Сукот(празникът на скинията) и работата във връзка с него, като например изграждането на Сукката, обяснява как можем да увеличим значението на много малкото желание, което трябва да се възползваме от другите, докато то не е по-голямо по значение от всички на нашите самоцелни желания.

Желанието да се възползваме от другите се нарича „разхищение“, защото инстинктивно възприемаме грижата за другите като напълно ненужна. Тоест, нашите лични притеснения - "Какво ще ям?" „Кой ще ми бъде партньор?“ „Какво ще се случи със семейството ми?“ „Как мога да спечеля парите си и да живея?“ „Как мога да спечеля уважение и признателност на други хора?“ „Как мога да постигна целите на живота си?“ „Как мога да посрещна всичките си нужди?“ —Погребвайте всяка мисъл или загриженост, която трябва да се възползваме от други хора.

Това не е ли точно това, което ни програмират в този момент? От хората се очаква да се откажат от печеленето на пари, осигуряването на семействата си и постигането на целите си за по-доброто благо на обществеността. Самата им способност да слагат храна на масата вече е под въпрос.

Затова направих още малко копаене на този празник и намерих интересен материал от малко неясен текст.

От „Легендите за евреите“ (1909) от Луис Гинзберг:

„На петнадесети същия месец те празнуват Празника на скинията. Те покриват покривите на къщите си с зеленина, те прибягват до нашите паркове, където отсичат палмови клонки за празничните си венци, изскубват плодовете на етрога и причиняват поразия сред върбите на потока, като разрушават живите плетове в тяхното търсене след Хоша"но, казвайки: "Както прави кралят в триумфалното шествие, така и ние." След това те се поправят на синагогите си, за да се молят и четат от книгите си, и правят вериги с Hosha"not, като през цялото време скачат и скачат като кози, така че да не се говори дали ни проклинат или ни благославят. Това е Суккот, както го наричат и докато трае, те не извършват никоя служба от царя, защото, поддържат, в наши дни им е забранена всяка работа.

„По този начин те пропиляват целогодишно с топоолеи и прически, само с цел да избегнат службата на царя. При изтичането на всеки период от петдесет години те имат юбилейна година, а всяка седма година е годината на освобождаване, през която земята лежи под земята, тъй като те нито сеят, нито жънат в нея, и не ни продават плодове, нито други продукти от поле, така че тези от нас, които живеем сред тях, да умрат от глад. В края на всеки период от дванадесет месеца те наблюдават Новата година, в края на всеки тридесет дни Новолунието, а всеки седми ден е събота, денят, в който, както се казва, Господ на света почива . "

Честно казано не съм сигурен какво точно се обсъжда с разписанията тук, но препратките към неработенето изглеждат много актуални в наши дни. Забраната за обработка на земята и предизвикване на преднамерен глад също е много тревожна в наши дни, особено след като знаем какво направиха с Украйна с Холодомора.


ЗНАЧЕНИЕТО НА СУКОТ

image

Празникът на Сукот се провежда ежегодно на Тишрей 15-21. Това е радостно време, когато хората се събират да обядват, пеят и се наслаждават да бъдат заедно под Сука : малка, временна колиба извън къщата.

Както при всички еврейски празници, Сукот има по-дълбок смисъл, който обяснява процесите на развитие, през които преминаваме индивидуално и като общество.

Какво е по-дълбокото значение на Сукот ? Как се отнася към индивидуалното и социалното развитие на всеки човек?

Какъв е вътрешният смисъл на обичаите на Сукот за изграждането на Сука с покрив от отпадъци, четирите вида Сукот , седемте дни Сукот , значението на последния му ден на Симчат Тора и ролята му в празничния цикъл на Тишрей? 

СЪДЪРЖАНИЕ
  1. Духовното значение на Сукот
  2. Значението на Сукот за обществото
  3. Значението на Сукот като част от празничния цикъл на Тишрей
  4. Значението на структурата на суката
  5. Значението на четирите вида Сукот
  6. Значението на седемте дни Сукот
  7. Значението на Симхат Тора
  8. Значението на обичаите и понятията Сукот според мъдростта на Кабала
  9. Допълнително четене на Sukkot

 

ДУХОВНОТО ЗНАЧЕНИЕ НА СУКОТ image

Празникът на Сукот представлява съществена промяна на ценностите. Променяйки нашите ценности - от индивидуалистичен и егоистичен към съединителен и алтруистичен - ще можем да създадем безопасен, хармоничен и щастлив свят.

