Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2019 21:35 - Песничка за Джак
Автор: mt46 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1521 Коментари: 5 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 .
.
.

   Песничка за Джак

"Ти добър си, Джак!

И много, много, много, много
си блажен глупак!
Защото се ожени пак!"...

"Остави ме с детето първата жена.
А втората с един боклук ме изигра!...
Но съм си здрав и як!
И пея си с мерак..."

"Ти добър си, Джак!
И много, много, много, много
си блажен глупак!
Защото се ожени пак!"...

"А третата жена ми подари рога.
И плащам кредита й с лихва най-добра...
Но съм си здрав и як!
Животът ми е благ!"...

"Ти добър си, Джак!
И много, много, много, много
си блажен глупак!
Защо не се ожениш пак?"...

"Капанът май ти казва: "Щрак!"...

Марин Тачков

ПП: Пародия на песента "Hit The Road Jack".
Текста и превода може да видите тук:

https://textovenapesni.com/ray-charles/hit-the-road-jack.html



Тагове:   пародия,   тачков,   песничка,   Джак,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Не смей ми се, не пей ми се за чичо С...
01.12.2019 10:56
Не смей ми се, не пей ми се за чичо САМ!
Поздрави!
цитирай
2. morskipesni - Нищо общо с прекрасната песен.
01.12.2019 16:11
Пародия единствено на автора.
цитирай
3. mt46 - Благодаря! Поздрави!
01.12.2019 20:15
zaw12929 написа:
Не смей ми се, не пей ми се за чичо САМ!
Поздрави!

цитирай
4. mt46 - Музиката и изпълнението на песента са хубави. Но текстът е слаб...
01.12.2019 20:18
2. morskipesni - Нищо общо с прекрасната песен.
16:11
Пародия единствено на автора.
цитирай
5. mt46 - https://textovenapesni.com/ray-charles/hit-the-road-jack.html
01.12.2019 20:19
Ray Charles - Hit The Road Jack

Хващай пътя, Джак, и не се връщай повече!
хващай пътя, Джак, и не се връщай повече!
Какви ги говориш?
Хващай пътя, Джак, и не се връщай повече!
Хващай пътя, Джак, и не се връщай повече!
Жено, о жено, не се дръж толкова гадно.
Ти си най-злата жена, която съм виждал.
Предполагам, щом ти казваш,
ще трябва да си събера нещата и да си тръгна.
Точно така.
Хващай пътя, Джак, и не се връщай повече!
Хващай пътя, Джак, и не се връщай повече!
Какви ги говориш?
Хващай пътя, Джак, и не се връщай повече!
Хващай пътя, Джак, и не се връщай повече!
Сега скъпа, слушай скъпа, не се дръж така,
защото ще си стъпя на краката някой ден.
(Не ме интересува, ако го направиш, защото е ясно.)
Нямаш пари, просто не ставаш.
Предполагам, щом ти казваш,
ще трябва да си събера нещата и да си тръгна.
Точно така.
Хващай пътя, Джак, и не се връщай повече!
Хващай пътя, Джак и не се връщай повече!
Какви ги говориш?
Хващай пътя, Джак, и не се връщай повече!
Хващай пътя, Джак, и не се връщай повече!
Добре,
(Не се връщай повече.)
Ох, какви ги говориш?
(не се връщай повече.)
Не те разбрах?
(Не се връщай повече.)
Не го мислиш!
(Не се връщай повече.)
Не, скъпа, моля те!
(Не се връщай повече.)
Какво се опитваш да ми причиниш?
(Не се връщай повече.)
Не се дръж така!
(Не се връщай повече.)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19160162
Постинги: 3686
Коментари: 45089
Гласове: 148917
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031