Постинг
04.01.2016 22:03 -
Реалната Русия
Автор: born
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13032 Коментари: 43 Гласове:
Последна промяна: 04.01.2016 22:07
Прочетен: 13032 Коментари: 43 Гласове:
23
Последна промяна: 04.01.2016 22:07
От летището се отправяме към дома на балдъзата и баджанака на левия бряг на Иртиш. Всичко e заледено, сняг не особено много /за Сибир естествено/, улиците сравнително чисти от сняг, като на места има бабунки от лед, за който като стана дума, обяснението бе, че първоначалното разчистване не е извършено съзнателно и качествено, при което тези бабунки ще се разтопят чак през пролетта. Но движението е интензивно, въпреки, че е рано сутринта. На никого не му пука от леда и снега. На някои от машините на задните стъкла има някакаъв знак, подобен на буквата "Ш". Това означава, че гумите са със шипове, което от своя страна значи, че при набиване на спирачките машината почти ще закове и ако не държиш дистанция, ще се натресеш в нея. В един момент си помислих, че ако при нас времето се задържи студено, ледовито и заснежено като в този сибирски град, определено ще ни завари за сетен път изненадани и движението ще замре почти от само себе си.
След няколкочасова почивка в апартамента на роднините, ще се наложи да направим разходка из Омск.
Малко впечатления от апартамента. Около 65 кв.м.Намира се в почти изцяло нов микроцентър, както вече споменах, на левия бряг на Иртиш. Стените са дебели около метър. Перфектна топлоизолация. Специална пластмасова дограма. Всичко на газ. Температурата във всички помещения около 25 градуса, което за мен е трудно поносимо. Цените на м.кв.като пазарна стойност съотносими със софийските такива.Апартаментът е на 8-ми етаж.За голямо съжаление на опонентите ми ще добавя, че има асансьор, съвсем съвременен и модерен, който живущите позват, а не се качват и слизат пеша. На всички входове има автоматични брави, които се задействат с карта и отдолу, и от апартамента. Автомобили много, паркингите и улиците пълни. Основно руски, японски и корейски. Европейските марки, както вече посочих, нещо не са особено долюбвани от руския потребител, предполагам заради издържливостта им на екстремните климатични условия. Все пак 35-45 градуса под нулата не са нещо рядко срещано през зимата.
ОМСК- това е едно малко провинциално почти двумилионно градче в Сибир, в което са живяли доста известни личности, някои от които в качеството си на заточени противници на царския демократично прогресивен режим. Отдаленное Место Ссилки Каторжников - това е разшифровката на абревиатурата.
Разбира се това е едно съвсем произволно тълкувание. Всъщност името на града произхожда от реката Омь. Не се наемам да описвам града - прекрасен е. Има много сайтове и клипове из нета, откъдето желаещите могат да получат интересуващата ги информация. Само информативно ще отбележа, че тук е бил заточен Достоевски, роден град е на художника Михаил Врубель, тук е била столицата на Бялата Русия / 1918-1920 год./,чийто върховен управител и върховен главнокомандващ на въоръжените й сили е адмирал Александър Колчак- известен и като учен -полярен изследовател, учен-океанограф. В Омск е учил ген. Корнилов- по-късно също лидер на Бялата гвардия. Оттук е и Михаил Улянов- супер известен и титулован руски актьор. Както и много други известни личности. Омск е и регионален център на руската култура и образование. Само като илюстрация да спомена, че в града има 13 музея, 6 университета, 3 академии, 6 института, 8 театъра, 2 концертни зали, постоянен цирк и пр. Твърди се, че сред основните забележителности на Омск се нареждат преобразената крайбрежна улица покрай Иртиш, историческият комплекс „Омска крепост”, пожарната кула, библиотека „Пушкин” – най-голямата зад Урал, катедрала „Успение”, построена през 1896 г., неокласическата катедрала „Св.Николай”, военния затвор от края на XVIII век, както и крестовоздвиженската православна катедрала. Както и още много други. Тук е мястото да вмъкна, че преди 1990 год. щеше да ми е доста трудно да се разхождам до ОМСК, тъй като градът е "затворен" поради стратегическите военни производства до това време. И сега има военни заводи, но градът вече не е затворен . Град без река не е град- тук са две : Иртыш и Омь. Също няма да правя описания, за което трябва поетично майсторство, което не притежавам. Пък и бяха замръзнали.А ето и няколко снимки, които успях да направя и които не са особено качествени:
Разбира се това е едно съвсем произволно тълкувание. Всъщност името на града произхожда от реката Омь. Не се наемам да описвам града - прекрасен е. Има много сайтове и клипове из нета, откъдето желаещите могат да получат интересуващата ги информация. Само информативно ще отбележа, че тук е бил заточен Достоевски, роден град е на художника Михаил Врубель, тук е била столицата на Бялата Русия / 1918-1920 год./,чийто върховен управител и върховен главнокомандващ на въоръжените й сили е адмирал Александър Колчак- известен и като учен -полярен изследовател, учен-океанограф. В Омск е учил ген. Корнилов- по-късно също лидер на Бялата гвардия. Оттук е и Михаил Улянов- супер известен и титулован руски актьор. Както и много други известни личности. Омск е и регионален център на руската култура и образование. Само като илюстрация да спомена, че в града има 13 музея, 6 университета, 3 академии, 6 института, 8 театъра, 2 концертни зали, постоянен цирк и пр. Твърди се, че сред основните забележителности на Омск се нареждат преобразената крайбрежна улица покрай Иртиш, историческият комплекс „Омска крепост”, пожарната кула, библиотека „Пушкин” – най-голямата зад Урал, катедрала „Успение”, построена през 1896 г., неокласическата катедрала „Св.Николай”, военния затвор от края на XVIII век, както и крестовоздвиженската православна катедрала. Както и още много други. Тук е мястото да вмъкна, че преди 1990 год. щеше да ми е доста трудно да се разхождам до ОМСК, тъй като градът е "затворен" поради стратегическите военни производства до това време. И сега има военни заводи, но градът вече не е затворен . Град без река не е град- тук са две : Иртыш и Омь. Също няма да правя описания, за което трябва поетично майсторство, което не притежавам. Пък и бяха замръзнали.А ето и няколко снимки, които успях да направя и които не са особено качествени:
Вълнообразно
И Гърция се прощава с „Газпром“ с болезн...