Подобна промяна изисква оценка на това, което е най-важно в живота: полза или полза на други хора?

Празникът на Сукот (празникът на скинията) и работата във връзка с него, като например изграждането на Сукката , обяснява как можем да увеличим значението на много малкото желание, което трябва да се възползваме от другите, докато то не е по-голямо по значение от всички на нашите самоцелни желания.

Желанието да се възползваме от другите се нарича „разхищение“, защото инстинктивно възприемаме грижата за другите като напълно ненужна. Тоест, нашите лични притеснения - "Какво ще ям?" „Кой ще ми бъде партньор?“ „Какво ще се случи със семейството ми?“ „Как мога да спечеля парите си и да живея?“ „Как мога да спечеля уважение и признателност на други хора?“ „Как мога да постигна целите на живота си?“ „Как мога да посрещна всичките си нужди?“ - лесно да погреба всяка мисъл или загриженост, която трябва да се възползваме от другите хора.

Изграждането на Сука символизира повишаването на значимостта на този „отпадък“ - желанието да се възползваме от другите - преди всичко на нашите желания да се възползваме лично. Следователно, Сукот е празник, празнуващ преодоляването на положителната човешка връзка над нашите егоистични, материалистични подходи към живота.

Sukkot обикновено има жив и щастлив дух, като хората се събират, вечерят, пеят и се забавляват заедно под Sukkah .

Мъдростта на Кабала обяснява, че ще дойде време, когато човечеството като цяло ще влезе в една голяма голяма Сука . Очевидно това не означава физическа структура. Това означава голяма промяна в ценностите на обществото: любов, отдаване и положителна връзка, преобладаваща над егоизма, експлоатацията и откъсването. По това време човечеството ще изпита хармония, щастие и съвършенство чрез баланса си с естественото качество на любовта, връзката и положителната връзка.

Върнете се в началото "

 

Значението на празника Сукот

YouTube.

СМИСЪЛ НА SUKKOT ЗА ОБЩЕСТВО

image

За да проведем ценностната промяна, която Сукот символизира - егоизмът към алтруизма, се нуждаем от социална подкрепа. Без социална атмосфера, която редовно насърчава и вдъхновява положителна човешка връзка, ние инстинктивно попадаме в своето его, собствените си мисли и губим всякакво намерение, което може би трябва да се възползваме от другите.

Задържането на склонност да се свърже с другите е възможно, ако тези в заобикалящата ни среда се стремят към такива ценности. В противен случай автоматично потъваме в режим на самопоглъщане и не можем да излезем от себе си.

Следователно, научавайки мъдростта как да се свържем положително и участваме в творческия живот на групи, които поддържат положителна човешка връзка, можем да изпитаме влиянието на положителната сила на природата, която ни свързва. Мъдростта на Кабала нарича тази сила „светлината“. Колкото повече ще изпитваме засиленото състояние на връзка, подхранвано от тази сила, толкова повече естествено ще искаме да споделим опита и метода за постигането му с други. Правейки това, ние създаваме условия за себе си и за човечеството да постигнем засиленото усещане за положителна връзка.

Това е значението на Сукот за обществото: със социална подкрепа можем да постигнем състоянието Сукот , където изграждаме покрив от значение за нашата положителна връзка и поставяме егоизма и различията в неговия сянка. В началото ние изграждаме тази социална подкрепа в малки групи, но колкото повече тези малки групи изпитват и споделят положителната сила на връзката, която откриват, толкова повече тази сила влияе на хората, които дори не са активно включени в процеса, и постепенно , нова вълна на позитивност и връзка започва да събужда все повече и повече хора, докато човечеството като цяло не навлезе в  Сука .

