Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2015 22:49 - Чие е правото да раздава оценки ?
Автор: born Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6298 Коментари: 11 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     В този блог има хора, които се вживяват в своята изключителност и гениалност и се опитват да налагат своите виждания по всички въпроси на останалите "примати" и "предпримати", Нямах никакво намерение да влизам в дискусии с подобни перфектни чиляци, но ми прекипя нещо и ми писна да слушам и чета нравоучения и оценки и то в коментарите под собствените ми постинги . За преките просташки обиди и квалификации не говоря.
     На гениалния специалист по всички въпроси мога да кажа следното : Уважаеми гению , никой не те е канил да четеш писанията ми, още повече да даваш оценки по мой адрес и по адрес на други хора.
    Зная, че си впечатлен от собствената си изключителност и запленен от безпогрешността си. Само не ми давай акъли по въпроси , по които може би съм по-компетентен от теб. А оценки за интелектуалното ми ниво , както ти отговорих в рекоментара си , приемам само от доказани интелектуални капацитети. Както и от диалогични субекти.
    Щом ще си ги мерим, мога да приведа един пример от житейските ми преживелици.
    Навремето един наистина доказан художник, мой близък приятел / за съжаление вече покойник/ ме помоли да дам оценка по отношение картините от изложбата, на която бяха експонирани. Най-коректно му изразих оценката си, която бе не особено ласкава по отношение известна част от картините.  Това го изнерви и човекът ми заяви,че нищо не разбирам от изкуство и въобще съм една нула. Това твърдение ме накара да му обърна внимание на факта, че ако аз в неговата професия и призвание съм с компетентност и знания от около 10 % по простата причина, че мога все пак да рисувам и имам известни познания в областта на изобразителното изкуство . Той пък в своята област не е нито Да Винчи, нито Микеланжело, или поне един Владимир Димитров - Майстора, така че компетентността му е не повече от 60 %. В същото време компетентността ми в моята професия оцених най-скромно на 55 %, докато неговата компетентност в моята професия и специалност по многократни негови изказвания фиксирах на 2 %. И в края на краищата, абстрахирайки се от останалите области, в които по общо съгласие имаше паритет се оказа че 55 плюс 10 прави повече от 60 плюс 2 . Е тогава кой е по-голямата работа, а ?  В края на краищата проблемът и спорът беше решен с помощта на бутилка питие, при което отношенията бяха възстановени.
     Спомних си тази история, защото никой няма право да дава оценки за интелектуалното ниво на особено пък непознати хора, както и да решава дали тези лица са под неговото ниво. Може пък и да греши.  Методът "проба" / грешка не е препоръчителен.
     На финала май пак ще обявя премия бутилка гроздова за този, който познае кой е третирания в настоящия постинг субект. Е, обявявам я !
     Да не забравя и да поздравя субекта музикално ! Опа .




Тагове:   планини,   гении,   бюлгериан,


Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. freeoldmen - За любителя ректоскопист говориш.
30.03.2015 23:49
Зарежи го, хептен е изкуфял горкият...
цитирай
2. born - Зарежи го, хептен е изкуфял горк...
30.03.2015 23:56
freeoldmen написа:
Зарежи го, хептен е изкуфял горкият...

Ако си има проблеми= има си начини. Лечение. Не обичам да ме обиждат. Дори и олигофрени.
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
31.03.2015 02:19
С основание поставяш този въпрос на обсъждане, Стефчо. Аман от лаици!
Такъв един, ако го попиташ, готов ли е да стане министър, той ще ти отговори "Дааа, разбира се!" А кое министерство искаш? "Ооо, няма значение!"
Хора, които си позволяват да дават оценки за интелектуалното ниво на непознати, имат проблеми най-напред със себе си.
И аз сега водя "война", подобна на твоята. Зная, че няма да я спечеля, но поне ще се постарая да докажа на насрешната страна, че греши. Сигурен съм, че подобни люде знаят какво правят, но имат изкривена представа на какво трябва да се радват. Те не се радват на чуждото творчество. Те тръпнат от радост, че могат да раздават безнаказано псевдоправосъдие. Нещастна работа...
А ти бъди здрав и не се коси. Аз вече претръпнах, даже ги избрах в "любими" - да ми гледат снимката и се нервят.
Лека нощ или добро утро!
П и е р
цитирай
4. lidislidis - Toзи това му е хобито в блога. Диагноза му е да показва комплексарска простотия
31.03.2015 02:48
Мен редовно ми пише шизофреничните си коментари, с които ме учи как да снимам, че да стана, като него, какво да пиша и как да блогвам, като него.Чиста шизофренична грандомания е. Писна ми да му трия халюцинациите. Ето и последния му неадекватен коментар:

