Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2016 09:21 - Социологическите агенции - официализиране на кварталните гледачки, баячки и ясновидки
Автор: tetiva Категория: Политика   
Прочетен: 6980 Коментари: 10 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 








Покрай изборите се нагледах и наслушах на авторитетни изказвания от множество социологически "изследвания". Голям смях падна. 

Може ли някой да ми обясни, защо зомбират населението с някакви прогнози, които очевидно са доста далече от действителността.

Българинът е голям скептик и изкусен лъжец. Боб ли хвърлят агенциите, за да познаят кой ги лъже и кой казва истината? Признавам, че ако случайно попитат мен, с голямо удоволствие бих ги преметнала. :-)

Ама колко уверено говорят за покачване и понижение на скалъпените им проценти, че даже боравят и с десети от тях.

След току-що представеното експресно проучване на Алфа Рисърч сякаш италианско земетресение ме залюля (Аз така се смея - с полюшване). Шефката му Боряна Димитрова прочете от едно листче две изречения, като второто отричаше първото. Тя даже изрично подчерта противопставянето, като от думите й стана ясно, че кварталните гледачки могат със същия, а понякога и с по-голям успех да прогнозират бъдещи събития.



Гласувай:
24



Следващ постинг

1. mihala - Поздрав, но най-важното е, че си ...
04.11.2016 09:49
Поздрав, но най-важното е ,че си вярват.
цитирай
2. tetiva - Умея да разчитам езика не тялото
04.11.2016 10:00
Не си вярват, само се преструват на силно ентусиазирани, като смятат, че фалшивият им ентусиазъм прилича на увереност. Да, ама не!
цитирай
3. tetiva - Хайде, деее
04.11.2016 12:58
Еха, толкова посещения, а свенливи откъм коментари) Какво ви става блогъри, онемяхте ли?
На мен душичката ми прелива, иска ми се толкова много да кажа, пък никой не реагира.
Ми аз да си кажа:
Според същата агенция, изборите били драматични. И за кого са драматични? Не виждам никакъв драматизъм, лично за себе си. Пари им под дупето само на някои кандидати и на техните щабове. Аз се забавлявам. Толкова смешки натвориха кретени, които са се изтъпанчили пред камерите, че кандидат-студентските бисери хрупат ряпа.
Основна роля играят медиите. Нагнетяват обстановката с тъповатите си приказки и още повече с въпросите, които никога не задават, защото редакторите и водещите страхливо и угоднически си пазят топлите студийни удобства.
Днес проправителствената Нова ТВ направи мечешка услуга на кандидатката Цачева. Даде й ефирно време да изговори баналностите, с които са я напомпали и й позволи три пъти да излъже. Питам, защо при препредаване на въпросите от другите кандидати към нея пуснаха запис, а на въпроса за санкциите не пуснаха запис да се види какво точно е казала преди десетина дни? Зададоха само един неудобен въпрос за истинността на дипломата й, и като не получиха ясен отговор, набързо смениха темата. Това финално представяне , вместо да увеличи шансовете й за победа, успя да разколебае и малкото, решили да гласуват за нея.
Найс, а?
цитирай
4. apostapostoloff - "Социологическите" агенции са
04.11.2016 15:39
всъщност пропагандни инструменти на политическите партии. В съвременната ситуация със задължително гласуване НИКОЙ не е в състояние да предскаже крайния резултат!
цитирай
5. tetiva - Прав сте г-н Апостолов
04.11.2016 18:07
Смешно е да се правят коментари от агенциите за предвиждана "небивала" избирателна активност. Тия смешници забравят, как дупетатите направиха гласуването задължително. Познавам десетина човека, които досега изобщо не са гласували, но сега ще отидат, защото видиш ли ги мързи да се регистрират наново, в случай, че ги изхвърлят от списъците.
цитирай
6. born - Г-н Апостолофф този път е много свенлив.
04.11.2016 19:28
ТОЙ е единственият, който знае кой ще е прецИдента, но още не иска да развали интригата. Аферим .
Що се отнася до журналята и разните му ...лози от рода на министерката същите и дупе ще дадат само и само да са във фокуса.
Поздрави.
цитирай
7. tetiva - Драги г-н Борн,
05.11.2016 00:01
а Вие пропуснахте ли възможността да се обзаложите с г-н Апостолов за сакралния избор? Все един от двамата щеше да спечели. Усещам колко му завиждате за прозренията, които са го осенили.)
Аз също зная кого ще коронясат след десетина дни, но нали и аз като г-н Апостолов не съм интригантка, няма да споделя. Тайната лекичко се разбулва. Прочетете вестник Миллиет,ако не знаете турски, статията е преведена и обикаля всички наши новинарски сайтове.
А към журналята толкова гняв съм събрала, виждам се с огнехвъргачка в ръце.)
цитирай
8. born - Драга Тетива,
08.11.2016 17:17
tetiva написа:
а Вие пропуснахте ли възможността да се обзаложите с г-н Апостолов за сакралния избор? Все един от двамата щеше да спечели. Усещам колко му завиждате за прозренията, които са го осенили.)
Аз също зная кого ще коронясат след десетина дни, но нали и аз като г-н Апостолов не съм интригантка, няма да споделя. Тайната лекичко се разбулва. Прочетете вестник Миллиет,ако не знаете турски, статията е преведена и обикаля всички наши новинарски сайтове.
А към журналята толкова гняв съм събрала, виждам се с огнехвъргачка в ръце.)

Нямате си представа колко завиждам на г-на Апостолоффа за майсторлука му с проглеждането в бъдещето ! Нещо като социологическите агенции. Как бих могъл аз -простосмъртния да се сравнявам с това величие, което е компетентно по всички възможни въпроси. Що се отнася до журналята, убеден съм, че и при тях има тук- там някой свестен човечец, но са поставени в положението на другите мерзавци - адвокатите, които са готови в името на пАрата да плюят и на сурата си. Поздрави.
цитирай
9. tetiva - Хм,
08.11.2016 17:44
Все повече се убеждавам, че журнаглист е мръсна дума. Как не се осмеляват да зададат поне един неудобен въпрос към силните на деня? Ако случайно и с половин уста го зададат, то не получавайки смислен отговор, мигом го забравят и сменят темата.
цитирай
10. born - Аз лично познавах и познавам доста журналисти.
08.11.2016 19:57
Както в централния, така и в регионалния печат, радиа и ТВ. Начетени, , интелигентни, стойностни и до голяма степен скромни хора /с малки изключения/. Но това се отнася до вече улегнали, наясно със себе си личности с ясни последователни политически и морални схващания. Реципрочната категория са съвременните журналя - безпринципни, корумпирани, променящи многократно позициите си в зависимост от донора. Щях да пропусна : и доста неграмотни. Защо вместо понятията "емигрант" и "имигрант" бе въведено в пресата понятието "мигрант" ? И запитайте се колко нахакани "ме"-кат ? Въпрос на грамотност. Както бе казал чукчата: "Чукча не читатель - чукча писатель." / Ако не знаете вица, обадете ми се да Ви го разкажа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tetiva
Категория: Спорт
Прочетен: 56683
Постинги: 4
Коментари: 110
Гласове: 120
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031