Накратко, колкото повече работим за активиране на силата на положителната връзка в обществото, толкова по-бързо и по-интензивно тази сила навлиза в живота ни, като ни спестява от негативни ситуации и чувства.

Върнете се в началото "

 

ЗНАЧЕНИЕТО НА СУКОТ КАТО ЧАСТ ОТ ПРАЗНИЧНИЯ ЦИКЪЛ НА ТИШРЕЙ

image

За да придобие по-пълно разбиране на Суккот , той трябва да се разглежда като неразделна част от процеса на развитие на празниците на Тишрей:

  • През периода на покаяние ( Селихот ) - месецът на Елул, който води до Рош Хашана (новата година) - достигаме до извода, че нашият егоцентричен, самоцелен подход към живота ни води към задънена улица.
  • Когато достигнем Rosh Hashanah - началото („ Rosh “) на промяната („ Shana “ [година] от думата „ Shinui “ [промяна]) - достигаме до решението, което искаме да променим - чрез разпореждане с нашия егоистичен подход към живота и посрещане на нов подход, ръководен от любов, отдаване и положителна връзка.
  • След като вземем това решение, стигаме до осъзнаването, че не можем да направим нищо със себе си. Това състояние се нарича „ Йом Кипур ” („Денят на изкуплението”).
  • Самоизследването , което се провежда по време на Йом Кипур , което ни разкрива истинската степен на егоистичните и алтруистичните ни намерения, ни довежда до ново разбиране: че има едно решение на нашата дилема - да се възползваме от другите по-важно от ползата себе си поотделно. По този начин ние продължаваме да активираме желанието си да облагодетелстваме другите и да се разделим с нашите егоистични желания. Тази промяна по важност - връщане над приема; алтруизъм над егоизма; връзка над разделението - е същността на Sukkot .

Sukkot е на път да излезе от познатите ни егоистични „домове“ и да изгради нова структура, където най-важният му детайл, покривът, е изграден със свойства на любов, отдаване и положителна връзка.

Структурата на Sukkah показва степента, в която можем да се изравним с желанието да извлечем полза за другите - качеството на любовта, отдаването и положителната връзка - наречена в Кабала „светлината“, която „свети“ върху покрива на Sukkah . С други думи, светлината ще ни грее, т.е. положителната сила на природата ще ни свърже, дотолкова, доколкото ние ще бъдем в състояние да я приемем, т.е. до степен, в която създаваме нужда да се свържем един с друг. Това е значението на празника Сукот .

Върнете се в началото "

 

ЗНАЧЕНИЕТО НА СТРУКТУРАТА НА СУКАТА image

В Sukkah символизира окончателен, пълна форма, че всеки човек е предопределен да достигне. Законите на неговото изграждане символично изразяват начина, по който превишаваме егото си (желание за собствена полза) и придобиваме способността да се свързваме над него.

Например, написано е, че при изграждането на соша трябва да се спазва правилото, че „покривът му е по-голям от сянката му“ (Талмуд Бавли, Седер Моед ). С други думи, в Сукката трябва да има повече сянка, отколкото светлина . Тази практика символизира духовно действие, при което ние покриваме своето его, т.е. преставаме да мислим за него, тъй като чувстваме много по-голямо значение в „светлината“, т.е. в осъществяването на нашата положителна връзка.

В Sukkah е за покривни покрития (Евр. " Schach "), е направен от това, което се нарича "загуба на плевня (Евр." Горен ") и винарна (Евр." Yekev”), Т.е. неща, които растат от земята, но които са се прекъснали от нея. За това обикновено се използват палмови листа, бамбукови пръчици, борови клонки и парчета дърво. Всички те представляват предмети с по-малко значение за нас. Това означава, че да се възползваме от другите първоначално ни се струва също толкова маловажно, колкото и отпадъците. Въпреки това, колкото повече се развиваме духовно, толкова повече се научаваме как да увеличаваме значението на облагодетелстване и свързване с другите, докато тези ценности не станат по-важни от вградената ни самоцел. Когато това значение се обърне, ние постигаме контакт с силата на любовта и отдаването на природата, наречена в Кабала „Създателят“.

