Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2018 20:41 - Американски педиатър обяви: Никой не се ражда трансджендър!
Автор: elahikari Категория: Политика   
Прочетен: 6330 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Например, ако днес отида при моя доктор и му кажа: „Здравейте, аз съм Маргарет Тачър”, той ще ме обяви за луда и ще ми предпише антипсихотици. Обаче, ако му кажа, че съм мъж, той ще каже: „Поздравления, Вие сте трансджендър”.

Д-р Мишел Кретела, президент на Американския колеж на педиатрите:

„Поздравления, имате момченце!”, или „Поздравления, момиченце е!”

С тези думи започват отношенията с моите пациенти в 20-годишната ми практика като педиатър.

Нашите тела разкриват пола ни. Биологичният пол не бива „зададен”.

Той се определя при зачеването от нашето ДНК, което е отпечатано във всяка една клетка.

Човешката сексуалност е бинарна.

Или имаш нормална Y хромозома и се развиваш като мъж, или я нямаш и се развиваш като жена.

image

Съществуват поне 6 500 генетични различия между мъжете и жените.

Хормоните и операциите не могат да променят това.

Вижте, идентичността не е нещо биологично, а психологическо.

Идентичността е свързана с мисленето и чувствата.

Мислите и чувствата не са биологично обусловени.

Нашите мисли и чувства могат да бъдат фактически правилни или погрешни.

image

Например, ако днес отида при моя доктор и му кажа: „Здравейте, аз съм Маргарет Тачър”, той ще ме обяви за луда и ще ми предпише антипсихотици.

Обаче, ако му кажа, че съм мъж, той ще каже: „Поздравления, Вие сте трансджендър”.

Ако му кажа: „Докторе, мисля за самоубийство. Приклещена съм в нормално тяло, имам нужда от ампутация. Моля Ви, премахнете крайника ми”.

Тогава също ще ми постави диагноза.

Но, ако отида и кажа: „Аз съм мъж. Запишете ме за операция по двойна мастектомия”, той ще се съгласи.

image

Според повечето главни медицински организации, ако искаш да ти бъде отрязана здрава ръка или крак, значи имаш психично разстройство.

Но, ако искаш отстраняване на здрави гърди или пенис, ти си трансджендър.

Да бъдем ясни: Никой не се ражда трансджендър.

Ако половата идентичност беше заложена в мозъка преди раждането, еднояйчните близнаци щяха да имат еднаква полова идентичност в 100 процента от случаите. А те нямат.

image

Джаз Дженингс, едно от най-известните трансджендър деца в САЩ. Вляво се вижда, че детето е родено като момче. Вдясно е настоящата му външност.

Имах едно момченце пациент. Да го наречем Анди.

Между 3 и 5-годишна възраст той играеше предимно с момичета и стереотипните играчки за момичета, и започна да казва, че е момиче.

Изпратих Анди и родителите му при терапевт.

Понякога умствено заболяване на родителя или тормоз над детето са фактори за това.

Но по-често се случва така, че детето е възприело погрешно нещо в семейната среда.

По средата на една от срещите с терапевта, Анди оставил играчката камионче, взел куклата Барби и казал: „Мамо, тате, вие не ме обичате, когато съм момче.”

image

Терапевтът разбрал, че, когато Анди бил на 3, се родила сестричката му - дете със специални нужди.

Тя се нуждаела от значително по-голяма част от грижата и вниманието на родителите.

Анди възприел погрешно това като „Мама и тате обичат момичета. Ако искам да ме заобичат отново, аз трябва да бъда момиче”.

Чрез семейната терапия Анди подобрил състоянието си.

Към днешна дата ще кажат нещо съвсем различно на родителите на Анди.

Те ще чуят: „Това е неговата истинска същност. Трябва да му смените името и да се погрижите всички да се отнасят с него като с момиче, иначе той ще се самоубие”.

 


 

Когато Анди достигне пубертет, експертите ще му предпишат блокери, за да може той да живее като момиче.

Експертите ни уверяват, че „няма значение, че никога не сме тествали блокерите при биологически нормални деца.

Няма значение, че когато даваме блокъри, за да лекуваме рак на простата и гинекологични проблеми, те причиняват проблеми с паметта. 

image

Няма нужда от тестване.

Не, ние трябва да спрем физическото му развитие сега или той ще се самоубие”.

Само че това не е вярно.

Вместо това, ако подкрепяме децата да приемат биологичния си пол по време на пубертета, голяма част от тях, които са объркани по отношение на пола си, се подобряват.

Вместо това обаче, ние ги кастрираме химически с тези блокъри на пубертета.

Друго известно в медиите трансджендър дете, Кори Мейсън, се радва, че майка му му е купила естроген, за да подпомогне превръщането му в момиче

И тогава стерилизираме завинаги много от тях като добавяме хормони.

Това са естроген и тестостерон.

Те подлагат децата на риск от сърдечно-съдови заболявания, удар, диабет, рак и дори точно тези емоционални проблеми, които експертите твърдят, че предотвратяват.

image

П. П. Ако момиче, което настоява, че е момче, приема тестостерон ежедневно в продължение на година, то може да си направи мастектомия на възраст от 16 години.

Имайте предвид, че Американската академия на педиатрите наскоро издаде доклад, с който призовава педиатрите да предупреждават тийнейджърите за татуировките, защото те са постоянни и могат да причинят белези.

Тази същата академия подкрепя на 110 процента 16-годишно момиче да се подлага на двойна мастектомия дори без родителско съгласие, ако то настоява, че е момче и е приемало тестостерон дневно в продължение на една година.

Нека изясним нещо.

Когато казваме на децата още в детската градина, че може да са заключени в грешното тяло, рушим основата на възприемането на реалността от едно дете.

Ако то не може да се довери на реалността на своето физическо тяло, тогава на кого и на какво може да се довери?

Транссексуалната идеология в училищата е психологичен тормоз, който често води до химическа кастрация, стерилизация и оперативно осакатяване.

Дами и господа, ако това не е насилие над децата, тогава кое е?

https://www.facebook.com/LetFreedomSpeak/

 

image
 



Гласувай:
3



1. vencivaleri1951 - Чудесна статия
04.06.2018 13:11
!!!
цитирай
2. radostinalassa - Дано да се пребори с либералите
04.06.2018 15:24
Но вероятно това няма да стане, защото тяхната цел е много ясна. Тяхната идеология служи успешно на глобалистите.
цитирай
3. radostinalassa - За нас е важно тук
04.06.2018 21:24
Да не се допускат такива ненормалности. И вярвам, че това няма да стане.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elahikari
Категория: Политика
Прочетен: 1829187
Постинги: 2299
Коментари: 1477
Гласове: 1565