Постинг
23.11.2015 10:28 -
Тол-винетки за народа
Първи стъпки към въвеждането на тол такси по пътищата
Източник :
Mukaveev форум АБВ
Най-справедливият начин да се събира такса е, когато това е базирано на правилото, че който най-много се движи по пътищата и съответно ги руши, той плаща най-много, заяви министър Павлова
Световната банка ще помогне на Агенция "Пътна инфраструктура" в разработването на цялостна концепция за въвеждане на електронна система за събиране на пътни такси.
Министър Павлова припомни, че общата стойност на проекта, по който АПИ е бенефициент е около 6,9 млн. лева. При неговото изпълнение са спестени 1,4 млн. лева, за които, след преговори с банката, е постигнато съгласие да се насочат за изработването на подробен анализ, на бизнес и финансов модел, както и да бъде направен икономически, технически и юридически преглед на възможностите за преминаване от винетната система към електронната система за заплащане на използването на пътищата - така наречена тол-система.
Министърът отбеляза, че най-справедливият начин да се събира такса е, когато това е базирано на правилото, че който най-много се движи по пътищата и съответно ги руши, той плаща най-много.
Тя напомни, че годишно приходите от винетки са близо 200 млн.лв. и изрази надежда, че с въвеждането на новата система сумата ще бъде удвоена, стига тя да заработи по всички пътни направления, по които може да се използва.
Обичам да я слушам ,, Министър Павлова "....така едно хубаво, бързо, запъхтяно ми обяснява как ще ми стане едно такова хубаво, тя е насреща , всичко е под контрол, няма проблеми, погалила е котката, варосала е щъркелите, ашладисала е ........дедовия.
Всичко знае - мамина пухкавелка.
Сега добре е сметнала как от 200 млн. да ги направи 400 млн. ............е кой ще ги плати тия, а душице ?
Според европейското изискване трябва да има и алтернатива на платеното пътуване. Магистралата е зле , а алтернативата......
За 10 години , по 200 млн. на година колко се получава ?. Европа давала на всеки наш 1 лев - 7 лв. ......колко се получава ? Някой да вижда пътища за такава сума.....???
Ако не ги вижда , защо не ги вижда ??
Понеже мислят за хората ...........защо не направят допитване, референдум .......иска ли народа тоол таксите , като в Швейцария . Вие питате - ние отговаряме. И да се зачете волята на суверена.
Ако искате добри пътища - трябва да плащате и народа да каже .......Обаче ако по стар местен обичай - вземем парите , а нямаме добри пътища ???
Нали сега има акциз на горивото , който кара повече сипва повече , плаща акциз повече......кое не е справедливо ?
Моля дайте коментар отностно това явление ,, Министър Павлова,,.......получила пионерско поръчение да мисли ........,, КАК ДА ВЗЕМЕМ ЕДНИ ПАРИ "??
Моля дайте коментар отностно това явление ,, Министър Павлова"
И Коментарите :
- Тая шия не е от туршия.
- Таксите кво..........ше турнат с баци още по трийсе кила. Може па да ги удари дамлата. Надеждата умира последна
- Аз ей това искам да го видя...ама реално за заработи. Да се набута целия трафик по второкласните и третокласни пътища, дето са още с асфалта, който Енвер Ходжа е разменил навремето с бай Тошо срещу компоти и мотокари, та да престанат тия хора най-сетне да избират за управници такива безподобни идиоти.
Преди време на някой беше хрумнала безумната идея да пусне камионите от Перник, вместо през Владая, през Брезник и Божурище.За две седмици-един загинал шофьор, едно семейство старци и две съборени къщи. След което хората просто излязоха един ден и затвориха пътя. Областния управител имаше наглостта да се появи там, при което едва не го убиха с камъни.
- Муки, ама ти не си опознал добре изработения сценарий на вечния театър на всяко правителство, еле в България:" Как да му вземем парите на данъкоплатеца?".
1. Събира се правителството- Премиерът вдъхновено - Да измислим начин за вземане на париците, и загрижено -как да стане? Министрите нехаят. Те са последната дупка..и го съзнават. Гледат уж съсредоточено с интерес в премиера. Хайде, де , мислете, бе "душици"! Душиците си траят. Всички са гърмяни зайци...никакви свои предложения. Премиера към финасовия министър- Нали ти си отговорен, учудено, все едно, че не го е подковал предварително. Финансовият министър вади дебела папка и рови ужким съсредоточено, давайки си вид , че е изпълнен с грижа за човечеството и в частност за българите. - Да, ето! ЕС иска да се сменят винетките и да се въведе такса Тол. Ще се напълне хазната ( и нашите джобове) с нови 200 млн. лв. - Съгласни ли сте?- пита изпод вежди към всеки министър премиера. Всеки кима в съгласие, но...кой ще го каже на обществото? - Павлова, ти какво ще кажеш по въпроса? - пита уж случайно премиера. Всички си отдъхват. Намерен е човека дето ще изнесе пред масите здраво усукан възел за източване на парици от данъкоплатеца, маскиран като Данък ТОЛ. - Ама аз ли имам честа да поднеса информацията, г-н премиер? - пита Павлова? - Да, Павлова, ти си облечения в доверието ни държавник! - любезно отвръща премиера. Всички са на "ти" с мнеието си в мислите си, че Павлова е едра фигура във всякакъв смисъл на думата и е видна отвсякъде. И с усилие сдържат злорадите си усмивки. - Павлова- действай! - изкомандва премиера. Всички са наясно- "Ако стане, стане! В краен случай ще гледаме сеир" , но продължават да го дават угрижено...
