Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2015 22:37 - Отношението към фрилансърката в семейната среда
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4423 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 20.10.2015 22:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Имам и трудов договор, но основно съм на граждански. Работя от вкъщи и по двата. Сигурно сте мрънкали някога, че е гадно да работите в офис. Чуйте сега моя ПЛАЧ:)

 

Когато работиш от вкъщи, никой не ти вярва, че работиш. Може да си скъсваш гъза! Може 15-20 часа наред да не отделиш минутка да си видиш мейла или да пиеш кафе! Пак всички домашни ще си мислят, че си клатиш краката...

 

Друго – работейки от вкъщи, се превръщаш (кой го е измислил това?!) неизбежно в отговорник по чистотата и прането. Аз на тази претенция мога да й кажа само едно – К`ВООО?!

 

Абе вие нормални ли сте? Хубаво, някой работи в офис – аз работя от вкъщи. Това по КАКЪВ ТОЧНО НАЧИН ми дава повече свободно време?! Особено ако всички си позволяват да висят там, където аз работя, и да си бъбрят. Демек аз трябва да се завра в миша дупка да ПОБАЧКАМ, а после да свърша и къщната работа!

image

АМАН! Или казано на чужди езици – FUCK OFF!

 

Не можете да си представите колко ми е писнало от „уморени от работния ден“ хора! Мен може работна нощ да ме очаква, а те се прибират, за да си правят кефа – аз съм тук, за да бачкам я за кинти, я безплатно – кога как дойде:) НИКАКВО уважение към моето работно пространство не видях от сума хора, с които съм живяла (отдавам дължимата почит на изключенията). Моят работен кабинет се смята за ХОЛ (това един съквартирант ми го каза) или за ОБЩО ПОМЕЩЕНИЕ (това баща ми го каза) – при това и двамата си имаха самостоятелни лични стаи. Къде е разковничето? Ами че техните стаи никой не ги чисти като „общата“!:) „Хола“ някаква откачалка го поддържа, дето видимо е не само фриланс-работник, ами и чистачка – две в едно!

 

Много скоро ще пречукам с лопата през лицето някой вкъщи – или аре да не е лопата, ами нещо по под ръка, стол, стъклена бутилка, гиричка 4 кила, каквото и да е. Побърква ме вече това дотолкова да НЯМА уважение към труда ми, че дори да не смятат хората за нужно да ми оставят лично пространство. Че даже и да очакват да им изчистя...

 

Та, следващия път когато тръгнете да се вайкате, че бачкате в офис за корпорация – направете ми един реверанс и се порадвайте, на каквото имате. Вие не си носите работата вкъщи. Вие вкъщи си почивате. В офиса ви е чистичко, защото е минала чистачката в 5:30. В офиса някой вижда дали работите добре и евентуално ви вдига заплатата. Вкъщи никого не го интересува дали работите! Вкъщи ще ви погледнат с лошо око, че цял ден сте седяли тук, без да образувате НИРВАНА. Каквото и да сте образували – няма да е достатъчно, защото нали „цял ден вкъщи сте си седяли“...

 

Ще си взема лавинна лопатка, колкото да ми е под ръка на работното място... И ще посека всеки следващ неразумен юрод, защото това не се търпи!

 

Поклон на всички съжителстващи с хора фрилансъри...




Гласувай:
7



1. blackpredator - сродна душичке,
21.10.2015 16:51
май пикелът по-става от лавинната лопатка ;)
цитирай
2. vesever - и аз съм фрилансърка, от 10 години ...
21.10.2015 21:03
и аз съм фрилансърка, от 10 години работя вкъщи, повече от нормалния работен ден, същевременно се грижа за децата си, за домакинството и за градинката си, живея на село, близо до голям град. аз съм щастлива така и съм мотивирана. върша и мъжката работа вкъщи, научих се да лепя плочки, да зидам дувари и всичко, което е нужно по къщата. щастлива съм, защото правя всичко това за децата си, не търся признание, приятно ми е и ми е удовлетворително да съм дейна и мотивирана и така живея в хармония със себе си и с радост. харесва ми и няма от какво да се оплаквам.
цитирай
3. rosiela - До Ксения
21.10.2015 22:15
Разбирам Ви,Ксния,и искрено Ви съчувствам.Писва и омръзва.Кой каквото и да каже друго е илюзия.
цитирай
4. kcekce - blackpredator,
22.10.2015 23:34
с пикела наказаният твърде бързо ще се отърве от мъките си :D С лопата ще е по-удовлетворително;)

vesever, на децата им е позволено да бъдат обгрижвани и дори да ти се качват на главата;) Даже са чудесна мотивация за труд. Ама разни възрастни да ми нехайстват и нахалстват е нещо друго;)

rosiela, благодаря:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1159199
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662