Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2017 23:32 - Музика за лека нощ
Автор: born Категория: Музика   
Прочетен: 9166 Коментари: 22 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Moody Blues imageса английска рок група, сформирана в Бирмингам през 1964 година. В началото стилът им е ритъм и блус музика, но вторият им албум " Days of Future Passed" , издаден през 1967 г., е съчетаване на рок с класическа музика и ги определя  като пионери в развитието на изкуството на рока и прогресив- рок .  Той е  и един от първите успешни концептуални албуми .Стават известни в международен план със сингъла, включително Go Now ", " Nights in White Satin " и "Question"



Тагове:   музика,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Чудесна,
26.11.2017 07:08
неостаряваща песен...
цитирай
2. merlin68 - Да, много хубава песен. . . защо т...
26.11.2017 09:29
Да, много хубава песен... защо толкова минуси, та тя даже не е в изпълнение на Путин.
цитирай
3. getmans1 - И аз, му сложих току що един "тек", на помпиера ...не на песента. ....
26.11.2017 10:33
merlin68 написа:
Да, много хубава песен... защо толкова минуси, та тя даже не е в изпълнение на Путин.


... Понеже автора на постинга е изключително съвестен предполагам, че не Путин а оная гад Шорош е помпиера. Сън не спи тая жидовска гад само и само да злепостави някой честен путлерист.
Хахаха!
цитирай
4. born - За информация на Великия Гетю, който кой знае как е пропуснал.
26.11.2017 10:54
За малко да пропусна и аз: текста и музиката са написани от Путин, аранжимент - тоже Путин.
Драги Гетю, престани да ми помпиш постингите. Те са суперинтелигентни и суперсмислени, за разлика от твоите, а освен това не са пълни с правописни и стилови грешки- като твоите.
Хухуху !
цитирай
5. born - неостаряваща песен. . . Е, не е чак ...
26.11.2017 10:56
mt46 написа:
неостаряваща песен...

Е, не е чак толкова стара - 35 години не са много. А хубавата песен е като хубавото вино - колкото повече отлежава- толкова по- добро става.
цитирай
6. born - Да, много хубава песен. . . защо т...
26.11.2017 10:59
merlin68 написа:
Да, много хубава песен... защо толкова минуси, та тя даже не е в изпълнение на Путин.

Част от минусите ги поставя Великия Гетю, защото има отношение към музиката - отрицателно - разбира се. Да видим сега, след като му обясних кой е автора и текстописеца, какво бясно джавкане ще започне.
цитирай
7. born - Загадката с минусите е обяснима и с посетителите, част от които нещо много са ми навити като един неправилен блогър.
26.11.2017 11:03
Последни 20 регистрирани посетителя

10:50 - ...
10:22 - getmans1
09:27 - ...
09:22 - apostapostoloff
09:05 - ...
07:35 - graucho
07:08 - ...
07:00 - ...
Да са живи и здрави.
цитирай
8. milady - здраво Вади борне, хубава музичка, да..
26.11.2017 11:17
се ще питам..
какво означава това , че имаш 675 блог вълни
сигурно и мен ме имаш..няма как..
!!!!!!!!!!!


Любими блогове: 241
Блогъри добавили в любими: 75
Блог вълни: 675
цитирай
9. vaquero - born,
26.11.2017 11:47
Добър ден, Стефане!
Любима, вечна песен.
Само идиоти могат да сложат "минус" на песен.
цитирай
10. planinitenabulgaria - Критика към изкоментиралите се под постиинга и към Борн самия:
26.11.2017 14:18
И когато за музика пишете, пак дъвчете на Вовата едно нещо, няма да го конкретизирам. А сега по същество:
Днес имаме почивен ден от програмни занятия в новата ни база, Къзсикиджанкая близо до с. Птичар. Лекционерът ни проф. Натан Вихсенман, завършил кибератакистика в Ейлат бе на наше разположение и извършваше анализи на най-монументалните постингджии. Вакарахме Ви в програмата с въпрос защо толкоз често постингувате. Цитирам отговора, който даде новата ни програма, изработена от киберспециалистите на Центъра:
1. Опитва се да достигне по интелектност Кушело и Блекю и
2. Опитва се да наастигне по умност Икономисто и Фрееолдмана.
Към този отговор, който изплю новата програма аз имам коментар:
Никога няма да ги достигнете! Мен може, но тях - не!!!
Поздрав с една песен, доста по-добра от тази в линка:
https://www.youtube/watch?v=A_qRZzSBpmo.
На сбиране на ДПС я слушах в изпълнение на Делян Пеевски, но като просветен любител музикант преценявам, че не може да се мери с Вовата...
цитирай
11. milady - дядя костаа..разсмяя ме,бе човек дали и аз ще бъда такава луДка на 80..хехе..кеффиш, деди
26.11.2017 14:39

аз имам по друга..щура идея..
че как инак..

