Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2020 00:50 - Не искам ...
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 1113 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 20.01.2020 00:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Даже нямам желание да пиша , в този час, този постинг, но едно от нещата , които ме научи беше ,че трябва да излизам от зоната си на комфорт. Не очаквах , че ще пиша този пост , за този човек , и не очаквах , че като другите и тук ще настъпи края преди да са се случили всички фантазирани неща.
По същество. Завесата падна. Анонимен107, от самото начало правя асоциация с моя номер , който завършва на 107 , и си казах тук ако няма символика аз съм трамвай. За по- малко от 24 часа, сънищата , илюзиите и мечтите за реално виждане се разбиха на пух и прах. Не е драма , реалност е. В предният пост написах , че от 3мата , останаха 2ма , като изключим специалният. Истината е , че точно той си отиде. Този , който най-малко трябваше, или не … Не знам , объркана съм , бях свикнала деня ми да минава с мисли и усмивки ЗА НЕГО. И не подтискащо, а мега зареждащо, защото след работа и танци, ще го чуя, и след танци ще има повече време за мен. Не по задължение, а от вътре да дойде да се усмихнеш и да се придаде образ на човека от съня . Да е по образ и подобие , на онзи спешъл човек.
- Какво ти има Пате? – пита ме днес най-добрата ми приятелка.
- Нищо, снощи не можах да мигна.
- Затова ли са ти червени очите.
- Да , и плаках.
- Ха , казах ли ти , че твоя блян ще изчезне, защото продължаваш да си наивна, и той е като другите , даже и по-лош, окраска на змия, която е на външно красива, а наранява теб, която си хлътнала като луда.
- Не , не разбираш нищо….
- Ммм разбирам, от реалният живот. Да не мислиш , че такъв мъж ще ти обръща постоянно внимание, те имат нужда от свобода да си курвеят да излизат , да си намери някоя с която да разпусне. А такава глупачка като теб трябва да ги слуша, и да се радва на едно здр , което им пишат , защото те нито с визия нито с отношение печелят.
- Ама аз… приятно ми е …беше да пишем , и от веднъж като спря и попитах ,защо е този игнор….
- Ами естествено, че ще е игнор, знаеш ли какво правят петък/събота необвързаните мъже. Не, не си пишат с невзрачни хора. Излизат и си търсят нещо привлекателно.
- Писах наобяд , като очаквах че ще е писал , още щом отворих очета.
- Наивница , толкова ли не си взе поука от предишните. С нищо не е по-различен. Освен с това ,че не знаеш как изглежда.
- Не ме интересуваше вида му , акцентирах на глас и ръка , докосна ме без да използва ръцете си.
- Не няма такива детински неща. Проумей го, никой няма да те оцени. Промени се.
- …..

Всъщност да, беше обяд и написах с тъжно емоджи , което означава липсваше ми, какъв е този игнор.
Ама че тъпотия , какъв да е , червен , зелен , шарен. ИСКАН Е. Не е като да е без причина.
Аз роб ли съм ?
???
Моля ?
Защо , как така , кой го е казал, мамка му? Роб , робите нали нямат право на свободна воля, а тогава защо снощи ме остави така …. И не казах нищо … защо и тази сутрин пак остана безмълвен , ами сега защо това държание ? С кое се провокира , с какво заслужих . Въпроси се въртят в главата ми…. Защо , защо ,защо ????????
Защото е знак , че трябва да продължиш живота си без мен. Ама нееееееее, аз не го искам . Трябва.
Нали големите хора, приемат всичко , силни са и когато парче от сърцето се отчупва трябва да се правят , че нищо не е било.
- Нали искаше нормален чат.
- Получи го , почетка ми егото. Сега чао.

Защо трябва да се чувства роб за да ми пише ? Не го ли е правил по желание ? Не е ли било взаимно? Не се ли е усмихвал и радвал и той?
Не.
Там където човек, е щастлив не се заяжда , не казва че си ужасен и че го караш да се чувства подтиснат.
Спри да говориш за ръце, прекаляваш .
Добре.
Ама не спирай , намери баланса или и това не можеш да правиш.
Как ? Защо ??????? Или ти е приятно или не ти е ? Как мога да отделя на ден 10 мин за да възхвалявам до Божество ръката ти , и после рязко да сменя темата.
5 мин говорим за това 10 мин за друго 15 за трето. Мога ли да балансирам мислите ми, които явно там им е най-приятно. Там от, където ги изгониха.
И докато при другите тези мисли се изчерпваха , при него растяха със скок на баскетболист.
- Пате , защо правиш комплимен на тоя анонимен. Реален ли е изобщо.
- Защото не очаквах , че човекът глас би общувал с мен. Но си повярвах , помогна ми да мисля положително за много неща.
- Амиииииииииииии едва ли, тъп ебач , който докато играе с теб , играе с още други . Видя ли го поне дали грабва окото.
- Видях това което има значение, приятна ми е компанията му.
- Ама той ти търси снимки нали?
- Да.
- А комплименти правил ли ти е ? Обикновено момчето се бори за вниманието на момичето и се опитва да я спечели. В тази роля проявил ли се е.
- Не..
Дори не му е приятно.
- Хеййй ще излизаш а ? Да те мисля цялата вечер или ще се прибереш .
- Чувствам се ужасно , от тая ревност.