© Мокрите сънища на Томас Емануел Данс
© Промените в Русия са много по–близо, о...
© Мокрите сънища на Томас Емануел Данс
© Промените в Русия са много по–близо, о...
мечтата ми е да видя всички големи руски реки.
И да си похвърлям въдицата...
цитирайИ да си похвърлям въдицата...
Да си жив и здрав дядо Борн, и твоето Вади Герги да е живо и здраво, и всичките ти близки дето обичат, ама рекни му на ИДИОТА да се спре!
Ей, Вади ..... а .... спри са .....бе !!!
цитирайЕй, Вади ..... а .... спри са .....бе !!!
freeoldmen написа:
мечтата ми е да видя всички големи руски реки.
И да си похвърлям въдицата...
И да си похвърлям въдицата...
Много са големи, Фрий. Виждал съм и други : Волга, Днепър, Москва-река. За рибата трябва да е през лятото. Всъщност и през зимата ловят : пробиват дупка в леда, та през нея.
getmans1 написа:
Да си жив и здрав дядо Борн, и твоето Вади Герги да е живо и здраво, и всичките ти близки дето обичат, ама рекни му на ИДИОТА да се спре!
Ей, Вади ..... а .... спри са .....бе !!!
Ей, Вади ..... а .... спри са .....бе !!!
Аз съм невинен. С колегата сме се разбрали когато реши да помпи да се обади и ако съм съгласен - тогава. Досега се е случвало веднъж и съм отказал Така че не е той. Друг е. Ама да не ти дреме. Сега ще направя специално обръщение. Гледай само...
Драги помпаджи аркадаш, най-коленопреклонно те моля да пускаш помпата не само на мен, а и на други блогЕри, щото хората се обиждат, че са пренебрегнати и пр... Щта помола и да прехвърляш част от помпите ми на желаещите, та да има мир и покой и кеф за сички. Твой дедо, а може би и прадедо Борн.
цитирайУважаеми Гети, направих каквото трябваше според мен. Ха сега направи и ти каквото трябва. Имам предвид коментирането на съдържанието на писанията, а не кой какво правил по лозята. Предварително благодаря. Поради това, че не трия никакви коментари, а им отговарям с изрази, адекватни с повикването. Бъди и ти жив и здрав прадядовото.
цитирайСтрашно хидротехническо съоръжение, по което корабите плават от Черно и Каспийско към Балтийско и Бяло море. Стигат и до Москва и Петербург. И това през сърцето на Хартланда.
Ето:
https://bg/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B3%D0%B0
след уйкипедия добавете .org
цитирайЕто:
https://bg/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B3%D0%B0
след уйкипедия добавете .org
На 21 km над Волгоград от Волга се отделя ляв ръкав - Ахтуба, с дължина 537 km, който тече успоредно на основното русло. Обширното пространство между Волга и Ахтуба, пресечено от многобройни странични протоци и пресъхнали корита, се нарича Волго-Ахтубинска пойма. Ширината на разливите в пределите и по-рано е достигала 20-30 km. На Волга, между Ахтуба и Волгоград, е построена Волжката ВЕЦ с простиращото се преди язовирната ѝ стена Волгоградско водохранилище.
Делтата на Волга започва от мястото на отделянето на Ахтуба от основното русло и е сред най-големите в Русия. В делтата могат да се изброят до 500 ръкава, протока и малки реки. Главните ръкави са Бахтемир, Камизяк, Стара Волга, Болда, Бузан и Ахтуба (от тях в плавателно състояние се поддържа Бахтемир като част от Волго-Каспийския канал). Волжкият ръкав Кигач пресича територията на Курмангазинския район на Атърауска област в Казахстан. С този ръкав започва началото на водния път „Волга – Мангишлак“.
цитирайДелтата на Волга започва от мястото на отделянето на Ахтуба от основното русло и е сред най-големите в Русия. В делтата могат да се изброят до 500 ръкава, протока и малки реки. Главните ръкави са Бахтемир, Камизяк, Стара Волга, Болда, Бузан и Ахтуба (от тях в плавателно състояние се поддържа Бахтемир като част от Волго-Каспийския канал). Волжкият ръкав Кигач пресича територията на Курмангазинския район на Атърауска област в Казахстан. С този ръкав започва началото на водния път „Волга – Мангишлак“.
най- здрави?
цитирайДобре поне, че панелките имат асансьори! Надявам се да не са зделани в Рассия, за да може омчани да не завършват жизнените си дороги безславно в шахтите. :)))
ПП А западните автомобили са недолюбвани там, по същата причина, поради която гроздето е кисело. Сред олигарсите и новите русские в Масква, са доста на почит. :)))
цитирайПП А западните автомобили са недолюбвани там, по същата причина, поради която гроздето е кисело. Сред олигарсите и новите русские в Масква, са доста на почит. :)))
ако се ожениш за рускиня, ставаш любимец на партията. Само казваш,каква службица ти се нрави и от посолството се обаждат на партията, а тя на службицата и хоп, нов шеф. Жалка работа. Да се жениш по сметка. И смееш ли да кажеш нещо лошо за Рус? Ще ти скъсат това, дето ти е останало в гащ
цитирайчи снимкити съ биздарни няя дъ спорим. Текста тоже:)
Сал идно обясни - КОЕ требе да съ ареса на чиляк с нормален вкус от тоя пост? Бетоните колци у небото ли?