РАЗГОВОР С EMI1TS


мила изкукала..ем4и.драсти..
ти тук ли спиш,ма како вундерице,
за да помпиш П-ва,която отдавна
прилича на вескината външна тоалетна,
и,кой ти плаща се ЧУдя,Чудобезделке!
да мъчиш интелегентните читатели
с веселолудка,която перманентно е в
ПМС..
ти, сигурно,също..
/видях те,
грозна си, стара, суха, сбръчкана лелка,
която открила кура и топлата вода сл 45..
каква перверзия,съм смаяна..
таман за словоблудна пУезия..
и изкилиферчени мътни слова..
/като онази клета Луна, и
малолетният несретник,
обесен на твоята остаряла гуша..
без усмивки
Лейди Джулия
пак ще пиша, нищо че нямам Помпа
в Дъто като теб..
продажна жалка слугиня..

Изпратено: 14:20 От: marmalady
цитирай
12. born - Добър ден, Стефане! Любима, в...
26.11.2017 14:45
vaquero написа:
Добър ден, Стефане!
Любима, вечна песен.
Само идиоти могат да сложат "минус" на песен.

Ма то и аз същото казвам, но най-вероятно не са идиоти. А просто дебили. От 100 процентовите 80 %.
цитирай
13. born - Одговор на товаришч Костя .
26.11.2017 14:50
Имате една основна грешка в т.н. разсъждения- опитвам се да достигна вас - Божествения, неповторимия, всезнаещия и всеможещия. Но съм наясно, че няма да мога по разбираеми причини - недостижим сте. В наглостта, еднообразността и злобността. В този сектор не си и правя илюзии да се състезавам с вас, товаришч Костя. Амин.
цитирай
14. getmans1 - 3. getmans1 - И аз, му сложих току що един "тек", на помпиера ...не на песента. .... 10:33
26.11.2017 15:09
born написа:
За малко да пропусна и аз: текста и музиката са написани от Путин, аранжимент - тоже Путин.
Драги Гетю, престани да ми помпиш постингите. Те са суперинтелигентни и суперсмислени, за разлика от твоите, а освен това не са пълни с правописни и стилови грешки- като твоите.
Хухуху !


