Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2020 16:06 - Предсказано от Пепеляшка….
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1315 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Предсказано от Пепеляшка….
 

Едно обичане трепти във мен,
на птиците неистово приглася,
събужда ме в зора на следващ ден
и пак във Рая тихо ме отнася. 

Държа ръката ти – какъв късмет,
не се превърнах в прах и не изчезнах,
достигнахме до Стария завет,
като една звезда за тебе пак проблеснах. 

Посоките във мен съединих,
душата си огледах в твойте стъпки,
май черната прокоба разтопих,
очи запратих във мечтите дръзки. 

Предречено е – ний ще победим,
за любовта ни повече прегради няма
и нова вечност пак ще сътворим,
в история като света голяма. 

Оглеждаш се във моите очи -
единствено във тях намираш смисъл,
а колко ме обичаш си личи,
ти всяка моя стъпка си дописал. 

Накрая ли? Ще следват чудеса -
за мен и теб, за цялото пространство,
отново във щастливи небеса
сърцето ни ще бие с постоянство. 

Обичай ме. Достатъчно е туй,
за теб е Пепеляшка отредена,
пантофката накрая ми обуй,
така ще съм завинаги спасена. 

09.04.2020г.
Елица

На Жоро*

image






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ard - Поздрави!
10.04.2020 08:56
Много вдъхновено звучи!
Особено ми харесва градацията накрая, има едно извисяване което се забелязва във всичките ти стихове!

Поздрави!
цитирай
2. cinderellathespy - 1. ard
10.04.2020 11:39
ard написа:
Поздрави!
Много вдъхновено звучи!
Особено ми харесва градацията накрая, има едно извисяване което се забелязва във всичките ти стихове!

Поздрави!


Привет, Маги!:)
Сърдечно ти благодаря за топличките думи.
Когато седна да пиша, обикновено не знам какво ще се излее
до края. Радвам се, че поантите се получават винаги възходящи
и оставят чувство на обнадежденост и извисяване.
Щастлива съм много, когато излезлите от подсъзнанието ми думи
докоснат и други сърца, докато чертаят път към светлината.
Съхрани се здрава в тези дни на изпитание за волята ни!
Прегръщам те сърдечно,

Ели
цитирай
3. ard - Здравей Ели!
12.04.2020 10:19
Честит имен ден!
Да си жива и здрава, и да пишеш все така вдъхновяващо!

Поздрави!
цитирай
4. cinderellathespy - 3. ard
12.04.2020 13:09
ard написа:
Здравей, Ели!
Честит имен ден!
Да си жива и здрава, и да пишеш все така вдъхновяващо!

Поздрави!


Маги, здрасти!
Благодаря ти сърдечно!:))
Стопли ми душата!*
Стихчетата са моята утеха в много посоки....
Честит празник и на тебе!
Бъди здравичка и много щастлива!
Прегръщам те топличко,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1725353
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18451
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930