Върнете се в началото "

 

ЗНАЧЕНИЕТО НА ЧЕТИРИТЕ ВИДА СУКОТ image image Michael Laitman   @laitman    

If we combine all 4 forms of the ego (4 symbols #Sukkot) and direct them toward unity, we will eliminate the ego that divides us.

  26 4:02 PM - Oct 6, 2017 Twitter Ads info and privacy   See Michael Laitman"s other Tweets      

 

Във входа на празника Сукот е обичайно да се връзват и размахват четирите вида, които са четири растения, за които Тора споменава:

  • Етрог (אתרוג) - плод на цитроново дърво.
  • Лулав (לולב) - узрял, зелен, затворен фронд от палмово дърво от фурми .
  • Хадас (הדס) - клонки с листа от миртовото дърво.
  • Арава (ערבה) - клони с листа от върбовото дърво.

„И ще вземете първия ден плодовете на разкошни дървета, клони на палми и клони от листни дървета и върби на потока, и ще се радвате пред Господа, вашия Бог, седем дни.“

- Левит 23:40

Духовното значение на четирите вида представлява чувствата, които изпитваме в усилията си да се свържем положително над нашата вродена егоистична тенденция. Тези чувства се изразяват чрез вкуса и аромата на всяко растение:

  • Вкусът символизира емоцията.
  • Уханието символизира интелекта.

Във връзка с всеки от четирите вида:

  • Етрог (אתרוג) - „вкус и мирис“, т.е. вдъхновение и мъдрост в пътя и метода за формиране на положителни връзки с другите.
  • Lulav (לולב) - "вкус, но без мирис", т.е. имаме желание да се свържем, но не знаем как да го направим.
  • Hadass (הדס) - „мирис, но без вкус“, т.е. ние разбираме какво трябва да направим, за да се свържем, но не изпитваме никакво удоволствие от него.
  • Арава (ערבה) - „безвкусен и без мирис“, т.е. ние нито разбираме, нито чувстваме важността в свързването с другите.

В Сукот обичай да се свързват и вълна на четирите вида символизира последния етап преди да влезе в положителна връзка един с друг. Ние комбинираме целия опит, който сме натрупали, всички възходи и падения, проучвания, прозрения, различия и чувства в едно, остро искане да станем внимателни, обичащи и грижовни към другите, преди всички егоистични наклонности и социални разделения. Тогава се случва: висшата реалност на целостта, съвършенството и вечността ни се разкрива. Това се нарича „ Симчат Бейт Хашоева ” („празникът на рисуването с вода”).

Върнете се в началото "

 

ЗНАЧЕНИЕТО НА СЕДЕМТЕ ДНИ СУКОТ image

„И Господ говори на Мойсей, казвайки: Говорете на израилтяните, казвайки: На петнадесетия ден от този седми месец е празникът на скинията за седем дни пред Господа. На първия ден ще бъде свято свикване; да не правите никаква услуга.

 

Седем дни ще донесете принос, приготвен чрез огън на Господа; на осмия ден ще ви бъде свикан свят; и ще донесете принос, приготвен чрез огън на Господа; това е ден на тържествено събрание; няма да вършите никаква услуга. "

- Левит, 23:33 - 23:36

Седемте дни Сукот представляват седем изкачвания нагоре по духовната стълбица на Сефирот , по-специално на Сефирот на Хесед , Гевура , Тиферет , Нецах , Ход , Йесод и Малхут . „По-високото духовно стълбище“ означава по-голяма връзка помежду си и с съединителната сила на природата.

На осмия ден се осъществява специална форма на връзка, при която човек получава изпълнение от специална сила, която в Кабала е наречена „светлината на милостта ( Хасадим )“. Това е сила на любовта, приятелството, щастието, състраданието и партньорството. Това действие се нарича „прегръдка от дясната страна“, както е писано, „лявата му ръка трябва да бъде под главата ми, а дясната му ръка да ме прегърне“ (Песен на песни 8: 3).

