Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2015 17:33 - Това чувство за хумор ли е ?
Автор: born Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3936 Коментари: 14 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image          Парите са си пари, но гаврата с религиозните ценности на хората, без всякакво значение дали са мусюлмани, християни или каквито и да е други, е извън всякаква толерантност !
        Не само откачалките с муслиманско самосъзнание могат да реагират на подобен цинизъм ! Сигурно има и християнски фанатици, които с удоволствие биха гръмнали създателите на подобно творчество. Не съм верующ , но всяко нещо си има граници !

        И тези, които са създали това и подобни неща се наричат творци ?!





Гласувай:
12


Вълнообразно


1. born - Пропуснах да отбележа, че ползвах ...
09.01.2015 17:41
Пропуснах да отбележа, че ползвах картинката от постинг на колегата Валсодар, когото моля за извинение, че не го уведомих за плагиатството.
цитирай
2. mt46 - Ето още карикатури -
09.01.2015 17:43
http://il24.ru/world/237-za-chto-ubili-hudozhnikov-zamechatelnye-karikatury-ezhenedelnika-charli-v-nashey-podborke.html
цитирай
3. tomcat2 - Не мисля, че някакви си карикатура ...
09.01.2015 18:04
Не мисля ,че някакви си карикатура са в основата на всичко това .На някой направи ли му впечатления как в последните месеци Виктор Орбан ,който отказа да подкрепи санкциите срещу Русия,искаше да задълбочи сътрудничеството си с нея и въобще да води самостоятелна политика независима от сащ и лакеите му в ес, беше веднага скастрен от сащ,обявен за персона нон грата,тиранин ,диктатор и му спретнаха на бързо няколко майдана в Унгария,ей така профилактично!
А само преди броени дни Оланд ,макар и с половин уста каза ,че може би санкциите срещу Русия трябва да се отменят и хоп терористично актче и кризичка!
Както се казваше в един виц за чукчите ,"Мдаааа очертава се тенденция"
цитирай
4. radosslav - Монтаж
09.01.2015 18:45
Според мен картинката е монтаж. Няма как това да истински брой на вестника, помисли сам, това не е карикатура.
цитирай
5. born - Не мисля, че някакви си карикатура ...
09.01.2015 21:05
tomcat2 написа:
Не мисля ,че някакви си карикатура са в основата на всичко това .На някой направи ли му впечатления как в последните месеци Виктор Орбан ,който отказа да подкрепи санкциите срещу Русия,искаше да задълбочи сътрудничеството си с нея и въобще да води самостоятелна политика независима от сащ и лакеите му в ес, беше веднага скастрен от сащ,обявен за персона нон грата,тиранин ,диктатор и му спретнаха на бързо няколко майдана в Унгария,ей така профилактично!
А само преди броени дни Оланд ,макар и с половин уста каза ,че може би санкциите срещу Русия трябва да се отменят и хоп терористично актче и кризичка!
Както се казваше в един виц за чукчите ,"Мдаааа очертава се тенденция"

МДАААА, май ще излезеш прав.

цитирай
6. born - Според мен картинката е монтаж. ...
09.01.2015 21:10
radosslav написа:
Според мен картинката е монтаж. Няма как това да истински брой на вестника, помисли сам, това не е карикатура.

Не мисля,че е монтаж.Но и не го изключвам разбира се. Прегледах няколко десетки картинки-карикатури, даже се обадих на моя близка-преподавател по френска филология за абсолютно точен превод и установих доста свободна фразеология. Специално за тази карикатура нямам информация, но ми се струва, че е в стила им.
цитирай
7. milanski - Религиозни ценности?
10.01.2015 00:06
Защо да е извън всякаква толерантност? Кой го определя? Ти си християнин (примерно), на мен са ми смешни и християни и мюсюлмани. Едните целуват ръце на попове (не се знае в кое детско дупе съм им били пръстите преди малко), другите си блъскат главите в плочките и всички реват ааааа моя Бог. Смея ви се от сърце. Ценности! Ако някой обиди или си направи майтап с музикалната група, която слушам? Значи ли, че не трябва да се бъзикаш с Джъстин Бийбър напримерно за да не обидш феновете му. Ще им отровиш ценностната система. Ами ако направиш карикатура на Бойко Борисов? Край, как ще се ебаваш с нещо, в което вярвам пък и (примерно) съм гласувал за него.
Та мисълта ми беше, че не трябва да се поставят граници за нещо, което не вреди на другите.
цитирай
8. valsodar - Особено цинични са "карик...
12.01.2015 21:53
Особено цинични са "карикатурите" след теракта в московското метро.