цитирайСал идно обясни - КОЕ требе да съ ареса на чиляк с нормален вкус от тоя пост? Бетоните колци у небото ли?
alibaba5 написа:
Сал идно обясни - КОЕ требе да съ ареса на чиляк с нормален вкус от тоя пост?
Сал идно обясни - КОЕ требе да съ ареса на чиляк с нормален вкус от тоя пост?
Достоевски ти е отговорил.
"Тези от тях, които умеят да разрешат загадката на живота, почти винаги остават в Сибир и с наслаждение пускат корени там. Впоследствие те дават богати и сладки плодове. Но другите, лекомислен народ, който не умее да разрешава загадката на живота, скоро се отегчават от Сибир и с досада се питат: защо са дошли тук? С нетърпение отбиват законния срок на службата си, три години, и когато той изтече, веднага започват да действат за преместването си и се връщат, откъдето са дошли, като ругаят Сибир и се присмиват над него.
alibaba5 написа:
Сал идно обясни - КОЕ требе да съ ареса на чиляк с нормален вкус от тоя пост?
Сал идно обясни - КОЕ требе да съ ареса на чиляк с нормален вкус от тоя пост?
"Птиците летят на юг, нормалните хора отиват на запад" Иво Инджев
И нормалните хора, т.е. "другите, лекомислен народ, който не умее да разрешава загадката на живота" върви, върви, върви, върви ната-атък, и няма край, и няма край на шир и длъж. Нормално е нормалните хора да мислят нормално и да отиват на запад. Така както съвсем нормално отиваха при партийния секретар, когато той раздаваше благинките. А аз приветствам това безкрайно ходене на безкрайно много лекомислени хора на запад, защото ми е интересно, дали по някое време няма да свърши. Нещо повече - интересно ми е, как ще свърши. И кога свърши, ще искам от чиляка с нормален вкус, да си изкуса сичката попра и даже да му ареса. Ще настоявам, а алибаба5, ще ме подкрепя и ще му аресва и на него.
apostapostoloff написа:
най- здрави?
Аз вече веднъж ти отговорих на въпроса. Съдейки по развитието на заболяването ти, руските най-болни са значително по-здрави от теб. Психически разбира се. В предишния постинг като коментар ти пожелах през Новата година да хванеш колкото може повече абдали, та да си на кеф. Ти обаче не ми отговори на въпроса каква е разликата между планета и звезда. Убеден съм от твоите писания, че разлика няма, но все пак ще ми бъде приятно да го чуя от такъв капацитет. Пожелах ти и да ти поникне коса като на Боби Михайлов, за да не се харчиш за младежки гриви. А със здраве.
balebalev написа:
Добре поне, че панелките имат асансьори! Надявам се да не са зделани в Рассия, за да може омчани да не завършват жизнените си дороги безславно в шахтите. :)))
ПП А западните автомобили са недолюбвани там, по същата причина, поради която гроздето е кисело. Сред олигарсите и новите русские в Масква, са доста на почит. :)))
ПП А западните автомобили са недолюбвани там, по същата причина, поради която гроздето е кисело. Сред олигарсите и новите русские в Масква, са доста на почит. :)))
В шахтите завършиха живота си доста български граждани, членове на европейските съюзници. Както виждам пасажът за асансьорите ти се е харесал. Значи не съм сбъркал като го отбелязах. Що се отнася до колите, предпочитанията са не към евтините, независимо какви са автомобили, а към сигурните при екстремни условия . Радвай се на 20-годишното си голфче и съжалявай горките руснаци. Олигарх такъв !
Според този поустинг излазя, че Русия е годна за живот! Не е като Маркс, пардон - Марс!
Защо досега това не е било известно на науката и технката, на цялото прогресивно человечество, изобщо - на всички експлоатирани народни и международни маси и класи?
Ако те го знаеха, нямаше да се ръгат като мангали на панаир на Запад, ами щяха да сменят пасоката! Срамота! Трябва да се каже непременно на Ирина Бокова, та като изоглави ООН-ето, веднага да се приеме една декларация, един съветски декрет за пренасочване на бежанскаата вълна от Европа към Сибир, към Иртиш, Ом, а защо не и към Об, и към Енисей, и Лена, и Магдалена?
цитирайЗащо досега това не е било известно на науката и технката, на цялото прогресивно человечество, изобщо - на всички експлоатирани народни и международни маси и класи?
Ако те го знаеха, нямаше да се ръгат като мангали на панаир на Запад, ами щяха да сменят пасоката! Срамота! Трябва да се каже непременно на Ирина Бокова, та като изоглави ООН-ето, веднага да се приеме една декларация, един съветски декрет за пренасочване на бежанскаата вълна от Европа към Сибир, към Иртиш, Ом, а защо не и към Об, и към Енисей, и Лена, и Магдалена?
zest написа:
ако се ожениш за рускиня, ставаш любимец на партията. Само казваш,каква службица ти се нрави и от посолството се обаждат на партията, а тя на службицата и хоп, нов шеф. Жалка работа. Да се жениш по сметка. И смееш ли да кажеш нещо лошо за Рус? Ще ти скъсат това, дето ти е останало в гащ
За рускинята се ожених през 2008 год. Не зная на коя партия съм любимец, но от Единная Россия" ми предложиха веднага място в ЦК-то им . Ако щеш вярвай, но лично Вова ми се обади да ми благодари и каза, че ще ми подари един петролен кладенец в Сибирския Омски край,както и място в управителния съвет на завода за асансьори. Затова не смея да кажа нищо лошо за Рус. Както и за Джипсиленд,с който вероятно се гордееш. Така че службицата ми е осигурена . Мога да те уредя и тебе, ако си мераклия, тъй като се гордееш и с разкошното си дупе, с което досега постигаш завидни постижения.
alibaba5 написа:
чи снимкити съ биздарни няя дъ спорим. Текста тоже:)
Сал идно обясни - КОЕ требе да съ ареса на чиляк с нормален вкус от тоя пост? Бетоните колци у небото ли?