Забележка: По-нататък подобни обяснения за празника Сукот с кабалистични обяснения чрез духовните светове, Парцуфим и Сефирот могат да бъдат намерени в раздела „Допълнително четене“. За да ги разберем, е необходимо поне основно разбиране в основните концепции и основни принципи на Кабала . По този начин препоръчваме да вземете един от нашите въвеждащи курсове, за да се запознаете с неговата терминология и концепции. Без основа на автентична кабала човек най-вероятно ще подходи към тези концепции с изкривена интерпретация.

Върнете се в началото "

 

ЗНАЧЕНИЕТО НА СИМХАТ ТОРА image

Суккот е последван от празника на Симчат Тора (осветен „Радост от Тората”). Симчат Тора е, когато се радваме на положителната връзка, която ни е предоставена, ни се разкрива от силата на връзката, любовта и обитаването в природата.

Радостни сме, че правилно осъзнахме метода на свързване, наречен „Тора“, от думата „ Хора “ („инструкция“) и че се поправихме, за да хармонизираме със свойствата на природата на любовта, връзката и връзката.

Причината, поради която това състояние на Симчат Тора е толкова радостно, е защото, тъй като достигаме пълен баланс и хармония с положителната сила на природата, най-накрая намираме идеално интегрираното си място в природата като клетки и органи, намиращи своите напълно функциониращи роли в жив организъм. По този начин ние чувстваме целия живот на това цяло, от което сме части. Това е най-възвишеното състояние, което съществува в действителност. Това е, което кабалистите откриха преди повече от 5000 години и обясняват как можем да постигнем пълното му възприятие и усещане.

Кабалистичният термин за това състояние е „ Гмар Тиккун “ („краят на корекцията“). Празниците на месеца на Тишрей описват пътя от първоначалното решение за промяна - да станем по-любящи, даващи и свързани - чак до окончателната промяна, която правим в най-пълната си реализация на нашата връзка. Това е резултатът на осмия ден, Симчат Тора .

Този ден се нарича още Шмини Ацерет , от еврейската дума за „стоп“ („ Атзар “), което означава мястото, където спира корекцията на егоизма към алтруизма, при Гмар Тиккун („края на поправката“).

Върнете се в началото "

 

 

Изграждане на Sukkah of Peace Този Сукот

YouTube.

 

ЗНАЧЕНИЕТО НА ОБИЧАИТЕ И ПОНЯТИЯТА СУКОТ СПОРЕД КАБАЛА imageЗНАЧЕНИЕТО НА СЕДЕМТЕ ДНИ СУКОТ

Седем дни представляват седем сфирот , т.е. седем желания, които трябва да бъдат коригирани с намерение да любов, дари и свързване: Хесед , Gevura , Тиферет , Netzach , Ход , Yesod и малхут . Първите три Sefirot - Keter , Hochma и Bina - се считат за части от намерението да се обичат, дават и да се свързват и по този начин нямат нужда от корекция.

imageЗНАЧЕНИЕТО НА УШПИЗИН

Седем специални илюминации, които коригират желанието и блясъка през всеки ден на Сукот : Авраам, Исаак, Яков, Йосиф, Мойсей, Аарон и Давид.  

imageЗНАЧЕНИЕТО НА ПОКРИВНОТО ПОКРИТИЕ НА СУКА (SCHACH)

Покривното покритие (Heb. Schach ) е направено от „отпадъци на плевня (Heb. Goren ) и винарна ( Heb . Yekev )“, клони, отделени от земята, считани за маловажни. Издигането на тези отпадъци над главите ни, като го използваме за изграждането на покрива на Сука , означава издигането на важността на любовта, отдадеността, състраданието и положителната връзка с другите над нашата значимост.

imageЗНАЧЕНИЕТО НА ЧЕТИРИТЕ ВИДА СУКОТ

Четирите вида съществуват редом с четири части на нашата душа, изобразени с името Yud-Hey-Vav-Hey (י-ה-ו-ה), които са четири състояния, които човек изпитва по духовния път:

  • Етрог (אתרוג) - вкус (т.е. емоция) с мирис (т.е. интелект). Човек разбира и чувства важността в духовността (т.е. значението в положителната връзка с другите и природата).
  • Lulav (לולב) - вкус (т.е. емоция) без мирис (т.е. безмислен). Човек чувства важността в духовността, но не разбира какво трябва да направи.
  • Hadass (הדס) - безвкусен (т.е. без емоции) с мирис (т.е. интелект). Човек разбира, но не чувства важността в духовността.
  • Арава (ערבה) - безвкусен (т.е. без емоции) и без мирис (т.е. безмислен). Човек нито разбира, нито чувства някакво значение в духовността.
imageЗНАЧЕНИЕТО НА ИЗМЕРВАНИЯТА НА СУККА

А Sukkah повече от двадесет лакътя голям е дисквалифициран. Нашето желание е съставено от десет части, наречени „десет сефирот “. Двайсет лакът срещу десетте Сефиро са мястото, където чувстваме отношението на природата (Твореца) към любовта и отдаването към нас, а десетте Сефиро са мястото, където ние изразяваме любовта си един към друг и към нашия взаимен източник (природата, Твореца).

imageЗНАЧЕНИЕТО НА СИМХАТ ТОРА

„Тора“ е от еврейската дума за „поучение“ („ Хораа “). Написано е: „Създадох злия наклон, създадох Тората, подправка.“ Тората е светлината, която коригира желанието, т.е. положителната сила на природата, която ни свързва над нашето его. Симчат Тора представлява окончателното коригиране на това желание, при което ние се свързваме безгранично помежду си и с природата. Тази пълна корекция е причината за радостта („ Simcha “).

imageЗНАЧЕНИЕТО НА ХАКАФОТ (ОБКРЪЖЕНИЕ В СИНАГОГАТА ПО ВРЕМЕ НА СИМХАТ ТОРА)

Хакафот е обкръжението в синагогата, докато пее и танцува със свитъците на Тора по време на фестивала на Симчат Тора . Макар че все още сме неузрели да получим пълното количество удоволствие, което идва от положителната връзка с другите и природата - „неузрели“, тъй като ние ще се наслаждаваме на това удоволствие егоистично, а не с намерение, на което другите ще се радват - счита се за етап, в който светлините ни заобикалят. Обичаят Хакафот (обкръжение) означава околните светлини, които ни блестят, докато нашите желания все още са неузрели за пълното разкритие на нашата връзка.

Върнете се в началото "

 

ДОПЪЛНИТЕЛНО ЧЕТЕНЕ НА SUKKOT

Публикации в личния блог на д-р Майкъл Лайтман

  • Топли вълни на празника Сукот
  • На празника Сукот
  • Нов живот # 629 - Сукот и временност
  • Sukkot: Адхезия с единична „прегръдка“
  • Четири вида (Arba"at HaMinim) на Сукот
  • Нов живот # 440 - Празници: Сукката в сърцето
  • Нека се срещнем в Sukkah of Peace
  • Сука в двора и също в сърцето
  • Нов живот # 441 - Тишрейските празници: търсене на създателя
  • За покриване на Земята в Суката на светлината на корекцията
  • Повече сянка, отколкото светлина
  • Колкото по-непроницаема е тъмнината, толкова по-ярка е светлината
  • Излезте от вашия надежден дом и обитавайте кабина
  • Радостта от възстановяване от егото
  • Празници от гледна точка на кабала
  • В цикъла на празниците
  • Раят в хижата със създателя
  • Биткойнът всъщност е вътре в мен
  • Диагностичната и лечебната сила на Тората
  • Не се борете със светлината

Материал за Sukkot от Института за образование и изследвания Bnei Baruch Kabala

  • Беседа на вечерята на празника Сукот, 1995 г. - от д-р Майкъл Лайтман
  • Сукот (празникът на скинията) в духовността - от Гилад Шадмон
  • Значението на еврейските празници  - глава от книгата „Пътят на Кабала“
  • Духовното значение на еврейските празници - приложение за Android, iPhone и iPad

Значението на поредицата еврейски празници

  • Значението на Рош Хашанах
  • Значението на Йом Кипур (Денят на изкуплението)
  • Значението на Сукот
  • Значението на Симхат Тора
  • Значението на Ханука
  • Значението на Tu BiShvat
  • Значението на Пурим
  • Значението на Пасха
  • Значението на Шавуот







Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39743246
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031