18:04 - Една по-подходяща тема ще Ви придложа, тази не е по силите Ви:
от: planinitenabulgaria За постинг: Локомотивът на ЕС катастрофира от беззаконието си
С напредването на технологиите бяха създадени дамските превръзки на бъдещето, които са ултратънки, обхващат цялото родово дъно и абсорбират интимната миризма. Прогресивните мъже по света обаче са против тях, защото липсата на интимна миризма у жената, която на специалистите носи онформация те считат за недопустимо.
Напишете един пост на тази тема, ще Ви върви. Всичките останали постове са Ви ниско качество, с долна граница бетонната грави и горна граница промитите мозъци - пространството, определено за примати.
цитирай
5. born - С основание поставяш този въпрос на ...
31.03.2015 10:41
pvdaskalov написа:
С основание поставяш този въпрос на обсъждане, Стефчо. Аман от лаици!
Такъв един, ако го попиташ, готов ли е да стане министър, той ще ти отговори "Дааа, разбира се!" А кое министерство искаш? "Ооо, няма значение!"
Хора, които си позволяват да дават оценки за интелектуалното ниво на непознати, имат проблеми най-напред със себе си.
И аз сега водя "война", подобна на твоята. Зная, че няма да я спечеля, но поне ще се постарая да докажа на насрешната страна, че греши. Сигурен съм, че подобни люде знаят какво правят, но имат изкривена представа на какво трябва да се радват. Те не се радват на чуждото творчество. Те тръпнат от радост, че могат да раздават безнаказано псевдоправосъдие. Нещастна работа...
А ти бъди здрав и не се коси. Аз вече претръпнах, даже ги избрах в "любими" - да ми гледат снимката и се нервят.
Лека нощ или добро утро!
П и е р

Благодаря за хубавите думи, Пиер ! Ще последвам примера ти и ще го включа при любимите ми кретени. Трябва да сме добри с ненормалниците, а не да спадаме нивото до тяхното. Бутилката, която съм приготвил ще ти я донеса на крака, като идвам до Пловдив. Ще ти се обадя на "лични ". Подрави.
цитирай
6. born - Промоцията спечелиха от първи път ...
31.03.2015 10:43
Промоцията спечелиха от първи път ФРИЙ, ПИЕР и ЛИДИС. Доколкото ми е известно Лидия е в чужбина,при което я моля да ми се обади, като идва в НРБ. С другите двама ще се намерим.
цитирай
7. freeoldmen - 6. born
31.03.2015 14:11
С удоволствие приемам.:-)
цитирай
8. vdp - Колега Василев,
31.03.2015 17:34
ама ти на това пълзящо по планините влечуго си посветил цял пост? Направо ти се възхищавам на търпението да се опитваш да ограмотиш простака.
цитирай
9. lidislidis - Благодаря за поканата! С удоволствие!
31.03.2015 19:43
Живи и здрави ще се видим в НРБългария, когато си идвам!
цитирай
10. born - ама ти на това пълзящо по планините ...
31.03.2015 21:46
vdp написа:
ама ти на това пълзящо по планините влечуго си посветил цял пост? Направо ти се възхищавам на търпението да се опитваш да ограмотиш простака.

Нали знаеш- към ООН има организация, от която изпращат в горещите точки по света разни млади серсеми да наливат разум в главите на неразумните. Та и аз реших да извърша някакво подобно геройство. Вярно- понякога ги виждаме на колене с оранжеви нощници , а до тях маскиран в черно орангутан да точи ханджар и да им хвърля лакоми погледи... Дано пък да греша. Ама какво казало Айшето ? Дано, ама надали ...
цитирай
11. born - Живи и здрави ще се видим в НРБълг...
31.03.2015 21:47
lidislidis написа:
Живи и здрави ще се видим в НРБългария, когато си идвам!

Ще те чакаме с китка и шише ракийца !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4601625
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031