Сал идно обясни - КОЕ требе да съ ареса на чиляк с нормален вкус от тоя пост? Бетоните колци у небото ли?
Чудя ти се на акъла защо трябва да се измъчваш с четенето на пози постинг. Има по лесен начин - просто си отминаваш и сереш на определените за тази цел места. Ако наричаш църквите бетонни колци значи нещо ти има. Бабите или са кьорави или дебилни. Ти вероятно си от втория тип.
slavimirgenchev1953 написа:
Според този поустинг излазя, че Русия е годна за живот! Не е като Маркс, пардон - Марс!
Защо досега това не е било известно на науката и технката, на цялото прогресивно человечество, изобщо - на всички експлоатирани народни и международни маси и класи?
Ако те го знаеха, нямаше да се ръгат като мангали на панаир на Запад, ами щяха да сменят пасоката! Срамота! Трябва да се каже непременно на Ирина Бокова, та като изоглави ООН-ето, веднага да се приеме една декларация, един съветски декрет за пренасочване на бежанскаата вълна от Европа към Сибир, към Иртиш, Ом, а защо не и към Об, и към Енисей, и Лена, и Магдалена?
Защо досега това не е било известно на науката и технката, на цялото прогресивно человечество, изобщо - на всички експлоатирани народни и международни маси и класи?
Ако те го знаеха, нямаше да се ръгат като мангали на панаир на Запад, ами щяха да сменят пасоката! Срамота! Трябва да се каже непременно на Ирина Бокова, та като изоглави ООН-ето, веднага да се приеме една декларация, един съветски декрет за пренасочване на бежанскаата вълна от Европа към Сибир, към Иртиш, Ом, а защо не и към Об, и към Енисей, и Лена, и Магдалена?
Уважаеми Славун, оказва се за голямо твое огорчение, че хора живеят и по тези географски ширини. И то доста по-добре от повечето българи. Зная, че вие-джихадистите, отчаяно се стремите на запад, за да се възползвате от всичко, откраднато от вас. Оказва се , че и на изток може да се живее човешки, колкото и непонятно да ви се вижда. А другарката Бокова е ваше творение -комунистическо. Ама се усетила навреме. За разлика от вас - бавнозагряващите.
Уважаеми айлякчии, имам следното предложение към вас. След като нещо не ви харесва, не го четете, брей. Моят ник е Борн, името ми е Стефан Исаков и отправям към вас молба. Имайте разума да не се ядосвате и разстройвате от моите постове. Те са противопоказни за лица с педерастки наклонности. Просто не ги четете. Ако ли пък се случи случайно да прочетете нещо, просто псувайте и ругайте, за да ви стане кеф. Не се правете на Ентелегентни. Не ви отива. И не е здравословно за вас.
цитирайБГМЕН13, извини ме, че малко закъснях с отговора на коментара ти. Искам да го допълня. Според Инжевойводата "Птиците летят на юг, нормалните хора отиват на запад". Към момента на запад летят джихадисти и може би индобългарите, от което т.н. Европа почна да я досърбява на някои не особено прилични места. Ако категорията, стремяща се в момента на запад е нормална, здраве му кажи. Поздрави
цитирайborn написа:
БГМЕН13, извини ме, че малко закъснях с отговора на коментара ти. Искам да го допълня. Според Инжевойводата "Птиците летят на юг, нормалните хора отиват на запад". Към момента на запад летят джихадисти и може би индобългарите, от което т.н. Европа почна да я досърбява на някои не особено прилични места. Ако категорията, стремяща се в момента на запад е нормална, здраве му кажи. Поздрави
Нормална е, защо да не е нормална. Аз я приветствам. Не съм съгласен Бокова да я пренасочва, санкционира или дискриминира по какъвто и да е начин. Там има кифтета. Тия кифтета требе да бъдат изядени. Това е повелята на евроатлнтическите ценности, на потребителския начин на живот и на американската мечта. Яжте момчета и момичета - всичките кифтета да си изядете! Като ги изядете, ше натиснеме Бокова да ви направи ударници и да ви снимат в един комунистически кинпреглед с комбайнери и труженички.
24.
of4arsnakovalnia10 -
Говори... Герги (ли беше писано)
05.01.2016 15:03
05.01.2016 15:03
Когато "Герги" помпа - всичко е прозрачно.
Имам предвид:
- Реални Приятели НЕ ПОМПЯ! Никога.
(максимум 2-3 пъти и то е имало конкретна причина, баси)
В случая Стефан е такъв, така, че...
- Авторът винаги е информиран и то подчертавам от този ми профил!
Защо го казвам това: Има хора тук, създаващи НИК-ове, чрез които се опитват да вменят на останалите, че съм аз.
Пример: безславно провалилият се и изчезнал rayofdreams, заменен в момента от kreten10.
Че е кретен - кретен е! Че има доста други НИК-ове - има!
А, че не съм аз - това съм сигурен, че всеки средно интелигентен го усеща.
- Постингите, които съм помпал /или тепърва ще помпам/ не ги избирам аз.
Тук всъщност е момента да кажа, че от 4 дни не съм правил това, правено е рядко и може би ще се прави вече още по-рядко.
Защо казвам "по-рядко" - защото до момента "първа" е прекроявана от мен не повече от 10-15 пъти, а единични постинги съм помпал не повече от още толкова.
Нещо повече: Поясних, че действието го мога от 1994-та година някъде, тъй като от тогава се занимавам професионално с компютърни технологии и програмиране, а се касае за стандартно компютърно действие. В блог.бг съм от 2008-ма (неизвестен ви естествено, защото не ми е изтрябвало да съм), а това прословуто помпане го правя едва от 2-3 месеца, баси.
Защо го правя ли?!
А защо не?!
Разни комплексари го правят от години и висят на "първа" с кретенииите си.
Защо от време на време неизвестни Автори, с готини неща - да не минат оттам и да внесат свежест и цвят в тая тъпанарска "първа"?!
