Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2018 23:17 - Излекувай живота си , подари си усмивка :)
Автор: abitofromance Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1165 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 20.08.2018 00:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добър вечер, приятели.
Искам да  поговоря с вас на една тема , която ме вълнува , от известно време , повлияла е на живота ми по положителен начин и ме е направила по пълноценен и щастлив.
А именно позитивното мислене.
Знам, че на тази тема е казано много, някой хора са запознати други си мислят , че са запознати а други просто не са запознати , но тук аз искам да споделя моя личен опит, това което научих/разбрах, това в което се убедих сам и това с което се сдобих.
Желая да започна така : Защо ни трябва да бъдем да сме позитивни?
Мисля, че всеки от нас би се радвал , би  желал да бъде по-добър дали като човек/личност , дали по-добър съпруг/съпруга , по добър син/дъжеря , баща , майка , брат сестра , приятел.
Всеки от нас се стреми и желае да е по-добър , по-щастлив, по-спокоен , по - пълноценен , да живее в хармония с себе си с заобикалящата го среда , с хората и обкръжението си.
Тук идва ролята на позитивното мислене като решение на всичко това и много повече, то ще ви даде всичко това и много повече, дори неща за който не сте се сещали или неща за който сте мечтали неща за който сте копнели цял живот , но сте нямали посоката , нагласата , решението старта да получите.
Как да го направим, как да го постигнем, какво да променим?
Ще ви разкажа за силата на убежденията и как работи нашият ум.
Когато имаме негативни мисли (нямам достатъчно пари , никой не ме обича и т.н.) грешката която правим съзнателно и несъзнателно е в това, че ние се концентрираме/фокусираме  над негативните мисли придаваме им значение сила , емоции мислим ги прекалено много чисто и просто отделяме им прекалено много внимание , това започва да ви става навик или ежедневие , започваш сам да поглъщаш негативното да го мислиш , да си го повтаряш и това става твоят начин на живот , твоето ежедневие , твоето съзнание, това ставаш ти.
"Ние сме това което мислим"
По абсолютно същия начин работи и позитивно мислене! Да толкова е просто и лесно за разбиране.
Ето един мой любим пример : Умът на човек е като почвата, каквото посадиш, това ще пожънеш .Почвата не се интересува какво ще засадиш, ако посадиш плодове ще ти даде плодове, ако посадиш отрова ще ти даде отрова в същото изобилие така работи и човешкият ум.
Съществуват различни техники/методи който да ви помогнат, да ви дадат нужния старт, правилната настройка към тази промяна от негативно към позитивно мислене.
Може да направите така вземете лист и химикалка и напишете за какво сте благодарни в живота си , освободете се и напишете "Благодарен съм , че съм жив" "Благодарен съм на родителите си" "Благодарен съм на хората който ме обичат , на приятелите ми , на учителите ми от училище" .
Когато човек е благодарен той е позитивен , спокоен , щастлив с това което има, той не гледа какво няма а какво има в живота си и е благодарен за което.
Това е добър начин да започнете.
Напишете аз съм...Добър човек, добър приятел, добър съпруг.
Това ще ви даде добър старт и ще започнете да се убеждавате как работят убежденията и какво влияние имат те над нас.
Напишете на този лист хартия 5 въпроса който са позитивни и дайте позитивни отговори "За какво си благодарен?" "Какво обичаш да правиш?" "Къде би желал да бъдеш сега?" , правете го сутрин, обед, вечер четете написаното приемете го като тест/задача , цел не може просто да прочетете нещо и това да промени живота ви , мисленето ви , убежденията ви неща който са се изграждали с времето, изисква се работа , време, търпение като при всяко нещо и обещавам ви това работи на 100 %.
Друго нещо което направих аз, за да си дам тази настройка, старт освен този списък който си чета всеки ден и вярвам в написаното беше да изкореня до колкото мога негативните неща който ме заобикалят.
Аз например махнах, изтрих токсичните хора,групи и всякакви такива неща от социалната си мрежа и ги замених с по-добри, позитивни влязох в групи за позитивно мислене, там естествено хората,средата,темите са позитивни и така се стремях и продължавам да се стремя всеки ден да заменям да търся да добавям неща който ме карат да се чувствам добре.
Дори смених тапета си/картинката на десктопа на компютъра си с по-позитивна, по-спокойна преди беше картинка на коли който се надпреварват, а сега е една зелена,чиста и необятна гора.
Правих всичко това всички промени, докато търсех, мислех искам да заобградя себе си, живота си, съзнанието си, подсъзнанието си, с позитивни неща искам да се настроя да ги виждам , да ги усещам да мисля така да се чувствам така.
Дори през цялото време в което правех това се бях захласнал, отнесъл, размечтал, зарибил и разбрах, че ето аз вече започвам да ставам позитивен, позитивно настроен както и ти сега който четеш това което пиша ако се чувстваш, по-спокоен, по-весел, захласнат от идеята и думите ми ето и ти в момента си позитивен, щастлив, спокоен, размечтан, в хармония.
Всеки ден четете нещата от листчето,добавяйте, променяйте го и ще видите как вие сами вече търсите начин да сте позитивни все по-често и как вие се променяте съзнателно или не защото вие вече започнахте да отдавате значение,внимание,време,фокус вие ги превръщате в ежедневие, в навик, в начин на поведение в начин на живот.
Търсете позитивни, теми, приятна музика, пишете на някой приятел нещо позитивно, давайте внимание на нещата, хората който ви карат да се чувствате добре, позитивни , щастливи.
Има и много и много други методи и неща статии, хора, личности, психолози въпроса е да започнете да го пойскате, да се надъхате, да се зарибите по този начин на живот, мислене, поведение.
На мен всичко това ми помогна изключително много и ме промени в много отношения в по-добро да бъда по-мил, по-позитивен, по-добър, по-весел и много много други и товата ми се прииска да продължавам и да не спирам търсих още неща аз лично от скоро започнах сам в къщи да медитирам сутрин 5 минути е добре за начало потърсете и това напишете медитация в youtube например там ще има човек, инструктор който ще ви води неща от типа затворете очи, изпънете гърба си, вдишайте дълбоко издишайте бавно там винаги има приятна, мелодия хармония, спокойствие точно сега в този момент докато пиша това и разсъждавам и се опитвам да дам най-точното описание което аз сам за себе си разбрах за позитивното мислене, начин на живот съм си пуснал релаксираща музика от природни звуци, леко ме гъделичка и приспива ако трябва да съм честен.
Това е приятели това е само началото на всичко имайте предвид всичките положителни неща който аз съм извлякъл от това а дори не съм ви казал 10 % от хубавите неща който ми се случиха, че започнах да имам желание да излизам повече, че се усмихвам повече, че направих нови приятелства, че ,че ,че...
Вие само трябва да поддържате този дух който се стараете да изградите в началото и всичко ще е прекрасно това мога да ви обещая аз хайде дано съм ви помогнал,дано съм ви мотивирал,дано съм ви зарадвал, дано сте усмихнати, дано тази вечер спите добре ако го четете сега когато го поствам почти полунощ е ако го намерите през деня имайте прекрасен ден усмихнете се вие сте прекрасни хора , вие сте умни и красиви вие сте уникални повтаряйте си точно такива неща и живота ви ще бъде много спокоен, хармоничен, и щастлив.