2. Закривам заседанието на министерския съвет! - с апломб казва премиера. На работа , колеги! И колегите излизат с бодра крачка от кабинета. И се казва на секретарката- не пояснявай какво е това Тол! Ще се разбере накрая от всички. Кой разбрал, разбрал! Нали пуснахме фитила за тоя Тол...а парите ще ги вземем.
Източник :
Mukaveev форум АБВ
Най-справедливият начин да се събира такса е, когато това е базирано на правилото, че който най-много се движи по пътищата и съответно ги руши, той плаща най-много, заяви министър Павлова
Световната банка ще помогне на Агенция "Пътна инфраструктура" в разработването на цялостна концепция за въвеждане на електронна система за събиране на пътни такси.
Министър Павлова припомни, че общата стойност на проекта, по който АПИ е бенефициент е около 6,9 млн. лева. При неговото изпълнение са спестени 1,4 млн. лева, за които, след преговори с банката, е постигнато съгласие да се насочат за изработването на подробен анализ, на бизнес и финансов модел, както и да бъде направен икономически, технически и юридически преглед на възможностите за преминаване от винетната система към електронната система за заплащане на използването на пътищата - така наречена тол-система.
Министърът отбеляза, че най-справедливият начин да се събира такса е, когато това е базирано на правилото, че който най-много се движи по пътищата и съответно ги руши, той плаща най-много.
Тя напомни, че годишно приходите от винетки са близо 200 млн.лв. и изрази надежда, че с въвеждането на новата система сумата ще бъде удвоена, стига тя да заработи по всички пътни направления, по които може да се използва.
Обичам да я слушам ,, Министър Павлова "....така едно хубаво, бързо, запъхтяно ми обяснява как ще ми стане едно такова хубаво, тя е насреща , всичко е под контрол, няма проблеми, погалила е котката, варосала е щъркелите, ашладисала е ........дедовия.
Всичко знае - мамина пухкавелка.
Сега добре е сметнала как от 200 млн. да ги направи 400 млн. ............е кой ще ги плати тия, а душице ?
Според европейското изискване трябва да има и алтернатива на платеното пътуване. Магистралата е зле , а алтернативата......
За 10 години , по 200 млн. на година колко се получава ?. Европа давала на всеки наш 1 лев - 7 лв. ......колко се получава ? Някой да вижда пътища за такава сума.....???
Ако не ги вижда , защо не ги вижда ??
Понеже мислят за хората ...........защо не направят допитване, референдум .......иска ли народа тоол таксите , като в Швейцария . Вие питате - ние отговаряме. И да се зачете волята на суверена.
Ако искате добри пътища - трябва да плащате и народа да каже .......Обаче ако по стар местен обичай - вземем парите , а нямаме добри пътища ???
Нали сега има акциз на горивото , който кара повече сипва повече , плаща акциз повече......кое не е справедливо ?
Моля дайте коментар отностно това явление ,, Министър Павлова,,.......получила пионерско поръчение да мисли ........,, КАК ДА ВЗЕМЕМ ЕДНИ ПАРИ "??
Моля дайте коментар отностно това явление ,, Министър Павлова"
И Коментарите :
- Тая шия не е от туршия.
- Таксите кво..........ше турнат с баци още по трийсе кила. Може па да ги удари дамлата. Надеждата умира последна
- Аз ей това искам да го видя...ама реално за заработи. Да се набута целия трафик по второкласните и третокласни пътища, дето са още с асфалта, който Енвер Ходжа е разменил навремето с бай Тошо срещу компоти и мотокари, та да престанат тия хора най-сетне да избират за управници такива безподобни идиоти.
Преди време на някой беше хрумнала безумната идея да пусне камионите от Перник, вместо през Владая, през Брезник и Божурище.За две седмици-един загинал шофьор, едно семейство старци и две съборени къщи. След което хората просто излязоха един ден и затвориха пътя. Областния управител имаше наглостта да се появи там, при което едва не го убиха с камъни.
- Муки, ама ти не си опознал добре изработения сценарий на вечния театър на всяко правителство, еле в България:" Как да му вземем парите на данъкоплатеца?".