Казах вече: не ви ли е омръзнало там да са все Уондърки, Предатори, Икономисти, Офчари, Тъпанари...
Е... когато аз съм помпал - качвал съм ви нови /или не толкова, но заслужаващи/ Автори с готини неща, а не като на изброените /изключая Уондър и... мен естествено - ха ха ха/
Освен това моите действия са ПРОВОКАТИВНИ!
Да, провокативни, не съм се объркал.
ПРОВОКАТИВНИ СА СПРЯМО АДМИНИСТРАТОРИТЕ!
(при все, че такива НЯМА!!!)
Да направят невъзможно действието!
ЕЛЕМЕНТАРНО Е!
цитирайИмам предвид:
- Реални Приятели НЕ ПОМПЯ! Никога.
(максимум 2-3 пъти и то е имало конкретна причина, баси)
В случая Стефан е такъв, така, че...
- Авторът винаги е информиран и то подчертавам от този ми профил!
Защо го казвам това: Има хора тук, създаващи НИК-ове, чрез които се опитват да вменят на останалите, че съм аз.
Пример: безславно провалилият се и изчезнал rayofdreams, заменен в момента от kreten10.
Че е кретен - кретен е! Че има доста други НИК-ове - има!
А, че не съм аз - това съм сигурен, че всеки средно интелигентен го усеща.
- Постингите, които съм помпал /или тепърва ще помпам/ не ги избирам аз.
Тук всъщност е момента да кажа, че от 4 дни не съм правил това, правено е рядко и може би ще се прави вече още по-рядко.
Защо казвам "по-рядко" - защото до момента "първа" е прекроявана от мен не повече от 10-15 пъти, а единични постинги съм помпал не повече от още толкова.
Нещо повече: Поясних, че действието го мога от 1994-та година някъде, тъй като от тогава се занимавам професионално с компютърни технологии и програмиране, а се касае за стандартно компютърно действие. В блог.бг съм от 2008-ма (неизвестен ви естествено, защото не ми е изтрябвало да съм), а това прословуто помпане го правя едва от 2-3 месеца, баси.
Защо го правя ли?!
А защо не?!
Разни комплексари го правят от години и висят на "първа" с кретенииите си.
Защо от време на време неизвестни Автори, с готини неща - да не минат оттам и да внесат свежест и цвят в тая тъпанарска "първа"?!
Казах вече: не ви ли е омръзнало там да са все Уондърки, Предатори, Икономисти, Офчари, Тъпанари...
Е... когато аз съм помпал - качвал съм ви нови /или не толкова, но заслужаващи/ Автори с готини неща, а не като на изброените /изключая Уондър и... мен естествено - ха ха ха/
Освен това моите действия са ПРОВОКАТИВНИ!
Да, провокативни, не съм се объркал.
ПРОВОКАТИВНИ СА СПРЯМО АДМИНИСТРАТОРИТЕ!
(при все, че такива НЯМА!!!)
Да направят невъзможно действието!
ЕЛЕМЕНТАРНО Е!
Четете и не пишете глупости в коментарите си.
Човекът е описал преките си впечатления, за да
ви просвети и просветли, невежи.
Да не ви пиша казаното от Маркс за невежеството.
цитирайЧовекът е описал преките си впечатления, за да
ви просвети и просветли, невежи.
Да не ви пиша казаното от Маркс за невежеството.
26.
of4arsnakovalnia10 -
http://of4arsnakovalnia10.blog.bg/zabavlenie/2016/01/04/ti-da-vidish-dali-tozi-posting-shte-ocelee-na-typata-quot-py.1419800#last_comment
05.01.2016 15:29
05.01.2016 15:29
kvg55 написа:
Четете и не пишете глупости в коментарите си.
Човекът е описал преките си впечатления, за да
ви просвети и просветли, невежи.
Да не ви пиша казаното от Маркс за невежеството.
Човекът е описал преките си впечатления, за да
ви просвети и просветли, невежи.
Да не ви пиша казаното от Маркс за невежеството.
Именно, Градски!
На мен ми е непонятно това разделение!
Още по-малко - философстването на някои, които в Русия дори не са стъпвали!
Както казах - аз съм бил в Русия няколко пъти, за по няколко дни /единият 22/.
В СССР пък съм бил над 10-15 пъти.
И имам чудесни впечатления от тази Страна.
Особено от Изкуството й!
Който не е стъпвал в Ермитража...
Просто е живял половин живот, баси!
Няма в света /а като човек, обичащ Изкуството съм стъпвал тук-там по света/ второ подобно Изживяване.
Всъщност... В Италия има нещо подобно...
В Испания също...
Виена...
Но Ермитража...си е ЕРМИТРАЖ!
Не разбирам защо не се гледа като човек, а не като политикант на дадена държава?!
А за политикантското разделение на блогърите... просто се хиля сам понякога.
Пример: Седнал гледам Бале и писал за Русия.
Ама едни общи приказки.
Дори и истина да са, Бале...
Съжалявам такива като теб, които такива неща ги впечатляват и са запомнили.
Ми на такива места си ходил - това си видял!
Никой не ти е крив.
В САЩ ги има също...
На Канарските острови също.
Навсякъде има цигания.
Ноооо... видиш ли руската била най-голяма!
Как беше:
"Българският слон... По-малкият брат на Руският слон!"
ПС: Градски... Дачкинови ти говори като фамилия...
За Д...р говоря.
Или по-скоро големият син /да не цитирам/...
Разказва ми веднъж /преди години/ как ходил в... абре не помня къде, Виетнам примерно - по онея дестинации...
И ми описва... тоалетните, баси!!!
Представяш ли си?!
Все едно ние, българите... в кенеф се раждаме и в кенеф живеем!!!
И някак си за нас не е важно да видим Цветето...
Важното е да видим, че по света има по-големи лайна и от нас!
Това ни дава самочувствие, баси!
/без извинение/
Благодаря!