Ревност ????????????? Аз имам болна ревност , що се отнася до ЧОВЕКЪТ ДО МЕН. Той ако ще излиза ще е с мен или с хора който съм виждала, и ще знам КЪДЕ , С КОГО И ДО КОЛКО ЧАСА ЩЕ Е . Аз се раздавам на 200% и ако човекът е предизвикал ревността ми , ще я получи . Но тук грам не става дума за това , защото не съм ревнувала от историята с Христо , въпреки че и при него не беше изразена, поради факта ,че знаех какво прави и нямаше смисъл дори ако се бях залепила за него , да го спра да изневерява.
- Караш ме да се чувствам ужасно. …..
Тази капка преля чашата, и на търпение и на харесване, и на величаене.
Анонимче107 та ти ми даде щастие за което не съм подозирала, защо ще искам да се чувстваш ужасно. НЕ! …. И дума да не става. Щом те карам да се чувстваш така , значи не разбираш огромната ми привързаност към теб , и щом извибрира телефона , аз поглеждам дали съобщението е от теб , и като не е усмивката ми спада.
Защо ще искам да се чувстваш ужасно. НЕ. Без мен щом ти е по-добре, желая ти успех.
- Пате такива мъже са свикнали на студени жени, а не момичета огън , македонски. И не могат да приемат комплиментите ти , егото им е свикнало на студени и безразлични кучки , затова си странна в очите му , прекалено добра , за да бъдеш искрена според него … мисли го за заучени думи.
- Ама не е така, не ме разбираш.
- Разбирам те, просиш от него внимание , а той дори не се впечатлява от безкрайният ти интерес.
- Не е така, различен е . Споделя ми лични неща , усещам го близък. Усещам гъдел когато му чуя гласа.
- Пфф гъдъл ама че тъпотия , и за това ли му се молиш или сам проявява инициатива.
- Моля го, когато е свободен и има време да ми запише поне едно лека нощ.
- Ама че си глупава , май ти си робът молещ се за милостиня. Имай себеуважение. Кажи му ако искаш ми говори ако не не здраве да е , чао. Нека той те пожелае, нека пожелае да те чуе, да те пита как е минал деня ти.
- Ама като е на работа не може да ме чува и да ми праща записи.
- Да беееее, не може и да излезе на почивката да те пита как си, оправдания само.
- Достатъчно ми беше , вечерта.
- Било ти е , затова при час закъснение си го молила за внимание. Не са всички като теб, да се привързват и да се отнасят мило с този който е мил с тях.
- Разбрах го , стига , боли ме.
- Все ще е така.
….
- Пожелавам ти успех.
- Това сбогом ли е .
( нееееееееееее , как можа да го помислиш , не го искам , макар че се чувстваш ужасно подтиснат, искам да бъда малко егоист и да продължим поне знам, че на мен ми е прекрасно приятно).
- Както решиш. Мислех ,че хората получават това което заслужават .
Тоесттттттт това което съм дала нали то се връща , и всеки каквото прави му се връща . Ами освен мило и отдадено отношение и сънищата , даде ми незабравими сънища .. и все мисля за това , как исках да ти стисна ръката като се видим и каза задължително. Очаквах че дори да не получа от теб такова отношение , защото не съм го направила за да ми се върне в замяна, а от сърце , и поне подобно да ми се случеше. Дано ама надали… Плаках цялата нощ, и без резултат.
- Какво мислиш , че заслужаваш?
…. Край.
- Пате , изтрий чата в приложението , няма смисъл да се натъжаваш , не мисли и за него , не го вкарвай в съня , виж че е по- щастлив така , не те търси значи е ок.
Как да изтрия анонимче107 , като такова щастие съм изживяла. От снимка , глас и сънища , а отношението като на зрял човек , мъдър, не праволенеен. Поне така мислех , преди вчера, тогава все едно цялото напрежение беше таено в себе си и се изля върху мен с цяла тежест. От камък да бях бих се разплакала, но не съм , знаете за чувствителността ми ..
Не искам да трия тези приятни мигове и сънища , може би някога ще има зелена точка и ще отворя отново съобщението. Може би … беше , щеше , беше. Ако искаше щеше и няма да ме болеше, но не искаше и стана най- малко очакваното.. да видиш как си се лъгал и отново си имал очаквания без причина за тях.


Боли ме крачето от танците , раздадохме се и днес . Вчера събота, се видях със Стоян, съквартиранта на Христо , момченцето се оказа доста притеснително, но единственото , за което говори беше именно Колумб. Опитва се да му подражава и да се прави на него. Издържах 17 мин с копието на Христофор и просто му казах чао. Не ми беше особено приятно.
След като си открил истински човек и си го пуснал да си отиде, защото не може да го завържеш с окова , когато се чувства ужасно , такива еднодневни Христовци грам не могат да ми привлекат вниманието.
Очите ми сълзят вече , късно е ,преди да почна да пиша постинга оправях дипломната работа, близо 3 часа след като се прибрах от танци.
Да завърша с няколко положителни неща . Хороскоп от нехороскопа , по скорпионски.
Скорпион - Предприемате действие, след като изчислявате, че ще плащате далеч по-малък данък на общината, ако смените автомобила си с еквивалентния брой коне и техните сили.
Ами да , наскоро чух новият комерс хит в дискотеките , инстаграм , фейсбук и тик-ток.
Ла систем турбат , хубаво няма да си кривя душата не е толкова лош клипа особено на 0:18 сек, този с бялата риза , само ако си беше хапвал кашичката и беше пораснал на ръст щеше да е още по-прекрасно.
Кой ще става в 6:30 ? .. Лека нощ.
image






Тагове:   не искам так чак,


Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109517
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031