1. Събира се правителството- Премиерът вдъхновено - Да измислим начин за вземане на париците, и загрижено -как да стане? Министрите нехаят. Те са последната дупка..и го съзнават. Гледат уж съсредоточено с интерес в премиера. Хайде, де , мислете, бе "душици"! Душиците си траят. Всички са гърмяни зайци...никакви свои предложения. Премиера към финасовия министър- Нали ти си отговорен, учудено, все едно, че не го е подковал предварително. Финансовият министър вади дебела папка и рови ужким съсредоточено, давайки си вид , че е изпълнен с грижа за човечеството и в частност за българите. - Да, ето! ЕС иска да се сменят винетките и да се въведе такса Тол. Ще се напълне хазната ( и нашите джобове) с нови 200 млн. лв. - Съгласни ли сте?- пита изпод вежди към всеки министър премиера. Всеки кима в съгласие, но...кой ще го каже на обществото? - Павлова, ти какво ще кажеш по въпроса? - пита уж случайно премиера. Всички си отдъхват. Намерен е човека дето ще изнесе пред масите здраво усукан възел за източване на парици от данъкоплатеца, маскиран като Данък ТОЛ. - Ама аз ли имам честа да поднеса информацията, г-н премиер? - пита Павлова? - Да, Павлова, ти си облечения в доверието ни държавник! - любезно отвръща премиера. Всички са на "ти" с мнеието си в мислите си, че Павлова е едра фигура във всякакъв смисъл на думата и е видна отвсякъде. И с усилие сдържат злорадите си усмивки. - Павлова- действай! - изкомандва премиера. Всички са наясно- "Ако стане, стане! В краен случай ще гледаме сеир" , но продължават да го дават угрижено...
2. Закривам заседанието на министерския съвет! - с апломб казва премиера. На работа , колеги! И колегите излизат с бодра крачка от кабинета. И се казва на секретарката- не пояснявай какво е това Тол! Ще се разбере накрая от всички. Кой разбрал, разбрал! Нали пуснахме фитила за тоя Тол...а парите ще ги вземем.
Вълнообразно
Три истории на С. Джобс
СКАНДАЛЕН ЗАКОНОПРОЕКТ ЗА ОКУПАЦИЯ НА БЪ...
Дисертация за получаване на научна степе...
СКАНДАЛЕН ЗАКОНОПРОЕКТ ЗА ОКУПАЦИЯ НА БЪ...
Дисертация за получаване на научна степе...
1.
planinitenabulgaria -
Аз пътувам със Ситроена си максималто по 5000 км. на година,
23.11.2015 11:41
23.11.2015 11:41
такива са възможностите ми. Половината от този пробег е по третокласни пътища по планините на България, неподържани от АПИ. Наш съсед - /почти/ двестакилограмова мутра - пътува с тритонния си джип годишно между 30000 и 50000 км. по "работа" и то не само в България, а и в съседните ни страни. Каква е работата му никой не знай, но ме водят по минетка /69 лв. за година/, че аз и мутрата рушим еднакво пътищата на страната.
Егати държавата, щом мен канят за министър, бе крилатата фраза на един от правителството на Жан Кретиена /Жан Виденов/. Тя е валидна до днес.
Колкото някой ще въведе ред при стопанисването и заплащането на водата от софиянци, които имаме концесионер /Бруно Рош/ с месечна заплата 207000 лв, толкоз ще се оправи и туй с цената на менетката и на рекета, наречен гражданска отговорност.
цитирайЕгати държавата, щом мен канят за министър, бе крилатата фраза на един от правителството на Жан Кретиена /Жан Виденов/. Тя е валидна до днес.
Колкото някой ще въведе ред при стопанисването и заплащането на водата от софиянци, които имаме концесионер /Бруно Рош/ с месечна заплата 207000 лв, толкоз ще се оправи и туй с цената на менетката и на рекета, наречен гражданска отговорност.
2.
of4arsnakovalnia10 -
https://www.youtube.com/watch?v=_IO-HF-Pf7s
23.11.2015 15:47
23.11.2015 15:47
Лелииии,
как можа да сложиш тез снимки, баси.
Ето ти нещо /в заглавието/ по-така.
А по отношение на темата: В по-голямата си част съм съгласен с коментара на съблогъра над моя коментар.
Някак си по-честно /за нас, обикновените хорица/ и по-ефективно /за държавата/ ще е стойността на винетката наистина да е в зависимост от мощността на автомобила.
Нещо като при данъка.
Поздрави!
цитирайкак можа да сложиш тез снимки, баси.
Ето ти нещо /в заглавието/ по-така.
А по отношение на темата: В по-голямата си част съм съгласен с коментара на съблогъра над моя коментар.