цитирай"Все едно ние, българите... в кенеф се раждаме и в кенеф живеем!!!
И някак си за нас не е важно да видим Цветето...
Важното е да видим, че по света има по-големи лайна и от нас!
Това ни дава самочувствие, баси!"..
Мисля, че с това сложи точката над и-то и дефинира идиотщината като явление. В блога, а защо не и в държавата ни. Ако има такава, де. Поздрави и почитания.
цитирайИ някак си за нас не е важно да видим Цветето...
Важното е да видим, че по света има по-големи лайна и от нас!
Това ни дава самочувствие, баси!"..
Мисля, че с това сложи точката над и-то и дефинира идиотщината като явление. В блога, а защо не и в държавата ни. Ако има такава, де. Поздрави и почитания.
vania23 написа:
Благодаря!
Мисля, че следващите впечатления ще ви бъдат интересни и от чисто фолклорна гледна точка, тъй като ще касаят как традиционно /по-руски/ протича една сватба. Мисля да нарека съответния постинг "Особености на руската национална сватба". Поздрави.
kvg55 написа:
Четете и не пишете глупости в коментарите си.
Човекът е описал преките си впечатления, за да
ви просвети и просветли, невежи.
Да не ви пиша казаното от Маркс за невежеството.
Човекът е описал преките си впечатления, за да
ви просвети и просветли, невежи.
Да не ви пиша казаното от Маркс за невежеството.
Краси, не си прав да отправяш апели към педалите, с което да ме лишиш от удоволствието да общувам духовно с тях. Като им чета коментите се зареждам духовно и физически, като виждам какви уроди съществуват и се радвам, че са сравнително рядко срещани. Ето, преброй лайковете и преброй и коментарите за да видиш какво е съотношението. Все още не са се появили сестрата,Леся и Идиотчев. Което много ме опечалява. Липсват ми,
born написа:
Мисля, че следващите впечатления ще ви бъдат интересни и от чисто фолклорна гледна точка, тъй като ще касаят как традиционно /по-руски/ протича една сватба. Мисля да нарека съответния постинг "Особености на руската национална сватба". Поздрави.
vania23 написа:
Благодаря!
Мисля, че следващите впечатления ще ви бъдат интересни и от чисто фолклорна гледна точка, тъй като ще касаят как традиционно /по-руски/ протича една сватба. Мисля да нарека съответния постинг "Особености на руската национална сватба". Поздрави.
Ще следя с интерес. Винаги ми е било интересно как живеят другите народи. Всяка страна е като отделен свят.
Не се сърди на тея дето те кодошат.
Докато четох първата част, съвсем сериозно ти казвам, мислех, че си правиш ташак с Русия.
То не бяха уточнения, че става въпрос за хетерогенна сватба (хетерогенна!??), то не беше възторг по "мекото кацане на еърбъса" (ми меко ше каца - да не е Ан-24, макар че, не помня те меко или твърдо кацаха), то не беше възторг по електрификацията (в 21-ви век сме бе човече, не сме в 19-ти), па и асансьорите (то и тва ли е белег за цивилизованост?).
Или пък как от 10 км височина по време на нощен полет си се възхищавал на красотата на "необятната страна" (сериозно ли - от 10 км през нощта видя нещо?).
Сега съм готов да се басирам как ще продължи всичко - с обилната трапеза на съвременния руснак, с това че слуша само руска музика, с това че пие малко или пък пие много и въобще не се напива, колко топло е облечен.... За капак ще има и някой, който с болка ще каже "Ех, братя, братя изоставихте ни вие, ама ние все пак ви обичаме" и т.н. и т.н.
Иначе и на мен ми е интересно, ама от подобни щуротии, като тия горните, целата работа некак олеква. Макар че, карай както си знаеш - малко хумор (дори и несъзнателно пуснат) никога не е излишен.
цитирайДокато четох първата част, съвсем сериозно ти казвам, мислех, че си правиш ташак с Русия.
То не бяха уточнения, че става въпрос за хетерогенна сватба (хетерогенна!??), то не беше възторг по "мекото кацане на еърбъса" (ми меко ше каца - да не е Ан-24, макар че, не помня те меко или твърдо кацаха), то не беше възторг по електрификацията (в 21-ви век сме бе човече, не сме в 19-ти), па и асансьорите (то и тва ли е белег за цивилизованост?).
Или пък как от 10 км височина по време на нощен полет си се възхищавал на красотата на "необятната страна" (сериозно ли - от 10 км през нощта видя нещо?).
Сега съм готов да се басирам как ще продължи всичко - с обилната трапеза на съвременния руснак, с това че слуша само руска музика, с това че пие малко или пък пие много и въобще не се напива, колко топло е облечен.... За капак ще има и някой, който с болка ще каже "Ех, братя, братя изоставихте ни вие, ама ние все пак ви обичаме" и т.н. и т.н.
Иначе и на мен ми е интересно, ама от подобни щуротии, като тия горните, целата работа некак олеква. Макар че, карай както си знаеш - малко хумор (дори и несъзнателно пуснат) никога не е излишен.
Аз пиша СВОИТЕ впечатления, а не политически или социален анализ на това, което съм видял и почувствал. Не се сърдя на никого. Всеки си има право на лично мнение, само че в конкретния случай впечатленията са преки, а не косвени. Само за твоя информация ще споделя, че красотата на необятната страна , погледната от 10-км височина е доста детайлна и впечатляваща. Досега не бях летял нощно време и все още съм силно впечатлен. Ако не вярваш, пробвай го.
Няма да се басирам с теб по продължението и ще ти препоръчам да не проявяваш интерес, след като всичко написано дотук ти изглежда толкова безинтересно и банално-щуротии с една дума. Толкова моем, толкова праим.И мисля да карам както си зная. Не мисля, че някой има правото да ми бъде сценарист или редактор. Дори и такава велика личност като теб. Благодаря за напътствените слова, но ме извини, че няма да се възползвам. Бъди здрав .