Ако имате желание да сме приятели, да си говорим на такива теми, да споделяме такава музика, да тръгнем по този път заедно аз бих се радвал много можете да ми пишете лично съобщение тук и започнем да си общуваме ,ще си разменим фейсбук или нещо друго можем да станем приятели :)

Всичко най-хубаво ви желая прекрасни мили хора обичам ви.
image




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dmiteff - Да, най-важното е човек да премахне ...
17.08.2018 22:18
Да, най-важното е човек да премахне негативните хора от своите приятели, защото те натоварват с отрицателна енергия и лоши емоции. Ето днес срещнах случайно едно момче, което винаги е усмихнато и свежо, разменихме няколко приказки, а на мен ми се искаше да продължим да говорим, защото само от присъствието му аз се заредих с положителна енергия, приятни емоции и ведро настроение. И това само за 3-4 минути. Но имам една бивша колежка, която напоследък много често срещам и вече гледам да я заобиколя или се правя, че не я виждам, защото направо ме облива с черни мисли и стресови ситуации. Предпочитам ведрата усмивка на Гошето, пред намусената и злобарска физиономия на Златка. ( сега се замислям, че името хич не ѝ подхожда)
цитирай
2. abitofromance - Даниел
17.08.2018 22:48
Така е има всякакви хора трябва да подбираме обкръжението си от добри честни и позитивни хора
цитирай
3. dmiteff - Аз теб, Даниел не те познавам лично, ...
18.08.2018 00:38
Аз теб, Даниел не те познавам лично, но по снимката ми приличаш на доста позитивно и прямо момче, а и енергиен вампир не би писал такива неща.
цитирай
4. abitofromance - Даниел
18.08.2018 02:17
Старая се колкото мога да съм позитивен, работлив, усмихнат на всички ни е трудно, но такъв е живота има си и хубавите неща приятели, семейство винаги има повод за щастие
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: abitofromance
Категория: Поезия
Прочетен: 33309
Постинги: 24
Коментари: 26
Гласове: 58
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930