Някак си по-честно /за нас, обикновените хорица/ и по-ефективно /за държавата/ ще е стойността на винетката наистина да е в зависимост от мощността на автомобила.
Нещо като при данъка.
Поздрави!
planinitenabulgaria написа:
такива са възможностите ми. Половината от този пробег е по третокласни пътища по планините на България, неподържани от АПИ. Наш съсед - /почти/ двестакилограмова мутра - пътува с тритонния си джип годишно между 30000 и 50000 км. по "работа" и то не само в България, а и в съседните ни страни. Каква е работата му никой не знай, но ме водят по минетка /69 лв. за година/, че аз и мутрата рушим еднакво пътищата на страната.
Егати държавата, щом мен канят за министър, бе крилатата фраза на един от правителството на Жан Кретиена /Жан Виденов/. Тя е валидна до днес.
Колкото някой ще въведе ред при стопанисването и заплащането на водата от софиянци, които имаме концесионер /Бруно Рош/ с месечна заплата 207000 лв, толкоз ще се оправи и туй с цената на менетката и на рекета, наречен гражданска отговорност.
Егати държавата, щом мен канят за министър, бе крилатата фраза на един от правителството на Жан Кретиена /Жан Виденов/. Тя е валидна до днес.
Колкото някой ще въведе ред при стопанисването и заплащането на водата от софиянци, които имаме концесионер /Бруно Рош/ с месечна заплата 207000 лв, толкоз ще се оправи и туй с цената на менетката и на рекета, наречен гражданска отговорност.
Коста, и аз непрекъснато карам по суперразбити пътища. Преди няколко дни минавайки по магистрала "Тракия" за сетен път установих, че по дясното платно просто не може да се кара с повече от 80 км/ч. А асфалтът е от 7-8 год. Преди около 2 месеца на връщане от София след операция на жена ми се наложи да карам почти през цялото време в лявото платно за да не друса като в каруца. Работил съм в пътното строителство и зная за какво става въпрос. Затова г/жата е така наклана. Плащаме чрез горивото достатъчно за да има перфектни пътища. И то навсякъде.
of4arsnakovalnia10 написа:
Лелииии,
как можа да сложиш тез снимки, баси.
Ето ти нещо /в заглавието/ по-така.
А по отношение на темата: В по-голямата си част съм съгласен с коментара на съблогъра над моя коментар.
Някак си по-честно /за нас, обикновените хорица/ и по-ефективно /за държавата/ ще е стойността на винетката наистина да е в зависимост от мощността на автомобила.
Нещо като при данъка.
Поздрави!
как можа да сложиш тез снимки, баси.
Ето ти нещо /в заглавието/ по-така.
А по отношение на темата: В по-голямата си част съм съгласен с коментара на съблогъра над моя коментар.
Някак си по-честно /за нас, обикновените хорица/ и по-ефективно /за държавата/ ще е стойността на винетката наистина да е в зависимост от мощността на автомобила.
Нещо като при данъка.
Поздрави!
Жоро, тази цигуларка /от клипа/ никога няма да стане министърка. Просто момичето си е кадърно и не става за политик по нашите разбирания. Поздрави и на теб.
Тези снимки не съм ги поставял аз. Източника си е такъв. А ти, Жоро, не харесваш Лилито ?! Нямаш значи вкус, човеко. /Майтап/
цитирайПътищата трябва да се приведат в изправен вид - без дупки, с маркировка, хоризонтална, вертикална и всякаква и тогава да говорим за пътни такси.
На пазара даваш пари за стока с определено качество и завършен вид. И имаш избор. В отношенията си с държавата нямаш никакъв избор. Плащаш предварително за неизвестна по качество услуга, път и прочие.
цитирайНа пазара даваш пари за стока с определено качество и завършен вид. И имаш избор. В отношенията си с държавата нямаш никакъв избор. Плащаш предварително за неизвестна по качество услуга, път и прочие.
kvg55 написа:
Пътищата трябва да се приведат в изправен вид - без дупки, с маркировка, хоризонтална, вертикална и всякаква и тогава да говорим за пътни такси.
На пазара даваш пари за стока с определено качество и завършен вид. И имаш избор. В отношенията си с държавата нямаш никакъв избор. Плащаш предварително за неизвестна по качество услуга, път и прочие.
На пазара даваш пари за стока с определено качество и завършен вид. И имаш избор. В отношенията си с държавата нямаш никакъв избор. Плащаш предварително за неизвестна по качество услуга, път и прочие.
Приятелю, живеем в България. " Надежда всяка оставете ! "
kushel написа:
Пътищата са идеални както и всичко в България (по мнението на А.Апостолофф - Шарлито)
Ще го поканя да ми дойде на гости, като ще му намеря и майстори за ремонта.
Шофирането вече наистина започват да го превръщат лека-полека в лукс с тия разходи... Поздрави!
цитирай