цитирайНяма да се басирам с теб по продължението и ще ти препоръчам да не проявяваш интерес, след като всичко написано дотук ти изглежда толкова безинтересно и банално-щуротии с една дума. Толкова моем, толкова праим.И мисля да карам както си зная. Не мисля, че някой има правото да ми бъде сценарист или редактор. Дори и такава велика личност като теб. Благодаря за напътствените слова, но ме извини, че няма да се възползвам. Бъди здрав .
Наистина е преживяване да се види Русия от високо и в детаили в действителност. Поздрави!
цитирайlidislidis написа:
Наистина е преживяване да се види Русия от високо и в детаили в действителност. Поздрави!
Благодаря ти, Лидия. Наистина е голяма красота да виждаш от 10-км височина всичко под себе си, а особено нощем наистина е неописуемо. Поздрави.
ПП. Жалко, че снимките не съм направил като професионалист. Като тебе ! Ако ти ги бе направила, нямаше да се налага допълнителен постинг.
apostapostoloff, който е писал и тук, се появи под постинга ми за ракията, цигарите и сланината. Понечих да му отговоря в неговия блог, но той пък гнусливо не приема коментари. Голям чистофайник. Чак до педерастия.
цитирайТук не е изложба. Важно е преживяването ти. Аз също винаги съм се възхищавала и вълнувала когато съм имала възможност да видя отвисоко панорамата на обектите. Дано имаш още случаи на такива изживявания и ги споделяш с нас! Неописуемо е наистина!
цитирайkvg55 написа:
apostapostoloff, който е писал и тук, се появи под постинга ми за ракията, цигарите и сланината. Понечих да му отговоря в неговия блог, но той пък гнусливо не приема коментари. Голям чистофайник. Чак до педерастия.
Човекът просто си е един шарлатанин, който няма доблестта да дискутира нормално и коректно. До едно време мислех, че е просто провокатор, но напоследък се убеждавам, че си е просто един нагъл простак с претенции и перука на кухата лейка.
39.
getmans1 -
Ова е стандарт, брато и бонус да видиш детайлите от красотата на една страна от ... 10 км. :)))) И аз обичам таз страна ама водят русофоб, идиотите!
05.01.2016 22:04
05.01.2016 22:04
ramone написа:
Не се сърди на тея дето те кодошат.
Докато четох първата част, съвсем сериозно ти казвам, мислех, че си правиш ташак с Русия.
То не бяха уточнения, че става въпрос за хетерогенна сватба (хетерогенна!??), то не беше възторг по "мекото кацане на еърбъса" (ми меко ше каца - да не е Ан-24, макар че, не помня те меко или твърдо кацаха), то не беше възторг по електрификацията (в 21-ви век сме бе човече, не сме в 19-ти), па и асансьорите (то и тва ли е белег за цивилизованост?).
Или пък как от 10 км височина по време на нощен полет си се възхищавал на красотата на "необятната страна" (сериозно ли - от 10 км през нощта видя нещо?).
Сега съм готов да се басирам как ще продължи всичко - с обилната трапеза на съвременния руснак, с това че слуша само руска музика, с това че пие малко или пък пие много и въобще не се напива, колко топло е облечен.... За капак ще има и някой, който с болка ще каже "Ех, братя, братя изоставихте ни вие, ама ние все пак ви обичаме" и т.н. и т.н.
Иначе и на мен ми е интересно, ама от подобни щуротии, като тия горните, целата работа некак олеква. Макар че, карай както си знаеш - малко хумор (дори и несъзнателно пуснат) никога не е излишен.
Докато четох първата част, съвсем сериозно ти казвам, мислех, че си правиш ташак с Русия.
То не бяха уточнения, че става въпрос за хетерогенна сватба (хетерогенна!??), то не беше възторг по "мекото кацане на еърбъса" (ми меко ше каца - да не е Ан-24, макар че, не помня те меко или твърдо кацаха), то не беше възторг по електрификацията (в 21-ви век сме бе човече, не сме в 19-ти), па и асансьорите (то и тва ли е белег за цивилизованост?).
Или пък как от 10 км височина по време на нощен полет си се възхищавал на красотата на "необятната страна" (сериозно ли - от 10 км през нощта видя нещо?).
Сега съм готов да се басирам как ще продължи всичко - с обилната трапеза на съвременния руснак, с това че слуша само руска музика, с това че пие малко или пък пие много и въобще не се напива, колко топло е облечен.... За капак ще има и някой, който с болка ще каже "Ех, братя, братя изоставихте ни вие, ама ние все пак ви обичаме" и т.н. и т.н.
Иначе и на мен ми е интересно, ама от подобни щуротии, като тия горните, целата работа некак олеква. Макар че, карай както си знаеш - малко хумор (дори и несъзнателно пуснат) никога не е излишен.
getmans1 написа:
ramone написа:
Не се сърди на тея дето те кодошат.
Докато четох първата част, съвсем сериозно ти казвам, мислех, че си правиш ташак с Русия.
То не бяха уточнения, че става въпрос за хетерогенна сватба (хетерогенна!??), то не беше възторг по "мекото кацане на еърбъса" (ми меко ше каца - да не е Ан-24, макар че, не помня те меко или твърдо кацаха), то не беше възторг по електрификацията (в 21-ви век сме бе човече, не сме в 19-ти), па и асансьорите (то и тва ли е белег за цивилизованост?).
Или пък как от 10 км височина по време на нощен полет си се възхищавал на красотата на "необятната страна" (сериозно ли - от 10 км през нощта видя нещо?).
Сега съм готов да се басирам как ще продължи всичко - с обилната трапеза на съвременния руснак, с това че слуша само руска музика, с това че пие малко или пък пие много и въобще не се напива, колко топло е облечен.... За капак ще има и някой, който с болка ще каже "Ех, братя, братя изоставихте ни вие, ама ние все пак ви обичаме" и т.н. и т.н.
