Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2018 12:16 - Точно аз ли ?!
Автор: ahmed7 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 595 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес искам да се изкажа за една ситуация в която попадат много хора, включително и аз и то доста често. Всеки от нас е виждал по телевизията новини за убийства, нелепи смъртни случаи като задавяне или някой глътнал капчка на химикал и още какви ли нелепи ситуации от които хората си губят животите. Примерно ядете и говорите едновременно ( което може да доведе до задавяне ) или пиете студена след като сте изморен ( което може да доведе до заплитане на червата и естествено смърт ) всеки от нас си казва ,,Точно пък на мен ли ще ми стане ?"".  Въпреки че знаят че е опасно всеки от нас си е позволявал да излезе от границите, НО дали се запитвате тези хора които са починали или пострадали от същите грешки дали и те не са си казвали същото ?? Или пък в някой район има новини за отвличания и убийства, но вие пак решавате да се разходите там или да по обиколите малко, като си казвате ,,Точно пък мен ли ще отвлекат или убият ?"" И това е проблема на много хора, защото и тези които са пострадали от дадено нещо са си казвали същото ,,Точно пък на мен ли? "" и... Това което искам да кажа е всеки човек трябва по отговорно да се държи и да внимава не за някой друг а за самите себе си, защото виждате че и тези хора които са пострадали от това и те не са очаквали ТОЧНО на тях на им се случи, но животът не ви гаранитра нищо подобно затова се пазете, внимавайте и не поемайте излишни рискове защото никой от нас не е застрахован от това...


Тагове:   аз,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ahmed7
Категория: Бизнес
Прочетен: 68216
Постинги: 42
Коментари: 88
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031