... „Идиоти, Сър!“
А от мен, “Ти му казваш „Куме Иване а той търчи за кура да те хване.““!
цитирай
15. marmalady - ко стана с моя Умен въпрос № 8, дед борне..Дама съм все пак, Милейди Джулия, с реверанс
26.11.2017 15:12
аз не съм литератор,нито поетеса, нито филолог,или..платена критичка..
ноо, кажете що е това тук?
това би трябвало да бъде витрина за таланти..
а, какво имаме...пълна помия,селски крамоли, и чалгарски спорове.
кой путет и путетка е по по,и най най четен!!
вие наред ли сте,моите хора..
на това аз му казвам жестока перверзия..
а ,някой като кременова и босатароса
мислят,че пиша за...мъжете и секса...
бих казала, хаха..каква откровена Симплисита..
нали така, Гога?
цитирай
16. born - О, несравнимо щастие ! Колко си падам по дамите да знаеш...
26.11.2017 21:19
Мармаладената благородната /ми/ лейди ме навестила! Че и въпрос ми задала !!!
Отговарям на умния въпрос : да знаеш колко ми дреме дали в блогрола имало толкова си бройки, или разни наградки, или лайкове хиляди и пр. ?! От мен да знаеш, санким от дед ти, че на който му дреме от тия неща е истински дебил. Препоръчвам ти да следваш умните ми съвети, за да не се дебилизираш съответно.
цитирай
17. born - За малко да пропусна :
26.11.2017 21:28
Ако те кефи да ме назоваваш "Гога" нямам нищо против. Само да не е нещо много дълго като например Юмжарасарангийн или нещо подобно, Не за друго, ами много писане... С почитания : твой Chargoggagoggmanchauggagoggchaubunagungamaugg - накратко Борн.
цитирай
18. ramone - ...
26.11.2017 21:33
Ако пишех минуси, щеше да има един минус от мен - просто не харесвам Муди блус.
Трудно ще намериш човек на острова, който да помни тая група.
Успехът (доколкото го имат) се дължи най-вече на времето през което излизат (средата на 60-те), когато хората са отворени към всякакви новости, а на една и съща сцена е било възможно да видиш Мамас енд дъ папас и Хендрикс (например), което е минавало за нещо нормално.
Муди блус (които нямат почти нищо общо с рока) се водят "пионери на рока" единствено по причината, че по онова време, всичко различно от Синатра (например) е минавало за рокендрол.
Впрочем, в Уикито можеш да прочетеш, например също, че Юрая Хийп са едни от пионерите на хевиметъла (което си е забавно).
Популярността на тия две групи в Бг е един от феномените на развитието на музикалния вкус на българите през шейсетте - поради цензурата се слуша всичко, което по някакакъв начин е внесено от оттатък по нелегалните канали (които си бяха полулегални всъщност, защото ги внасяха децата на номенклатураъа, уредила се на дипломатически постове в чужбина).
Юрая Хийп и Муди блус са известни в Бг, за сметка на много по-известните на Запад по това време Блу Ойстър Кълт и Джон Майол (например). У нас и до днес, тия последните много малко хора са ги чували изобщо - не са имали шанса да попаднат в полезрението на "дистрибуторите на музика" по онова време.
Да се върнем обаче на Муди блус - те още с излизането си са тотално затиснати от Пинк Флойд и Софт Машин (друга група, която не е популярна у нас).
Те експлоатират всъщност една фолк тематика (тая мода има традиция на острова, но в конкретния момент е внесена от Щатите). Нишката на келтските мотиви в рокендрола е продължена и от Лед Зепелин по-късно. И не само.
През същата година в Британия излиза и Сержант Пепър и По молба на техни сатанински величества на Стоунс (един изключително подценен албум).
продължава...
цитирай
19. ramone - ..
26.11.2017 22:02
...които два албума копаят в същата градинка (психиделията ако трябва да сме по-точни, която е основата на прогресив рока).
Истинското явление на годината, обаче е Пинк Флойд (говоря за софт рока, защото по същото време Крийм и Хендрикс са на върха на славата си, а те къртят отсекъде).
Първият албум на Флойд е истинска бомба - за много хора той си и остава най-добрият и наистина е суперкласа.
Другата бомба е Велвет Ъндърграунд. Тая група си остава непопулярна на запад още дълго време - просто е изпреварила времето си с около петнайсетина години. Чак днес ролята и е оценена (на запад, имам предвид. у нас тишината си стои по въпроса), като пионер (ма вече наистина, не според Уикито) в най-малко две от мутациите на рокендрола.
(бе ще зема да отворя една поредица за рокендрола аз - хубаво ме подсещаш)
"Приносът" на групи като Муди Блус е във възникването на пънка, който е реакция срещу "симфонизацията" на рокендрола. Пънкът не е музикалното изражение на съдържащото се в главите на тумба гамени, а е стремеж за връщане към корените на автентичния рокендрол - три китари (никакви пиана и флейти) и песни, с дължина до три минути. Освен това е пародия, насочена срещу свръхкомерсиализацията на рокендрола.
Разбира се, мойте симпатии са изцяло на страната на пънка в този случай.
Вервам, станало е ясно защо бих писал минус.
И понеже пак сте го обърнали за Путин, та съвсем наскоро, покрай смъртта на Фатс Домино се бях разровил из Ютуб и попаднах случайно на едно негово изпълнение (на Путин де) на Блубери Хилс.
Сеа, на тебе може и да ти хареса, как пее Путин, ма аз по тоя повод се сетих за една история отпреди време, която ми разказа един приятел, кой знае как попаднал на поетичен конкурс на ... курсанти от някакво военно училище.
Та, както си седяли в залата и слушали стиховете на някакво войниче, онзи дето бил с него, по някое време му прошепнал на ухото: "Бе, кво да ти кажа... Ма по-добре лош поет, отколкото лош войник."
цитирай
20. born - Благодарности на Рамоне за изчерпателния и вещ коментар.
26.11.2017 22:23
И няма да е зле, ако разширите темата не с коментар, а с постинги.
Що се отнася до Путин, предполагам сте забелязали, че не аз подхванах тази линия, но все пак съм на мнение, че провокациите следва да се контрират. Пък и не съм свикнал да си оставям магарето в калта. На разположение на калтаците.
Като финал да отбележа, че дали някой ще пише плюс или минус, си е негова лична работа, но все пак вкусовете следва да се уважават.Поне до известна степен.
цитирай
21. getmans1 - Брей, доживях да видя енциклопе...
26.11.2017 22:46
Брей, доживях да видя енциклопедичния експерт да рекне „Евалла“ макар и с разни врътки.

А, бе кой започна с Путин?
цитирай
22. born - Кой ?
27.11.2017 19:17
Кой ?
/Някакъв дебил от коментар 3 май/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4591847
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031