Иначе и на мен ми е интересно, ама от подобни щуротии, като тия горните, целата работа некак олеква. Макар че, карай както си знаеш - малко хумор (дори и несъзнателно пуснат) никога не е излишен.
Докато четох първата част, съвсем сериозно ти казвам, мислех, че си правиш ташак с Русия.
То не бяха уточнения, че става въпрос за хетерогенна сватба (хетерогенна!??), то не беше възторг по "мекото кацане на еърбъса" (ми меко ше каца - да не е Ан-24, макар че, не помня те меко или твърдо кацаха), то не беше възторг по електрификацията (в 21-ви век сме бе човече, не сме в 19-ти), па и асансьорите (то и тва ли е белег за цивилизованост?).
Или пък как от 10 км височина по време на нощен полет си се възхищавал на красотата на "необятната страна" (сериозно ли - от 10 км през нощта видя нещо?).
Сега съм готов да се басирам как ще продължи всичко - с обилната трапеза на съвременния руснак, с това че слуша само руска музика, с това че пие малко или пък пие много и въобще не се напива, колко топло е облечен.... За капак ще има и някой, който с болка ще каже "Ех, братя, братя изоставихте ни вие, ама ние все пак ви обичаме" и т.н. и т.н.
Иначе и на мен ми е интересно, ама от подобни щуротии, като тия горните, целата работа некак олеква. Макар че, карай както си знаеш - малко хумор (дори и несъзнателно пуснат) никога не е излишен.
Гети, всички страни си имат своите красоти. Както и техните народи имат правото да живеят на тази планета. Дали си русофил или русофоб няма значение. Важно е да си реалист. Като написах "детайлите" нямах предвид нитовете по конструкциите на мостовете. Повярвай ми, красотата е неописуема и ти пожелавам да го изпиташ.
Получило се е някакво дублиране на постингите, което явно е кофти работа. Може би аз съм направил някаква грешка, но го забелязвам чак сега. А може би някой майстор е спомогнал ? Предстои да видим. Оставям нещата така до изясняването им. Моля посетителите за извинение.
цитирай
42.
getmans1 -
Бай БОРН, да, аз съм Путинофоб и дразнещото е, че ВИЕ ме определяте за русофоб. Това е неприемливо!
06.01.2016 20:32
06.01.2016 20:32
born написа:
Гети, всички страни си имат своите красоти. Както и техните народи имат правото да живеят на тази планета. Дали си русофил или русофоб няма значение. Важно е да си реалист. Като написах "детайлите" нямах предвид нитовете по конструкциите на мостовете. Повярвай ми, красотата е неописуема и ти пожелавам да го изпиташ.
getmans1 написа:
ramone написа:
Не се сърди на тея дето те кодошат.
Докато четох първата част, съвсем сериозно ти казвам, мислех, че си правиш ташак с Русия.
То не бяха уточнения, че става въпрос за хетерогенна сватба (хетерогенна!??), то не беше възторг по "мекото кацане на еърбъса" (ми меко ше каца - да не е Ан-24, макар че, не помня те меко или твърдо кацаха), то не беше възторг по електрификацията (в 21-ви век сме бе човече, не сме в 19-ти), па и асансьорите (то и тва ли е белег за цивилизованост?).
Или пък как от 10 км височина по време на нощен полет си се възхищавал на красотата на "необятната страна" (сериозно ли - от 10 км през нощта видя нещо?).
Сега съм готов да се басирам как ще продължи всичко - с обилната трапеза на съвременния руснак, с това че слуша само руска музика, с това че пие малко или пък пие много и въобще не се напива, колко топло е облечен.... За капак ще има и някой, който с болка ще каже "Ех, братя, братя изоставихте ни вие, ама ние все пак ви обичаме" и т.н. и т.н.
Иначе и на мен ми е интересно, ама от подобни щуротии, като тия горните, целата работа некак олеква. Макар че, карай както си знаеш - малко хумор (дори и несъзнателно пуснат) никога не е излишен.
Докато четох първата част, съвсем сериозно ти казвам, мислех, че си правиш ташак с Русия.
То не бяха уточнения, че става въпрос за хетерогенна сватба (хетерогенна!??), то не беше възторг по "мекото кацане на еърбъса" (ми меко ше каца - да не е Ан-24, макар че, не помня те меко или твърдо кацаха), то не беше възторг по електрификацията (в 21-ви век сме бе човече, не сме в 19-ти), па и асансьорите (то и тва ли е белег за цивилизованост?).
Или пък как от 10 км височина по време на нощен полет си се възхищавал на красотата на "необятната страна" (сериозно ли - от 10 км през нощта видя нещо?).
Сега съм готов да се басирам как ще продължи всичко - с обилната трапеза на съвременния руснак, с това че слуша само руска музика, с това че пие малко или пък пие много и въобще не се напива, колко топло е облечен.... За капак ще има и някой, който с болка ще каже "Ех, братя, братя изоставихте ни вие, ама ние все пак ви обичаме" и т.н. и т.н.
Иначе и на мен ми е интересно, ама от подобни щуротии, като тия горните, целата работа некак олеква. Макар че, карай както си знаеш - малко хумор (дори и несъзнателно пуснат) никога не е излишен.
Гети, всички страни си имат своите красоти. Както и техните народи имат правото да живеят на тази планета. Дали си русофил или русофоб няма значение. Важно е да си реалист. Като написах "детайлите" нямах предвид нитовете по конструкциите на мостовете. Повярвай ми, красотата е неописуема и ти пожелавам да го изпиташ.
Никой не те определя като фоб или фил, Ти сам се определяш , байовото. И имаш правото да си всякакъв, само да не се опитваш да налагаш предпочитанията си на тези, които мислят различно. Струва ми се, че напоследък започваме да контактуваме цивилизовано и това ми дава надеждата, че все пак не сме загубили човешкото в себе си. Имам и надеждата, че няма да те видя на тазгодишния гей парад.
цитирай