И нормален човек няма да причисли себе си към стадото "аз съм Шарли".
цитирай
9. born - Защо да е извън всякаква толеран...
12.01.2015 22:27
milanski написа:
Защо да е извън всякаква толерантност? Кой го определя? Ти си християнин (примерно), на мен са ми смешни и християни и мюсюлмани. Едните целуват ръце на попове (не се знае в кое детско дупе съм им били пръстите преди малко), другите си блъскат главите в плочките и всички реват ааааа моя Бог. Смея ви се от сърце. Ценности! Ако някой обиди или си направи майтап с музикалната група, която слушам? Значи ли, че не трябва да се бъзикаш с Джъстин Бийбър напримерно за да не обидш феновете му. Ще им отровиш ценностната система. Ами ако направиш карикатура на Бойко Борисов? Край, как ще се ебаваш с нещо, в което вярвам пък и (примерно) съм гласувал за него.
Та мисълта ми беше, че не трябва да се поставят граници за нещо, което не вреди на другите.

След като е пределно ясно, че е безсмислено да дразниш излишно и без основание когото и да било, а в определени случаи това се явява и като непосредствена опасност, да продължаваш по същия начин е голям риск. Както е риск да дразниш отровна змия.
цитирай
10. born - Особено цинични са "карик...
12.01.2015 22:29
valsodar написа:
Особено цинични са "карикатурите" след теракта в московското метро.

И нормален човек няма да причисли себе си към стадото "аз съм Шарли".

Това с "Аз съм Шарли" и аз не мога да го приема. Стои някакси папагалски и детински.
цитирай
11. born - "Аз не съм Шарли ебдо" - ...
12.01.2015 22:33
"Аз не съм Шарли ебдо" - такова заглавие, отличаващо се от благородния лозунг от последните дни, носи коментарът на Дейвид Брукс в "Ню Йорк таймс".

Той пише: "Журналистите от Шарли ебдо" с основание са обвявани сега за мъченици във войната за свобода на словото и изразяването, но трябва да кажем открито, че ако някой бе опитал публикува подобни карикатури в американски сатиричен вестник или в брошурка в американски университет, това не би оцелял и 30 секунди. Студентските и преподавателските организации биха го обвинили в разпространяване на омраза. Администрацията на университета би спряла дотациите за брошурата и би я закрила".

Прочети още на: http://www.dnes.bg/redakcia/2015/01/12/koi-i-zashto-moje-da-byde-sharli-ebdo.250995

цитирай
12. born - Любопитно и много предизвикателно ...
12.01.2015 22:35
Любопитно и много предизвикателно становище в дискусията за провокациите на "Шарли ебдо" формулира журналистът от "Гардиън" Глен Грийнуолд, прочул се със сътрудничеството си с Едуард Сноудън. Грийнуолд критикува френското списание, но ударът му е доста по-широк – той обвинява в лицемерие всички, които застават в защита на "Шарли ебдо" в името на западните ценности.

В частност Грийнуолд отбелязва, че карикатурите на "Шарли ебдо" - които осмиват не само мюсюлманите, но също евреите и християните - изобщо не са иконоборски според западните стандарти, защото на Запад "Бог е мъртъв!" (както много точно е обявил преди 150 години Фридрих Ничше). Те обаче бяха обидни за мюсюлманите, за които религията все още е свята. И да отбележим, че мюсюлманската общност е най-долу на социалната стълбица във Франция.

Прочети още на: http://www.dnes.bg/redakcia/2015/01/12/koi-i-zashto-moje-da-byde-sharli-ebdo.250995

цитирай
13. born - "Je suis Donbass, je suis O...
12.01.2015 22:45
"Je suis Donbass, je suis Odessa, je suis Luhansk, je suis Belgrade!"

Прочети още на: http://www.dnes.bg/world/2015/01/12/i-v-sledvashtiia-broi-na-sharli-ebdo-shte-ima-karikaturi-na-proroka-mohamed.251029

цитирай
14. анонимен - Много добър постинг! Пропуснал съм ...
16.01.2015 11:39
Много добър постинг! Пропуснал съм го.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4605543
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031